Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #10461
    Yesiam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Motosikleti
    HD sporster
    arkadaşlar 2005 model 26 binde mct mi satıyorum.

    2bin tl ye bırakıcam

    Ayrıca motorumla tek günde edirneden izmire geldım.Sorun yaşamadım.Tabi ki 80-90 ı fazla geçmedim 2 bucuk saat de bir en az 15dk mola verdim.Ama çin motorunun 500 km yolu gıg demeden gidebilmesi hoşumada gitti.

    Şuan durumumu biraz daha düzeltmiş olmamla beraber hyosung gv250 almayı düşünüyorum.O yüzden motorum satılıktır.

    İzmir üçyolda ikamet ediyorum

    telefon numaram : 5413681161

    Saygılar sevgiler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10462
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    hayırlı satıslar kardes bende ıstanbukdan satıyorum



    2010 model 2010 cıkıslı
    muaynesı yapılalı 1 ay olmadı kusursuz gectı
    orjınal km 15,000
    2,500 tl istiyorum mesaj atabılırsınız
    renk kırmızı

    0546 669 86 64
    istanbul tarabya

  3. #10463
    sdemirpau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Ramzey 125 sport geçiçi
    dostum arka jant tellerınden onları elden gecırt mutlaka yolda dagılıyor gerekırse hepsını kalıtelı telle degıstırt ben oyle yaptım sorun duzeldı cok sakat arka jant tellerı bır tane koptumu hepsı gıdıyor sırayla

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:18 ----------

    sana helal samandıralar bırgun benı rezıl ettı dıye satmıstım macıtı tekrar alcam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:39 ----------

    t den önce bırer muskuk koyup t den fıltre sonra karburatöre verın rezervde olur arkadaslaar
    Alıntı Aliçooo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ucevit kardeşim;
    Senin yaşadığın sorun motoru ilk aldığımda benim motorumda da vardı. Bizim motorlarda password48 kardeşimin dediği gibi soğukken vites geçişleri zordur, ısınınca düzelir. Ama senin yaşadığın sorun bundan kaynaklanmıyor. Benim yaşadığım sorun da seninkinin aynısıydı. Motoru 1. vitese sokamıyordum. Aşağıdaki resimde yuvarlak içine aldığım yeri yağla sorunun düzelecektir.

    http://img26.imageshack.us/img26/3324/111bnq.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

    Ucevit kardeşim;
    Senin yaşadığın sorun motoru ilk aldığımda benim motorumda da vardı. Bizim motorlarda password48 kardeşimin dediği gibi soğukken vites geçişleri zordur, ısınınca düzelir. Ama senin yaşadığın sorun bundan kaynaklanmıyor. Benim yaşadığım sorun da seninkinin aynısıydı. Motoru 1. vitese sokamıyordum. Aşağıdaki resimde yuvarlak içine aldığım yeri yağla sorunun düzelecektir.

    http://img26.imageshack.us/img26/3324/111bnq.jpg

    Diğer bir konu ise arkadaşlar, karbüratör ve benzin kaçırma sorunu. Öncelikle benzinin nereden damladığını tespit edin. Hortumlardan kaçıyorsa değiştirin hemen. Benim yaşadığım sorun karbüratörün arasındaki conta çürümüştü ordan kaçırıyordu. Değiştirdikten sonra sorun halloldu. Aşağıdaki resimde mavi renkle çizilmiş yer contanın olduğu kısım. Zamanla o conta çürüyor. Aşağıdaki resinde kırmızı ile çizilmiş yerler ise tahliye hortumlarının vidasıdır. Kış uykusundan motoru uyandıran arkadaşlara tavsiyem o vidaları açıp benzin akıtmanızdır. Çünkü kışın yattığından karbüratörde pislik birikir. Böylece o pisliklerden kurtulmuş oluruz. Daha sonra o vidaları iyice sıkın ki benzin kaçağınız olmasın.

    http://img838.imageshack.us/img838/7320/23032012299.jpg

    Arkadaşlar geçen gün yaşadığım sorunu aktarayım. Yazlık bakımları yaptırdıktan sonra benzin akıtma sorunu vardı. Benzinin benzin musluğundan kaçtığını farkettim. Daha önce sdemirpau kardeşimin de uygulayıp paylaştığı sistemi uyguladım. Bir tane "t" boru metal musluk aldım. Toplam maliyet 13 tl. Yalnız bu sistemin dezavantajı reserv ile normal depo birleşiyor. Yani benzininizi sürekli kontrol etmeniz lazım. Normal depodan ve rezervden gelen iki ayrı hortumu "t" borusuna bağlıyorsunuz. "t" den çıkan boruyu da benzin musluğuna oradan çıkan boruyu da benzin filtresine ve ordan karbüratöre. Fotoğraflar aşağıdadır. Fotolara bakınca ne anlatmaya çalıştığımı anlarsınız umarım:D

    http://img560.imageshack.us/img560/1148/macit.jpg
    http://img521.imageshack.us/img521/2738/mactm.jpg

    Bu arada Ankara'lı arkadaşlar benim motoru götürdüğüm ustanın adresi aşağıdadır.

    http://img37.imageshack.us/img37/8232/yavuzusta.jpg

    Eğer krokiden yeri tam çıkaramazsanız mapsgoogle'a "Çiğdem Mh., 332. Sk, 06520 Ankara/Çankaya/Ankara, Türkiye" aratırsanız bulursunuz.
    Ustanın adı Yavuz Usta. İsteyenlere özelden numarasını da veririm. HErkese iyi geceler saygılar...

  4. #10464

    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct 250 & ybr 125
    Esselamu Aleykum

    merhaba arkadaşlar.

    sorunum resimde yuvarlak içine aldığım debriyaj telinin motora girdiği yerden dışarı yağ sızması

    bu neden olur bilen varsa yardımcı olabilir mi

    teşekkürler.

    bu arada arka dişliyi orjinal olan 34 t yi söküp 30 t taktım. vibrasyon eskiye nazaran epey düştü, hızı da arttı,motor artık keyif vermeye başladı,
    eskisi gibi bağırmıyor yağ gibi akıyor kısaca çok memnunum herkese tavsiye ederim gücü azalır diyenlere de kulak asmayın hala çok kuvvetli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

    resim linki
    http://m1307.hizliresim.com/1c/t/qrxl8.jpg

    yüklenen resimlerden alıntıdır.

  5. #10465
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    ıcındeki conta asınmıstır conta takın gecer dıye dusunuyorum .

    DEBRİYAJ BALATI VE ZİNCİR DİŞLİ SETİ DEĞİŞMİ YAPMAK İCİN FİYAT SORDUM

    DEBRİYAJA 100
    DİŞLİ SETİNE 150 TL İSTEDİLER


    15 TL debriyaj balatası aldım 30 tl yag 10 tl conta . hiç değişmedigim icin baska tamirciye gittim 30 tl ye deıstım bana 85 e geldi
    zincir takımınada adamın gösterdigi malın aynısını sirkecıden zinciri 30 srv die bir amrka galliba . dişlileride 40 a aldım 70 tl
    birde para artınca xenon aldım + puskullu elcik

    bi dişli zinciri takamadım vakit yok diye değişince insallah sesi keser 250 tl denen olayları + xenon ve elcik puskulu dahıl 210 tl ye aldım her yere aldanmayın sarıyerde 60 tl balata deısme ucretı ıstedıler sıslıde 50 ben 30 a yaptırdım ama cook basıt bırseymıs bıdaha kendım yaparım

  6. #10466
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Alıntı sefademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar mrb şu tek karbüratör olayını netleştirelim istiyorum netteki parçacıların birinde demirden tek karbürtöre uygun manifold satıyolar mct için yazıyo belli ki yapmaya başlamışlar bende diyorum ki şimdi o manifolda eski mz lerin karbüratörünü taksak nasıl olur uyarmı düşünmeye başladım sonuçta onlarda 250 lik motordu yoksa bu üstündeki karbüratörle işimiz var....
    MZ'ciler benzini nasıl azaltırız diye uğraşırken hatta motor satarken MZ karbüratörü pek mantıklı gelmedi bana. Ayrıca iki zamanlı olması bir sorun çıkarır mı bilemem?? Bence iki tane 125lik karbüratör uydurmak daha mantıklı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

    Alıntı fatih_AS150T1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Esselamu Aleykum

    merhaba arkadaşlar.

    sorunum resimde yuvarlak içine aldığım debriyaj telinin motora girdiği yerden dışarı yağ sızması

    bu neden olur bilen varsa yardımcı olabilir mi

    teşekkürler.

    bu arada arka dişliyi orjinal olan 34 t yi söküp 30 t taktım. vibrasyon eskiye nazaran epey düştü, hızı da arttı,motor artık keyif vermeye başladı,
    eskisi gibi bağırmıyor yağ gibi akıyor kısaca çok memnunum herkese tavsiye ederim gücü azalır diyenlere de kulak asmayın hala çok kuvvetli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

    resim linki
    http://m1307.hizliresim.com/1c/t/qrxl8.jpg

    yüklenen resimlerden alıntıdır.
    30 t mutlaka deneyeceğim... Bu arada kendi motorumun resmini görünce şaşırmışım...
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  7. #10467
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    zinciri değiştirdim ön dişlim 15 vermişler hic saymadım bende 14 olması lazımmıs eski dişli duruyor arkayıda 30 yaptım gerı cok guzel masallah mercedes gibi oldu cıt ses yok

  8. #10468
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Yarın Antalya'ya yola çıkacağım ama zincir ve dişli değiştirmeden motorla gidemem ne yapacağımı şaşırdım ya... Acil olmasa motorla gidecektim, naapalım artık bi daha ki sefere uzun yol macerası... :(

  9. #10469

    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    Herkese merhabalar
    motor sevdamı bu yaşıma kadar dizginledim,sonunda dayanamayıp aldım mct250 mi.
    Ankaradayım,motorun benzin deposu,ön arka çamurluk boya istiyor,çoğu vidası pas tutmaya başlamış,egsozda plastik izleri var ayrıca zincir sürtüyor.hız göstergesi oynuyor,arka sinyaller düşük durumda,stop lambasının krom bölgesi,ve geri kalan plastik krom bölgelerde silinmeden kaynaklı çizikler var.motor durumu iyiymiş ustanın dediğine göre ama bazı yerlerinde yanık yağ izleri var.
    durum bu yoldaşlar
    elimden her iş gelir,arabadan da iyi anlarım fakat ilk motorum oldugundan pek dokunamıyorum.
    öğrenciyim,evde yapılabilecek çözümleri varsa anlatırsanız sevinirim yada tamamını toplamak bana kaça patlar ?


    ayrıca arka dişliyi 30 yapmak istiyorum bende,nereden çözebilirim ? motorun fotograflarını koyarım bir ara.

  10. #10470

    Üyelik
    22 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct
    arkadaşlar herkese selamlar. Bujileri değiştiriyim dedim bizim mct ' ye hangi model uygundur bujilerden bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

    http://www.kalyoncumotor.com/mct-chopper-arka-disli-30-dis#.UfofROHgx1w bu linkten çözebilirsin ben de burdan getirttim kapıda ödemeli

  11. #10471
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    1 hafta tatıle cıktım 850 km yol yaptım 265 km de 50 tl benzın aldı fullendı 250 km de 47 tl benzın aldı fullendı sonra 30 tl aldım nekdr v ar ıcnde bılmıyorum ortlama 19 kurus yakıyor bence normal arabam 30 yakıyordu 850 km boyunca tek sorun kıcımız ve belımız agrıdı nedendır bılmıyorum cozum varsa soyleyın =)

  12. #10472
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Depo Full'leyerek ölçmüşsün ama ben şahsen hiçbir şey anlamadım senin bu ölçümünden... :D 100 km'de 4 litreye geliyor galiba ve benim değerler de bu şekilde... ;) tevet'in sorusunu kimse cevaplamamış, ben de yedek buji alacağım ama servis biraz kazıkçı o yüzden dışardan bi yerden alacağım. Acaba bujileri bilen biri yok mu??

  13. #10473

    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct 250 & ybr 125
    herkese selamlar.

    vites değiştirirken ayağım acıyor,hem aşağı hem yukarı çok sert. ne yapıcam bilemiyorum. vites kolu ayarı ile usta biraz uğraştı ama fayda vermedi.

    bu konuda sıkıntısı olan başka arkadaş var mı? ne yapmak gerek.söküp dağıtmadan çözebilir miyim?

  14. #10474
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    teo internetten al hic numarasıyla ugrasma kapına kadarda gelir

    fatih vites burcların yagla benimde aynı sorun vardı vıtes kolunun oradakı vıdanın ıcını fılan ıyıce yagla kendıne gelir

  15. #10475

    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct 250 & ybr 125
    herkese hayırlı bayramlar.

    mehmet kardeşim tavsiyen için teşekkür ederim. p.tesi ilk işim olsun.burç murç demişsin ama buluruz inş. )

  16. #10476
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Debriyaj boşluğu çok hassas bu motorda... Yağın kaç numara? Debriyajı güzel ayarlarsan bir sorun kalmıyor. ben topuğumla tekme atıyordum vites küçültmek için şimdi şıkır şıkır... ;)

    Mehmet, valla internet alışverişi hiç hazzetmiyorum ama artık el-mecbur bi yerden başlayacağız galiba...

  17. #10477

    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct 250 & ybr 125
    TEO cum motorlarına bakıyorum da maşallah galerici gibisin,ama klasik araba galericileri vardır ya onlardan.
    elinden geçen motorlar mı yoksa hepsine sahip misin.

    debriyaj boşluğunu nasıl ayarlayabileceğimi de söylersen çok makbule geçer kardeşim.

    bir konuya değinmek istiyorum
    kendi adıma söylemem gerekirse bu forum sayfasında ne işim var,
    tamirci arkadaşlara seslenmek istiyorum,hepsinin tecrübesine emeğine saygı duyuyorum ama her biri ayrı telden çalıyorlar,
    herkesin problem çözme stili farklı olabilir ama bir arıza varsa, bunun çözümü zincirin ek küçük halkasından başlayarak çözülebilir.
    bazen büyük arızalar küçücük hiç görünmeyen akla dahi gelmeyen sebeplerden olabiliyor.mükemmellik detaylarda gizlidir ya hani,
    bunu çözebilen ustayı bulmak nerdeyse imkansız. bu yüzden buradayım ve sorunumu kendim çözmek istiyorum yada en azından
    bir tamirciye gittiğim zaman doğru yada yalan onların her dediğine he dememek için tecrübeli arkadaşların deneyimlerinden faydalanmak
    istiyorum.bu yüzden benim gibi düşünen arkadaşları üyeliğe ve daha katılımcı bir sayfa olmasını istiyorum.

    herkese saygılar.
    Teo23 bunu beğendi.

  18. #10478
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    BMW, ruhuna el-Fatiha, Jawa çalındı... :( Diğer ikisi var şu anda.. ;)

    Debriyaj olayı zor değil ya, telin motora geldiği yerde anahtarla ayarlıyacaksın. Şu anda MZ'i daha çok kullanıyorum, o yüzden kavrama noktasını hatırlayamıyorum ama bir en dipte dene bir de en uçta, motor ısınınca hangisinde vitesler daha rahatsa o şekilde kullan... ;)

    Usta konusunda haklısın, her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır...

  19. #10479
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    öyle işte .....

  20. #10480
    Oldjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Arkadaşlar 3 gün önce mct 250 aldım marşa basarak arada bir çalışıp arada çalışmıyordu kadıköy de moto colours a götürdük buji pipoları bujiler değişti sibop ayarı yapıldı jikle teli yoktu jikle takıldı akü değişti basınca çalısıyordu fakat 20 km sonra çalışmamaya başladı baya bir vurdurunca çalısıyor gazdan elimi çektiğim an tekrar stop ediyor fikri olan varmıdır?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler