Ucevit kardeşim;
Senin yaşadığın sorun motoru ilk aldığımda benim motorumda da vardı. Bizim motorlarda password48 kardeşimin dediği gibi soğukken vites geçişleri zordur, ısınınca düzelir. Ama senin yaşadığın sorun bundan kaynaklanmıyor. Benim yaşadığım sorun da seninkinin aynısıydı. Motoru 1. vitese sokamıyordum. Aşağıdaki resimde yuvarlak içine aldığım yeri yağla sorunun düzelecektir.
http://img26.imageshack.us/img26/3324/111bnq.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
Ucevit kardeşim;
Senin yaşadığın sorun motoru ilk aldığımda benim motorumda da vardı. Bizim motorlarda password48 kardeşimin dediği gibi soğukken vites geçişleri zordur, ısınınca düzelir. Ama senin yaşadığın sorun bundan kaynaklanmıyor. Benim yaşadığım sorun da seninkinin aynısıydı. Motoru 1. vitese sokamıyordum. Aşağıdaki resimde yuvarlak içine aldığım yeri yağla sorunun düzelecektir.
http://img26.imageshack.us/img26/3324/111bnq.jpg
Diğer bir konu ise arkadaşlar, karbüratör ve benzin kaçırma sorunu. Öncelikle benzinin nereden damladığını tespit edin. Hortumlardan kaçıyorsa değiştirin hemen. Benim yaşadığım sorun karbüratörün arasındaki conta çürümüştü ordan kaçırıyordu. Değiştirdikten sonra sorun halloldu. Aşağıdaki resimde mavi renkle çizilmiş yer contanın olduğu kısım. Zamanla o conta çürüyor. Aşağıdaki resinde kırmızı ile çizilmiş yerler ise tahliye hortumlarının vidasıdır. Kış uykusundan motoru uyandıran arkadaşlara tavsiyem o vidaları açıp benzin akıtmanızdır. Çünkü kışın yattığından karbüratörde pislik birikir. Böylece o pisliklerden kurtulmuş oluruz. Daha sonra o vidaları iyice sıkın ki benzin kaçağınız olmasın.
http://img838.imageshack.us/img838/7320/23032012299.jpg
Arkadaşlar geçen gün yaşadığım sorunu aktarayım. Yazlık bakımları yaptırdıktan sonra benzin akıtma sorunu vardı. Benzinin benzin musluğundan kaçtığını farkettim. Daha önce sdemirpau kardeşimin de uygulayıp paylaştığı sistemi uyguladım. Bir tane "t" boru metal musluk aldım. Toplam maliyet 13 tl. Yalnız bu sistemin dezavantajı reserv ile normal depo birleşiyor. Yani benzininizi sürekli kontrol etmeniz lazım. Normal depodan ve rezervden gelen iki ayrı hortumu "t" borusuna bağlıyorsunuz. "t" den çıkan boruyu da benzin musluğuna oradan çıkan boruyu da benzin filtresine ve ordan karbüratöre. Fotoğraflar aşağıdadır. Fotolara bakınca ne anlatmaya çalıştığımı anlarsınız umarım:D
http://img560.imageshack.us/img560/1148/macit.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/2738/mactm.jpg
Bu arada Ankara'lı arkadaşlar benim motoru götürdüğüm ustanın adresi aşağıdadır.
http://img37.imageshack.us/img37/8232/yavuzusta.jpg
Eğer krokiden yeri tam çıkaramazsanız mapsgoogle'a "Çiğdem Mh., 332. Sk, 06520 Ankara/Çankaya/Ankara, Türkiye" aratırsanız bulursunuz.
Ustanın adı Yavuz Usta. İsteyenlere özelden numarasını da veririm. HErkese iyi geceler saygılar...