Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2013, 21:56
#10281
erhanatis adlı üyeden alıntı
arkadaşlar tek karbüratör olayını yaptım metal manifolt ömürlük performans artışı cok hissedilir deerecede yakıt tuketimi yarı yarıya düştü
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
arkadaşlar tek karbüratör olayı olumlu sonuc vermiştir yapmak isteyenler kesinlikle hiç dülşünmesin manifolt 12 tl karbüratör 35 tl kalyoncu motordan siopariş verdim gercekten kalkıslar cok serileşti püskürtmeli karbüratör alın olmaz diyen tamircilerede inanmayın.tek yapmanız gereken manifoldun baglandıgı saplamaları cıkarıp uzun larını takmak bide gaz teli
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
tek manifolt yapmayı bikaç tamirciye sordum biri diyor olmaz pistonlar aynı anda sübapları acıyorbiri diyo 200 cc karbüratör kaldırmaz bogazı dar gelir bende sinirlendim manifolt ve karbüratör siparişi verdim gidişi falan cok değişti motorun.emme manifoldu blogundaki saplamaları somun kaynatarak söktüm sonra yerine manifolda göre saplama kesip taktım manifoldla karbüratörü dısarıda birleştirdim takınca birleştirmek zor alt saplamaları manifolduyerine oturttuktan sonra bloga taktım uzun oldugu için ugrastırıyor kaldı tek sorun gaz telinin takıldıgı mesafe yukarıdaki demire cok yakın 2 cm bosluk var buradan gaz telini uygun kıvrımda oraya takmak imkansız klimacıdan 5 cm uzunlıgında ince bakır boru aldım be L SEKLİNDE KIVRIM VERDİM gaz halatı gayet güzel calısıyor ani gazlamalar çift karbüratöre göre cok daha güzel gidişi de öyle ben 130 kmyle gitmek istiyorum dersen 250 yada daha üstü cc karbüratör memesi takabilirsin ama cg 200 cc karbüratör işinizi görecektir.GELELİM TEK KARBÜRATÖRÜN İYİ YANLARINA.ÖNCELİKLE HAVA AYARI YAPMAK TEK VİDA İLE COK KOLAY,SIKIŞTIRILMIS KARBÜRATÖRÜ SOKMEK İÇİN BİRSÜRÜ SEY SÖKMEYE GEREK YOK,MANİFOLD YIRTILDI DELİNDİ DERDİ YOK,CİKLE TELİNİN BAGLI OLDUGU SOL ELCİGİN PLASTİGİ DANDİK KOPUP DURMA DERDİ YOK, CİKLE KARBÜRATÖRÜN ÜSTÜNDE, YAKIT SARFİYATI İNANILMAZ DERECEDE DÜŞÜS GÖSTERDİGİ GÖRÜLMÜŞTÜR.MCT KULLANANLARIN TEK KARBÜRATÖR YAPMASINI İSTERİM BEN CESARET EDİP COGU USTANIN OLMAZ DEMESİNE RAGMEN KENDİM TAKTIM SONRADA GİDİP OLMAZ DİYENLERE GÖSTERDİM AGIZLARI ACIK KALDI
eline sağlık kardeş iyi olacaktır eminim bunu bide ben sorayım yapacak usta varmı fotoğraf koyma imkanın varmı kardeş şu uydurduğun saplamaları merak ettim. genel bi fotosu koyabilirmisin
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
Reklamlar
-
10 Nisan 2013, 11:09
#10282
selamlar herkeslere.
ufak bi sorunum burayı devamlı takip ederim ama pek bi katılımcı değilimdir.
bende 2006 model bi mct var artık illahlah geldi. her sabah çalıştırmak için 10 dakika uğraşıyorum. karburator daha yeni temizlendi. bujiler daha yeni değişti ve dün nerdeyse 20 dakika uğraştım çalıştırmak için. bunun sebebi nedir. jıkleyi cekiyorum marşa basıyorum ve motor çalışmıyor. 5 6 kez marşa bastıktan sonra çalışır gibi oluyor ama yine gaz yemiyor. bu uğraşlar bi 10 dakika sürüyor. ondan sonrasında motor çalışıyor. istisnasız her iki günde bir bunu yapıyor.
-
10 Nisan 2013, 13:18
#10283
Merhaba arkadaşlar Mondila Mct 250 ile aranıza katılıyorum. üzerindeki kornanın sesi hoşuma gitmiyor. da da da dat die öten kornalardan taktırmak istiyorum. burada sordum kornaya 15 rolesinede 10 lira istiyorlar. netten baktım çiftli korna roleli 10 lira. 2 gün sonra elimde patlamayacak fiyatı uygun korna önerisinde bulunabilirmisiniz
-
11 Nisan 2013, 03:14
#10284
[QUOTE=garagas;2988797]vay eyvallah kopyalıorum sorumu
Merhaba arkadaslar , sizden yardıma ve akıl almaya ihtiyacım var. 2012 eylul ayında 250 mct aldım 5000 km de. Yeni baslayan tamamen tecrubesiz biri olarak. Bir sure kullandım sonra 10 gun falan hic kullanmadım evın onunde kaldı yagmurda yagmıs o donemde. Sonra motoru calıstıramadım. Jıkleyle calıstırdım. Fakat surerken bi anda kendiliginden motor ıstop etmeye basladı. Bu bır kac defa oldu. İstop ettıkten sonra hemen calısmıyordu motor bu arada. Sonra tamamen durdu. Yanı motor calısmadı. ELektrik bile almıyodu. sadece cıt dıye bır ses gelıyordu. Akuyu sarj ettım. Calıstı gayet guclu bır sekılde , tekrar suryeme basladım fakat 1-2 gun sonra yıne surerken kendılgııden bı anda gaz almamaya basladı ve durdu motor..bu 1-2 defa tekrarladı sonra tekrar calıstıramadım akude bıttı.. Sonra araya sonbahar kıs gırınce dursun dedım bahar gelnce hallederım. evın onunde ustunu kapattım yatışa aldım.. 1 hafta once falan actım bı ara ustunu tam o gun yagmur yagdı ustune ıslandı baya.. yaklasık 5 aydır evın onundeydı. Simdi sizden ricam bana bir yol gosterin.. Zaten evin onune koydugum vakit calısmıyordu .. Sorun vardı. aradan 5 ay gectı yagmur kar yedi.. Napmam nasıl bır yol ızlemem gerekıyor.. ankara'dayım . onerecegnız bır usta varmıdır varsa nerelerıne baktırayım naptırayım da nasl hareket ettıreyım tekrar motorumu...ve kabaca masrafım ne olur sızce ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:23 ----------
kaanaca adlı üyeden alıntı
Sorun neydi?
Merhaba arkadaslar , sizden yardıma ve akıl almaya ihtiyacım var. 2012 eylul ayında 250 mct aldım 5000 km de. Yeni baslayan tamamen tecrubesiz biri olarak. Bir sure kullandım sonra 10 gun falan hic kullanmadım evın onunde kaldı yagmurda yagmıs o donemde. Sonra motoru calıstıramadım. Jıkleyle calıstırdım. Fakat surerken bi anda kendiliginden motor ıstop etmeye basladı. Bu bır kac defa oldu. İstop ettıkten sonra hemen calısmıyordu motor bu arada. Sonra tamamen durdu. Yanı motor calısmadı. ELektrik bile almıyodu. sadece cıt dıye bır ses gelıyordu. Akuyu sarj ettım. Calıstı gayet guclu bır sekılde , tekrar suryeme basladım fakat 1-2 gun sonra yıne surerken kendılgııden bı anda gaz almamaya basladı ve durdu motor..bu 1-2 defa tekrarladı sonra tekrar calıstıramadım akude bıttı.. Sonra araya sonbahar kıs gırınce dursun dedım bahar gelnce hallederım. evın onunde ustunu kapattım yatışa aldım.. 1 hafta once falan actım bı ara ustunu tam o gun yagmur yagdı ustune ıslandı baya.. yaklasık 5 aydır evın onundeydı. Simdi sizden ricam bana bir yol gosterin.. Zaten evin onune koydugum vakit calısmıyordu .. Sorun vardı. aradan 5 ay gectı yagmur kar yedi.. Napmam nasıl bır yol ızlemem gerekıyor.. ankara'dayım . onerecegnız bır usta varmıdır varsa nerelerıne baktırayım naptırayım da nasl hareket ettıreyım tekrar motorumu...ve kabaca masrafım ne olur sızce ?
depo kapağından içeri su sızmış karbüratörü doldurmuş olabilir pastan tıkanmış olabilir. hava filtresine toz pis dolmuş olablir. senin yapabileceğin benzin musluğunu kapat filtreyi çıkar temizle temizlenmeyen cinstense değiştir takmadan da musluğu aç kapa hortumdaki pislikte gitsin bide öyle dene.
---------- Post added at 02:00 ---------- Previous post was at 01:47 ----------
ctolga21 adlı üyeden alıntı
selamlar herkeslere.
ufak bi sorunum burayı devamlı takip ederim ama pek bi katılımcı değilimdir.
bende 2006 model bi mct var artık illahlah geldi. her sabah çalıştırmak için 10 dakika uğraşıyorum. karburator daha yeni temizlendi. bujiler daha yeni değişti ve dün nerdeyse 20 dakika uğraştım çalıştırmak için. bunun sebebi nedir. jıkleyi cekiyorum marşa basıyorum ve motor çalışmıyor. 5 6 kez marşa bastıktan sonra çalışır gibi oluyor ama yine gaz yemiyor. bu uğraşlar bi 10 dakika sürüyor. ondan sonrasında motor çalışıyor. istisnasız her iki günde bir bunu yapıyor.
karbüratör yeni temizlendiği için en büyük ihtimal hava ve kelebek ayarı ya düzğün yapılmamış yada temizlendikten sonra ayarlanmamış olabilir ki kelebekb ayarı tek seferde ayarlanmıyor ikikelebeğide eşitliyorsun 1 2 gün sonra sök kontrol et tekrar ayarının bozulduğunu göreceksin kaçıncı sayfa bilmiyorum ama ortalama 30 syfa kadar önce ayrıntılı bi şekilde nasıl ayarlandığını anlatmıştım
---------- Post added at 02:14 ---------- Previous post was at 02:00 ----------
Asilzade adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Mondila Mct 250 ile aranıza katılıyorum. üzerindeki kornanın sesi hoşuma gitmiyor. da da da dat die öten kornalardan taktırmak istiyorum. burada sordum kornaya 15 rolesinede 10 lira istiyorlar. netten baktım çiftli korna roleli 10 lira. 2 gün sonra elimde patlamayacak fiyatı uygun korna önerisinde bulunabilirmisiniz
on numara korna bana kalırsa iki tane al benim bundan ikitaneydi ne zaman kornaya bassam birilerin zıpladığını görüyordum trafikte süper işe yarıyor.
http://www.motosikletaksesuarlari.co...uk_2430.html#0
http://www.motosikletaksesuarlari.co...01_2243.html#0
bu sis farı burda pahalı ben geçen yıl 11 tl ye almıtım. aytaç diye bir siteden çok akü yiyor ama uzunlara bağla trafikte yak önünde hiç araba duramıyor hemen yol veriyorlar
-
11 Nisan 2013, 10:34
#10285
adaş süpersin çok teşekkürler bilgiler için. eyvallah
-
11 Nisan 2013, 11:09
#10286
üstad bilgiler için teşekkür ederim. bu korna da da dat die mi ötüyor yoksa buna ayrıca rölemi almam gerekiyor. birde bir arkadaşımda kanuni tiger 250 lik ön demir korumalığı var çok hoş ondan bulamadım.
-
11 Nisan 2013, 19:05
#10287
-
11 Nisan 2013, 23:31
#10288
HERKESE İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR.
BUGÜN DEPOYU TEKRAR FULLEDİM 23,5KRŞ YAKTI GENELDE TEM YOLUNDA KULLANDIM.
NORMAL MİDİR?
TAMİRCİME DE SORDUM ARKA DİŞLİYİ DÜŞÜRMEK YAKITI DÜŞÜRÜR DEDİ AMA PERFORMANSI NASIL ETKİLER BİLEMİYORUM.
STANDART ARKA 34 DİŞLİYMİŞ 32 TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM. ÖN DİŞLİYİ DEĞİŞTİRMEYE GEREK VAR MIDIR? HIZI ARTTIRMAK İSTİYORUM
DENEYİMLİ ARKADAŞLAR TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM.
-
12 Nisan 2013, 02:08
#10289
slm ustam bnede e mct 250 var ben bu makinanın alt motorunu kople deyiştirmek istiyorum ama fatklı bir motor takmayı düşünüyorum kafamda ki motor 350 jawa alt motoru uyarmı uyarsada nasıl uydururum çok acil bir bilgiye ihtiyacım var egere sizlerin bildiği uya bilecek güclü bir makina alt motoru varsa bilgi verirmisiniz çok teşekür ederim şimdiden saygılarım la ankarali ali irtibat için 0531 393 21 80
-
12 Nisan 2013, 21:27
#10290
Asilzade adlı üyeden alıntı
asilzade kardeşim evet dat korna bu çok güzelde sesi var. dediğin gibi ötmesi için röle bağlaman gerekiyor. ama tavsiye etmem sonuçta chopper bu o şekilde kornaya bassan bütün kadınlar sokğa dökülür sebzeci geldi diye. tabi benim düşüncem yine de sen bilirsin rölede alırsan rölenin resmini çek bağlantısı anlarım. ya da direk röleli korna al
---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 19:57 ----------
red_fox adlı üyeden alıntı
slm ustam bnede e mct 250 var ben bu makinanın alt motorunu kople deyiştirmek istiyorum ama fatklı bir motor takmayı düşünüyorum kafamda ki motor 350 jawa alt motoru uyarmı uyarsada nasıl uydururum çok acil bir bilgiye ihtiyacım var egere sizlerin bildiği uya bilecek güclü bir makina alt motoru varsa bilgi verirmisiniz çok teşekür ederim şimdiden saygılarım la ankarali ali irtibat için 0531 393 21 80
dostum javaların motor ayrıntısını bilmiyorum. Ama hangi motoru takarsan tak şasede oynama yapman gerekecek. Fark edersen mct lerin yarısında şase sorunu var sol arka ayaklığın ordan motora dogru inen şase demiri çoğu mct de çatlaktır. zaten muhendislik olarak küçükte olsa bi şase sorunu var e bide üzerinde değişiklik yaparsan olüm makinasını icat etmiş olursun. chopper yapısı gereği çok yüksek performans sergileyemez 600 yük fz6 fazer var 280 290 vuruyo elciğe el değmeden tekere kalkıyo bide 600 lük dragstar a bak diğerine göre daha hantal ve yavaş. motor değikliğine giderek harcayacağın paraya mct yi satar daha güçlü bi motor alırsın. bende zamanında bi motosikletin motorunu değiştirdim gerçekten astarı yüzünden pahalıya çıkıyor hızlı gitmek istiyorsan güçten biraz fedakarlık et arka dişliyi küçült hız 15 20 km artsın vites aralıkları uzasın titreşim azalsın o zaman biraz daha keyifli hale gelir. ama yapmayı kafaya koyduysan bildiğim kadarıyla yardımcı olurum
---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:15 ----------
fatih_AS150T1 adlı üyeden alıntı
HERKESE İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR.
BUGÜN DEPOYU TEKRAR FULLEDİM 23,5KRŞ YAKTI GENELDE TEM YOLUNDA KULLANDIM.
NORMAL MİDİR?
TAMİRCİME DE SORDUM ARKA DİŞLİYİ DÜŞÜRMEK YAKITI DÜŞÜRÜR DEDİ AMA PERFORMANSI NASIL ETKİLER BİLEMİYORUM.
STANDART ARKA 34 DİŞLİYMİŞ 32 TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM. ÖN DİŞLİYİ DEĞİŞTİRMEYE GEREK VAR MIDIR? HIZI ARTTIRMAK İSTİYORUM
DENEYİMLİ ARKADAŞLAR TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM.
yakıt düşer hız artar güç düşer ama çok bişey farketmez yüksek devirli kullanmıyorsan 30 t taktır. ön dişliyi iştesede değiştiremez vites milini ve ön dişliyi kapatan nikelejlı kapak arasında milimlik boşluk var hatta zincir çok gevşek olduğunda dahi oraya sürtüyor heleki daha büyük bi dişli sığmaz oraya ama nikelajlı kapağı süküp atarsan 18 t bile takabilirsin
yakıtta bence çok iyi
-
12 Nisan 2013, 21:55
#10291
ctolga21 adlı üyeden alıntı
selamlar herkeslere.
ufak bi sorunum burayı devamlı takip ederim ama pek bi katılımcı değilimdir.
bende 2006 model bi mct var artık illahlah geldi. her sabah çalıştırmak için 10 dakika uğraşıyorum. karburator daha yeni temizlendi. bujiler daha yeni değişti ve dün nerdeyse 20 dakika uğraştım çalıştırmak için. bunun sebebi nedir. jıkleyi cekiyorum marşa basıyorum ve motor çalışmıyor. 5 6 kez marşa bastıktan sonra çalışır gibi oluyor ama yine gaz yemiyor. bu uğraşlar bi 10 dakika sürüyor. ondan sonrasında motor çalışıyor. istisnasız her iki günde bir bunu yapıyor.
akun boşalıyodur akuyu yada sıvısını değiştirme zamanın gelmiş..
-
12 Nisan 2013, 23:59
#10292
SLM MİLLET
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:15 ----------
[/COLOR]
yakıt düşer hız artar güç düşer ama çok bişey farketmez yüksek devirli kullanmıyorsan 30 t taktır. ön dişliyi iştesede değiştiremez vites milini ve ön dişliyi kapatan nikelejlı kapak arasında milimlik boşluk var hatta zincir çok gevşek olduğunda dahi oraya sürtüyor heleki daha büyük bi dişli sığmaz oraya ama nikelajlı kapağı süküp atarsan 18 t bile takabilirsin
yakıtta bence çok iyi[/QUOTE]
VERDİĞİN BİLGİLER İÇİN SAĞOL KARDEŞ.SENİN GİBİ ARKADAŞLAR SAYFAMIZDA DAİM OLSUN İNŞ. AMİN
GÜÇ AZALIR DEMİŞSİN YA; SONUÇTA İKİ KİŞİ TAŞ ÇATLASIN TAŞIYACAĞI AĞIRLIK BEN 85 YOLCUDA OKADAR OLSA 170 EDER
GÜÇTEN HİSSEDİLİR BİR DÜŞÜŞ OLUR MU,ÇOK MU FARK EDER?
HIZ OLARAK SIKIŞTIRDIĞIM ZAMAN EN AZINDAN 120 Yİ GÖRMEK İSTİYORUM. YAKITI 20 KRŞ ALTINA İNDİREN VAR MI?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:15 ----------
[/COLOR]
yakıt düşer hız artar güç düşer ama çok bişey farketmez yüksek devirli kullanmıyorsan 30 t taktır. ön dişliyi iştesede değiştiremez vites milini ve ön dişliyi kapatan nikelejlı kapak arasında milimlik boşluk var hatta zincir çok gevşek olduğunda dahi oraya sürtüyor heleki daha büyük bi dişli sığmaz oraya ama nikelajlı kapağı süküp atarsan 18 t bile takabilirsin
yakıtta bence çok iyi[/QUOTE]
VERDİĞİN BİLGİLER İÇİN SAĞOL KARDEŞ.SENİN GİBİ ARKADAŞLAR SAYFAMIZDA DAİM OLSUN İNŞ. AMİN
GÜÇ AZALIR DEMİŞSİN YA; SONUÇTA İKİ KİŞİ TAŞ ÇATLASIN TAŞIYACAĞI AĞIRLIK BEN 85 YOLCUDA OKADAR OLSA 170 EDER
GÜÇTEN HİSSEDİLİR BİR DÜŞÜŞ OLUR MU,ÇOK MU FARK EDER?
HIZ OLARAK SIKIŞTIRDIĞIM ZAMAN EN AZINDAN 120 Yİ GÖRMEK İSTİYORUM. YAKITI 20 KRŞ ALTINA İNDİREN VAR MI?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
forumda yeni olduğum için alıntıları beceremiyorum.
bizim macitler bmw çakmasıymış bugün bunu farkettim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-r-1200-c-herseyi-ile-orjinal-ve-temiz-121368083/detay
RED FOX Ali kardeş bulabilersen bu motorun çıkmasına bak hemde 1200cc bizim motorlara da benziyo belki alt kısmı da uyar
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
arka ayak koyma yerini genişletmek istiyorum zira iki ayakkabı leşim var. artçılar ayaklarını egzos a koyuyorlar
aynı şekilde ön kısımdaki şöför ayak koyma yerinide geniş uzun olanlardan takmak istiyorum bizimkilere uyacak geniş ayaklık bilen varmı
bir de ön cam almayı düşünüyorum honda shadov un orjinal camı çok hoş duruyo uyar mı acaba takan var mı
saygılar
-
13 Nisan 2013, 11:24
#10293
arkadaşlar ikinci mct mi aldım hayırlısıyla.motor çok temiz ve çok uyguna aldım.tek bir problem var,ikinci vites yok.aldığım şahısta bunu bilmiyormuş,4 vites sanıyormuş.birinci vitesten ikiye çektiğimde boşa geliyor,birdaha değiştirdiğimde üçe geçiyor.sebep ne olabilir tahmini olan yardımcı olursa mutlu olurum.
-
13 Nisan 2013, 11:54
#10294
erhanatis
Tek karburator ve manıfold uygulamasından karburatorle manıfold'un çapları farklı oldugundan uyum saglayamıyor.Cmx 250'de ki gibi orjinal durmuyor.Birde piyasada 250cc için tekli karburator var.motostart.com sitesine bakabilirsin
yer6
2.vites dişlisinde veya vites hilallerinde sorun olabilir.Yaptırmak istiyorsan motor indirilip krank açılacak.
redfox
alt motor ne arkadaşım?
Krank kaseleri krank,şanzuman ve diğer parçalar hepsi birbirine uyumludur.Sen başka bir motorun krankını o motora takamazsın farklı ölçü ve tasarım'a gidilmiştir.Krank zaten motorun vucududur.Hareket dişlileri oranları v.s bunlar değişebilir tabik mühendislik bilgisi ister.Aralarında en mümkün olanı piston,silindir değişikliğidir.
-
13 Nisan 2013, 12:30
#10295
greyhorse ilgin için teşekkürler.vites kutusunun açılması için motorundamı inmesi gerekir.sadece şanzıman açılabiliyor diye biliyorum.
-
13 Nisan 2013, 14:38
#10296
fatih_AS150T1 adlı üyeden alıntı
SLM MİLLET
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:15 ----------
[/COLOR]
yakıt düşer hız artar güç düşer ama çok bişey farketmez yüksek devirli kullanmıyorsan 30 t taktır. ön dişliyi iştesede değiştiremez vites milini ve ön dişliyi kapatan nikelejlı kapak arasında milimlik boşluk var hatta zincir çok gevşek olduğunda dahi oraya sürtüyor heleki daha büyük bi dişli sığmaz oraya ama nikelajlı kapağı süküp atarsan 18 t bile takabilirsin
yakıtta bence çok iyi
VERDİĞİN BİLGİLER İÇİN SAĞOL KARDEŞ.SENİN GİBİ ARKADAŞLAR SAYFAMIZDA DAİM OLSUN İNŞ. AMİN
GÜÇ AZALIR DEMİŞSİN YA; SONUÇTA İKİ KİŞİ TAŞ ÇATLASIN TAŞIYACAĞI AĞIRLIK BEN 85 YOLCUDA OKADAR OLSA 170 EDER
GÜÇTEN HİSSEDİLİR BİR DÜŞÜŞ OLUR MU,ÇOK MU FARK EDER?
HIZ OLARAK SIKIŞTIRDIĞIM ZAMAN EN AZINDAN 120 Yİ GÖRMEK İSTİYORUM. YAKITI 20 KRŞ ALTINA İNDİREN VAR MI?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:15 ----------
[/COLOR]
yakıt düşer hız artar güç düşer ama çok bişey farketmez yüksek devirli kullanmıyorsan 30 t taktır. ön dişliyi iştesede değiştiremez vites milini ve ön dişliyi kapatan nikelejlı kapak arasında milimlik boşluk var hatta zincir çok gevşek olduğunda dahi oraya sürtüyor heleki daha büyük bi dişli sığmaz oraya ama nikelajlı kapağı süküp atarsan 18 t bile takabilirsin
yakıtta bence çok iyi[/QUOTE]
VERDİĞİN BİLGİLER İÇİN SAĞOL KARDEŞ.SENİN GİBİ ARKADAŞLAR SAYFAMIZDA DAİM OLSUN İNŞ. AMİN
GÜÇ AZALIR DEMİŞSİN YA; SONUÇTA İKİ KİŞİ TAŞ ÇATLASIN TAŞIYACAĞI AĞIRLIK BEN 85 YOLCUDA OKADAR OLSA 170 EDER
GÜÇTEN HİSSEDİLİR BİR DÜŞÜŞ OLUR MU,ÇOK MU FARK EDER?
HIZ OLARAK SIKIŞTIRDIĞIM ZAMAN EN AZINDAN 120 Yİ GÖRMEK İSTİYORUM. YAKITI 20 KRŞ ALTINA İNDİREN VAR MI?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
forumda yeni olduğum için alıntıları beceremiyorum.
bizim macitler bmw çakmasıymış bugün bunu farkettim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-r-1200-c-herseyi-ile-orjinal-ve-temiz-121368083/detay
RED FOX Ali kardeş bulabilersen bu motorun çıkmasına bak hemde 1200cc bizim motorlara da benziyo belki alt kısmı da uyar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...21368083/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
arka ayak koyma yerini genişletmek istiyorum zira iki ayakkabı leşim var. artçılar ayaklarını egzos a koyuyorlar
aynı şekilde ön kısımdaki şöför ayak koyma yerinide geniş uzun olanlardan takmak istiyorum bizimkilere uyacak geniş ayaklık bilen varmı
bir de ön cam almayı düşünüyorum honda shadov un orjinal camı çok hoş duruyo uyar mı acaba takan var mı
saygılar[/QUOTE]
dostum zaten orjinal haliyle zorlatınca 120 yapması lazım ama motor ısınanak. ben 190 kmlik yola yüksek devirde 90 100 ile gittim giderken en fazla 115 yaptı. gittim iki bardak çay içnene kadar dinlendi tekrar geri döndüm dönüşte 2 kişi ile 130 u gördüm. yani motorun gerçekten ısınması baya sürüyor. herşey orjinal hele bide arka dişliyi 32 yaparsan 140 150 km ulaşma şansın var 120 ile rahat gidersin. gücü ise o kadar takma kayıp olur ancak getirdikleri güzelliklerin yanında göze gözükmez bile. diyorum ya yerinde olsam 30 t takalım güçle ne işin var önmü kaldırıyoruz sanki. zeten ucuz istersen bi 30 t bi 32t al tak 30 ü baktın sevmedin tak 32 i
---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:34 ----------
yer6 adlı üyeden alıntı
greyhorse ilgin için teşekkürler.vites kutusunun açılması için motorundamı inmesi gerekir.sadece şanzıman açılabiliyor diye biliyorum.
yok dostum motor şanzuman hepsi bir.
-
13 Nisan 2013, 23:24
#10297
ADAŞ SAĞOLASIN 30 U DENEYECEĞİM.SONUCUNU SÖYLERİM
YER6 KARDEŞİM HAYIRLI OLSUN İKİNCİ DERKEN EŞ ZAMANLI İKİNCİ Mİ YOKSA ESKİ MİSİN EĞER ÖYLEYSE TECRÜBELERİNDEN FAYDALANMAK İSTERİZ
HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR.
-
14 Nisan 2013, 02:00
#10298
fatih_AS150T1 adlı üyeden alıntı
HERKESE İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR.
BUGÜN DEPOYU TEKRAR FULLEDİM 23,5KRŞ YAKTI GENELDE TEM YOLUNDA KULLANDIM.
NORMAL MİDİR?
TAMİRCİME DE SORDUM ARKA DİŞLİYİ DÜŞÜRMEK YAKITI DÜŞÜRÜR DEDİ AMA PERFORMANSI NASIL ETKİLER BİLEMİYORUM.
STANDART ARKA 34 DİŞLİYMİŞ 32 TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM. ÖN DİŞLİYİ DEĞİŞTİRMEYE GEREK VAR MIDIR? HIZI ARTTIRMAK İSTİYORUM
DENEYİMLİ ARKADAŞLAR TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM.
ben 31 dişli taktım kardeşim yeni daha .titreşim epey azalıyor diyen arkadaşlar var evet etkisi var ama birazcık yalnız motor biraz daha rahatlıyor. yakıt ölçmedim çünkü şehir içi kullanım yaptığım için sürekli değişiyor bunu daha önceki ölçümlerimden biliyorum
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
-
14 Nisan 2013, 03:08
#10299
S.a arkadaşlar Kawasaki er-5 alacağım için motorsikletimi çok uygun fiyata satıyorum ilgilenen olursa 541 805 31 75 arasın ilanımın linkide bu : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1542748/detay/
-
14 Nisan 2013, 13:00
#10300
s.a.bende 250 mct kullanıcısıyım bu sanzıman bileye bozuldu yaptırdım 5 ay sonra bir daha bozuldu kaçeden yag kaçırıyor ben bu agrızayı bir daha yatırsam bir daha bozulurmu nasıl tamir edilebilir sıkıntı sanzıman bilyasi (rulman)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)
Bu Konudaki Etiketler