Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Ağustos 2006, 20:36
#1001
metemen adlı üyeden alıntı
benimmakina ise uzun bir düzlükte ancak 130 km görüyor ama stndart ivmelende 120 km ile gidebiliyor
ancak 80 km hız ile makina sanki yağ gibi akıyor kıpraşım yok risk az hakimiyet tam yakıt tasarruflu
1 depo ile 120 km sürat yaparsam 300 km
1 depo ile 80 hız yaparsam 340 km gidiyir aradaki muazzam farka bakarmısınız
Selam Metemen nasılsın?
Uzun zaman sonra seni aramızda görmek güzel.
Bende dediğin gibi 80 km yi aşmıyorum genellikle.Gerçekten bu motorlar için ideal hız sınır 70-80 km arası.Yakıt ise bende biraz daha az sanki.Full den full e20 Ytl benzin 165-170 km arası değişiyor,Ancak bu km nin yarısından fazlası 2 kişi ya arkadaşım oluyor ya da eşim.
Bir fark var benim küçük olan arka dişlinin diş sayısı 31.Gerçekten 4-5 vites arası bayağ uzadı.
Hoşçakal
Reklamlar
-
28 Ağustos 2006, 22:04
#1002
Merhaba Arkadaşlar.
Geçen cuma günü İstanbul'dan Bolu'ya gittim. Hiç mola vermeden 315 km. gittim. Afedersiniz bazı taraflarımı hissetmiyordum. Üstelik motorum şu anda 8000'de. Yalnız burada vurgu yapmak istediğim mevzu yakıt olayı. Normalde şehir içinde 40YTL'ye 300km yol yedek depo dahil (tık bittiği km'dir) gidiyor. Ancak ortalama 80-90 ile Bolu'ya gittiğimde 315km olmasına rağmen yedeğe düşmedim. Sonra gidip benzin aldım ve resmen dumur oldum. 40 liraya 300km giden bizim canavar 315km'yi tam 32 liraya gitmiş. Muazzam bi rakam. Yani gitsem 400km'de bitecekti benzin. Yalnız dönüşüm hüsran oldu. Öncelikle motorum 120'yi hiç geçmedi. Tabii rüzgar vardı ama olsun. Geçmeliydi. Ardından 250km sonra yedeğe düştü. Yani şehir içi gibi yaktı ortalama. Arka dişli işini bende ciddi olarak düşünüyorum.
Buradan uzun yol düşünen tüm arkadaşlara tek tavsiyem 80-90 ile giderken titreşim yapıyormu ona baksınlar yapıyorsa bunu halletmeden yola çıkmasınlar.
-
28 Ağustos 2006, 23:46
#1003
-
29 Ağustos 2006, 10:26
#1004
Selamlar arkadaşlar, benim sorunum motorum çalışmıyor sabah işe geldim gayet güzel bir sorun yoktu aksam gidicektim ki motor çalışmadı.. Neler yapabilirim fikirleri olanlar solerse sevinirim..
Not: Benzin var, Emniyet açık, Benzin kilidi açık, jiklede olması gereken konumda, Kontak açık :D
-
29 Ağustos 2006, 10:29
#1005
bujilerinde sorun olabilirmi ?
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
29 Ağustos 2006, 10:32
#1006
Benim çok tecrübem yok olabilir belki.. ama tam olarak neresinde nasıl bakarım detaylı bilgi verebilirmisn ? bu arada motor 165 Km de daha
-
29 Ağustos 2006, 10:44
#1007
daha sıfır yani bujileri sök.yerine kaliteli buji tak.mesela bosch hayli iyidir. ama söküp takamayacaksan git birçift buji al ve bi arkadaşına taktır.
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
29 Ağustos 2006, 11:39
#1008
Merhaba benkaan kardeş,
Aynı sorun bendede var ve dediğin gibi, Adamı çıldırtıyor o zırlama
Fakat Anahtar deliğine ( üstteki kapakçığa ) sıkacağın Japon yapıştırıcı Anahtarın dönmesini engellemeyacekmi?
bence birdaha kontrol etmek gerek
Selamlar
Özer
benkaan adlı üyeden alıntı
şu deponun anahtar deliği çok zınlıyo.çıldırtacak beni. elimle hafif dokunuyorum geçiyor ama kesin çözüm? bi arkadaş yapıştırdığını anlatmıştı. dağıtırda geri toplayamazsam diye korkuyorum!!! acaba üstten 1-2 damla japon atsam bi zarar veririmi.( deliğin yan tarafına tabii deliğe değil
)
-
29 Ağustos 2006, 11:41
#1009
vallahi sinirden beton dökesim geliyor özer
sünger koymayı denicem umarım olur...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
29 Ağustos 2006, 11:45
#1010
Evet kardeşler,
MCT 250nin üstündeki Aluminyum Jantların aynısını nerede bulabiliriz fikri olan ya da bilen varmı
BU jantlardan takmak isityorum
Selamlar,
Özer
VampiReCRoW adlı üyeden alıntı
evet millet bahsettiğim customlardan biri budur
başka bir tane custom ve ahanda buda alaşım jantlı olan broşür resmi
Bu haftasonu ilk işim kapağı dağıtmak ve gerekeni yapmak.
Dağıtılabiliyorsa, Çözümde kesindir! Bben açıkcası açılıp açılmayacağını hiç kontrol etmemiştim.
yalnız sünger takacaksan, Benzine dayanıklı türünden olmalı! bak bakalım belkide farklı bir uygulama olabilir ve daha kalıcıda.
Selam
Özer
benkaan adlı üyeden alıntı
vallahi sinirden beton dökesim geliyor özer
sünger koymayı denicem umarım olur...
-
29 Ağustos 2006, 12:11
#1011
forumda sünger koyan bir iki kişi var.zaten çok ince bi parça koyabilecek yer var.jantlar güzel
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
29 Ağustos 2006, 13:33
#1012
motor çalışmıyorsa, ayaklığa bak derim, olmadı koltugu sök altında 3lü bi soket var onu çıkar bide öyle çalıştırmayı dene
-
29 Ağustos 2006, 14:19
#1013
NickMenza adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar, benim sorunum motorum çalışmıyor sabah işe geldim gayet güzel bir sorun yoktu aksam gidicektim ki motor çalışmadı.. Neler yapabilirim fikirleri olanlar solerse sevinirim..
Not: Benzin var, Emniyet açık, Benzin kilidi açık, jiklede olması gereken konumda, Kontak açık :D
mutlakabir sorun var ama açıklaman yeterli değil
öncelikle marş basıyormu
forumda geriye doğru bi bakın bi arkadaş zırıldama işini resimli halletmiş demek oluyorki arkadaşlarım forumu tam takip etmiyor galiba
tekno adlı üyeden alıntı
Selam Metemen nasılsın?
Uzun zaman sonra seni aramızda görmek güzel.
Bende dediğin gibi 80 km yi aşmıyorum genellikle.Gerçekten bu motorlar için ideal hız sınır 70-80 km arası.Yakıt ise bende biraz daha az sanki.Full den full e20 Ytl benzin 165-170 km arası değişiyor,Ancak bu km nin yarısından fazlası 2 kişi ya arkadaşım oluyor ya da eşim.
Bir fark var benim küçük olan arka dişlinin diş sayısı 31.Gerçekten 4-5 vites arası bayağ uzadı.
Hoşçakal
merhaba tekno senden bi ricam var şu dişliden 1 tane bana kargo yapabilirmisin
...tın tın giderim abi....
-
29 Ağustos 2006, 15:20
#1014
marş basıyor..Ama bir turlu calıstıramadım.. Buji tam olarak nerde kalıor nasıl cıkartılır
-
29 Ağustos 2006, 15:33
#1015
buji şöyle değişir
[IMG][/IMG]
...tın tın giderim abi....
-
29 Ağustos 2006, 15:40
#1016
-
29 Ağustos 2006, 16:28
#1017
metemen senden ricam olacak ya motorun kaç km de ve memnunmusun bi yazarmısın sana 250 mct mi? yoksa 2. el temiz honda cbr 125r mi?diye sorsam cevabın ne olur.çünki ikisi de benim tarzım olabilir ne dersin???
-
29 Ağustos 2006, 16:39
#1018
tuncayguler14 adlı üyeden alıntı
metemen senden ricam olacak ya motorun kaç km de ve memnunmusun bi yazarmısın sana 250 mct mi? yoksa 2. el temiz honda cbr 125r mi?diye sorsam cevabın ne olur.çünki ikisi de benim tarzım olabilir ne dersin???
ister honda olsun istersen bilmem hangimarka öncelikler sürüş tarzını belirlemelisin
tabii mct 250 cc çift piston ve 21 hp güç üretmasiyle daha mantıklı ama bu makina asla sürat için yağılmamıştır bu makinalarda amaç gezintidir iş böyle olunca mct her zman ön plana çıkar
1,5 ay evvel beylikdüzü tatiya yokuşnda artçımla beraber cbr 125 e fark attığımıda belirtmek isterim
benim makina 12.000 geldi tek kullanıcısıda benim asla pişman değilim 1-2 ufak tefek sorun harici çok ufak sorunlar çok memnunum oturaklı makşna asla yormaz diğer kullanıcılar vibrasyondan bahsediyor halbuki motor bloğunu şasiye bağlayan bağlantı somunlarına ek birer conta koysalar bak vibrasyon kalıyormu
vibrasyon neden olur;
yüksek devirlerde güç üretirken mutlaka hetr makina bunu yapar ama çözümsüz değildir demekki devir azalmalıki vibrasyon düşsün buda conta ve arka dişlinin küçültülmesi ile mümkündür
...tın tın giderim abi....
-
29 Ağustos 2006, 17:17
#1019
canım kardeşim eyvallah çok saol bende bu şekilde düşünüyorum zaten aklımı bulandırıyo bazı konuşmalar onun için kararsız kalıyorum,hem cbr çok cılız duruyo tip olarak kıyaslanamaz farkındayım,
ellerine sağlık...
-
29 Ağustos 2006, 19:02
#1020
k@os adlı üyeden alıntı
Bölüm 1 :
arkadaşlar motosiklerlerinde ses sorunu yaşayanlar için, yani sadece 250 cc lik bi motorun sesini ve rüzgarla dansını duyamıyorum diyenler...bu bilgiler sizin için, bu birinci bölüm ikinci bölümüde anlatacağım..
bu arada o çınlayan deliklere silikon sıktım...buradaki küçük toplar ne işe yarar onu bilmiyorum..
Bölüm 2
Buda depomuzun üstten görünüşü deponun her iki kısmında bulunan alaşımlı kısımlar var ikişer vidaları var, bir de bunları üstte çatala yakın kısımda birleştiren alyanla açılabilen bi vida daha var, resimde anlatıım tüm detayları, bunları yaparsanız ses kesilir tamamen.. umarım yararlı olmuştur..
işte çınlama çözüm
...tın tın giderim abi....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler