Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Aralık 2012, 01:05
#10141
İzmir İl Temsilcisi
dostum yine tekrar ediyorum forumu tamamen okursanız herşeyi ögreniceksiniz tabi bu sorunu cevaplamıyacagım anlamınada gelmıyor :D
mctlerde 4ile5nci vites arası farksızdır ses geliyor demenden kastım sanırım motor devir sesinden bahsediyorsun sanki aynı devirde gidiyormuş evet. eskilerden bazı arkadaşlar yazmıştır 4 ile giderkende son hız aynı 5 ile giderkende . aslında 4ile 5 arasında cidden fark var fakat bu fark o kadar azki biz farkedemiyoruz . bu yüzden orjinal arka dişli sayısı 34 olan dişliyi 32 yapıyorlar bu sayede vites aralıkları uzuyor ve 4 ile 5 arasındaki devir sesinide anlayabilirsin.
Reklamlar
-
12 Aralık 2012, 16:37
#10142
CEM. adlı üyeden alıntı
vay be fatih kardeşim duygulandırdın beni hepte talihsizlikler senın başına geldi ceza yemenden bunların üstüne tabi :( motorunu sattın fakat bu demek degilki içindeki motorculuk ruhu öldü tam tersi dahada kuvvetlendi birgün bizde parayı vurucaz ozaman isteigiimiz makinelere binebilecegiz. fotolar süper foruma canlılık getirmişssin kız arkadaşım sivasta okuyor sivasa gelirsem eger kayseriyede ugrayacagım söz. senin mct'de amma temizdi ya bebek gibi duruyor
ama önceden haber ver bende kayseride oluyum biliyorsun iskenderunda okuyorum bende
-
15 Aralık 2012, 17:04
#10143
fatih383838 adlı üyeden alıntı
ama önceden haber ver bende kayseride oluyum biliyorsun iskenderunda okuyorum bende
fatih kardeş büyük geçmiş olsun sen iyi olda yine alırsın inşallah bi mct bnde öğrenciyim bu ikinci kırmızı mct em ilkini parasızlıktan sattım yine aldım hala borcu duruyor ama aldığım zevke değer yani
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
-
16 Aralık 2012, 13:53
#10144
Beyler bikaç sorum olcak. benim mct küsüratsız 20bin km'de. Motorun keçelerini değiştirdim, yağı ve yağ pompasını değiştirdim, zinciri yeniledim, yeni karburatör taktım, açık hava filtresi taktım,bujileri değiştirdim, aklıma gelmeyen daha birçok şey yaptım. görsel olarakta bi restorasyona başladım. bahara kadar ancak biter diye düşünüyorum. benim sormak istediğim şey bukadar bakım yaptıktan sonra ankara - bolu abant (200 km) yolu gidip dönebilirmiyim. yolda kalırmıyım. yola çıkmadan önce nelere bakmalıyım. yanıma yedek olarak buji, debriyaj teli vs ne almalıyım ?
bunlarda restorasyondan kareler.
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
-
16 Aralık 2012, 16:43
#10145
İzmir İl Temsilcisi
gider gelirsin motoru 100kmde bir dinlendirmen yeterli olur yanına alman gereken o kadar çok şey varki aslında motorunda çanta falan yok nerene sıgrıcaksın bilemıyorum. bence en önemli dikkat etmen gereken nokta lastik patlaması. ben mct ile hiç yolda kalmadım lastik patlaması dışında. fakat bazı riskleride göze almak durumundasın ayrıca uzun yolda dikkat et mct hafif kaldıgı ve rüzgarı kontrol edemedigi için motor şeritten şerite oynamalar yapıyor istem dışı rüzgardan. ayrıca gördügüm kadarıyla lastiklerin ölmüş en yakın zamanda kaliteli saglam hamurlu bir lastik alman. fakat 200kmyi dert etme motor gider banamısın demez mct'de göründügünden ötesi var
-
16 Aralık 2012, 16:51
#10146
CEM. adlı üyeden alıntı
gider gelirsin motoru 100kmde bir dinlendirmen yeterli olur yanına alman gereken o kadar çok şey varki aslında motorunda çanta falan yok nerene sıgrıcaksın bilemıyorum. bence en önemli dikkat etmen gereken nokta lastik patlaması. ben mct ile hiç yolda kalmadım lastik patlaması dışında. fakat bazı riskleride göze almak durumundasın ayrıca uzun yolda dikkat et mct hafif kaldıgı ve rüzgarı kontrol edemedigi için motor şeritten şerite oynamalar yapıyor istem dışı rüzgardan. ayrıca gördügüm kadarıyla lastiklerin ölmüş en yakın zamanda kaliteli saglam hamurlu bir lastik alman. fakat 200kmyi dert etme motor gider banamısın demez mct'de göründügünden ötesi var
lastikler Allahın emri zaten. eski bi naked kullanıcısı olarak sırt çantası alışkanlığımdan vazgeçemedim. sırt çantasıyla geziyorum. ayrıca tek gitmeyeceğim, bir aksilik olmazsa KTM duke 200 ve kawasaki er-6 ile iki arkadaşım bana eşlik edecek.
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
-
16 Aralık 2012, 18:55
#10147
İzmir İl Temsilcisi
dert etme ozaman dostum 200km kısa bir mesafe git gel 400 büyütülecek mesafe degil mct gider gelir fakat aklıma gelen ufak tefek şeyler var illaki eksıklıkler olacaktır .
anahtar takım seti. bujı. gaz teli. debriyaj teli. motor yagı . 1 lt benzin. patlak lastik tamir seti. . mct jant teli. hatta abartmak gerekirse 1 adette zincir 30 tl dandiriginden yedek olarak alabilirsin yolda kopar mopar hyosungta başıma geldi.
-
17 Aralık 2012, 19:13
#10148
boreas egzozu deldirdinmi resimde öyle gördümde eğer deldirdiysen şu anki sesi nasıl merak ettim
-
18 Aralık 2012, 00:02
#10149
küçük delikler fışırtı yapar büyük delik tok ses çıkarır egzozun arkayı kesersen orjinalinden daha iyi çıkar ama asla tahmin ettiğin ses çıkmaz keserek delerek orjinalliği bırak görüntüsünü bozduğuna değmez. ha tamamen söker susturucusuz uzun boru şeklinde egzoz yaparsan işte o zaman mükemmel olur. Ses kulağı rahatsız etmez
http://www.ozenmotor.com.tr/HIGHWAY-...SIC_993.html#0 buna benzer
tabi bu orjinal sanayiden iş beğenmez ustalara beğendirebilirsen işi 250 300 tl halledersin diye tahmin ediyorum
-
18 Aralık 2012, 00:28
#10150
YUSUF26 adlı üyeden alıntı
boreas egzozu deldirdinmi resimde öyle gördümde eğer deldirdiysen şu anki sesi nasıl merak ettim
egzoza işlem yapmadık orjinal haliyle duruyo. muayeneden sonra orjinalleri kenara koyup düz boru şeklinde egzoz yapmayı düşünüyorum. delikli görünmesinin nedeni bayağı bi kararması filtreylede böyle bi ses aldık. http://www.youtube.com/watch?v=aeo47DF63oE
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
-
20 Aralık 2012, 16:17
#10151
tabikide çok rahat gidip gelebilirsin ... ben 2 kişi hiç zorlanmadan bir kaç defa amasra akçakoca arası yol yaptım ... tek sorunum da jant telimin kırılıp yolda kalmam .. başka en ufak sorun çıkartmadı bana... bu arada eğer egzoz yaparsan bende görmeliyim bana da lazım haberin olsun
-
20 Aralık 2012, 18:12
#10152
umutt adlı üyeden alıntı
tabikide çok rahat gidip gelebilirsin ... ben 2 kişi hiç zorlanmadan bir kaç defa amasra akçakoca arası yol yaptım ... tek sorunum da jant telimin kırılıp yolda kalmam .. başka en ufak sorun çıkartmadı bana... bu arada eğer egzoz yaparsan bende görmeliyim bana da lazım haberin olsun
Umut hocam Ankara MT tayfası olarak nerdeyse her hafta toplaşıyoruz. daha dün akşam 30 kişi flndık. sizde ankaradaymışsınız. gelirseniz paslaşırız ;)
[B]Çoğunlukla şarkılar İstanbul'u anlatır; çünkü Ankara anlatılmaz yaşanır...[/B]
-
20 Aralık 2012, 18:35
#10153
lastik markası önerecek olan var mı? Telli jantta Dubleks dış lastiği iç lastikle birlikte kullansam sıkıntı olurmu sizce.
"Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."
-
23 Aralık 2012, 06:50
#10154
Arkadaşlar selamlar, bir mct almayı düşünüyorum ama genelde şehir içi kullanacağım 100 km'de 7-8 lt gördüm yorumlarda... Bu ne derece doğrudur? Normal kullanımda şehir içi tek kişi ne kadar yakar acaba?
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
24 Aralık 2012, 02:34
#10155
_Boreas_ adlı üyeden alıntı
Beyler bikaç sorum olcak. benim mct küsüratsız 20bin km'de. Motorun keçelerini değiştirdim, yağı ve yağ pompasını değiştirdim, zinciri yeniledim, yeni karburatör taktım, açık hava filtresi taktım,bujileri değiştirdim, aklıma gelmeyen daha birçok şey yaptım. görsel olarakta bi restorasyona başladım. bahara kadar ancak biter diye düşünüyorum. benim sormak istediğim şey bukadar bakım yaptıktan sonra ankara - bolu abant (200 km) yolu gidip dönebilirmiyim. yolda kalırmıyım. yola çıkmadan önce nelere bakmalıyım. yanıma yedek olarak buji, debriyaj teli vs ne almalıyım ?
bunlarda restorasyondan kareler.
http://a1212.hizliresim.com/14/j/gyf9y.jpg
http://a1212.hizliresim.com/14/j/gyfbg.jpg
http://a1212.hizliresim.com/14/j/gyfc2.jpg
düz bas git dinlendirmene de gerek yok. ulaştığında dinlendirmeden hemen de geri dönebilrisin. Ben cg 100 ile arkamda yığın çanta ile 1500 km yola çıktım 749 km ye kadar dinlendirmedim. Boğulunca kendi kendine söndü zaten. Bu sadece bir misal. Saçma gelebilir ama öle... Yolun açık olsun. Kaza bela görmezsin inşallah. Hayırlı yolculuklaaar...
-
24 Aralık 2012, 13:57
#10156
Teo23 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar, bir mct almayı düşünüyorum ama genelde şehir içi kullanacağım 100 km'de 7-8 lt gördüm yorumlarda... Bu ne derece doğrudur? Normal kullanımda şehir içi tek kişi ne kadar yakar acaba?
bunu görmek için sanırım karbüratör ayarının iyi bozuk olması gerek ... genelde artçılı geziyorum ve yaklaşık 3.6 lt yakıyorum şehir içi ... ortalama bir depoyla 245-260 km yol yapıyorum
-
24 Aralık 2012, 16:55
#10157
arkadaşlar bir konu hakkında bilginiz varsa bilgi almak istiyorum. kaza yaptıktan sonra servis tarafından değiştirilen parçaları geri alma gibi bir şansımız varmı tşk ederim.
-
24 Aralık 2012, 23:04
#10158
oo benzin sarfiyatı hakkaten cüssesine ve cc'sine göre çok azmış, benim ayarsız motorla aynı...
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
25 Aralık 2012, 19:47
#10159
kdiner adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir konu hakkında bilginiz varsa bilgi almak istiyorum. kaza yaptıktan sonra servis tarafından değiştirilen parçaları geri alma gibi bir şansımız varmı tşk ederim.
Eğer masrafı sigorta karşılıyorsa öyle bi şansın yok ama kendi paranı kendin veriyorsan tabiki hepsini alırsın hatta ustanın gönlünü yap sigorta odese bile alırsın herşey usta da bitiyo
-
27 Aralık 2012, 21:00
#10160
slm arkadaşlar bir süre önce motorumla ilgili bi sorum vardı motorum normal devirde giderken sıkıntı yapmıyor ama biraz basınca gaz yemiyor bujisini değiştirdim belki ondandır diye ama düzelmedi sonra burda paylaştım sorunumu zeus isimli arkadaşım hava ayarlarını kontrol et demişti o arada bi trafik kazası geçirdim arabamla sorma fırsatım olmadı yeni yeni ayaklanıyorum motorumuda özledim tabiki hava ayarlarını nerden yapıyorum acaba daha doğrusu ben yapabilirmiyim bu ayarı veya başka birşey olabilirmi bu sorun 400 sayfaya kadar okudum formu hava ayarını anlatan çok arkadaşım var ama hepsi motordan anlayan kişilerin anlayabileceği ölçüde olmuş yazılar tabiki devamınıda okuyarak geliyorum formun sonralına doğru bi kişi daha yaşamış bu sorunu benim gözüme çarpan ama cvp verilmemiş sorusuna 360 lı sayfalarda. rolantide çalışması normal basıyorum gaza yavaşca hızlanmaya başlıyor gaz ortalama yarıya gelince boğuluyor mecbur bir üst vitese geçiyorum yine az gazla herşey normal az basınca yine boğuluyor 5. viteste 70 le gidersen hiç sıkıntı yok ama az basınca yine aynı ciklem kapalı bunada dikkat ettim yardımcı olursanız sevinirim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler