Motoru daha dün aldık, ben de ilk gördüğümde şaşırmıştım ama evet varmış.
Motoru daha dün aldık, ben de ilk gördüğümde şaşırmıştım ama evet varmış.
bahsettiğin olay benim eski mct de vardı bazen viteste çalışmıyordu o güvenlik sisteminden işte boşta çalıştır kardeş. çok sıkıyorsa seni altta ayaklığın ordan çek soketi iptal et ama kalsın daha iyi benim şimdiki mct de iptal etmişler geçen ayaklığı açık unutmuşum az daha düşürecekti dönüşte
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
Teşekkür ederim ben söküp atayım o soketi, olmadık zamanlarda problem çıkarıyor boşa geçmekte de zorluk yaşıyor zaten
arkadaşlar ankarada jant teli takıp akort yapabilicek ama iyi olucak bi yer biliyormusunuz ? yada sadece jant telini nerden bulabilirim
hayırlısı olsun allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin. ancak bizim mct lerin sıfırları ülkemize artık ithal edilmiyor diye biliyorduk. anladıgım kadarıyla sen ikinci el satın almışsın motoru eğer öyleyse mutlaka motorun faturasını iste bu işte bir bit yeniği geliyor burnuma.
merhaba modeli 2005 veya 2006 dır fakat ilk trafiğe çıktığı için modelini 2011 veya 2012 yazmaları normal, trafikten ruhsat işlemleri yaparken faturaya güncel yılı yazıyor motor oluyor 2011 veya 2012 yılı tamamen satıcının işlemlerine bağlı.
Çok teşekkür ederim tüm sürücülere inşallah. Benim bildiğim kadarıyla da artık 250 mct yok ama ruhsata yanlış yazılabileceğini sanmıyorum. Faturasını motorunu aldığım kişiden istedim ancak bulamadığını söyledi. Ben de açıkçası çok üstünde durmadım.
Böyle bir şey varsa motor 10 senelik bile olsa (örneğin dükkanda teşhir amaçlı durduğu sürece) satıldığı yılın modelini mi taşıyacak? Dediğiniz gibi de olabilir ama bana pek yüksek ihtimalli gelmedi.
MCT için Çıkma statör,konkejtör,tetikleyici ve ön amortisör takımı vardır.İhtiyacı olanlar iletişime geçebilir.
Trafiğe çıkma yılı ile model yılı farklıdır.Motorun üretim yılı 2006 yani 2006 model Ortada bariz bir hata var.Umarım ileride sorun çıkmaz.
mctnin 2011 modelimi olurmuş 2005 -2006 model 2011 trafik çıkışlı olması gerek mondial üretimini durdurdu piyasada hala satılmamış beklemiş mctler var farkedersinizki sıfır renk olarak siyah yada gri göremezsiniz.. sıfır görebildiginiz tek renk kırmızı .
arkadaşlar mct yeni alan arkadaşlar için söylüyorum bu topigin eskisine nazaran ölü olmasının sebebi motora dahir bütün problemler ortaya çıkmış ve çözümlenmiştir her hangi bir problemde ilk önce foruma yazmak yerine 500 sayfayı okursanız tamamen mct hakkındaki inanının bütün bilgileri ögreniceksiniz. çokta sıkıcı degil alın kolanızı yanına film izler gibi teker teker geçin sayfaları
http://item.taobao.com/item.htm?spm=...&id=1796699990
arka çanta için böyle bir şey bakabilirsiniz. güzelyakışmış. fiyatı da uygun 60 tl gibi bir şey. çincem olmadığı kargo n kadar tutuypr bilmiyorum.
ARKADAŞLAR MCT ALMAK İSTEYENLERE SEÇENEK OLABİLİR.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5510247/detay/
Arkadaşlar .aranıza yeni katıldım.15.6.2010 dan beri mct kullanıyorum.21yıllık motorcuyum.
malzeme çok kaliteli değil ama kullanımı rahat bi motor.
1. Motor ısınmadan yüksek hıza çıkılmamalı
2.yakıt musluğu açma kapama anahtarı plastik
3-manifolt boğazı plastik
4-teker patladığında değiştirmek çok zor.
aklıma gelen handikaplar bunlar
ama zevkle kullanıyorum.
söyledıklerınız bence basıt kalan konular cok sorun yaratıcak şeyler degil. taki mctnin kronikleşen boş vitese geçmemesi 1nci yada 2nci viteste fazla gaz actıgınızda boşa atması. yüksek titreşim. bu titreşimden kaynaklanan sürekli karbüratör ayarı bozulması< fabrıka cıkıs lastıklerının en berbat cin malı olması.arka frenın ve ön frenın yetersız olması bence asıl problem bunlar. ben benzın muslugunun plastık olmasına takılmıyorum cunku kırıldı bıle hıc kullanmıyorum herkeze saygılar
AYNEN ÖYLE ben çalışırken işyerinden yazdırdım kitap gibi zımbaladım oturduğum yerde okurdum. benim motor hakkında bilgimin %60 ı 70 i burdan kalanı söküp takma.
---------- Post added at 01:32 ---------- Previous post was at 01:24 ----------
Bu lastik nasıl patlıyo merak ediyorum benim arka lastiğimde bırakın diş dişin izleri bile yoktu o halde 7 bin 8bin km dağ tepe gezdim bir gün olsun lastiğim patlamadı. Ama ne yalan söyleyim ansızın olmadık bir yerde patlamasını isterim
---------- Post added at 01:36 ---------- Previous post was at 01:32 ----------
---------- Post added at 01:40 ---------- Previous post was at 01:36 ----------
ARKA JANT İÇİN EN İDEAL TEMİZLİK YÖNTEMİ HAFTADA BİR SÖKER YIKARDIM
---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:40 ----------
YILLAR ÖNCEKİ MAZİM AKLIMA DÜŞTÜ. İşte bu yüzden artık forma girmeye korkuyorum
---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 01:57 ----------
İstedikleri kadar çin desinler 100 110 la giderken hundaii dolmuş ara yoldan önüme çıktı fren yapmaya bile fırsat kalmadan tam ortaya yapıştım. ben bir ay hastanede yattım ben motoru darmadağın beklerken bu manzara ile karşılaştım. far gidon jant amortisör korkuluk demiri arka tarafta çizik bile yok. Yapılsa bile şakülü gider dedim ama ellerimi bırakıp en arkaya yattıp ayaklarımı deponun üzerine uzatmama ragmen ok gibiydi. bu saatten sonra istedikleri kadar çin motoru desinler temiz olup birkaç da değişiklik yaptıktan sonra on numara. evet titreşim sorun ama 200 km gittikten sonra rahatsız ediyo. şehir içi mct ye binip çok titriyo çok rahatsız ediyo diyenler klasik vitessiz bisan bisikletleri öneririm. "Musluk" altı üstü bir musluk yani yapan muhendis yapamamış olabilir. Sanayide akvaryumcuda birsürü musluk var gezdiğin yere bak alternatif ne kullanabilirsin. 1 gün dursam 2 gün sağlam olsa bile genede sökerdim bi yerlerini. Emin olun yolda kalmak,tamir etmek, yağmura kara yakalanmak, benzin bitmesi, saatlerce günlerce tamir etmeye çalışmak bunlar inanılmaz büyük zevkler nasıl bunlardan şikayet ediyorsunuz anlamıyorum. öğrenciliğinde parasızlığında gözü kör olsun mct em dursaydı da tek binmeden sadece tamir edip sesini dinleseydim.
---------- Post added at 02:35 ---------- Previous post was at 02:29 ----------
vay be fatih kardeşim duygulandırdın beni hepte talihsizlikler senın başına geldi ceza yemenden bunların üstüne tabi :( motorunu sattın fakat bu demek degilki içindeki motorculuk ruhu öldü tam tersi dahada kuvvetlendi birgün bizde parayı vurucaz ozaman isteigiimiz makinelere binebilecegiz. fotolar süper foruma canlılık getirmişssin kız arkadaşım sivasta okuyor sivasa gelirsem eger kayseriyede ugrayacagım söz. senin mct'de amma temizdi ya bebek gibi duruyor
İyi akşamlar cümleten. Konuyu aktif görmek çok güzel. Benim sorum motorumda 4. vitesten 5'e geçtiğimde ve debriyajı bıraktığımda sanki hala 4'teymişim gibi ses geliyor olması. Bu dişlilerden mi kaynaklıdır?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)