Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Ağustos 2006, 05:52
#981
Reklamlar
-
27 Ağustos 2006, 17:07
#982
1100GLS adlı üyeden alıntı
Ön cam bizde var.
0216 4412397
Bana bu camın resimlerini gösterebilirmisiniz. Bide arka küçük dişli varmı acaba bize 3 adet lazım.
-
27 Ağustos 2006, 17:16
#983
motti aramıza hosgeldin düsündügün modigiyeler gayet güzel ben sadece jantları degistirmeyi düsünüyorum keeway ss ile aynı boyutları baktım ... ama nereden bulacagız jantları maliyeti ne olacak
sen bu konu hakkında bilgi einirsen bana da haber ver... hatta mondialın kitapcıgında jantlar celik gözüküyor adama sordum bu model var mı diye
yok dedi ilk basta öyle üretildi sonra agır oldugu için kaldırıkdı dedi...
koruma demiri içinse mct için güzel ve saglan bir model var cogu arkadasda aynı model var bende ondan buldum ama istanbulda nrede var bilmiyorum...
yolunuz acık olsun arkadaslar...
-
27 Ağustos 2006, 17:20
#984
tekno adlı üyeden alıntı
Selam
Öncelikle motorunun sibop ayarlarını kontrol et,Olmadı karburatörlerin senkron ayarlarını kontrol ettir.Sorunun bitecektir.
Ama hala hız yapmak istiyorsan arka dişliyi değiştirmeni tavsiye ederim.Ancak o zaman 4 ve5. vites arasındaki farkı ciddi biçimde anlayabilirsin.
Mesala benim motorum hemen 120 km buluyor ama bu motorlarda hızı hiç tavsiye etmem.Bunu sana tabiri caiz ise tam anlamı ile bir hız manyağı olarak yazıyorum.
Saygılar
Evet. 5000 KM den sonra muhakkak SUBAP ayarı gerekli. Bu makinalar enson 7000/DK devir çeviren aletler ve çift karburator olduğundan son devire çok çabuk ulaşıyorlar. Arka dişli küçültülerek yakıt düşürülüyor ve son sürat 160km ye kadar bulabiliyor. Yaptığım araştırmalara göre tabi. Bendeki mct250 20.000km devirmiş bir alet ve standart dişlisi ile 130 KM görüyor yakıtıda diğer arkadaşların dediği gibi çok değil 100km de 2,5/3 litre yakıyor. Vibrasyon ise 115 KM de yapıyor sadece 120 ye gelince kesiliyor.
Burdan servislere sesleniyorum MCT lere küçük arka dişli olayını hemen halletsinle. Çünki TR de çok sayıda MCT250 var ve bu insanların daha az yakıt ve 100km ile giderken daha az devir ile makinalarını yormamaları için küçük dişli şart. Bu dişliden banada 3 adet lazım.
-
28 Ağustos 2006, 00:28
#985
warlock önerin için çok teşşekkur ederim, evet arkadaşlar arka dişli nerden bulcas?? yardım lutfen..
-
28 Ağustos 2006, 10:53
#986
exile adlı üyeden alıntı
warlock önerin için çok teşşekkur ederim, evet arkadaşlar arka dişli nerden bulcas?? yardım lutfen..
İsteyen arkadaşlara küçük arka dişli gönderebilirim.Ancak önümüzdeki hafta.
Selamlar
-
28 Ağustos 2006, 11:24
#987
warlock senin motor mct 250 degil galiba eger öyleyse masallah burada en iyi performans senin motorda sanırım... 130 vın vın... benim motorum 1200km de 110 anca... bende disliyi degistiricem dislide buldum taktırma hariç fiyatı 10 ytl... ben bugun motorumla anadolu turuna cıkıyorum .. konya ,nigde ,nevsehir, ürgüp,göreme,avanos, kapadokya...
bakalım mct nin uzun yol performansı nasıl...
yolunuz acık olsun arkadaslar...
-
28 Ağustos 2006, 13:19
#988
[IMG][/IMG]
lm : 12.000 de motor
...tın tın giderim abi....
-
28 Ağustos 2006, 15:12
#989
sLm motor sevdalısı kardeşlerim
bir süre önce ilk motoruma kavuşma planları yaparken bir mct almak üzereydim motor satılınca alamamıştım o arada bir kanuni tiger denk geldi onu aldım ve 2 -3 hafta önce kaza yaptım. şu anda yeni bir motorum var nasipse yarın bakımdan çıkacak ve o siyah bir 250 mct aklımda hala ilk yapmayı planladığım modifiyeler var ama imkanım yok :( neyse imkanlar dahilinde biraz şekil yapacağız artık. modifiye sonuçlarına görede adını muhtemelen ya The CRoW koyarım yada RaVeN belki de VeNoM lakin 'KuZGuN' da olabilir kuvvetli ihtimal hiç olmazsa TüRkçe.ayrıca red ve motti kardeşlerim ilk sayfalarda bir yerlerde benim düşündüğüm modifiyeler var bir göz atarsanız belki düşüncelerinize katkım olur ayrıca çelik jant olayına gelince mondial 2006 model olanları alaşım jant ile piyasaya sokacaktı neden yapmadı bilmiyorum ama bir kısım kullanıcılar mutlaka görmüştür alaşım jantlı olan broşürleri, isteyene hemen bir tane bilg. kayıtlı alaşım jantlı broşür resmi yollayabilirim. ayrıca bu motorun başka bir ülkeyede çıkışı var ve o da bahsettiğim jantla çıkıyor yani benim şahsi düşüncem odur ki mondial fabrikayla bir telefon konuşması yaparsak belki ellerinde denemek için getirilmiş alaşım jantlardan mutlaka vardır. yoksa da belki sipariş yoluyla getirebilirler ve evet jantlar regal raptorun aynısı.bunun dışında elimde bir kaç tane custom olarak elden geçmiş mct resmi var onlarıda paylaşabilirim çok güzel olmuşlar yaaauu.bir kaç tane de hoş duracak ışıklı felan bişiler buldum onlarıda linkleyebilirim.
neyse çok konuştum artık siyah bir mct ile bende tekrar aranızdayım
herkese iyi kazasız belasız keyifli sürüşler
[SIZE="2"][/SIZE][FONT="Impact"][SIZE="2"][B][/B][/SIZE][/FONT]
[COLOR="Red"]KaNayaN[/COLOR] dizLeRim üzeRiNde [B]KADERİMİ[/B] kabuLLeNdim...
-
28 Ağustos 2006, 15:33
#990
koruma demiri için çizim arıyorum elinde olan varsa ve paylaşırsa sevinirim
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
28 Ağustos 2006, 15:49
#991
koruma demirleri içinde en çok tiger 250 ye takılanı seviyorum o kadar tok duruyorki bi inceleyin isterseniz
...tın tın giderim abi....
-
28 Ağustos 2006, 16:14
#992
-
28 Ağustos 2006, 16:34
#993
vallahi biraz önce bende bunlara gözatıyordum
...tın tın giderim abi....
-
28 Ağustos 2006, 16:38
#994
[SIZE="2"][/SIZE][FONT="Impact"][SIZE="2"][B][/B][/SIZE][/FONT]
[COLOR="Red"]KaNayaN[/COLOR] dizLeRim üzeRiNde [B]KADERİMİ[/B] kabuLLeNdim...
-
28 Ağustos 2006, 16:57
#995
farlar iyiben 3-4 ay önce bi çift taktırdım 10 ytl ye
...tın tın giderim abi....
-
28 Ağustos 2006, 17:03
#996
metemen adlı üyeden alıntı
koruma demirleri içinde en çok tiger 250 ye takılanı seviyorum o kadar tok duruyorki bi inceleyin isterseniz
bizim motorlara uyuyormu? biliyorsunuz bizimkilerin şasesi farklı.varsa bir resim rica etsem.
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
28 Ağustos 2006, 17:09
#997
vallahi uyup uymama konusunda birşey söylemek zor arge yapmak lazım
...tın tın giderim abi....
-
28 Ağustos 2006, 17:21
#998
işte sorunda bu.bizimkiler 2 ye ayrılıyor. onun için özel yaptırmak gerekliymiş.tam uyanı yok
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
28 Ağustos 2006, 17:56
#999
red adlı üyeden alıntı
warlock senin motor mct 250 degil galiba
eger öyleyse masallah burada en iyi performans senin motorda sanırım... 130 vın vın... benim motorum 1200km de 110 anca... bende disliyi degistiricem dislide buldum taktırma hariç fiyatı 10 ytl... ben bugun motorumla anadolu turuna cıkıyorum .. konya ,nigde ,nevsehir, ürgüp,göreme,avanos, kapadokya...
bakalım mct nin uzun yol performansı nasıl...
yolunuz acık olsun arkadaslar...
Arkadaşım benim makina 22.000Km devirdi seninkisi daha 1200km de ve daha RODAJ ı bitmemiş. SUBAB ayarı olmadan önce benimkisi anca 120km goruyordu rodajdan sonra 130 ve 135 basıyor aletler. Hatt benim bi arkadaşta siyah modelinden var ama sanırım onun 5. vites dişlisi benimkinden farklı adam la yan yana gidemiyoz o fabrika çıkış 140km yi geçiyor. Sna tavsiye 3000km yi devirmeden son devir kullanma makinayı SUBAB başlarını eğersin haberin olsun ben eğdim çünki.
-
28 Ağustos 2006, 18:54
#1000
benimmakina ise uzun bir düzlükte ancak 130 km görüyor ama stndart ivmelende 120 km ile gidebiliyor
ancak 80 km hız ile makina sanki yağ gibi akıyor kıpraşım yok risk az hakimiyet tam yakıt tasarruflu
1 depo ile 120 km sürat yaparsam 300 km
1 depo ile 80 hız yaparsam 340 km gidiyir aradaki muazzam farka bakarmısınız
...tın tın giderim abi....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler