Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Choppersile,
Bilgiler için teşekkür ederim. En kısa zamanda tatbik edecek ve fotoğraflarını ekleyeceğim.
Senin makina da çok yakışıklı olmuş hakikaten. Deriler pek yakışmış. Çantalar arka tekerin heybetini ortaya çıkarmış ve daha kaslı bir görünüm vermiş.Sitenin girişinde fotoğrafı vardı zaten değil mi? Ben o fotoğrafı yabancı bir siteden aldın sanmıştım. Bu makina çok hoş görünüyor gerçekten.
Reklamlar
-
gogo adlı üyeden alıntı
HAKANZ...
Yazıları çıkarınca motor çok güzel olmuş.Ben de aynısını yapmak istiyorum ama boyanın zarar görmesinden korktuğum için henüz dokunmadım. Tırnaklayarak çıkacak gibi de değiller. Nasıl yaptığını paylaşırsan sevinirim
İyi günler
Valla aynen tırnakla yumuşacık tıklayarak çıkardım. Arkasından bir cila çekmeni tavsiye ederim. Choppersilenin dediği gibi sele altındakiler zor çıkıyor. İzi kaybetmek için yumuşak beyaz pasta ve son kat herhangi bir cila yeterli.
Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!
-
DEMİŞİMKİ...
choppersile adlı üyeden alıntı
250 mct'ye telli jant yerine alimüyum alaşımlı jant taktırma imkanı varmı?Motor jantı satan yerleri bilen varmı? arka jant göbek uydurulurmu?
Arkadaşlar bu soruma cevap alamadım.Konuyla ilgili bilgisi olan cevaplasın lütfen...Bu işe taktım çünkü...
ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...
-
Süper Moderatör (BBRR)
arkadaşlar postunuzun altında mesaj yokken yeni bir mesaj daha atmayın ...aklınıza soradan bişi gelirse postunuzun sağ altında bulunan değiştir butonunu tıklıyarak deişiklik yapın arka arkaya atılan mesajlar flood olduğu için silinir...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
arkadaşlar mrb modifiye hususunda bilgisi olan varsa paylaşmak isterim
-
Tel jant alternatifi
choppersile adlı üyeden alıntı
DEMİŞİMKİ...
Arkadaşlar bu soruma cevap alamadım.Konuyla ilgili bilgisi olan cevaplasın lütfen...Bu işe taktım çünkü...
Benim makinayı aldığım yer aliminyum alaşım jant satıyor ve takıyor(izmirde). Motorun yabancı sitelerinde bulunan resimlerdekine benzer birşey sanırım. Bana da önerdiler ama param yetmediği için alamadım. İstedikleri ücret 300-350 civarındaydı hatırladığım kadarıyla. Daha fazla ya da az değil. Senin sorun -ki istanbulda yaşıyorsun , bulman daha kolay sanki ama- aklıma gelince bugün uğrayıp sordum. Elimizde var isterse göndeririz diyorlar. İstersen telefonlarını verebilirim.
Bu alaşımlarla alet daha da bir alımlı oluyor değl mi? Üstelik bunca tel problemi olan bir makina için belki daha da güvenli.
-
yaws depodaki mondial yazısını nasıl sökecez arkadaşlar o konuda bi yardım edermisiniz illa boyatmakmi gerekiyo
[B][COLOR="blue"][COLOR="Blue"][COLOR="Blue"][B][I]Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1[/I][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]
-
TheTURK adlı üyeden alıntı
yaws depodaki mondial yazısını nasıl sökecez arkadaşlar o konuda bi yardım edermisiniz illa boyatmakmi gerekiyo
Valla ben bugün choppersile nin önerisi doğrultusunda hem depodaki hem ön amortisörlerdeki yazıları tırnaklarımla söktüm. Hiç iz de kalmadı. Çok kolay çıkıyorlar. Zaten mondial yazısı sandığım gibi metal değilmiş, yumuşacık plastik çok kolay valla. Kesinlikle görünüm daha iyi oluyor.
Bu yazdıklarımızı okuyan bir mondial yetkilisi var ise şöyle bir öneride bulunmak isterim. Bu makinenin özellikle benzin deposu bence oldukça şık. O depoya koskocaman parlak metalik mondial yazınca deponun sade kaslı güzelliği bozuluyor. Onun yerine küçük bir amblem koymak hem bu dezavantajı ortadan kaldırır hem de motorda çevreden bakanlar için bir gizem uyandırarak insanların bu motorun ne marka olduğunu araştırmaya iter. Örneğin geçen haftalardan birinde alsancakta gezinirken bir siyah mondial 250 mct gözüme ilişti. Adam tüm yazıları söküp benzin deposuna BMW amblemi yapıştırmış. Bildiğiniz gibi o amblem küçük bir yuvarlaktan ibaret. Bu makinaya benim kadar aşina olmayan yanımdaki akdaşlarım direk depoya yönelerek motorun markasına bakma ihtiyacı duydular. Sonradan motorun aslında mondial olduğunu anlattım onlara ama sanırım bu olay anlatmaya çalıştığım davranış modeline iyi bir örnek. Bilindiği üzere en iyi öğrenme yolu araştırarak kişinin bilgiye kendisinin ulaşmasıdır. Zaten işin meraklıları böyle güzel görünüme sahip bir motorun ne marka olduğunu öğrenme isteği duyacak ve araştıracaktır. Dikkat ederseniz motorun yabancı ülkelerdeki emsallerinde ne benzin deposu üzerinde mondial yazıyor ne de ön amortisörlerde super mondial. Gerek yok. Belki bu bir pazarlama stratejisidir tamam ama o zaman neden hemen hemen bütün mondial 250 mct sahipleri bu gereksiz yazıları sökmeye çalışıyor?
Belki de başka marka sanılsın diye şeklinde bir yanıt alabilirim ama yine de bu motorun sade güzelliğini bozmak için bir mazeret olamaz bence.
Herkese kazasız belasız sürüşler....
-
Malumunuz Mondial 250 MCT sorunsalı
chooper meraklısı 2 arkadaşız... Motosikletin harman olduğu yerden olmamıza rağmen; henüz vitesli motosiklet kullanmadık. Başlangıç olarak, iki aydır hem ekonomik hem de içimize yattığını düşündüğümüz için Mondial 250 MCT'yi yoğunlaşmaktayıız...
Bugün artık niyeti bozup iki Mondial bayisini ziyarete gittik. İlk bayi sahibi mondial değil Yamaha ybr 125'i önerdi. Kuryelerin de onu kullandığını ve hem başlagıç olarak iyi hem de kolay elden çıkarılabileceğini söyledi. İlginçtir Mondial'in 1 yıllık ömrü olup elden çıkarmanın zor olduğunu söyledi.
Kafamız karıştı; fakat yılmayıp 2. bir mondial bayisine gittik. 1. bayinin bayiliğinin elinden alındığını öğrendik. Bu bayi ise 250'lik motorun başlangıç olarak önerildiğini söyledi. Bu olayı burda artık kapatalım dedik ve evimize geldik. E henüz kapatmadık tabi, bir sizlere danışalım dedik. Takip ettiğimiz forma üye de olup böyle sıkıcı ve uzun bir entry girdik
-
dukaforce adlı üyeden alıntı
chooper meraklısı 2 arkadaşız... Motosikletin harman olduğu yerden olmamıza rağmen; henüz vitesli motosiklet kullanmadık. Başlangıç olarak, iki aydır hem ekonomik hem de içimize yattığını düşündüğümüz için Mondial 250 MCT'yi yoğunlaşmaktayıız...
Bugün artık niyeti bozup iki Mondial bayisini ziyarete gittik. İlk bayi sahibi mondial değil Yamaha ybr 125'i önerdi. Kuryelerin de onu kullandığını ve hem başlagıç olarak iyi hem de kolay elden çıkarılabileceğini söyledi. İlginçtir Mondial'in 1 yıllık ömrü olup elden çıkarmanın zor olduğunu söyledi.
Kafamız karıştı; fakat yılmayıp 2. bir mondial bayisine gittik. 1. bayinin bayiliğinin elinden alındığını öğrendik. Bu bayi ise 250'lik motorun başlangıç olarak önerildiğini söyledi. Bu olayı burda artık kapatalım dedik ve evimize geldik. E henüz kapatmadık tabi, bir sizlere danışalım dedik. Takip ettiğimiz forma üye de olup böyle sıkıcı ve uzun bir entry girdik
Sevgili dukaforce,
Bu konu çok konuşuldu hep aynı şeyler söylendi ama tekrarlamaktan kaçınmıycam.Piyasa Çin malı dolu dolmayada devam ediyor.Bu sebeple dikkat etmen gereken hususlar,
1.İthalatçı firma ve gücü.
2.Servis ağı ve yedek parça bulunabilirliği.
3.Beklentilerin karşılanması (bindiğin motordan)
Ben 250 mct kullanan biri olarak bu maddelerin tamamında problem olmadığına inanıyorum.
Bende senin gibi cruıser seven biriyim.Tabi bide işin maddi yanı var bi Harley bi yamaha isterim tabi ama ayağımı yorganıma göre uzattım 2.990 YTL ye cruısere biniyorum.
Problem çıkmıyomu çıkıyo tabi bunlarda belli başlı problemler.(Topıcı okuduysan görmüşsündür.)Ama bunlar ben en iyisiyim diyen her markada olabilecek şeyler.
Seçim senin dostum ben 250 mct yi öneriyorum.
ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...
-
Değerli arkadaşlar İzmirde özellikle K.yaka semtinde bildiğiniz Mondial yetkili servisi varmı?Tel ,adres lütfen.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
-
dukaforce ye
dukaforce adlı üyeden alıntı
chooper meraklısı 2 arkadaşız... Motosikletin harman olduğu yerden olmamıza rağmen; henüz vitesli motosiklet kullanmadık. Başlangıç olarak, iki aydır hem ekonomik hem de içimize yattığını düşündüğümüz için Mondial 250 MCT'yi yoğunlaşmaktayıız...
Bugün artık niyeti bozup iki Mondial bayisini ziyarete gittik. İlk bayi sahibi mondial değil Yamaha ybr 125'i önerdi. Kuryelerin de onu kullandığını ve hem başlagıç olarak iyi hem de kolay elden çıkarılabileceğini söyledi. İlginçtir Mondial'in 1 yıllık ömrü olup elden çıkarmanın zor olduğunu söyledi.
Kafamız karıştı; fakat yılmayıp 2. bir mondial bayisine gittik. 1. bayinin bayiliğinin elinden alındığını öğrendik. Bu bayi ise 250'lik motorun başlangıç olarak önerildiğini söyledi. Bu olayı burda artık kapatalım dedik ve evimize geldik. E henüz kapatmadık tabi, bir sizlere danışalım dedik. Takip ettiğimiz forma üye de olup böyle sıkıcı ve uzun bir entry girdik
Sevgili dostum choppersilenin yazdıklarına katılıyorum. Ne kadar para bağladığına bağlı bu. Japonda, Almanda alsan tabiki daha kaliteliler ama sorun çıkmayacak diye bir garanti yok. Forumda daha öncede yazdığım gibi MCT 250 de ki sorunlar spesifik, 3-5 tane belli başlı sorun var forumuda incelersen görürsün yani her yerinden birşey patlamıyor ve servis tarafından çözülüyor. Çinliler içerisinde benim gördüğüm dist. yönünden en sağlam 2 marka Mondial ve Asya.
Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!
-
tekno adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar İzmirde özellikle K.yaka semtinde bildiğiniz Mondial yetkili servisi varmı?Tel ,adres lütfen.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Tekno,
Aşağıdaki linki tıkla.Mondial ile ilgili tüm detylar burda....
http://www.ugur.com/mondial/bayiler.htm
ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...
-
Arkadaşlar bazı MCT 250 lerde 2. vites sorunu varmış. Benimkindede 2 de sorun yarattı. zaten 800- 2000 km arasında bu sorun çıkacaksa çıkıyormuş. Çarşamba günü Sevpa servise bıraktım benim makinayı, perşembe sabahı yani bu sabah, servise bıraktığımın ertesi günü komple dişli takımı Nazilliden gelmiş, akşam aradılar buyrun motorunuz hazır diye. Pes dedim, tabiki bu kadar çabuk beklemediğimden sürpriz oldu gidip alamadım.
Bu arada bugün 34.000 de bir MCT gördüm. Ben herhalde 5 senede o kilometreyi görürüm.
Bu arada MCT 250 sine 4 lü flaşör taktıracaklara önemli bir uyarı. Ayrıca röle takmanıza gerek yok. Sadece bir 4.lü düğmesi ve işçilik yeterli.. Bazı uyanık servisler ihtiyaç olmamasına rağmen röle parası alıyormuş. Flaşör düğmesine en uygun yer olarak gidon kilidinin arkaya uzanan kısmını bulduk.
Ayrıca benim gibi ön cam isteyenler Sevpa servis hesaplı ön cam getirtmiş.
Bilginize
Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!
-
hakanz adlı üyeden alıntı
Bu arada MCT 250 sine 4 lü flaşör taktıracaklara önemli bir uyarı. Ayrıca röle takmanıza gerek yok. Sadece bir 4.lü düğmesi ve işçilik yeterli.. Bazı uyanık servisler ihtiyaç olmamasına rağmen röle parası alıyormuş. Flaşör düğmesine en uygun yer olarak gidon kilidinin arkaya uzanan kısmını bulduk.
4 lü ha..?çok iyi olmuş...Bence olmazsa olmaz bir unsur...Bahsettiğin servistemi takdırdın.Kaça mal oldu???
ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...
-
arkadaşlar ben salı gunu ikinci el bı mondial alıcam ama daha 1200 km de cok heycanlıyım inanın diğer markaları ve mondiali karşılaştırdım; fiyat, servis, saglamlık, performans, ve şekil olarak tercihimi mondialden yana kullandım arkadşlar he bu arada diğerlerini nerden biliyosun diye sorarsanız hep sine bindim denemek amacla kimse yok şöyle böyle demesin zaten marka modelde belirtmedim neyse arkaşlar hepinize saygılar.
-
choppersile adlı üyeden alıntı
4 lü ha..?çok iyi olmuş...Bence olmazsa olmaz bir unsur...Bahsettiğin servistemi takdırdın.Kaça mal oldu???
5 YTL. Sadece 4lü anahtar ve işçilik parası. Hatta Sevpa serviste 900 km de ilk bakımı yapılan başka bir MCT vardı Choppersile senin ifotoğraftaki motoruna çok benziyordu yan deri çantalar falan çok şık durmuş
Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!
-
-
Tatsız bir konu olsada bilmek ve tedbir almakta fayda var
Peki ya Kazalarda? Kask nasil cikarilir
Motosiklet kazalarinda herhalde en talihsiz ölüm sekli kask cikarilmaya calisirken olan ölümlerdir.Bir motosiklet kazazedesine yardim etmeye calisirken onun ölümüne neden olmak ta en talihsiz yardim sekli olsa gerek.
Bir motosiklet kazasinda olabilecek yaralanma sekilerlinden biridir boyun yaralanmalari.İstemzis, ani ve hizli boyun hareketleri,boynun olagan donus axine ters bir donuse zorlanmasi; boyun omurlarinda hafif catlaklardan agir kiriklara kadar cesitli düzeylerde travmaya neden olabilir.
Peki boyun kirigi neden önemlidir?Ufak bir kemigin kirilmasi nasil bir insanin tüm vucudunun felc kalmasina veya ölmesine neden olabilir?
Beyin ve vucud arsasindaki köprüdür boyun omurlari.Omurlarin arasinda olusan tünelden, vucuda dagilan tüm ileti mekanizmasi gecer.Beyinin vucudu yönetmek, onu yasatmak,ellerimiz kollarimizi bütün hareketlerini organize edip ve bu hareketleri saglamak icin verdigi emirleri ileten ana sinir hatti (omurilik) boyunda tum elemanlari ile bu tünelden gecer.Etraftaki bu kemik kalkanin kirilmasi halinde ise omurilik kesiler veya tam kopma olur.İste facia o zaman baslar.En iyisi felcli kalmak olan bir dizi hadise meydana gelir.
Arkadaşlar, eğer rahatsız olmazsanız bu topicte motosiklet güvenlik ve önlemleride paylaşmayı öneriyorum ne dersiniz?
Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!
-
01 Nisan 2006, 02:59
#100
valla iyi olur ama cok iç karartıcı şeylerde yazmayalım insanın motora binesi gelmiyo ben herzaman söylerim önce önlem sonra dikkat hepimiz kurallara uyalım sonucta zev için biniyoruz. zevklerimizi eziyete dönüştürmeyelim arkadaşlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler