Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2012, 22:07
#9821
ucevit 2 nci viteste kalkmak bir zorunluluk dışında alışkanlık olmamalı anlaşılan motorun bu aralar sık sık sorulan vitese geçme zorluğu yaşıyorsun. bir iki sayfa geriye git hemen konuya ait yorumlar mevcut.hatta resimli anlatımlar da var.kendin yapabilirsin olay basit. ama uzun süredir bu şekilde kullandıysa balatalarında aşınmış olabilir.saygılar.
Reklamlar
-
09 Haziran 2012, 01:04
#9822
Arkadaşlar uygun amperde olmayan korna sebebiyle sigortam yandı. Kaç amperlik sigorta almam gerekiyor. Ayrıca Kaç Amperlik korna almam gerekiyor?
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
09 Haziran 2012, 07:00
#9823
Beycivan adlı üyeden alıntı
ucevit 2 nci viteste kalkmak bir zorunluluk dışında alışkanlık olmamalı anlaşılan motorun bu aralar sık sık sorulan vitese geçme zorluğu yaşıyorsun. bir iki sayfa geriye git hemen konuya ait yorumlar mevcut.hatta resimli anlatımlar da var.kendin yapabilirsin olay basit. ama uzun süredir bu şekilde kullandıysa balatalarında aşınmış olabilir.saygılar.
Sevgili beycivan
Balatalar komple tas haliyle değişeli 100 km oldu.Motor hareket halinde iken mesela 4. vitesten geriye tıkır tıkır geçiyor 4,3,2boş,1 şeklinde sorun durduğum zaman yada 2.vitesten 1.vitese geçişte kaynaklanıyor. ayrıca motor şu anda sağlıklı çalışmıyor ısınınca boğulma oluyor gaz yemiyor bu ve bunun gibi sorunlar için sürekli gidebileceğim bir usta tavsiyesi istemiştim arkadaşlardan,ayrıca önceki sayfada bana yardımcı olmak için resim ekleyen arkadaşımın tavsiyesinide yerine getirdim.fakat durduktan sonraki 1.vites sıkıntısı devam ediyor,kusuruma bakmayın 40 yaşındayım ) 38 yaşımda ilk defa motora bindim kanuni deer 152 ile sorunsuz 5 ay geçirdim..sonrasında 2 yıl ara verdim ve bu ilk vitesli motorum,tavsiyeleriniz benim için çok önemli anlayacağınız .her gün mct kullanıcıları bölümünü sayfa sayfa okuyorum mutlaka faydalı bişeyler öğreniyorum.özellikle senin ve yanlış hatırlamıyorsam Aliçooo nickli arkadaşımızın çok faydalı paylaşımlarda bulunduğunu görüyorum.ilginiz ve alakanız için şahsım adına çok tşk ederim.
kazasız belasız sorunsuz sürüşler dilerim.
-
09 Haziran 2012, 11:54
#9824
Sevgili arkadaşlar,
Size bir akıl danışmam lazım.
Motorla bir yerden gelip motoru durdurduğumda, motor henüz sıcakken, vites pedalının oradan sadece ama sadece 2-3 damla yağ damlıyor. Tahminime göre motor soğudukça yağ kalınlaşıyor ve damlayamıyor. Sizce bunu baktırmalı mıyım, yoksa bu şekilde kullanamayım mı? Yada kendim yapabilir miyim?
CİHAN ÜRÜT / BURSA / B Rh + ** YAMAHA DRAGSTAR CLASSIC 650 cc. **
BURSA CHOPPERS CLUB ASSOCIATION
http://www.facebook.com/BursaChoppers / www.bursachoppersclub.com.tr
-
09 Haziran 2012, 16:06
#9825
Ucevit abi sizin yaşadığınız sorunun aynısı ilk aldığımda bende de vardı. Bir kaç sayfa önceki paylaşımdaki (vites pedalının orası) yeri yağlayınca ve motorun yağını değiştirince düzelmişti.( yağ olarak castrol power1 10*50 kullanıyorum).
Bu arada arkadaşlar bizim motorun camlı sigortası 15A imiş. Aldığım kornayı bağlamak için röle aldım( 4 tırnaklı). Ama nasıl bağlanacağını bilmiyorum. Ustaya da para vermek istemiyorum. Bilen varsa yardımcı olabilir mi?
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
09 Haziran 2012, 16:49
#9826
-
10 Haziran 2012, 03:09
#9827
slm arkadaşlar bayadır aranızda yokum. sınavlarım falan vardı çok şükür bitti yarın memlekete gidiyorum. kırmızı gülüme kavuşmaya 48 saaten az kaldı yani. Valizleri hazırladım gören gülmekten yıkılıyo eşyadan çok motor parçası var...
---------- Post added at 02:09 ---------- Previous post was at 02:01 ----------
Aliçooo adlı üyeden alıntı
Ucevit abi sizin yaşadığınız sorunun aynısı ilk aldığımda bende de vardı. Bir kaç sayfa önceki paylaşımdaki (vites pedalının orası) yeri yağlayınca ve motorun yağını değiştirince düzelmişti.( yağ olarak castrol power1 10*50 kullanıyorum).
Bu arada arkadaşlar bizim motorun camlı sigortası 15A imiş. Aldığım kornayı bağlamak için röle aldım( 4 tırnaklı). Ama nasıl bağlanacağını bilmiyorum. Ustaya da para vermek istemiyorum. Bilen varsa yardımcı olabilir mi?
tam emin değilim hiç bağlamadım hiç görmedim ama iki tanesi kornaya biri şaşe biri + yani anahtardan gelen. diye düşünür bağlardım ben
-
14 Haziran 2012, 12:27
#9828
Slm arkadaşlar mct 250 motorumu bugün satılığa çıkardım.
Nedenine gelince aileme yeni bir katılım sözkonusu ) Acil otomobil almam gerekli. Yardımlarınızı bekliyorum...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...90112145/detay
ilan no: 90112145
-
15 Haziran 2012, 11:51
#9829
Merhaba Arkadaslar Yenı bı mct Kullanıcısıyım Ve bulundugum bolgede Servıs Yok Denılenecek kadar. bu sabah soyle bır seyle karsılastım motorumla 4 vıtes 60-70 km hızla gıdıyordum bı anda motorum yıgılma yaptı ve stop ettı ve sonrasında calısmadı yagı yenı degıstı benzın hortum ve fıltresı daha dun degıstırdm benzın ıse ıcersınde full'e yakın acaba neden Yapabılır fıkrı olan ve yardımcı olan arkadaslara sımdıden cok tsk edıyorum
Kazasız Sürüş Keyfi İle... Musti..
-
15 Haziran 2012, 13:56
#9830
-
15 Haziran 2012, 20:17
#9831
djangelord muhtemelen benzin muslugun arızalandı her ne kadar dönüyor işlev görüyor gibi dursada iç kısmı kırıldığından benzin geçişi olmuyor. kontrol etmende fayda var...
-
15 Haziran 2012, 23:51
#9832
Veee yeniden choopera dönüş yaparak bende baktım araştırdım elimde ki para ancak 250cc bir chooper motora yetiyordu 250mctnin eski kullanıcısı olarak kendime bu sefer kırmızı renklisi olmak kaydıyla mct aldım. Bu motor cidden ruhu ile dolaşıyor her ne kadar taşlansa da artık bence çok gözde bir motor. vites aralıklarını söylüyorum. 1. vites 40km/h, 2. vites 60km/h 3. vites 80km/h 4, vites 95km/h, 5. bvites 120km/h :D 100km yakıt tüketimi karma kullanım 3,65lt sportif kullanımda 4,65lt. Üstelik hala bakımlarını yapamadım kendim bizzat 1 hafta sonra ilgilenip sağısını solusunu eski motorum gibi dğeiştireceğim. Tekrar selamlar mct kullanıcı dostlarım.
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
-
16 Haziran 2012, 21:15
#9833
kaanaca
bende konya yım senin motorunu görmüştüm ve dış görünüş olarak bi sıkıntı örememiştim ön çamurluk haricinde bakımlarını düzenli yap seni üzeceğini sanmıyorum iyi günlerde kazsız belasız bim inşallah.
---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 20:11 ----------
sana önerim orjinal çantalarını kullanmaya devam edeceksen menteşe dip kısımlarını sağlamlaştırırsan iyi olur onlar bi süre sonra dipten kopuyor yolda giderken kapağın düşebilir başıma geldi ben tekrar onları yat yapımında kullanılan kuvvetli bir tutkal ile yapıştırdım. birde aşırı güneşte bırakmamanı tavsiye ederim renginin canlı kalması için
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
-
16 Haziran 2012, 22:24
#9834
Motorumdan çok memnunum şükür, sıkıntı yaratacağınıda düşünmüyorum inşallah öyle olur. Bugünde arka freni ayarladım zincirini yağladım kaymak gibide oldu
Zaten park halindeyken sürekli branda üzerinde oluyor. Branda olmasa bile gölgede bırakmaya çalışıyorum imkanlar dahilinde. Yan çantalar zaten bi değişik sıkıntılı ilk seferde hemen kapanmıyor. Alttan destekleyip kapatmak gerekiyor. Güçsüz bi malzemeden üretildiğini düşünüyorum. Zorlasam elimde kalabilir belki. Hala Konya'da iseniz görüşmek isterim
-
18 Haziran 2012, 15:42
#9835
İzmir İl Temsilcisi
arkadaşlar cümleten s.a ne zamandır foruma giremıyordum yazlıga git gel işte =). ankaraya ayın 7snde gidecegim beycivan abi balıkeseire gelme durumum var bu ay içinde gelebilrim arkadaşlarım balıkkesir üni.snde okuyorlar merkezde oturuyorlarmış onlarda bi kaç gün kalırım senlede görüşmek istiyorum abi =)
-
20 Haziran 2012, 01:00
#9836
Ama nerede bu mctci arkadaşlarım benim acaba :D
insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.
-
20 Haziran 2012, 11:41
#9837
Cem a.s kardeşim nasılsın görüşmeyeli :D
korsanxxx hoşgeldiniz tekrar:D
kaanaca hayırlı olsub kardeşim kazasız belasız. Anladığım kadarıyla müzisyensin sen de
MCT ciler motordan inip foruma yazmaya fırsat bulamıyor galiba Herkese saygılar...
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
20 Haziran 2012, 17:36
#9838
İzmir İl Temsilcisi
Nasılsınız arkadaşlar =) ufaktan bişi farkettim hemen yazayım yaz sıcagı izmirde hava 35 derece :D motorda benzin bekletmeyin ucup gidiyor bilginize :D bu arada karbüratör ayarını kendım yaptım hallettim tutturmak gerçekten zor.fatih kardeş nerlerdesin nasılsınız konuşamıyoruz uzun zamandır =) ben dişli buldum izmirde ama 30 dişliyi önermiyorlar bence gel biz 32 dişli takalım gitsin
-
20 Haziran 2012, 21:09
#9839
herkese slm lar çok iyi günler değil ama hayat devam ediyor şehitlerimiz var malesef Konya dan iki şehit var. Bugün cenazesine katıldık bi kardeşimizin Allah razı olsun onlardan güzel vatanımız için canlarını verdiler. mekanları cennet olsun.
CEM kardeşim sen takip ediyorsun sanırım kkk myo duyurusu çıkmış sitesinde başarılar mülakatta sana. bende 25 inde Ankarada yım Jandarma için bakalım artık hayırlısı hakkımızda.
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
-
22 Haziran 2012, 18:34
#9840
Arkadaşlar benim bi sorum olucak mondial 250 mct var bende geçen hfta kullanırken bir şey oldu motor viteste gitmiyor artı stop ettim vitesede atsam boşta gibi duruyor şanzmanında sorun var sanırım altını kaldırıma çok hafif sürttüm ondan olabilirmi yardımcı olabilecek arkadaş varmı ist. gaziosmanpaşa
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler