cem kardeş subaylık hangisi senin gireceğin bende haziranda jandarma sınavına gireceğim bide kara kuvvetleri var senin hangisi?
cem kardeş subaylık hangisi senin gireceğin bende haziranda jandarma sınavına gireceğim bide kara kuvvetleri var senin hangisi?
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
Yusuf kardeşim hotmail. mesajınıza cevap gönderdim ordan okuyabilirsiniz soruyu burdan da cevaplamak istiyorum. Motorun paslanan metal ve krom aksamları özellikle egzozu için yıkadıktan hemen sonra kurulamanızı öneririm. Pütürleşen ve küflenmeye maruz kalan yerleri de önce mazotla yumuşatarak ardından kalay tozu ile veya metal cilasıyla üzerini aşırı bastırmadan siliniz.Bez olarak da kadife kullanmanızı öneririm. Motorun arka ayaklıkları uzun yolda yolcuyu baya bir rahatsızlık verir, arka teker ve zincirin dişlinin yolcunun altında olması bütün titreşimini hissetmesine nedne oluyor. Genelde bu motorun vidalarının hepsinin yerinden alınmak suretiyle krom vida ve plastik pul koyularak sıkılması kendi motorumda titreşimden eser bırakmamıştı ancak arkasından satmıştım.Deponun sökülerek altına 2 adet banyo süngeri koymanızı öneririm.herkese hayırlı akşamlar askeri sınav-mülakatlarda kardeşlerimize başarılar diliyorum.
beycivan abi önerilerin için teşekkür ederim mailini aldım sana mail attığımda üyelik mesajım gelmemişti daha sonra yöneticilere mesaj attıktan sonra onaylandı burayada yazdım.en kısa zamanda dediklerini uygulayacağım inşallah.
http://www.sabah.com.tr/Yasam/2012/0...-onu-cagiriyor
Motor sevdası bir arkadaşın sabah gazetesindeki haberini görünce burda paylaşmak istedim.
Herkese tekrar merhabalar,
Bu sene yaklaşık 10 gün olan yıllık iznimde motorsikletime şunları yapmayı düşünüyorum :
1- Motorsikleti komple parçalamak...
2- Kromaj gerektiren parçaları krom kaplatmak
3- Motor yağı ve filtrelerin değişimi, Zincir temizliği, Debriyaj ve Gaz Teli Değişimi, Jant Akordu gibi aklıma gelmeyen daha bir sürü mekanik bakımı yapmak.
4- Depo, Ön çamurluk, Yan kapaklar ve Arka çamurluğu mat siyah folyo kaplatmak.
5- Titreşimi azaltmak için mümkün olduğunca uğraşmak.
6- Uygun fiyata bulabilirsem çelik jant ve tubeless lastik almak.
Sizce bu motora bu kadar masraf değer mi? Satmak icab etse bu masrafları karşı taraftan talep edemem sonuçta. Ne dersiniz??
CİHAN ÜRÜT / BURSA / B Rh + ** YAMAHA DRAGSTAR CLASSIC 650 cc. **
BURSA CHOPPERS CLUB ASSOCIATION
http://www.facebook.com/BursaChoppers / www.bursachoppersclub.com.tr
abi gerçekten yaşam felsefesi haline getirmiş motor sevgisini tebrikler google da baktım da çok hoş fotolar çekmiş gezdiği Türkiye nin dört bir yanından sizde göz atın aşağı linki kopyalıyorum
beycivan kardeş teşekkürler iyi dileklerin için.
http://www.durdurakyok.com/showthread.php?t=207
---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:31 ----------
http://www.scooturk.net/showthread.php?t=1242
bu arada abinin altındaki Türkiye turu attığı motor mondial scooter mondail Ümmet abiye tek sponsor olamlı bence
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
beycivan abi teşşekürler verdigin bilgiler için eksik olma =)...
paswword 48.. ben jandarmaya başvurmadım yapamama diye düşündüm daglarda hayat geçmez bana. o yüzden deniz kara ve havaya başvurdum daha çagırmadılar tarihler belli oldumu gidicem.
bu arada scootrla türkiye gezisi süper olmuş adam harbi cesaretli gerçek motor sevgisi var ..
cihanne . bu yapacaklarında fazla masraflı bişi yok hatta bazı saydıklarını normal bakımı için yapman gerekli. eger motoru satıcaksan bence yapma eger satmıcaksan yap çünkü motor sana zevk vermeli.bu arada mat siyah kaplatmanı heyecanla beklyıorum eger güzel olursa bende yapıcam =)
cem kardeşim polislik sınavını kazandım yazmışsın bende üniversite bitirdim kpssye girip pomem başvurmak istiyorumda şartları nedir yani yüzeysel olarak spor kısmını anlatırsan sevinirim
Arkadaşlar buraya yazıyorum diye umarım bazı arkadaşlar bana kızmaz ihtiyacı olan başkalarınında okuyacagından eminim =)) üniversite 4 yıllık olması lazım bildigim kadarıyla. spordan sonra kendı yaptıkları yazılı sınav var fakat gayet kola kpssden çok daha kolay oldugunu söyleyebilrim =) .. işin zor yanı mülakatlardır yani sadece spor degil mesela saglık yüzünde sivilce . ben .kesik.çizik. varsa elenirsin gögsündeki ve boynundaki benlere dahi bakıyorlar. saglık aşaması biraz zor . spor kısmıda şöyle oluşuyor ilk dümdüz bir tahtanın üstünden saglı sollu 5 kere atlıyorsun 5 kere mekik 5 adet şınav . saglı sollu 3 kere koşturuyosun mesefa 5 metre . 2 takla atıyosun ardından ( denge tahtasında yürüyosun tahtanın altı yaylı ) ve dümdüz 15 metre koştutan sonra 1 metre yükseklikten atlayıp bitiriyosun çok hantal biri degilsen yaparsın korkacagın yer saglık olsun esmer olanı ve dogulu olanı bile elediler yanımda ..
cem verdiğin bilgiler için teşekkürler evet biraz hantalım antreman yapmam lazım )) senin özel bi çalışman oldumu spor konusunda birde merak ettiğim sen polis meslek yüksek okulunamı başvurdun
yani bu kişiden kişiye göre degişir ben atletizim yapıyordum zaten izmir büyük şehir belediyesi adına çok il gezdim sagolsunlar lisansım falan vardı yani. polis okulunun rekoru 36 saniyeydi ben 37 ile bitirdim 1 saniye daha zorlasam adımı yazdırcaktım =)) polis okulları 2ye ayrılıyo biliyosun polis meslek yüksek okulu birde lysden alan 4 yıllık olan yardımcı komiser olarak başladıgın polis okulları. ben meslek olana başvurdum lysye giricem haziran sonuna dogru onunda kapısını çalıcam =)
arkadaşlar bi cam aldım ama bunun bağlantısını nasıl yapıcam bir türlü yapamadım ? aparatlar baya karmaşık geldi gözüme.. takan arkadaşlar var yardımcı olurlarsa çok sevinirim ..
cem hakkında hayırlısı bakalım. imkanları değerlendirmek lazım tabi.
cihanne kardeş motoru kısa sürede satmayacaksan yap derim dediğin masrafları sana tavsiyem motorunu büyültmeyeceksen hiç değiştirme derim ben ilk göz ağrımı sattığım için aklım onda kaldı:( yalnız dediklerin epey tutacak maddi durumunu bilmem ama kromaj konusunu parlatma ile çözebilirsen masraftan kısabilirsin.
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
password48
dostum kara harpın sonucları ne zaman acıklanacak biliyormusun _? mülakatlar zamanında görüşrübiliriz =) bak bu numaram dostum kaydet 0555 714 37 57
Selam arkadaşlar
<bende aranıza yeni katıldım.1 hafta önce 2.el bi MCT aldım Hemen yakınımda bulunan bi tamirciye götürüp gerekli gördüğü onarımları bakımları yaptırdım.( debriyaj balata seti,karbüratör manifoldu hava filtresi akü şarjı,frenler kontrol edildi,yağ değişti) kısaca görünen bilinen bakımlar yapıldı.fakat benim bir sorunum var !!
viteslerde sıkıntı var 1.ve 2. vites geçişlerinde sorun yaşıyorum motor soğukken 1 e geçiyor fakat ısındığı zaman ışıklarda durunca malesef geçmiyor,düz yolda 2 ile kalıp devam ediyorum fakat rampalarda çok büyük sıkıntı oluyor,motorun bakımını yapan ustaya durumu anlattım hık mık geçiyor işte başka olmaz diye başından savuşturdu,honda motorlarla uğraşıyorlar, bununla uğraşmak istemiyorlar açıkcası.
2 konuda tavsiye isteyeceğim yardımlarınız için şimdiden tşk.
1-sorun ne olabilir benim kendi çabamla müdahale edip düzeltme şansım varmıdır ?
2-istanbul bağcılar-bahçelievler-yenibosna civarında bana tavsiye edebileceğiniz güvenilir bir usta varmıdır ?
ilginiz alakanız için şimdiden tşk arkadaşlar,kazasız belasız sürüşler diliyorum.
cem sanırım sen meslek yüksek okul için başvuru yaptın ben onlara başvuru şansım olmadığı için yapmadım ben teknik öğretmenlik bitirdim yaş 25. kpss ye hazırlanıyorum zaten bir ay kaldı ona da. jandarma astsubaylık için başvuru yaptım yazılı sınavı geçtim bu ay mülakata çağıracaklar işte muhtemelen 25 i gibi birde karakuvvetleri subaylık için başvuru yaptım onun daha yazılı sınavına gireceğim sitesini hergün takip ediyorum senin ki ile ilgili ilan çıkınca görürüm kesin haber ederim sana.
telefonunu kaydettim mesaj atarım sana bu konular olsun motor konusu olsun yardımlaşırız.
---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:16 ----------
hayırlı uğurlu olsun kardeş. vites geçme sorunu sabahları soğukken genelde olan bişey benim ikinci mct aynı sorun var ısınınca normale dönüyor ben takmıyorum o sorunu fazla. yalnız sındıktan sonra birinci vitese geçmiyor diyorsun bu kafamı kurcaladı yanlış bişey de söylemek istemiyorum forumu takip et arkadaşlar bilgi verecektir.
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
Ucevit kardeşim;
Senin yaşadığın sorun motoru ilk aldığımda benim motorumda da vardı. Bizim motorlarda password48 kardeşimin dediği gibi soğukken vites geçişleri zordur, ısınınca düzelir. Ama senin yaşadığın sorun bundan kaynaklanmıyor. Benim yaşadığım sorun da seninkinin aynısıydı. Motoru 1. vitese sokamıyordum. Aşağıdaki resimde yuvarlak içine aldığım yeri yağla sorunun düzelecektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
Ucevit kardeşim;
Senin yaşadığın sorun motoru ilk aldığımda benim motorumda da vardı. Bizim motorlarda password48 kardeşimin dediği gibi soğukken vites geçişleri zordur, ısınınca düzelir. Ama senin yaşadığın sorun bundan kaynaklanmıyor. Benim yaşadığım sorun da seninkinin aynısıydı. Motoru 1. vitese sokamıyordum. Aşağıdaki resimde yuvarlak içine aldığım yeri yağla sorunun düzelecektir.
Diğer bir konu ise arkadaşlar, karbüratör ve benzin kaçırma sorunu. Öncelikle benzinin nereden damladığını tespit edin. Hortumlardan kaçıyorsa değiştirin hemen. Benim yaşadığım sorun karbüratörün arasındaki conta çürümüştü ordan kaçırıyordu. Değiştirdikten sonra sorun halloldu. Aşağıdaki resimde mavi renkle çizilmiş yer contanın olduğu kısım. Zamanla o conta çürüyor. Aşağıdaki resinde kırmızı ile çizilmiş yerler ise tahliye hortumlarının vidasıdır. Kış uykusundan motoru uyandıran arkadaşlara tavsiyem o vidaları açıp benzin akıtmanızdır. Çünkü kışın yattığından karbüratörde pislik birikir. Böylece o pisliklerden kurtulmuş oluruz. Daha sonra o vidaları iyice sıkın ki benzin kaçağınız olmasın.
Arkadaşlar geçen gün yaşadığım sorunu aktarayım. Yazlık bakımları yaptırdıktan sonra benzin akıtma sorunu vardı. Benzinin benzin musluğundan kaçtığını farkettim. Daha önce sdemirpau kardeşimin de uygulayıp paylaştığı sistemi uyguladım. Bir tane "t" boru metal musluk aldım. Toplam maliyet 13 tl. Yalnız bu sistemin dezavantajı reserv ile normal depo birleşiyor. Yani benzininizi sürekli kontrol etmeniz lazım. Normal depodan ve rezervden gelen iki ayrı hortumu "t" borusuna bağlıyorsunuz. "t" den çıkan boruyu da benzin musluğuna oradan çıkan boruyu da benzin filtresine ve ordan karbüratöre. Fotoğraflar aşağıdadır. Fotolara bakınca ne anlatmaya çalıştığımı anlarsınız umarım:D
Bu arada Ankara'lı arkadaşlar benim motoru götürdüğüm ustanın adresi aşağıdadır.
Eğer krokiden yeri tam çıkaramazsanız mapsgoogle'a "Çiğdem Mh., 332. Sk, 06520 Ankara/Çankaya/Ankara, Türkiye" aratırsanız bulursunuz.
Ustanın adı Yavuz Usta. İsteyenlere özelden numarasını da veririm. HErkese iyi geceler saygılar...
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)