Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2012, 20:20
#9741
CEM. adlı üyeden alıntı
ben buralardayım yazan yok =).. fatih ne diyosun takalımmı 30 dişli tam uzun yol için ideal olacak fakat 30 dişli taktırdıkmı zincir baklalarınıda eksiltmek gerekiyomuş kendim yapsak ugraşıcam baya sanırım
nerden aldınız 30t yi adres verin çacuk. zincir konusu çok basit eğer sizinkiler de benim zincir gibiyse. çok sağlam bi sekmanı var birleşim noktasında, onu çıkarsıktan sonra iki bakla arkadaki pimim üzerine sivri bişeyle vur vur çıkar(altı boş olacak). Ama daha gelişmiş bi yöntemi vardır kesim
Reklamlar
-
21 Mayıs 2012, 20:57
#9742
yok fatih motorcularda tahta kütük üstünde vura vura söküyorlar aslında sende yaparsın zinciri taktığınızda alt kısmı elle yukarı aşağıya sallayın yaklaşık kaç cm esniyor ona bakarak baklayı azaltın.mavi prens kardeşim evvelki sene ben kazalı bir mct buldum motoru sağlamdı ondan kendim atv yapacaktım ama diğer arkadaş hevesimi kursağımda bıraktı.sanayide profilciydi " abi şöyle yaparız böyle yaparız " dedi durdu " hadi başlayalım " dedim sonunu getirmedi bende sürücü kursuna götürüp verdim. ön dişli küçük =hız yaptırır arka dişli büyük =titreşimi alır.
-
22 Mayıs 2012, 01:05
#9743
İzmir İl Temsilcisi
abiler kardeşler motorumda bu kronikleşen sorundan kurtulamadım gitti =( motoru çalıştırmayı denıyorum tıkk diye aküden ses geliyo marş almıyo mekanık olarak bişi yok 2de vurdurunca çalışıyo fakat harıcınde çalışmıyo bı yerde kısa devre var ama nerde :S daha evel yaptırdım tamırcı 40 tl elektırık parası aldı kablolarıda çok karışık falan dedi olmuştu aradan 3 hafta falan geçti yine aynı şey. bu sorun başkasında oldumu hiç nasıl çözebilirim :S
-
22 Mayıs 2012, 12:55
#9744
-
22 Mayıs 2012, 13:18
#9745
allah kaza bela vermesin çok güzel duruyo hele arka stop çanta kısmı muhteşem
-
22 Mayıs 2012, 14:40
#9746
Cihan kardeşim motor çok güzel duruyor kazasız belasız. Benim hoşuma da sisler gitti. Ben de düşünüyorum tam senin koyduğun yere ama ben daha ufak sisler ve şapkalı bakıyorum. Herkese saygılar...
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
22 Mayıs 2012, 14:54
#9747
cihanne arkadaşım sisi farı ve cam montajı için bana daha detaylı resim gönderebilirmisin. ben cam olayını çözemedim. camı aldım ama kenarda duruyor. seninki ile aynı cam. mail adresim. drsteel@hotmail.com.tr
-
22 Mayıs 2012, 15:42
#9748
drsteel, camı takmadan önce gidona iki adet plastik kelepçe ile uzun demirleri takman gerekli. Sonra ise direksiyonun kadroya bağlanan yerinin yanlarında bulunan iki adet alyen vidayıda söküp diğer demirleri takman gerekli. Ama sanırım foto çekip mail atsam daha iyi olacak. birazdan foto çeker gönderirim.
CİHAN ÜRÜT / BURSA / B Rh + ** YAMAHA DRAGSTAR CLASSIC 650 cc. **
BURSA CHOPPERS CLUB ASSOCIATION
http://www.facebook.com/BursaChoppers / www.bursachoppersclub.com.tr
-
22 Mayıs 2012, 17:18
#9749
-
22 Mayıs 2012, 20:19
#9750
İzmir İl Temsilcisi
kazasız belasız cihanne motorun 10 numara kmsine göre bence. arkadaşlar benım gıbı başına tık sesi sorunu gelen olursa marş rolesini kontrol etsin yada aküyü degiştirsin ben tam sorunu çözemedım fakat çok yaklaştım kesın cozume ulaştıgımda sonucu yazarım
-
23 Mayıs 2012, 01:37
#9751
arkadaşlar ve abilerim herkese merhabalar,profilimden de belli olduğu üzre foruma yeni üye olmuş bulunmaktayım.ilk motor sahibi olucam,yeniyim yani.Yaklaşık 1 aydan beri motor araştırmasında bulunmaktayım ve fiyat açısından mondial mct 250'de karar kıldım,benim ihtiyaçlarımı karşılayacak maddi açıdan en ideal motor diyebilirim,yaklaşık 100 sayfa okudum burda bu motor ile ilgili yorumları.boyum 1,91 kilom 95 bu motor sanırım bana uygundur.Bi de çok sorun yaşar mıyım? ilk motorum olucak sonuçta.uzun yol yapmayı özellikle düşünüyorum,malum önümüz yaz tatile gitmek lazım.Beni bu konuda bilgilendirirseniz,çok müteşekkir olurum.Teşekkür ederim.
-
23 Mayıs 2012, 03:18
#9752
-
23 Mayıs 2012, 15:02
#9753
arkadaşlar motora km teli aldım da tam olarak uzunlıgunu bilmiyorum aldığım 1 metre bi baksanıza kısa falan olmasın kayseriye gitmeden değiştiriyim
-
23 Mayıs 2012, 19:45
#9754
arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim.chopper sevdam var ama bi türlü gerçekleştiremiyrum geçen ay mct almaya gittiğimde satıcı tarafından hayır görememiş bi motorla karşılaşınca hevesim sanki bitti gibi oldum.fakat motorlarınızı görünce hayranlağım tekrar tekrar arttı.artık benide aranıza katın .çok dertli bi motor istemiyorum keyf için kullanıcam gerekirse uzun yol yapıcam gerekirse durup dinlenicem kendimde asya 150 t1 maxi scooter var onu abime bırakıcam kendime bu tarz almak istiyorum çok fikir veren oldu keeway v tip motor regal ve şuan mct :/ sizce ne yapmalıyım
-
23 Mayıs 2012, 22:29
#9755
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Bugün motoru ustaya götürdüm yazlık bakımları için. Subap ayarı yapıldı, hava filtresi değişti, kaplin takozları değişti karbüratör hava ile temizlendi. Parça fiyatı 40 lira tuttu, ustalık da 30 lira aldı ustam. Yani toplamda 70 tl harcadım. Eve gelince merak ettim. Mondial servisini aradım. Karbüratör hava ile temizlencek ve subap ayarı yapılcak ne kadara mal olur dedim. &0 lira abi dedi. Böyle yüksek bir fiyat bekliyordum zaten. Uzun lafın kısası arkadaşlar; ya kendinize güvenilir bir usta bulun ya da kendi işinizi kendiniz halledin. Usta depoyu sökerken anladım ki hiç zor bir olay değilmiş. Sadece ekipmana ihtiyacınız var. Bundan sonra kendi işimi kendim halletcem. Herkese saygılar...
Az daha unutuyordum benzin musluğunun oraya da vakum sistemi takıldı motor çalışmazken karbüratöre benzin gelmesin diye parça fiyatı ve işçiliğe o da dahil yani
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
23 Mayıs 2012, 22:35
#9756
Sezer öncelikle hosgeldin.bu is biraz bütceye bakar,regalin temizine yetecek bütçen varsa regal al-su sogutmalı ve selefine göre daha dayanıklı,ama yetmiyorsa temiz bi mct al derim.keeway-bisan-lifan-monero vs bana cılız gelmisti,v motor olması avantaj ama artçı olarak oturumu mct kadar rahat degildi hen mct daha bi kaslı gösterişli...dedigim gibi önceligin regal olsun,regal olmuyorsa digerlerini binip deneyerek seç derim zevkin açısından
-
24 Mayıs 2012, 12:54
#9757
kardeşim o kısa devre sorunu bende de vardı hatta tamircim bulamadı hatta bi ara ateş attı gidon alt tarafı kıvılcım böyle kendim inceledim bütün kabloları gidon altı plastiknikalaj altından geçen kabloları kesmiş kendim güzelce bantladım sabitledim onları sorunum kesildi
---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:42 ----------
CEM. adlı üyeden alıntı
abiler kardeşler motorumda bu kronikleşen sorundan kurtulamadım gitti =( motoru çalıştırmayı denıyorum tıkk diye aküden ses geliyo marş almıyo mekanık olarak bişi yok 2de vurdurunca çalışıyo fakat harıcınde çalışmıyo bı yerde kısa devre var ama nerde :S daha evel yaptırdım tamırcı 40 tl elektırık parası aldı kablolarıda çok karışık falan dedi olmuştu aradan 3 hafta falan geçti yine aynı şey. bu sorun başkasında oldumu hiç nasıl çözebilirim :S
kardeşim o kısa devre sorunu bende de vardı hatta tamircim bulamadı hatta bi ara ateş attı gidon alt tarafı kıvılcım böyle kendim inceledim bütün kabloları gidon altı plastiknikalaj altından geçen kabloları kesmiş kendim güzelce bantladım sabitledim onları sorunum kesildi
---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:46 ----------
fatih383838 adlı üyeden alıntı
mct nin kırmızı renginin kodunu biliyormusunuz. kış sezonunda motor soguktan falan paslanmasın diye tüm metal aksamına yağ sürmüştüm tabi oda tozdan çamur gibi olmuş. temizlemek için yağ çözücü kullanıyordum her sene. Bu sene bütün heryerine sıktım depoya bişey olmadı ama çantaların birinin yüzü matlaştı. Belki 10 kere pasta cila çektim eskisi gibi parlamıyo çantaları boyamaya karar verdim. Sizde anlamışsınızdır çok kıl biriyim şimdi renk tutmazsa ben uyku uyuyamam
Onun için renk no lazım
biraz benim kafadansın fatih renk tutturman zor gibi am fazla bilgim yok araştırmanda fayda var. benim yeni aldığım motorda kırmızı çantaların rengi gitmiş tabi bende boyasammı deri mi alsam diye düşünüyorum. muğla dabi motorda gördüm renk kırmızı adam çantaları bordo yani biraz daha koyu renk yapmış hoş duruyordu. zaten boya için masraf yapacaksın illa orjinal çanta olsun demiyorsan deri de çok güzel gidiyor kırmızı renge şöyle geniş olanlarından.
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
-
24 Mayıs 2012, 13:58
#9758
arkadaşlar benim motorun sisy barı yok malesef .. bi kaç yerde baktım bulamadım nette de yok .. nerden bulabilirim acaba nasıl temin edebilirim ?
-
24 Mayıs 2012, 16:15
#9759
umutt kardeşim bizimkini bulabilir misin bilmiyorum ama bir ara redline motor'da (konrad adenauer caddesi) keeway sisy barları vardı. Arayıp sorabilirsin.
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
24 Mayıs 2012, 19:38
#9760
foruma yeni katılan arkadaşlara selamlarımı iletiyorum.mct niz hakkında bu forumda oldukça geniş bir bilgi ve paylaşım bulabilirsiniz. Temiz ve bakımlı olduğu sürece mct iyi bir motordur. cem kardeşim sen marş sorununu yazmışsın cevaplayan yok gibi.marşa bastığında aküden ses geliyor demişsin o ses akünün yanındaki marş rölesinin içinden geliyor. Bu role içinde açılıp kapanan yüksek ampere dayanıklı bir kalepe sistemi var.aküden marş motoruna giden yüksek amperi üstlenip bir ucu marş motorunun üzerine diğerini şaseye bağlı + ve - elektriği taşır.genelde bazen marş rolesi takılır tık tık diye ses yapar ben tornavidanın tepesiyle bazen vurup düzeltiyordum ama yenisi 10-15 tl.akünün voltajı dolu (12-13,7v arası)ancak amperi zayıf ise marş motoru bu akımı tek marşa basışta emer. akünüzün saf suyu içinde azaldı ise konjektör amper yönünden aküyü doldurmuyordur.vurdurarak çalıştığına göre sıkıntının elektrikle alakalı olduğu belli.marş motorunun dişlisi yada zinciri takılmadı ise rolenize bakmalısınız.hayırlı kandiller diliyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler