Hoşgeldin BETERKAN inşallah istediğin motosiklete kısa zamanda kavuşursun.
Hoşgeldin BETERKAN inşallah istediğin motosiklete kısa zamanda kavuşursun.
evet arkadaşlar motorumun fotolari bunlar biraz kalitesiz kusura bakmayın...ama hala 110 u geçemedim tek kişi
2500km de aldım şuanda 2700
yaptıklarım
* bosch marka bujileri vardı ngk ile değiştirdim
* 2500 de yağ değişti
*dün karbüratör ve ateşleme ayarları yapıldı
*yedek depoda sorun var ana depo haricinde gitmiyor.
rampa aşaga bile hala 110 , 4 le 5. vites arasında pek fark yok.. derdime çare lütfen..
Dostum, güzel olmuş kromajlı bantlar...
acaba depo ile öndeki kromajlı kapakların arasına da çekilebilir mi? Sadece bir fikir...
Güle güle kullan....
Bu arada ben 120 e kadar çıktım..çıktım ama inan hiç keyifli değil...
Hem bu motorlar o kadar da ne bileyim güvenli değil ki...
Bence 70-80...en güzeli derim ...yine de sen bilirsin...
Selamlar..sevgiler...
[FONT="Verdana"]
[COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]
dostum o nikelajın dediğin yerde pek uygun olacagı düşüncesinde değilim cünkü önünde zaten nikelaj var, benim düşüncem iki siyah ın arasında yada farklı iki rengi ayrımak için hoş olacagı düşüncesindeyim, yinede photoshopta denemekte fayda var,
hız sadece araç sollama veya gerektiğinde kullanılmasına ihtiyaç duyuyorum (anlık), ama yinede 250cc cift silindir motorun ihtiyacıdır.. yorum yaptıgın için teşşekkur ederim... yorumarınızı bekliyorum..
arkadaslar motorlarinizda titresim kaç km.den sonra basliyo ne durumda rahatsizlik veriyo ?
titreşimi en aza indirmek % 90 azaltmak istiyorsanız motor ile şasi arasındaki 4-5 civataya conta takın...
canım kardeşim bu konularda kaşarlanmış biri olarak sorununun şu olduğunu düşünüyorum
motorların zincirleri kulaanımkoşullarınabağlı olarak zamanla deforme oluyor buda gergi ayarının tutmamasına sebep oluyor yani senin zincir mefta olmuş zincirini değiştir bak bakalım nasıl olacak motorun yağ gibi kayacak ve çıt çıkmayacak
2.sfesifik sorunda şu olabilir düşük ihtimal ama genede yazayım zincirin motor çıkış kısmında altta ve üstte lastikler var bu lastklerin vidaları düşmüş dolayısıylada lastiklerde işlevini kaybetmiş olabilir bu nedenlede ses olabilir.
...tın tın giderim abi....
arkadaşlar aynaları ddeğiştiricem her çukura girdiğimde hemen biri yukaru bir aşağı dönüyo deli etti beni önereceğiz bir ayna varmı
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
Merhabalar,
3100 km yi devirdim ve yakıt haricinde bir sorun yok.
Yakıt sarfiyatı yaklaşık 4,7lt/100km.
C.tesi günü servise giderek sorunumu dile getirdim.
Servisin önerisi; 4000km yi doldur ve diğer standart bakımı ile birlikte yakıt sorununa da bakalım oldu.
Anladığım kadarı ile Jikle'ye bağlı bir teknik sorun nedeni ile zengin yakıt karışımı oluyormuş. 4000 bakımda ayrıca arka dişliy değiştirerek vites aralarının daha uzun olacağı ve Motorun aşırı devirlere çıkması ve yüksek ses üretmesi de engelleniyormuş. Eğer çekiş ve süratte olumsuz bir gelişme olmayacaksa dişliyi değiştireceğim.Neticeyi sizlerle de paylaşacağım elbette.
Arkadaşımızın biri Çelik Jantların yerine Aluminyum Jant olurmu diye sormuş.
Kullanma talimatı / Garanti belgesine dikktlice bakarsanız Aluminyum Jantları görebilirsiniz.
Bende bir müddet sonra Aluminyum Jant takacağım. Tahminimce MCT 250 dengi diğer markaların Alu Jantları biribirine uyar çünkü maşalar hemen hepsinde aynı aralıkta arka da öyle!
Selamlar,
Özer
[FONT="Verdana"]
[COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]
bende 6000 km yi gördüm tıkır tıkır gidiyo ancak şu zincirin muhafazaya vurna durumu bendede var gevşemiş dedi servis zincir için sıktırdık yağını falan fazla yaptım zinirin şimdili kesildi sesi ama tek sorun bu zincirden ses gelmesi sorunu birde arka frenden ses geliyor çok basınca onun haricnde harika diyebilirim ama çantaları çok kullanışsız ankarada uygun bir yer varsa önerebilirseniz sevinirim eri çanta taktırmayı düşünüyorum
ve 1917 ile başladı umut...
Selam
Öncelikle motorunun sibop ayarlarını kontrol et,Olmadı karburatörlerin senkron ayarlarını kontrol ettir.Sorunun bitecektir.
Ama hala hız yapmak istiyorsan arka dişliyi değiştirmeni tavsiye ederim.Ancak o zaman 4 ve5. vites arasındaki farkı ciddi biçimde anlayabilirsin.
Mesala benim motorum hemen 120 km buluyor ama bu motorlarda hızı hiç tavsiye etmem.Bunu sana tabiri caiz ise tam anlamı ile bir hız manyağı olarak yazıyorum.
Saygılar
ilgin için teşşekkurler tekno evet bu alette hıza gerek yok bu hafta sonu 200km yol yaptım ve 80 le tatlı tatlı çok iyi gidilebiliyor.. bu hız beni memnun etti ancak sıkıntım daha bitmedi motor karterden yag sızdırıyor seviyeyi pek etkilemiyor ama bu beni huzrusuz etti uygun bi zamanda motor komple açılacak ve aradaki conta değiştirilecek.. ancak motor şu anda çok yakıyor 20ytl ye 140km de yedeğe geçiyorum. 80 nin uzerine çıkmamama ragmen 142binlira fln yakıyor..
Dostlar tekrar merhabalar;
askerlik işini 3 ay erteledim o yüzden şimdilik satmıyorum motoru oh be rahatladım. ama salı günü askeri mahkemem var daha evvel verdiğim rapor yüzünden diye tahmin ediyorum. salı saat 14 de geliboluda mahkemem olacak bakalım eğer o mahkeme tecilimi bozarsa yani gideceksin derse gidecez gitmem gitmemek benim için hiç sorun değil ama sorunlarımı halletmeden gitmek bende zor durumlar oluşturacak. Neyse hayırlısı dostlar.
Bu arada bende titireşim yok denecek kadar az özel hiçbirşeyde yapmadım acaba vücut uyuşuyorda ben mi anlamıyorum. bu arada eksozdaki ilk susturucuları çıkardım ve şimdiye kadar çıkarmadığıma bin pişmanım. ama bende şimdi vites için ve uzunlar için olan lambanın lastikleri çürümüz bir iki yerde daha çürüyen lastiklerim vardı ustaya söyledim gelmiş parçalarım gidip yarın taktıracam. Fakat şunu söylemek istiyorum 2900 km oldu benim motor ne telim koptu ne zincirim nede debriyaj telim işin aslı nasıl kullanırsan motorda ona göre tepki veriyor. mesela 120 km hız yapmak bu motor için hiçde iyi bir şey değil diye düşünüyorum 80-90 km beni gerçekten tatmin ediyor. mümkün mertebe kasislere düşmüyorum eğer bunlara dikkat edilirse motorun uzun bir süre sorun çıkaracağını tahmin etmiyorum. ve sürekli civataları depriyaj telini kontrol etmek yağın tam olduğunu kontrol etmek bu motorlar için çok önemli ben benim alete maşallah diyeyim.
Başkalarının düşünceleriyle akıllı olacağıma, kendi adıma deli olmayı yeğlerim.
geçen hafta yıllık iznimdi ve yaklaşık 700 km yol yaptım. toplamda 8200 km deyim. izinde cross yaptım desem inanın. öle berbat bi yol du ki anlatamam. beni üzmüyor motorum. yakıtta 1 lt = 27 , 28 km ( şehir içi ve dışı ) hava filitresini değiştirmeyi istiyorum ama komple satılıyormuş. bi de karburatör ayarı yaptırdıkmı işlem tamam.
seviyorum motorumu
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)