Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Nisan 2012, 23:02
#9521
Bahsettiğin kilometrenin çok altı. Ama il sıkıntı o değil şanzıman ömürleri kısa. 1. vites ve 2. vites özellikle 2. vites dişlisinde sıkıntı oluyor ortalama 14 15 bin km de. O kilometeredi bir motorsikleti önermem sana açıkçası.
PM atarsan alacağın makina hakkında yardımcı olmaya çalışırım her ne kadar bende şu an olmasada MCT bir süre vardı.
Reklamlar
-
12 Nisan 2012, 23:35
#9522
ANTHYPATHY adlı üyeden alıntı
Bahsettiğin kilometrenin çok altı. Ama il sıkıntı o değil şanzıman ömürleri kısa. 1. vites ve 2. vites özellikle 2. vites dişlisinde sıkıntı oluyor ortalama 14 15 bin km de. O kilometeredi bir motorsikleti önermem sana açıkçası.
PM atarsan alacağın makina hakkında yardımcı olmaya çalışırım her ne kadar bende şu an olmasada MCT bir süre vardı.
özelden linkini attım size teşekkür ederim ilginiz için .
-
13 Nisan 2012, 01:06
#9523
bpk adlı üyeden alıntı
Saygılar sevgiler arkadaşlar bende aranıza katılmayı planlıyorum bütçemin el verdiği bir motor buldum ama km si biraz fazla 37000 de acaba bunların motor ömürleri kaç km arkadaşlar
eger motorun size kardeş kalmaSINI ıstemıyorsanız bnce o motoru almayın
-
13 Nisan 2012, 01:13
#9524
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
eger motorun size kardeş kalmaSINI ıstemıyorsanız bnce o motoru almayın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7594820/detay/
Arkadaşlar motor bu bakıpta fikirlerinizi söylerseniz sevinirim yarın görmeye gideceğim ben . Sizinde fikirleriniz önemli fikirleriniz doğrultusunda konuşurum sahibiyle artı olarak 1 yada 2 yaz kullanılacak zaten bu motor sonra yükseltmek amaçlı satılacak
-
13 Nisan 2012, 01:26
#9525
bpk adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7594820/detay/
Arkadaşlar motor bu bakıpta fikirlerinizi söylerseniz sevinirim yarın görmeye gideceğim ben . Sizinde fikirleriniz önemli fikirleriniz doğrultusunda konuşurum sahibiyle artı olarak 1 yada 2 yaz kullanılacak zaten bu motor sonra yükseltmek amaçlı satılacak
bu motora 1500 vercen 1000lırada harcarsın 2500 olur bnce sen bu sewdadan vazgec km cok yuksek dedıgım gıbı bu motor sana kardes kalır. orta hallı 2 lastık alsan kafadan 300tl harcarsın dıye dusunuyorum
-
13 Nisan 2012, 01:37
#9526
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
bu motora 1500 vercen 1000lırada harcarsın 2500 olur bnce sen bu sewdadan vazgec km cok yuksek dedıgım gıbı bu motor sana kardes kalır. orta hallı 2 lastık alsan kafadan 300tl harcarsın dıye dusunuyorum
Motorun temiz olma ihtimali yok mu yani kesinlikle problemlimidir iyi bakılmış olsa bile
-
13 Nisan 2012, 01:52
#9527
bpk adlı üyeden alıntı
Motorun temiz olma ihtimali yok mu yani kesinlikle problemlimidir iyi bakılmış olsa bile
walla kotu dersın ıyı cıkar ıyı dersın kotu cıkar. cın malı motor sonucda ne oldugu bellı olmaz. ama ben senın yerınde olsam bu motora hıc elımı uzatmam.
-
13 Nisan 2012, 01:58
#9528
bpk adlı üyeden alıntı
Motorun temiz olma ihtimali yok mu yani kesinlikle problemlimidir iyi bakılmış olsa bile
Kardeşim uzun süreli kullanacaksan tevsiye etmem. Ama şöyle bişey var acemiliği çıkarmak için yanlış bi motor emin ol temiz motorda alsan yine bu hale gelir. madem kısa süreli kullanacaksın anlayan biri ile git binsin baksın iyi derse 1000 lira veriyim de israr bayaa daha yok derse 1100 1150 1250 de 1250 den fazla verme 600 700 masraf yaparsın oda belki.. 2000 nede satarsın rektefe olmuş mct yi 2000 in üstüne zor satarsın. anca anlamayan adama satarsın oda bizlere yakışmaz.
-
13 Nisan 2012, 01:59
#9529
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
walla kotu dersın ıyı cıkar ıyı dersın kotu cıkar. cın malı motor sonucda ne oldugu bellı olmaz. ama ben senın yerınde olsam bu motora hıc elımı uzatmam.
Haklı olabilirsin ama ben çok merak ettim yarın gidip bi bakacağım eğer ben çok anlamam ama gözüme bakımlı iyi görünürse bu işlerden anlayan yıllardır motor kullanan bi abimle gidicem yakından görmek sesini dinlemek daha farklı olur diye biliyorum
-
13 Nisan 2012, 03:33
#9530
İzmir İl Temsilcisi
fiyatı biraz düşürmeye çalış kmsi gerçekten fazla bence bilir kişiyle degilde direk sen güvendigin motor tamircisine götür a-zye herşeyini sölesin ona göre al 2 gün sonra problem çıkarmasın ustaya verdigin emek ücreti haricinde mct parçaları gerçekten ucuz tek sevdigim yanı bu
-
13 Nisan 2012, 09:47
#9531
Merhabalar arkadaşlar.Motor yağlarının üzerinde yazan o rakam ve harfler,yağın soğukta ve sıcakta gösterdikleri SAE viskozite derecesidir.
Test derecesi 0 fahrenayt ile 210fahrenayt arasındadır.Celcius olarak yani bizim kullandığımız dereceye göre (-17.7c-98.88c)dir.
-17 derecede 10 SAE derece viskozite
98derecede 40 SAE derece viskozite
10w/40 Burda yazan w harfine takılmayın o soğukta olduğunu göstermek içindir. İngilizce olarak kışın (winter) kısaltmasıdır.
-
13 Nisan 2012, 20:37
#9532
arkadaşlar bu xenon olayı takımı 70 80 90 tl balans 20 tl ampul 15 tl almayı düşünüyorum ne dersiniz
-
13 Nisan 2012, 23:17
#9533
daha önceki soruma doğru cevabı motorcu haci(Nedim) kardeşimiz internetten yaptığı kes yapıştır yöntemiyle doğru cevabı vermiş. 10w/40s ibaresindeki w=winter(kış) s=summer(yaz) mevsimindeki uyumluluk derecesidir.aliço kardeşim bu motora ybr125-honda cgl-honda titan ve honda cbr125 balataları uyuyor monero xf 125 ramzey xf 125 balataları da uyuyor ancak şu var bu motorda vites başına bir balata ve toplamda 4 adet balata sacı var.balatalar ramzeye göre ince kaldığında ben 6 adet balata 5 adet sac koydum kendi ramzeyin debriyajından daha güzel vites geçişi yakalamıştım. ama git motorcuya sor " olurmu öyle şey " der. oysa bunu denemiş ve memnun kalmış biri olarak şu anda fabrikasından getirilemeyen debriyajlar için mükemmel bir çözümdür.arka fren balatası halen fabrikadan gelmiyor.çoğu kullanıcının sıkıntısı sürüyor servislerin eli kolu bağlı.püf noktası olarak geçmişte yazmışım ama yine yazayım bu debriyaj takılırken 4 farklı şekilde dizilişi var. kross enduro naked tarzı şeklinde de monte edilebilir.önemli olan balatalar değişince yağı da değiştirmek aradaki saçları muhakkak değiştirmek ve debriyajları takmadan bir akçam önce yanık yağın içinde bekletmek.bu sayede yağı emerek şişen balatalar daha kalın ve mukavemeti sağlam oluyor.saçlar değişmez ise balataların ömrü az olur ilk 1 ve 2 nci viteslerde sıyırma sık sık 2 nci viteste boşa geçme yada 3 ten gene 2 ye düşme hadisesi çıkar, bu konuda vitesten atma ve boşa düşme sıkıntısı yaşayan arkadaşların tamamına yakını bu nedenle şikayet etmektedirler.servislerin işgüzarlığı yüzünden bu motorların balataları zamanından önce aşınmakta yağın ömrü daha az kullanımla değişime ihtiyaç duymaktadır. far olayında da görsel olarak beğenmek size kalmış ama benim farım tamamen kırılınca yerine takmıştım hem demir bir tasa ve cam bir fara sahip.içerisine kendi farına uymayan h3 h4 tipi ampullerde takılabiliniyor. bpk kardeşim o motorun resimlerine baktım da ön çamurlukla oynanmış ön koruma demiri biraz sağa eğik yani bir yan yatma şüphesi içeriyor.görmek lazım temiz ise motorunu kaliteli bir ustaya baktır zaten ancak o para eder.hayırlı akşamlar.Naci abi senden halen ses selam alamadım abi merak ediyoruz.
-
14 Nisan 2012, 02:42
#9534
İzmir İl Temsilcisi
Beycivan adlı üyeden alıntı
daha önceki soruma doğru cevabı motorcu haci(Nedim) kardeşimiz internetten yaptığı kes yapıştır yöntemiyle doğru cevabı vermiş. 10w/40s ibaresindeki w=winter(kış) s=summer(yaz) mevsimindeki uyumluluk derecesidir.aliço kardeşim bu motora ybr125-honda cgl-honda titan ve honda cbr125 balataları uyuyor monero xf 125 ramzey xf 125 balataları da uyuyor ancak şu var bu motorda vites başına bir balata ve toplamda 4 adet balata sacı var.balatalar ramzeye göre ince kaldığında ben 6 adet balata 5 adet sac koydum kendi ramzeyin debriyajından daha güzel vites geçişi yakalamıştım. ama git motorcuya sor " olurmu öyle şey " der. oysa bunu denemiş ve memnun kalmış biri olarak şu anda fabrikasından getirilemeyen debriyajlar için mükemmel bir çözümdür.arka fren balatası halen fabrikadan gelmiyor.çoğu kullanıcının sıkıntısı sürüyor servislerin eli kolu bağlı.püf noktası olarak geçmişte yazmışım ama yine yazayım bu debriyaj takılırken 4 farklı şekilde dizilişi var. kross enduro naked tarzı şeklinde de monte edilebilir.önemli olan balatalar değişince yağı da değiştirmek aradaki saçları muhakkak değiştirmek ve debriyajları takmadan bir akçam önce yanık yağın içinde bekletmek.bu sayede yağı emerek şişen balatalar daha kalın ve mukavemeti sağlam oluyor.saçlar değişmez ise balataların ömrü az olur ilk 1 ve 2 nci viteslerde sıyırma sık sık 2 nci viteste boşa geçme yada 3 ten gene 2 ye düşme hadisesi çıkar, bu konuda vitesten atma ve boşa düşme sıkıntısı yaşayan arkadaşların tamamına yakını bu nedenle şikayet etmektedirler.servislerin işgüzarlığı yüzünden bu motorların balataları zamanından önce aşınmakta yağın ömrü daha az kullanımla değişime ihtiyaç duymaktadır. far olayında da görsel olarak beğenmek size kalmış ama benim farım tamamen kırılınca yerine takmıştım hem demir bir tasa ve cam bir fara sahip.içerisine kendi farına uymayan h3 h4 tipi ampullerde takılabiliniyor. bpk kardeşim o motorun resimlerine baktım da ön çamurlukla oynanmış ön koruma demiri biraz sağa eğik yani bir yan yatma şüphesi içeriyor.görmek lazım temiz ise motorunu kaliteli bir ustaya baktır zaten ancak o para eder.hayırlı akşamlar.Naci abi senden halen ses selam alamadım abi merak ediyoruz.
beycivan abi bilgisizligimden ötürü kusura bakma ama anlamadıgım noktalar var bu arka fren balatası her vites için ayrı ayrı kademe şeklindemi oluyor _? balataların degişmesinin motor yagıyla alakasını anlayamadım fren balatasıyla viteslerin alakasınıda anlıyamadım =/.. ben izmirde yaşıyorum burda arka fren balatasını bulmak mümkün 10 tl bi fiyat ile.beycivan abi vermiş oldugun bilgilerden ötürü teşekkür ederim =) motorcuhacı sanada tşk ederim ilgilendıgın için =)
-
14 Nisan 2012, 09:43
#9535
Rica ederim Cem.Bu arada beycivan kardeş Nedim yazmış bana anlayamadım.Beni sanırım birisi ile karıştırıyorsunuz.Ben foruma katılalı 1 hafta oldu.Daha önce benim kullanıcı adı ile herhalde kullanan vardı.Yaz geldi.İzmir Narlıdere de motorcu arkadaşlar ile toplanıyoruz bu pazar.Hepinize güzel bir pazar diliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------
Mct 250 kullanan birisi olarak parçalar gerçekten ucuz.Ve heryerde parça bulmak mümkün.İnternet sitelerinde de parça satışı yapan firmalar var.
-
14 Nisan 2012, 10:12
#9536
Teşekkürler Motorcuhaci abi.Verdiğin bilgiler sayesinde yağdaki w ile s harflerini ve değerlerini öğrendim.Hangi yağı tavsiye ediyorsun.Motorum Mct 250.Kilometresi 12400 de.
-
14 Nisan 2012, 14:12
#9537
-
14 Nisan 2012, 14:41
#9538
motorcuhacı ve sahin0606 kullanıcıları bu mesajım size.içimden bir ses sizin bu forumda uzun süre kalmayacağınızı söylüyor ikinizede ayrı ayrı mesaj attım sahin sen bugün üye oldun motorcu hacı sende 2 hafta önce. Birbirinizi destekler nitelikte bir kaç yerde yazışmalarınız var ikinizde birbirinizi yakınen tanıyorsunuz burda yalanla dolanla iş olmaz kardeşim girdiğin her yerde milletin motorunu yerden yere vurup habire honda apache diye motorları küçümsüyorsun. fatih siteden xenon far kitlerini inceledim ancak kaliteli olup olmadıkları hakkında birşey diyemem bir kaç kişi bu ucuz xeon yüzünden bobin sargılarını yaktı.yani dikkat et derim. şimdi bu debriyaj olayı ile fren balatası olayını bir kardeşim karıştırmış. Ben yinede özetlemek istedim. Bir motorun vites sayısı kaç ise o sayıda debriyaj balatası olur.ve her balatanın arasında ince bir sac olur.bu saclar her değişimde motorun yağı ile beraber değişmesi gerekir.motorcu bunu değiştirmedi ise balataların ömrü kısa vites geçişleri zor ve vitesten atma hadisesi olur.motor yağı çok yeni ise süzülerek kullanılabilir ama eski ise değişimi şarttır.biz eskiden motorun debriyaj ve fren balatalarını artık yanık yağda bir akşam bırakıp şişirir hem kalınlaşmasına neden olur hemde yağa doyarak motoru yağını absorte etmesine engel olurduk.bende ramzey 250 varken 6 balata takmıştım.ve çok memnun kalmıştım. Cem kardeşim kısaca olay bu balata derken debriyaj demek istedim.forumu takip etmekle iyi yapıyorsun İzmire inşallah yakında geleceğim görüşürüz ksmetse.
-
14 Nisan 2012, 17:13
#9539
-
14 Nisan 2012, 20:47
#9540
İzmir İl Temsilcisi
Beycivan adlı üyeden alıntı
motorcuhacı ve sahin0606 kullanıcıları bu mesajım size.içimden bir ses sizin bu forumda uzun süre kalmayacağınızı söylüyor ikinizede ayrı ayrı mesaj attım sahin sen bugün üye oldun motorcu hacı sende 2 hafta önce. Birbirinizi destekler nitelikte bir kaç yerde yazışmalarınız var ikinizde birbirinizi yakınen tanıyorsunuz burda yalanla dolanla iş olmaz kardeşim girdiğin her yerde milletin motorunu yerden yere vurup habire honda apache diye motorları küçümsüyorsun. fatih siteden xenon far kitlerini inceledim ancak kaliteli olup olmadıkları hakkında birşey diyemem bir kaç kişi bu ucuz xeon yüzünden bobin sargılarını yaktı.yani dikkat et derim. şimdi bu debriyaj olayı ile fren balatası olayını bir kardeşim karıştırmış. Ben yinede özetlemek istedim. Bir motorun vites sayısı kaç ise o sayıda debriyaj balatası olur.ve her balatanın arasında ince bir sac olur.bu saclar her değişimde motorun yağı ile beraber değişmesi gerekir.motorcu bunu değiştirmedi ise balataların ömrü kısa vites geçişleri zor ve vitesten atma hadisesi olur.motor yağı çok yeni ise süzülerek kullanılabilir ama eski ise değişimi şarttır.biz eskiden motorun debriyaj ve fren balatalarını artık yanık yağda bir akşam bırakıp şişirir hem kalınlaşmasına neden olur hemde yağa doyarak motoru yağını absorte etmesine engel olurduk.bende ramzey 250 varken 6 balata takmıştım.ve çok memnun kalmıştım. Cem kardeşim kısaca olay bu balata derken debriyaj demek istedim.forumu takip etmekle iyi yapıyorsun İzmire inşallah yakında geleceğim görüşürüz ksmetse.
Beycivan abi tekrardan aydıtlattıgın için teşekkür ederim sayende motora olan hevesim ögrendikçe artıyor .. abi mutlaka gelince görüşelim hatta havalar birazda sıcak iken gelirsen izmir-çandarlıda yazlıgımız var denizkeyfi balık olta faslı yaparız oraya davet ediyorum abi seni =) abi numaram budur senin gibi bilgili abilerimle tanışmaktan onur duyarım 0555 714 37 57 geldiginde araman yeterli saygılar =)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler