_play_06 kardeşim hayırlı olsun yanlış mı görüyorum gt 250 r almışsın galiba.
Tarzın değişmiş...
_play_06 kardeşim hayırlı olsun yanlış mı görüyorum gt 250 r almışsın galiba.
Tarzın değişmiş...
Yedek depoyu kapamak için benzin vanası okunun aşağıya mı bakması gerekiyordu? Yolda kalmayayım diye kafaya taktım. Gerçi benzin göstergesi yanmaya başlayınca direk benzinlik aramaya başlıyorum çok da sorun olacağını sanmıyorum ama yine de kapalı dursun yedek. Hatırlatabilirseniz sevinirim.
Ya birisi bana şu musluğu tarif edebilir mi? Ben bir türlü bulamadımda tahminim kırılmış olabilir deponun altında ona benzer bişi var ama kurcalamaya cesaret edemedim bişiler olur çalışmaz fena diye.
Zaten çeviricek bi sapı felan da yok.
:D
OOO bunlardada yedek depo hikâyesi varmı varsa tam olarak nerde görsel paylaşım yaparsanız çok iyi olur saygılarrrr....
Agacım voltamız.. Hazır hep olmamız...
Benzin göstergesi dediğim panelin altında benzin azalınca yanan sarı ışık. Yoksa öyle komplike orijinal bişey yaptırmadım. Benzin musluğu olayı da böyleymiş. Tam deponun altında ayağın üstünde duran bir zımbırtı musluk da. Aşağıda durması gerekiyormuş, o halde benzin biterse vanayı yukarı çevirip benzinlik peşinde koşturuyorsunuz.
---------- Post added at 10:58 ---------- Previous post was at 10:52 ----------
Şamil, Reşat ustaya uğrarsam sorarım gösterge panelini. Hayırdır seninki çalışmıyor mu?
Merhaba arkadaşlar, bir kaç ay önce üye olmuştum foruma tanışmıştık vs.
önce ehliyetimi sonra kaskımı montumu eldivenimi alıp patronumun motoru olan mondial 150 zc ile pratik yaptıktan sonra kendimede bir zc aldım. Yaklaşık 3000 km tecrubem oldu.
Şimdilerde zc scooter'ımı satıp vitesliye geçmeyi düşünüyorum. sıfır cbr 125 almayı istiyordum ama hem gelen son zammı hemde hiç vitesli tecrubem olmaması beni düşündürüyor.
Siz değerli arkadaşlara sorum şu.
zcyi satabilirim bir hafta içinde. mct alsam vitesi öğrensem sene sonu, cbr içinde maddiyatı ayarladıktan sonra bu mctyi satabilecek miyim?
mct hiç benim tarzım değil ama scooterdan çok daha afilli duruyor. öğrenmem için çok mu gelir yoksa?
Bu arada okuduğum kadarıyla sıkça sorulan sorulara cevaplarımı yazayım. boy 175 kilo 63. biraz uzun ince görüntüsü var kilodan sebep, ve araba kullanıyorum vitesliye geçmek için mctyi kaldırabilir miyim?
Şimdiden teşekkürler..
Sorun sanırsam öncelikle bir 250 mct alıp ordan cbr 125 e mi geçmeyi düşünüyorsun?
Yani ilginç bir soru oldu. Ama şunu belirteyim 250 mct biraz temiz düzgün bir makina alırsan hem kullanırken hemde satarken rahat olursun. Sonuçta iyi kötü tutulan parça sıkıntısı olmayan bir model.
Ancak şu da bir gerşekki sonuçta cbr 125 japon ve daha sorunsuz. Madem cbr 125 almaya nietin var az sabret hiç arada al sat işleriyle uğraşma derim. Ancak şu da bir önerim eğer motorsiklet hevesin felan varsa bence sıfır CBR 125 almaya hiç bakma çünkü 6 ay sonra o da küçük gelir ve sıfırdan inanılmaz bir zarara katlanmak durumunda olursun.
O yüzden ya CBR 125 al yada 250 mct bir süre kullan bu ikisi arasında geçiş yapacağına daha büyük bir cihaz alırsın zaten.
MCT ağır bir motor, tarzın da değilse hiç uğraşma boşuna. Yamaha ybr 125 de düşünebilirsin, şehir içi ulaşım için ben de ikinci motor olarak düşünüyorum mesela.
Walla açıkçası ne kadar ağır motor o kadarda iyi fren demek. Tabi işin o tarafı var.
@ lycantrophic
Bu arada aksine ben motorumu büyütürsem bunu şehir içi için tutmayı düşünüyorum elimde. Tabi tercih meselesi orasıda yani başka bir bakış açısı bu.
---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:20 ----------
@ lycantrophic
bu arada resimli anlatımın için teşekkür ederim ama sanırsam bende o çevrilen parça kırık.
Benim vana biraz daha değişik görünüyor.
MCT 250 çok fazla benzin yakan bir alet, açıkçası YBR bunun neredeyse yarısı kadar yakıyor, çok fazla mesafe yapıyorsan hiç ekonomik olmaz. Manevra, yere yakınlık açısından da haliyle pek iyi değil, sürüş konforu, yol tutuş iyi de dediğin gibi. Tercih meselesi tabii. İsteyen istediğini kullanır sonuçta.
O parça çok rahat kırılan bir zımbırtı. Önceki sayfalarda oraya metal vana yapımı vardı; ama değiştirip fazla kurcalamayıp sabit pozisyonda tutarsan idare ediyor.
Açıkçası onu gördümde pek uğraşasım yok zaten açık duruyor bende sürekli motoruda bu havada bile 2 3 günde bir arada çalıştırıyorum bi 10 15 dakika zaten karbüratörde kaçırsa ister sitemez benzim kokusuda olurdu o yüzden acelesi yok sanki.
:D
Ondan mühimi benim motorsikletin muhayenesi geldi acaba aranızda hiç muhayeneye giden oldu mu?
Neler istiyolar hazırlıklı gidimde git gel yapmim bari.
Bu arada yakıt konusunda sana katılıyorum özellikle soğuk havalarda birazda aceleniz varsa ısıtmadan biraz gaza yüklenirseniz ağlatıyor.
:D
Anthypathy kardeşim ben haziranda yaptırdım muayeneyi. Alındığı günden beri hiç yapılmamıştı. Ankara ivedikte yaptırdım muayeneyi motoru çalıştırdım farlara bakıp ruhsatı geri verdiler bana. Hareket bile ettirmedim motoru.Ondan mühimi benim motorsikletin muhayenesi geldi acaba aranızda hiç muhayeneye giden oldu mu?
Neler istiyolar hazırlıklı gidimde git gel yapmim bari
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
Walla ne bilim ilkyardım çantası çekme halatı felan istemesinler...
:D
Araki bulasın ondan sonra burda bir de şehrin dışında heryer buz iki kere git gel ölüm olur yani bana.
:D
Anthypathy kardeşim vala sana iş çıkmasın diye benim muayene yaptırdığım yeri yazdım :D başka yerlerde nasıldır hiç bilmiyorum. Etkisi oldu mu bilmiyorum o gün ama üstümde full korumalı deri mont eldiven filan vardı, belki etkilenmiştir bilemiyorum kardeşim :D
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
Burda bu havada zaten ful gitmemek imkansız.
:D
Burası buz gibi ne varsa giycem gitcem zaten.
:D
Merhaba arkadaslar Ben fatih 30 yasindayim Ankara a ikamet etmekteyim. Yarn big mct alacagim. Alacagim Adam tum bakimlarinui yaptirip veriyor. Sigorta ucreti ne kadar. Note masrafi ne kadar. Benim alirken dikkat etmem gereken big set varmi
Geçen baktım noter ücretim yazın 65 lira idi. Makbuz denk geldi bana. Ayrıca sigorta bende 40 lira cıvarı (yanlış hatırlamıyorsam 32 tl). Ncak sigorta ücreti kişiden kişiye değişebiliyormuş sanırsam.
Ayrıca kilometresine dikkat et çok fazla kilometrede makina ve biraz sert kullanılmış bir makina alma. 14000-15000 km de şanzıman iyi kullanılmazsa sıkıntı çıkartıyor. Ama zaman zaman özellikle soğukken 1. vitesten atma olabiliyor çok anormal bir durum değil.
Şimdi den hayırlı olsun eğlenceli güzel bir motorsiklet ve parça fiyatını gerek düşük olması gerek bulunabilirliği en büyük avantajı.
Aramıza hoşgeldin.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)