Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Aralık 2011, 20:27
#9141
asesmest beni tanıdında bari tanıtsaydın kendını. Yenı bir motor , yeni bir rumuz yeni başlangıcmı yaptın?Aklıma geldikce bakarım hem yardımcı olmak babında hemde gruba eskilerden yazan varmı diye.Malesef göremiyorum.Mct'den kurtulan uskudar'ı geciyor.
Reklamlar
-
31 Aralık 2011, 22:06
#9142
forumd a 280. sayfadayım bir ay oldu ya oku oku bitmiyor tşkler dostum
Motor sevdası başladı hadi hayırlısı bakalım..
-
31 Aralık 2011, 22:42
#9143
arkadaşlar motorsikletin motorunu komple değiştirmek için yeni bir faturalı motor bulduk diyelim 1000 tl ye gördüm honda cg galiba 200 lük tek silindir ruhsata işletmede çok zorluk kabarık maliyetler cıkarmı ruhsat babında , ne gibi işlemler çıkar , ben mct nin motorundan biraz şikayetçiyim uzun vadede satmazsam eger motoru custom şase ve yeni motor ile ileride degistiririm
-
03 Ocak 2012, 00:19
#9144
sdemirpau adlı üyeden alıntı
öncelikle karbüratörun altında iki tane tahliye borusu var onlardan benzin kacagı olabılır şamandıralar calısmazsa benzin atıyordur o boruları ben düğüm yaptım sıkıca bir ikincisi de motorun karbüratörun alt kapakları yanı tahlıyelerın oldugu kapak contası ömrunu hemen tamamlıyor kaçak oluyor o yüzden o contaların yenısını bulamayacagından dolayı kırmızı silikonlar var araclarda kullanılan guzelce silikon yaparsın kacak varsa bu sorunlar benım benzının önceden kactıgı yerler kısa surede onları hallettım sımdı de devırlı kullanıyorum en azından benzın farkında olmadan bu sekılde ucmuyor sonrasında gaz telının karburatöre takılı olan yerde dış kabloyu tutan yerlerin vidaları bollastıgı ıcın yerınden cıkıyor onları kontrol etmelsınız gaz verıp bırakınca anormallık yasıyorsanız oradandır benzin konusunda cikle de acık kalınca benzın karburatörle hava fıltresı borusunun baglantıgı yerden benzın kacagı oluyor cıkle her zaman kapalı konumda olacak .manifoltlarda çatlak varsa yenileri ile degiştirmeni önerırım hava fıltre hortumun karburatöre tam oturacak mct de cok az payı var ustten takılı gıbı görunuyor ama altta yada ortada acık yer kalıyor bu da sorun teskıl edebılır o boru 4 lira yenısını takabılırsın eskısı sertlesmıstı bendekınde takmak işkenceydi manifoltlarda catlak varsa motor acayip calısıyor zaten son olarakta sunları soyleyecegım siboplarında egilme olmussa bu calısmasında sıkıntı yaratır benzın fazla cekebılır motorun karburatör ayarında sorun olabılır birde benzin muslugunu araba parcacılarında kullanılandan al orjınalı kesınlıkle içindekı tırnak kırıktır üç sayfa gerıde resımlerde koydum motoru park ettıgınde kapatırsın bu işlemleri ben tek tek yaptım şimdi benzinim sag dan soldan kacmıyor sabah motor kısmından benzın kokusu gelmıyor rahatladım bu işlemleri kendin yapabilirsin ancak karburatör ve sibop ayarını motorcuda yaptırırsın kış aylarında motorun bakımlarını yaparsın yazın keyfını cıkartırsın bu sekılde benzıne harcadıgın parayla bu sorunları halledersen karburatörun ayarı genelde kolay kolay bozulmaz googlede karbüratör hava ayarı yaz görsellerde cıkar vidalar tam kapalı konumda üc tam tur acık olacak bu işlemler o kadar cok para tutmuyor birazda kendi çabaların olması lazım karabükte parca bulamıyorsan yeni alacagın parcaları belırle hepsini bir seferde netten getirtebılrsın hayırlı gunler
bilgilendirdiğin için teşekkürler...
-
03 Ocak 2012, 11:16
#9145
Merhaba arkadaşlar. birkaç gündür forumu okuyorum. Cuma günü bir mct aldım sonunda. Direk servise götürdük Yıldırım Beyazıt cd./Yenibosna'da. Servis tam bir kalas soru soruyorsun mel mel bakıyor cevap yok. Tekrar soruyorsun aynı. Sevpa'nın Avrupa yakasında bağlantılı olduğu yer var mıdır acaba ? Ya da şirinevler mahmutbey caddesi üzerindeki servisi deneyen ?
-
03 Ocak 2012, 11:35
#9146
Mondial servisleri genel olarak kalas oluyor. Anca parça değiştirip dursunlar. 4-5 servis gezdim en azından, iyi olanı geçtim daha yetkin bir servise denk gelmedim. Düzgün bir usta bulup ona götürmeni tavsiye ederim, servisleri boşver. Bütün çinlilerin parçaları birbirine uyuyor hemen hemen, sorun yaşamazsın o anlamda. Garanti konusunu da dert etme, adamlar kullanıcı hatası diyip çıkıyorlar herşeye. Motorun da hayırlı olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın umarım.
-
03 Ocak 2012, 15:01
#9147
Güzel dileklerin için sağol hocam. Servisleri seçerken sanırım çok önemli kriterler arıyorlar (!). Sevpa'ya mail attım bugün direk bağlı olan servisler varmış. En azından yakınlarda olursa tercihen oraya giderim inşallah.
-
03 Ocak 2012, 22:23
#9148
arkadaşlar motor almayı düşünüyorum 1500-2000 tl bütçem var ve başımı ağrıtmayacak bir motor düşünüyorum mct de bütçeme uyan motorlardan biri samimi olarak bana motorunuzun problemlerinden bahsedermisiniz yada al veya alma dermisiniz öğrenciyim çokda problemli bi motor istemiorumm
-
03 Ocak 2012, 23:51
#9149
2binliraya temiz mct alabilirsin tabiki ustana göster mutlaka bakımlarını aksatmazsan hor kullanmazsan sıkıntı yaşamazsın
-
04 Ocak 2012, 00:47
#9150
semih26 adlı üyeden alıntı
2binliraya temiz mct alabilirsin tabiki ustana göster mutlaka bakımlarını aksatmazsan hor kullanmazsan sıkıntı yaşamazsın
sen şu anda mct mi kullanıyorsun
-
04 Ocak 2012, 01:24
#9151
mali_181 adlı üyeden alıntı
sen şu anda mct mi kullanıyorsun
1.5yıldır kullanıyorum 2.el aldım memnunum
-
04 Ocak 2012, 01:26
#9152
sana 1.5 yılda ne kadar masraf çıkardı,yakıtı nasıl ve titreşimi
-
04 Ocak 2012, 01:49
#9153
Yakıt : 100 KM de 4-5 LT harcarsın
Fazla masraf çıkaracak diye bir şey yok, racing gibi kullanırsan hem benzin çok yakar hemde seni üzer, adam akıllı git bakımlarını zamanında yaptır, sorun yok, benim motor 40.000 de aldığımda bir ton masraf yaptım değişmeyen şeyleri değiştirdim kaç aydan beri tık yok.
-
04 Ocak 2012, 01:51
#9154
Yakıt : 100 KM de 4-5 LT harcarsın
Fazla masraf çıkaracak diye bir şey yok, racing gibi kullanırsan hem benzin çok yakar hemde seni üzer, adam akıllı git bakımlarını zamanında yaptır, sorun yok, benim motor 40.000 de aldığımda bir ton masraf yaptım değişmeyen şeyleri değiştirdim kaç aydan beri tık yok.
-
04 Ocak 2012, 02:39
#9155
birde aklımda ck125 var kymco onun hakkında olumsuz yorum duymadım bu motoruda kullanıp ikisini karşılaştırabilek varmı ben öğrenciyim bana bakımını yaptırıp yağını değiştirdikten sonra az yakıp problem çıkarmayacak bi motor lazım
-
04 Ocak 2012, 04:03
#9156
MCT ile Kymco CK125 karşılaştırması yapma elma ile armut karşılaştırması olur.
-
04 Ocak 2012, 11:04
#9157
Motorun masrafı biraz fazla olabilir; sonuçta çin malı motor. Yakıt tüketimi de 125liklere göre daha fazla. Daha çok keyif için alınabilecek bir motor bence mct; kullanışı çok rahat olduğu için. Yamaha ybr 125'e bak sorun çıkarmayacak bişeyler arıyorsan; yakıt tüketimi de daha uygun olur. Kymco için de forumda kendi başlığına yaz ordan daha iyi yardımcı olurlar. Ama şahsen ben alacak olsam Ybr 125 alırım.
-
04 Ocak 2012, 14:03
#9158
Arkadaşlar merhabalar. Şehir dışında olduğum için uzun süre motoru çalıştıramadım. Şu an çalışmıyor. Marşa bir kere basıyorum daha sonra basmıyor. Sizce sorun aküden mi?
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
04 Ocak 2012, 15:04
#9159
Akü bitmiştir muhtemelen. Arada bir çalıştırmak gerekiyor. Marş basarken can çekişir gibi bir ses varsa dediğim tabii.
-
04 Ocak 2012, 15:28
#9160
mali_181 adlı üyeden alıntı
birde aklımda ck125 var kymco onun hakkında olumsuz yorum duymadım bu motoruda kullanıp ikisini karşılaştırabilek varmı ben öğrenciyim bana bakımını yaptırıp yağını değiştirdikten sonra az yakıp problem çıkarmayacak bi motor lazım
hocam benım mct yı satmayı dusunuyorum bütün bakımlarını kendım yaptım 11000 km de son uc ayda 3 000 km yol yaptım cıkan sorunları yenı parcalarla hallettım biraz titiz bır motorcuyum elim yatkın oldugu ıcın sevıse verecegım parayla daha cok bakım yaptım tam ıstedıgıım kıvama geldı ama maddı sıkıntılar ıcın motoru satmaya karar verdım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler