Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #9121

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    eski canavarımdan bikaç foto yükliyeyim canlansın forum ! [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9122
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı samsam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan hocam,

    Madem yeni aldın bazı sorunların var, güzel bir servise götürsem 3-5 3 bakmasan güzel bir bakım yaptırıp 2-3 sene sorunsuz binmek için biraz harcama yapsan, ben öyle yaptım tüm bakımları cartu curtu 700 TL civarı tuttu, şu an ne çalışma sorunu ne titreme ne de çok yakma var.

    Hayırlı olsun
    Senin jantları da değiştirtelim bir ara. Yağmurluk takımı aldım; motoru gayet güzel kullanmaya devam ediyorum, rüzgarı, soğuğu da kesti. Tavsiye edebilirim soğuk diye kullanmayanlara. Bir kask buğusu sıkıntı yaratıyor, ona da 10undan sonra pinlock zımbırtısı almayı planlıyorum.

  3. #9123

    Üyelik
    11 Aralık 2011
    samsam dedigin gibi bakim sorunu var motorun servise goturup baktiricam ankaradan kimse yokmu forumda

  4. #9124
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    wldnsxc arkadaşım hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim.
    bir şey soracam kaç liraya aldın motoru

  5. #9125
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı jumpmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    samsam dedigin gibi bakim sorunu var motorun servise goturup baktiricam ankaradan kimse yokmu forumda
    Forumda il gruplarına özel bir bölüm var, ordan sorsan daha rahat cevap alabilirsin.

  6. #9126

    Üyelik
    11 Aralık 2011
    motor 8000 de aldim 2000 lira dedi ben 1450 ye aldim fiyat nasil iyimi birde depoyu fiberglass la buyutyim diyorum bu konuda ne dersiniz forumda 165. sayfaya geldim oku oku bitmiyr

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

    otm motor diye site kapanmismi benzeri varmmi bu sitenin

  7. #9127
    sdemirpau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Ramzey 125 sport geçiçi
    Alıntı asesmest adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski canavarımdan bikaç foto yükliyeyim canlansın forum ! [url]http://img15.imageshack.us/img15/586/dsc00203fgn.jpg Uploaded with http://img824.imageshack.us/img824/2028/grnt0606.jpg Uploaded with ImageShack.us
    hocam siz yağ sogutmayı nasıl yaptınız yag cıkıs yerlerını nasıl actınız devır daim için yada radyatör için hesaplı neler önerirsiniz bu işi nasıl yaptınız bastan bır anlatırmısnız rıca etsm ?

  8. #9128
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    merhabalar arkadaşlar benim mct bu aralar çok yakmaya başladı nedendir ne yapmam gerekiyo neyin bakımını yaptırmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim. havanın soğukluğuyla alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü aşırı bir yakıt sarfiyatı var km'de 30 krş civarı normalmi 250 cc motor için.
    yardımlarınız için teşekkürler...

  9. #9129

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    Alıntı sdemirpau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam siz yağ sogutmayı nasıl yaptınız yag cıkıs yerlerını nasıl actınız devır daim için yada radyatör için hesaplı neler önerirsiniz bu işi nasıl yaptınız bastan bır anlatırmısnız rıca etsm ?
    dostum kartelde zaten çıkı için altlı üstlü yuvalar mevcut ancak delikleri açılmış değil dikkatli bakarsan farkedersin. onları kullanacağın yağ civatalarına göre delip diş açacaksın, debriyaj kapağını söküp yağ pompasının çıkış kanallarını açtığın yeni deliklerden yağın dönüş yapabilmesi için tıkayacaksın ki ufak bir sac civatası bile kafi olur, en güzeli bi tane gt250 yağ radyatörü bulup ön tarafa takacaksın. benim taktığım dandik radyatör bile rahatlatmıştı motoru malum çok ısınıyor bu meretler. aletlerin oldumu yarım saatini almaz !
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:

  10. #9130
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Asi_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar arkadaşlar benim mct bu aralar çok yakmaya başladı nedendir ne yapmam gerekiyo neyin bakımını yaptırmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim. havanın soğukluğuyla alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü aşırı bir yakıt sarfiyatı var km'de 30 krş civarı normalmi 250 cc motor için.
    yardımlarınız için teşekkürler...
    Hava filtresi kirlenmiş, eskimiş olabilir ona bir bak derim ben önce.

  11. #9131
    sdemirpau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Ramzey 125 sport geçiçi
    hocam radyatör bakayım öncelıkle sonrasında bu işe müsait zamanda kalkısacagım sanırım egzos dönusum borularını cıkartmıssınız ve motorun yag cıkıs yerıne takmıssınız metal kısımdan sonra radyatöre kadar kullandıgnız plastık hortumlar nasıl hocam radyatör cıkma temın edebılırmıyız , ileri zamanlar ıcın bu uygulma saglam olması ıcın neler önerırsınız malum motorun can damarına yenı bır işlem yapıyoruz motor ona göre uretılmıs orjınalde ama bızde kacak vs olmaması ve sıcak yagın plastık hortumları ertıtıp vs yolda kalmamak ıcın dıkkatlıce dusunup projeyı ıyıce tasarlayıp uygulamaya gecelım :D ben o cıkısları görmustum hd mondıal 250 de zaten koymuslar o sistemı bende dedım aynı motor zazten vardır bunda sıstem dıye sonra arastırınca cıktı arkadaslar uygulamıs da bu iş kafama ıyıce yattı sizlerın sayesınde de motora bunu uyguladıktan sonra yapacagım bır işlemde kanunı tıger dekı gıbı çift ön dısk ve celık jantlara gecıs olaracak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------

    hocam radyatörde yag devir daim için ayırca bır parcaya gerek yok sanırm yag pompası mı saglıyor o işlemi soguk yag direk nereye gidiyor motorun ıcınde arkadasın bırı baska sekılde çözum yapmustı galıba

  12. #9132
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava filtresi kirlenmiş, eskimiş olabilir ona bir bak derim ben önce.
    Hava filtresini yeni değiştirdim. bende anlamış değilim niye böyle yapıyo bu alet

  13. #9133
    sdemirpau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Ramzey 125 sport geçiçi
    Alıntı Asi_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava filtresini yeni değiştirdim. bende anlamış değilim niye böyle yapıyo bu alet
    öncelikle karbüratörun altında iki tane tahliye borusu var onlardan benzin kacagı olabılır şamandıralar calısmazsa benzin atıyordur o boruları ben düğüm yaptım sıkıca bir ikincisi de motorun karbüratörun alt kapakları yanı tahlıyelerın oldugu kapak contası ömrunu hemen tamamlıyor kaçak oluyor o yüzden o contaların yenısını bulamayacagından dolayı kırmızı silikonlar var araclarda kullanılan guzelce silikon yaparsın kacak varsa bu sorunlar benım benzının önceden kactıgı yerler kısa surede onları hallettım sımdı de devırlı kullanıyorum en azından benzın farkında olmadan bu sekılde ucmuyor sonrasında gaz telının karburatöre takılı olan yerde dış kabloyu tutan yerlerin vidaları bollastıgı ıcın yerınden cıkıyor onları kontrol etmelsınız gaz verıp bırakınca anormallık yasıyorsanız oradandır benzin konusunda cikle de acık kalınca benzın karburatörle hava fıltresı borusunun baglantıgı yerden benzın kacagı oluyor cıkle her zaman kapalı konumda olacak .manifoltlarda çatlak varsa yenileri ile degiştirmeni önerırım hava fıltre hortumun karburatöre tam oturacak mct de cok az payı var ustten takılı gıbı görunuyor ama altta yada ortada acık yer kalıyor bu da sorun teskıl edebılır o boru 4 lira yenısını takabılırsın eskısı sertlesmıstı bendekınde takmak işkenceydi manifoltlarda catlak varsa motor acayip calısıyor zaten son olarakta sunları soyleyecegım siboplarında egilme olmussa bu calısmasında sıkıntı yaratır benzın fazla cekebılır motorun karburatör ayarında sorun olabılır birde benzin muslugunu araba parcacılarında kullanılandan al orjınalı kesınlıkle içindekı tırnak kırıktır üç sayfa gerıde resımlerde koydum motoru park ettıgınde kapatırsın bu işlemleri ben tek tek yaptım şimdi benzinim sag dan soldan kacmıyor sabah motor kısmından benzın kokusu gelmıyor rahatladım bu işlemleri kendin yapabilirsin ancak karburatör ve sibop ayarını motorcuda yaptırırsın kış aylarında motorun bakımlarını yaparsın yazın keyfını cıkartırsın bu sekılde benzıne harcadıgın parayla bu sorunları halledersen karburatörun ayarı genelde kolay kolay bozulmaz googlede karbüratör hava ayarı yaz görsellerde cıkar vidalar tam kapalı konumda üc tam tur acık olacak bu işlemler o kadar cok para tutmuyor birazda kendi çabaların olması lazım karabükte parca bulamıyorsan yeni alacagın parcaları belırle hepsini bir seferde netten getirtebılrsın hayırlı gunler

  14. #9134
    wldnsxc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    250 mct
    1450 lira 8000 kmde hocam

    arkadaşlar bana debriyaj balatasının arka fren balatasının ve jükle debriyaj tellerinin resimli anlatımının oldugu bir yer lazım forumnda 221. sayfadayım ama göremedim ayrıca kullanma kitapçıgı olan varmı arkadaşlar scan edipte atsa çok sevaba girerdi motor çok kuvvetli bu arada kalkışlarda özellikle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

    forumda barış diye bir usta var yazmıyormu haala 221. sayfaya kadar geldim oralarda mesajları mevcut forumdamı hala yoksa bıraktımı
    Motor sevdası başladı hadi hayırlısı bakalım..

  15. #9135

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    Alıntı sdemirpau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam radyatör bakayım öncelıkle sonrasında bu işe müsait zamanda kalkısacagım sanırım egzos dönusum borularını cıkartmıssınız ve motorun yag cıkıs yerıne takmıssınız metal kısımdan sonra radyatöre kadar kullandıgnız plastık hortumlar nasıl hocam radyatör cıkma temın edebılırmıyız , ileri zamanlar ıcın bu uygulma saglam olması ıcın neler önerırsınız malum motorun can damarına yenı bır işlem yapıyoruz motor ona göre uretılmıs orjınalde ama bızde kacak vs olmaması ve sıcak yagın plastık hortumları ertıtıp vs yolda kalmamak ıcın dıkkatlıce dusunup projeyı ıyıce tasarlayıp uygulamaya gecelım :D ben o cıkısları görmustum hd mondıal 250 de zaten koymuslar o sistemı bende dedım aynı motor zazten vardır bunda sıstem dıye sonra arastırınca cıktı arkadaslar uygulamıs da bu iş kafama ıyıce yattı sizlerın sayesınde de motora bunu uyguladıktan sonra yapacagım bır işlemde kanunı tıger dekı gıbı çift ön dısk ve celık jantlara gecıs olaracak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------

    hocam radyatörde yag devir daim için ayırca bır parcaya gerek yok sanırm yag pompası mı saglıyor o işlemi soguk yag direk nereye gidiyor motorun ıcınde arkadasın bırı baska sekılde çözum yapmustı galıba
    delikleri açtıktan sonra bulacağın yağ radyatörünün girişlerine de uygun hortum yaptır sanayiden onlar zaten sıcağa ve başınca dayanıklıdır. bahçe hortumu kullanamazsın haliyle. yağ zaten aynı yoluna geri gönüyor ve silindirlerden geçip süpapları yağlıyor. ayrıca işeye ihtiyaç yok zaten kendi pompası basıyor. başka bir çözüm nedir bilmiyorum görmedim

    ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

    Alıntı wldnsxc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1450 lira 8000 kmde hocam

    arkadaşlar bana debriyaj balatasının arka fren balatasının ve jükle debriyaj tellerinin resimli anlatımının oldugu bir yer lazım forumnda 221. sayfadayım ama göremedim ayrıca kullanma kitapçıgı olan varmı arkadaşlar scan edipte atsa çok sevaba girerdi motor çok kuvvetli bu arada kalkışlarda özellikle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

    forumda barış diye bir usta var yazmıyormu haala 221. sayfaya kadar geldim oralarda mesajları mevcut forumdamı hala yoksa bıraktımı
    sor dostum ne istiyorsun ben sana yardımcı olayım !

    ---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:03 ----------

    Alıntı wldnsxc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1450 lira 8000 kmde hocam

    arkadaşlar bana debriyaj balatasının arka fren balatasının ve jükle debriyaj tellerinin resimli anlatımının oldugu bir yer lazım forumnda 221. sayfadayım ama göremedim ayrıca kullanma kitapçıgı olan varmı arkadaşlar scan edipte atsa çok sevaba girerdi motor çok kuvvetli bu arada kalkışlarda özellikle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

    forumda barış diye bir usta var yazmıyormu haala 221. sayfaya kadar geldim oralarda mesajları mevcut forumdamı hala yoksa bıraktımı
    sor dostum ne istiyorsan ben sana yardımcı olayım !
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:

  16. #9136
    wldnsxc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    250 mct
    Alıntı asesmest adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    delikleri açtıktan sonra bulacağın yağ radyatörünün girişlerine de uygun hortum yaptır sanayiden onlar zaten sıcağa ve başınca dayanıklıdır. bahçe hortumu kullanamazsın haliyle. yağ zaten aynı yoluna geri gönüyor ve silindirlerden geçip süpapları yağlıyor. ayrıca işeye ihtiyaç yok zaten kendi pompası basıyor. başka bir çözüm nedir bilmiyorum görmedim

    ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:01 ----------


    sor dostum ne istiyorsun ben sana yardımcı olayım !

    ---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:03 ----------


    sor dostum ne istiyorsan ben sana yardımcı olayım !
    fren balatası debriyaj balatası değişimi nasıl oluyor??ayrıca bana kullanma klavuzu lazım mct 250 nin aarkadaşlar
    Motor sevdası başladı hadi hayırlısı bakalım..

  17. #9137

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    fren balatası değişimi ön : fren merkezini amortisörden ayır. merkez üzerinde balataları sabitleyen civatayı sök balataları çıkar yenilerini tak. arka: arka tekerlek milini sök,kampanayı tutan destek bacağı ve fren cubuğunu sök, zinciri dişliden kurtar ,tekerleği çıkar , kampanayı göbekten ayır, balataları esneterek cıkar yenilerini tak topla ! debrijaj balatası : motorun yağını alttaki tıpadan boşalt, debriyaj telini kapak hizasından sök,sağ ayaklık grubunu sök,debriyaj kapağını sök, debriyaj sabitleyici dört somunu sök plakaları çıkar yenilerini tak topla yağını koy. ben kullanma klavuzu görmedim daha . bu dedikleri elin yatkınsa yap söküp toplayamazsan eziyet çekersin !
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:

  18. #9138
    wldnsxc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    250 mct
    Alıntı asesmest adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fren balatası değişimi ön : fren merkezini amortisörden ayır. merkez üzerinde balataları sabitleyen civatayı sök balataları çıkar yenilerini tak. arka: arka tekerlek milini sök,kampanayı tutan destek bacağı ve fren cubuğunu sök, zinciri dişliden kurtar ,tekerleği çıkar , kampanayı göbekten ayır, balataları esneterek cıkar yenilerini tak topla ! debrijaj balatası : motorun yağını alttaki tıpadan boşalt, debriyaj telini kapak hizasından sök,sağ ayaklık grubunu sök,debriyaj kapağını sök, debriyaj sabitleyici dört somunu sök plakaları çıkar yenilerini tak topla yağını koy. ben kullanma klavuzu görmedim daha . bu dedikleri elin yatkınsa yap söküp toplayamazsan eziyet çekersin !
    Çok sağol ileride çok işime yarıyacaktır dediğin gibi sökerim ama toplayamazsam eziyet olur ustaya gittim fren balatasına 25 tl dedi değiştirme ile 35 iyor normalmi sence dostum?
    Motor sevdası başladı hadi hayırlısı bakalım..

  19. #9139

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    mct'nin kullanma kılavuzu yoktur.başlıgı duzenlı takıp edenler ve okuyanlar bılır bu motor honda rebel 250'nin kopyasıdır.
    honda rebel'in kullanma kılavuzu ,servis kitapcıgı fotograflarda mevcut herseyı anlayabılıyorsunuz bırazda yabancı dil varsa bu kıtapcık sayesınde herseyı yapabılırsın
    honda rebel ve mct kullandıgımdan cok yardımcı oluyor kendı upload'ım tavsıyem paylasmanız,saglıcakla

    http://hotfile.com/dl/115142661/6efc...anual.zip.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

    asesmest arka freni disk yapman saglıklı olmus sahsı fıkrım işcilik biraz kotu olmus.kalıper baglantı sacının amortısore baglanması emniyetli durmuyor,kalıper baglantı sacının koca bır sac parcası olması, oraya konması bıraz aceleye gelmıs gıbı gozukuyor.

    aslında bu meret ısınıyor'da olsa yag sogutma bence gereklı degıl en azından denemıs olmanda guzel.cok zorlamazsanız asırı ısınmıyor.Yazın bıraz daha kalın yag kullanın,motoru devamlı tam gaz surmeyın ,duzenlı bakımını yapın,hastalıgı(arızayı)erken teshıs edın boylece motorunuzun omru uzar.motorum yaklasık 35'binde sadece motor'da balata,zincir,buji v.s saymazsan tek degıstırdıgım subap takımlarıyla keceleri

  20. #9140

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    vay greyhorse hala burdasın..tabii tanımadın beni isim değişik...forumun kurdu olmuşsun !
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler