eski canavarımdan bikaç foto yükliyeyim canlansın forum ! [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
eski canavarımdan bikaç foto yükliyeyim canlansın forum ! [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
Senin jantları da değiştirtelim bir ara. Yağmurluk takımı aldım; motoru gayet güzel kullanmaya devam ediyorum, rüzgarı, soğuğu da kesti. Tavsiye edebilirim soğuk diye kullanmayanlara. Bir kask buğusu sıkıntı yaratıyor, ona da 10undan sonra pinlock zımbırtısı almayı planlıyorum.
samsam dedigin gibi bakim sorunu var motorun servise goturup baktiricam ankaradan kimse yokmu forumda
wldnsxc arkadaşım hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim.
bir şey soracam kaç liraya aldın motoru
motor 8000 de aldim 2000 lira dedi ben 1450 ye aldim fiyat nasil iyimi birde depoyu fiberglass la buyutyim diyorum bu konuda ne dersiniz forumda 165. sayfaya geldim oku oku bitmiyr
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
otm motor diye site kapanmismi benzeri varmmi bu sitenin
merhabalar arkadaşlar benim mct bu aralar çok yakmaya başladı nedendir ne yapmam gerekiyo neyin bakımını yaptırmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim. havanın soğukluğuyla alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü aşırı bir yakıt sarfiyatı var km'de 30 krş civarı normalmi 250 cc motor için.
yardımlarınız için teşekkürler...
dostum kartelde zaten çıkı için altlı üstlü yuvalar mevcut ancak delikleri açılmış değil dikkatli bakarsan farkedersin. onları kullanacağın yağ civatalarına göre delip diş açacaksın, debriyaj kapağını söküp yağ pompasının çıkış kanallarını açtığın yeni deliklerden yağın dönüş yapabilmesi için tıkayacaksın ki ufak bir sac civatası bile kafi olur, en güzeli bi tane gt250 yağ radyatörü bulup ön tarafa takacaksın. benim taktığım dandik radyatör bile rahatlatmıştı motoru malum çok ısınıyor bu meretler. aletlerin oldumu yarım saatini almaz !
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
hocam radyatör bakayım öncelıkle sonrasında bu işe müsait zamanda kalkısacagım sanırım egzos dönusum borularını cıkartmıssınız ve motorun yag cıkıs yerıne takmıssınız metal kısımdan sonra radyatöre kadar kullandıgnız plastık hortumlar nasıl hocam radyatör cıkma temın edebılırmıyız , ileri zamanlar ıcın bu uygulma saglam olması ıcın neler önerırsınız malum motorun can damarına yenı bır işlem yapıyoruz motor ona göre uretılmıs orjınalde ama bızde kacak vs olmaması ve sıcak yagın plastık hortumları ertıtıp vs yolda kalmamak ıcın dıkkatlıce dusunup projeyı ıyıce tasarlayıp uygulamaya gecelım :D ben o cıkısları görmustum hd mondıal 250 de zaten koymuslar o sistemı bende dedım aynı motor zazten vardır bunda sıstem dıye sonra arastırınca cıktı arkadaslar uygulamıs da bu iş kafama ıyıce yattı sizlerın sayesınde de motora bunu uyguladıktan sonra yapacagım bır işlemde kanunı tıger dekı gıbı çift ön dısk ve celık jantlara gecıs olaracak
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
hocam radyatörde yag devir daim için ayırca bır parcaya gerek yok sanırm yag pompası mı saglıyor o işlemi soguk yag direk nereye gidiyor motorun ıcınde arkadasın bırı baska sekılde çözum yapmustı galıba
öncelikle karbüratörun altında iki tane tahliye borusu var onlardan benzin kacagı olabılır şamandıralar calısmazsa benzin atıyordur o boruları ben düğüm yaptım sıkıca bir ikincisi de motorun karbüratörun alt kapakları yanı tahlıyelerın oldugu kapak contası ömrunu hemen tamamlıyor kaçak oluyor o yüzden o contaların yenısını bulamayacagından dolayı kırmızı silikonlar var araclarda kullanılan guzelce silikon yaparsın kacak varsa bu sorunlar benım benzının önceden kactıgı yerler kısa surede onları hallettım sımdı de devırlı kullanıyorum en azından benzın farkında olmadan bu sekılde ucmuyor sonrasında gaz telının karburatöre takılı olan yerde dış kabloyu tutan yerlerin vidaları bollastıgı ıcın yerınden cıkıyor onları kontrol etmelsınız gaz verıp bırakınca anormallık yasıyorsanız oradandır benzin konusunda cikle de acık kalınca benzın karburatörle hava fıltresı borusunun baglantıgı yerden benzın kacagı oluyor cıkle her zaman kapalı konumda olacak .manifoltlarda çatlak varsa yenileri ile degiştirmeni önerırım hava fıltre hortumun karburatöre tam oturacak mct de cok az payı var ustten takılı gıbı görunuyor ama altta yada ortada acık yer kalıyor bu da sorun teskıl edebılır o boru 4 lira yenısını takabılırsın eskısı sertlesmıstı bendekınde takmak işkenceydi manifoltlarda catlak varsa motor acayip calısıyor zaten son olarakta sunları soyleyecegım siboplarında egilme olmussa bu calısmasında sıkıntı yaratır benzın fazla cekebılır motorun karburatör ayarında sorun olabılır birde benzin muslugunu araba parcacılarında kullanılandan al orjınalı kesınlıkle içindekı tırnak kırıktır üç sayfa gerıde resımlerde koydum motoru park ettıgınde kapatırsın bu işlemleri ben tek tek yaptım şimdi benzinim sag dan soldan kacmıyor sabah motor kısmından benzın kokusu gelmıyor rahatladım bu işlemleri kendin yapabilirsin ancak karburatör ve sibop ayarını motorcuda yaptırırsın kış aylarında motorun bakımlarını yaparsın yazın keyfını cıkartırsın bu sekılde benzıne harcadıgın parayla bu sorunları halledersen karburatörun ayarı genelde kolay kolay bozulmaz googlede karbüratör hava ayarı yaz görsellerde cıkar vidalar tam kapalı konumda üc tam tur acık olacak bu işlemler o kadar cok para tutmuyor birazda kendi çabaların olması lazım karabükte parca bulamıyorsan yeni alacagın parcaları belırle hepsini bir seferde netten getirtebılrsın hayırlı gunler
1450 lira 8000 kmde hocam
arkadaşlar bana debriyaj balatasının arka fren balatasının ve jükle debriyaj tellerinin resimli anlatımının oldugu bir yer lazım forumnda 221. sayfadayım ama göremedim ayrıca kullanma kitapçıgı olan varmı arkadaşlar scan edipte atsa çok sevaba girerdi motor çok kuvvetli bu arada kalkışlarda özellikle
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
forumda barış diye bir usta var yazmıyormu haala 221. sayfaya kadar geldim oralarda mesajları mevcut forumdamı hala yoksa bıraktımı
Motor sevdası başladı hadi hayırlısı bakalım..
delikleri açtıktan sonra bulacağın yağ radyatörünün girişlerine de uygun hortum yaptır sanayiden onlar zaten sıcağa ve başınca dayanıklıdır. bahçe hortumu kullanamazsın haliyle. yağ zaten aynı yoluna geri gönüyor ve silindirlerden geçip süpapları yağlıyor. ayrıca işeye ihtiyaç yok zaten kendi pompası basıyor. başka bir çözüm nedir bilmiyorum görmedim
---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:01 ----------
sor dostum ne istiyorsun ben sana yardımcı olayım !
---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:03 ----------
sor dostum ne istiyorsan ben sana yardımcı olayım !
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
fren balatası değişimi ön : fren merkezini amortisörden ayır. merkez üzerinde balataları sabitleyen civatayı sök balataları çıkar yenilerini tak. arka: arka tekerlek milini sök,kampanayı tutan destek bacağı ve fren cubuğunu sök, zinciri dişliden kurtar ,tekerleği çıkar , kampanayı göbekten ayır, balataları esneterek cıkar yenilerini tak topla ! debrijaj balatası : motorun yağını alttaki tıpadan boşalt, debriyaj telini kapak hizasından sök,sağ ayaklık grubunu sök,debriyaj kapağını sök, debriyaj sabitleyici dört somunu sök plakaları çıkar yenilerini tak topla yağını koy. ben kullanma klavuzu görmedim daha . bu dedikleri elin yatkınsa yap söküp toplayamazsan eziyet çekersin !
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
mct'nin kullanma kılavuzu yoktur.başlıgı duzenlı takıp edenler ve okuyanlar bılır bu motor honda rebel 250'nin kopyasıdır.
honda rebel'in kullanma kılavuzu ,servis kitapcıgı fotograflarda mevcut herseyı anlayabılıyorsunuz bırazda yabancı dil varsa bu kıtapcık sayesınde herseyı yapabılırsın
honda rebel ve mct kullandıgımdan cok yardımcı oluyor kendı upload'ım tavsıyem paylasmanız,saglıcakla
http://hotfile.com/dl/115142661/6efc...anual.zip.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
asesmest arka freni disk yapman saglıklı olmus sahsı fıkrım işcilik biraz kotu olmus.kalıper baglantı sacının amortısore baglanması emniyetli durmuyor,kalıper baglantı sacının koca bır sac parcası olması, oraya konması bıraz aceleye gelmıs gıbı gozukuyor.
aslında bu meret ısınıyor'da olsa yag sogutma bence gereklı degıl en azından denemıs olmanda guzel.cok zorlamazsanız asırı ısınmıyor.Yazın bıraz daha kalın yag kullanın,motoru devamlı tam gaz surmeyın ,duzenlı bakımını yapın,hastalıgı(arızayı)erken teshıs edın boylece motorunuzun omru uzar.motorum yaklasık 35'binde sadece motor'da balata,zincir,buji v.s saymazsan tek degıstırdıgım subap takımlarıyla keceleri
vay greyhorse hala burdasın..tabii tanımadın beni isim değişik...forumun kurdu olmuşsun !
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)