selam arkadaslar
bugun 380 km yol yaptım. izmir- balıkesir ve tekrar akşam balıkesir -izmir. uzun yol farklı bır tat ama koltugum rahat değildi. popom uyustu resmen. tek sıkıntım buydu.
bu konuda tecrube ve tavsiyesi olan varmı acaba?
selam arkadaslar
bugun 380 km yol yaptım. izmir- balıkesir ve tekrar akşam balıkesir -izmir. uzun yol farklı bır tat ama koltugum rahat değildi. popom uyustu resmen. tek sıkıntım buydu.
bu konuda tecrube ve tavsiyesi olan varmı acaba?
valla aliço elinden bu işler gelirmi bilmem ama ben ilk bu arızayı verdiğinde motorumu ustaya götürdüm ilk karbüratörün sökülüşünü orda öğrendim ama ordaki gerizekalı usta onu halledicem diye şamandıra ayarını bozmuş bozunca benim motor 80 den sonra kesilmyey başlıyodu neyse uzun zaman sonra söküp kendim geri düzelttim yani bir kez görsen sökersin anlıyosan eğerki ama hiçte bilmiyosan kurcalama derim biraz karışık söküp takması zor karbüratörü bilen biliyo ankarada olmasan gel bakalım dicem ama işte iyi bir usta bulmaya çalış söküp takarkende iyi izle derim görüşmek üzere...
Benimde bir sıkıntım var bakalım kaç kişinin başına gelmiş veya çözümünü bilen varmı.
MCT 250 benzin filitresine yeterli benzin gelmiyor sürüş esnasında filitrenin dibinde bir kaç damla benzin oluyor. Buda sürüş esnasında değilde duruş kalkışlarda fazla gaz vermeme sebep oluyor az gazla ise stop edecekmiş gibi oluyor. Bir ara benzin deposunun kapağı acık bile gittim hava sıkışıyor diye düşünüm oda çözüm olmadı. Tepo temiz filitre yeni hortumlarda ezilme yok musluk da yeni. Acaba karbürotördemi bir sorun var galiba da nedir. Ustalararda bir çözüm üretemedi.
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Sefa kardeşim ilgine çok teşekkür ederim. Elimden gelir az buçuk ama hiç görmedim söküp takarken:D Bu arada otoparka bırakırken musluktan benzini kapatmaya başladım akıtma sorunu geçti. Sanırım geçici bir çözüm ama para bulana kadar idare edeceğiz böyle :d Görüşmek üzere...
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
Selam arkadaşlar...
Geçen gün bi kaza yaptım ve motorun sağ çantası parçalandı... Elinde çanta olan yada satan var mı acaba ? Tek veya çift fark etmez, renk de önemli değil boyarım, uygun fiyatlı orjinal çanta lazım, bilginiz olsun...
bende var ama sana tavsiyem orjınalını alabilirsin. mondial parca satanlar onlıne fabrikaya siparıs verebiliyorlar. orada her parcanın fiatıda belli. ikinci ele vercegin canta parası, kargo parası boyama vs ile uğrasma bence. bir parcacıya git ilk önce. onların kullandığı proğramı internette arayıp görebilirsin.
Bir süreden beri foruma işlerin yoğunluğundan dolayı giremedim. Öncelikle herkese selamlarımı iletiyiroum. Bu son sayfalarda genelde sorun olarak aşırı yakıt harcama ve benzin kaçırma şikayetleri yoğunlukta gibi gözüküyor. Kaza geçiren kardeimize de geçmiş olsun diyorum. Arkadaşlar benzin kaçırma olayını ele alırken benzinin başlangıç ve bitiş noktalarını göz önünde tutmalıyız. Benzin olayı depo kapağından alınıp karbüratörden silindire kadar giden bir yolu izler. Eğer benzin depo kapağından kaçırmıyorsa ki en gözle görülen kaçak türü budur, ikinci sırada benzin musluğu,benzin filtresi,benzin hortumu ve karbüratör gelir. Şırasıyla şöyle yapalım. Depoda benzinimiz var.Benzin musluğundan etrafını iyice kurulayın, benzin hortumunu sökün.musluğun ağzından veya depoya sıkılan yerine elinizle yoklayın ıslaklık varmı yok mu? eğer yoksa benzin hortumunuzu filtrye takın filtre yoksa karbüratöre takın.Musluğunuzu açın ve bekleyin 3 5 dakika sonra karbüratörün alt şamandıra kısmı ve tahliye deliğini gözlemleyin. Eğer hala benzin gelmediyse motorunuzla 200 300 metre yol gidin ve yine bakın benzin hangi noktadan sızıntı yapmış.Genelde benzin şamandıra kabının içindeki esnek yayın çıkması sonucu içeriye alınan aşırı yakıtın üstten akması veya tahliye musluğu gevşek olduğundan ordan dökülmesiyle oluyor. Benzin filtresinin ters çekilde takılmasıda buna neden olabiliyor.Ancak yakıtı karbüratörden kaçıran arkadaşlar asla kendileri sökmesinler.Karışık düzenek ve hassas yaylar mevcuttur bunu söken çok kişi sonunda tamirci yolunu tutmuştur.Uğurapay siz filtreyi iptal edip direk karbüratöre bağlayın bakalın durum ne olucak.Arkadaşlar şimdilik görüşmek üzere Allaha emanet olun.
Merhaba ..Önce geçmiş olsun diyelim. Bende benim Macit'in çantaları duruyor. Üzerlerinde Sinyal lambaları da var. Kargo sana ait olmak üzere çiftini 50 TL ye verebilirim. Rengi Kırmızı. Ara konuşalım.
Ertuğrul Özkan.[ 0535 705 0989 QUOTE=~~NEO~~;2453895]Selam arkadaşlar...
Geçen gün bi kaza yaptım ve motorun sağ çantası parçalandı... Elinde çanta olan yada satan var mı acaba ? Tek veya çift fark etmez, renk de önemli değil boyarım, uygun fiyatlı orjinal çanta lazım, bilginiz olsun...[/QUOTE]
[/COLOR]herkese merhaba
depodan az benzin akmasını önemsemeyim lakin bende honda 250'de var benzin depodan şarıl şarıl akmıyor.zaten o az mıktarda akan benzin motora ve karburatore yetıyor
seffaf benzın hortumu takarak deneyebılırsınız.tam gazda gıtsem hortumdakı benzın azalmıyor aksıne karburator vakum etkısı yaparak benzını cekıyor.karburator'de vakum lastıklerınde ıgnelerde bır yerde sorun olabılır.
baslıkta mct'ye celık jant takmak ısteyıpte dıger cinli motorların celik jant modellerinin uymadıgı yazılmıs.hepsi 15 jant sadece kampanaları farklı olabılır.oda onemlı degıldır o fark'ta sadece arka jant'ta kullanacagınız burcların boyuna etkı eder
bunakkaptan
kapak menteşeleri kırık çanta takımı var tamirinin zor olacagınız sanmıyorum ıstersen gonderebılırım
(Uğurapay siz filtreyi iptal edip direk karbüratöre bağlayın bakalın durum ne olucak )
Onuda denedim. Filitreli filetresiz sıkıntı aynı. Sıtkım sıyrıldı bu sorundan :(
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Arkadaşlar herkese selam öncelikle. Bu akşam motoru otoparka koydum, benzin musluğunu kapalı konumuna getirirken elimde kaldı. Fiyatları ne kadardır bilen var mı? Değiştirme işlemini kendim yapabilir miyim? Ustaya tonla para vermek istemiyorum.
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
Merhabalar arkadaşlar bende dün itibari ile mondial mct 250 sahibi oldum ilk olarakta işe giderken kullandım dönüştede yağmır vardı dizden aşağısı komple su oldu bu durum herkezde varmı yoksa benden kaynaklı bişeymi.?
Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin
dostum benzin bu fotodaki bir yerlerden mi akıyor ?
http://imageshack.us/photo/my-images...li4as.jpg/sr=1
yoksa bunu dışında motorun altından mı akıyor öncelikle bunu tespit et..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Kardeşim o parçadan akmıyor. Yan kapağı söküp içeri doğru baktığımda karbüratörün dış yüzeyinin benzin olduğunu fark ettim hatta karbüratörden benzin musluğunun olduğu hortumlara doğru benzin damlarken gördüm.
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
peki buralardan falan mı ?
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-370.html
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Yok değil kardeşim. Hortumlarda bişi yok. Karbüratör ıslaktı ama o mu kaçırıyor yoksa karbüratöre gelen hortumlardan mı kaçıyor onu bilmiyorum açıkçası, içerde kaldığı için göremedim. Yani karbüratörün üst kısımları.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
Yok değil kardeşim. Karbüratörün dış yüzeyinde benzin vardı ama nerden akıttığını göremedim. Yani yukardan biyerlerden akıtıyor çünkü karbüratörün dış yüzeyinde benzin vardı.
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
o borudan akıtmıyor (karbüratör tahliye borusudur adı ) diyorsun, ama karbüratör ıslak diyorsun.. bence sendeki sorunda benimkine benzer gibi..karbüratör şamandıran tıkandığı için sürekli açık kaldığından benzin akıtabilir..çünkü musluk kapalıyken akıtmıyor diyorsun ?
ama tam emin olmadığını da söylediğinden çok bir yorum yada fikir beyan edemiyorum..
bence sen motorun neresinden akıtıyorsa bi fotosunu çek koy buraya daha faydalı olur bizde buna göre yorum yaparız..
sen gene de o siyah hortumlara iyicene bakıver (hem benzin musluğuna bağlanan hem de karbüratörden sarkan hortumlara )
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Anladom kardeşim dediğin gibi şu anda varsayımlar üzerine konuşuyoruz. :D Yarın fotosunu çekip koyarım. Tahminlerimce karbüratörün üst kısmından biryerden akıtıyor çünkü karbüratöreün dış yüzeyi benzindi. Nerden aktığını göremedim, motoru sökmeyi bilmediğim için göremedim, karbüratörün üst kısımından biyerden damlıyor. Ben de aldığımdan beri hep benzin kokusu alıyordum ve yalıt tüketimi fazla geliyordu bana(100km de 5.5 litre yakıyordu) sebebi bu olabilir mi?
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
100 km de 5.5 lt 800 cc cruiserler anca tüketiyor :D sebebi benzin kaçırması tabikide..
yarın bakarız detayına..aslında depoyu sökebilsen daha rahat görürsün nerede ne olduğunu..sökmesi zor değil aslında depoyu..sadece sökerken hortumlara ve bir tane takılı kablo var ona dikkat edeceksin..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Styleoscar kardeşim bugün yaptığım incelemeler sonucu benzin hortumlarından birinin delindiğini fark ettim. Gittim bir metre hortum aldım değiştirdim. Artan hortum da yedek oldu:D Nihayi sonucu yarın göreceğim. Eğer başka yerden kaçak yoksa sorun çözülmüş olacak. Sana ilgin için çok teşekkür ederim kardeşim...
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)