Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ağustos 2011, 01:47
#8921
eTo1903 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba;
4000 km de bir macitim var son iki gündür yolda seyir halindeyken ön kısım yalpalamaya başladı tekere filan baktım ama birşey göremedim, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ? Bu yalpalama nelerden kaynaklanır
dıskınız egılmıs olmasın ? yada tam yalpalama nasıl oluyor detaylı anlarsanız ses varmı yokmu varsa nerden gelıyor ona gore daha detaylı yardımcı olsak ?
Reklamlar
-
14 Ağustos 2011, 01:51
#8922
ses yok direksiyon kafa sallayıp duruyor diske baktım diskte de bir şey sesde gelmiyor
-
14 Ağustos 2011, 15:08
#8923
on jantı sokup takabılırsenız on rulmanları kontrol etmenızı tvsıye ederım
yada dıreksıyonun gobegıde dagılmıs veya gevsemıs olabılır .
-
14 Ağustos 2011, 15:14
#8924
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
on jantı sokup takabılırsenız on rulmanları kontrol etmenızı tvsıye ederım
yada dıreksıyonun gobegıde dagılmıs veya gevsemıs olabılır .
Desene bizim macit yavaş yavaş miadını dolduruyor
-
14 Ağustos 2011, 16:41
#8925
eTo1903 adlı üyeden alıntı
Desene bizim macit yavaş yavaş miadını dolduruyor
yoooo bu cokda kafaya takacak bır durum degıl . eger elınız anahtar tutuyorsa on tekerı sokup rulmanlara bakabılır
eger motordan da anlıyorsanız motoru dık tutup on frene basıp motoru ılerı - geri yaparak on takımlarıda kontrol edebılırsınız
-
14 Ağustos 2011, 19:04
#8926
bunakkaptan adlı üyeden alıntı
Erdek tarafına gelmiyorum. Ayrıca benim yacht mazot tüketiminde bir facia. İki adet 280 Beygirlik ( her biri ) Turbo motorlar var. Saatte 12 mil ile gidersem iki motor ortalama bir saatte 40 ila 45 litre...yok eğer 20 mil sür'at ile gidersem ( Bir mil = 1865 metre ) saatte 100 litrenin üzerinde mazot yakıyor.Basit bir örnek vereyim . Istanbuldan Marmaris'e tam 1300 litre mazot yakarak geldim.=(((((( Umarım anlamışsındır nedenini..=))
Selam ve sevgiler .
PS.
Saygıdeğer eşiniz nasıllar ? Baba oldunuz mu ?
---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:08 ----------
Bu mesaj Sn. BEYCİVAN için yazılmıştır.
pardonyazarken kara mil'ini yazmışım.Deniz mil'i 1865 metredir.
-
14 Ağustos 2011, 19:28
#8927
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
yoooo bu cokda kafaya takacak bır durum degıl . eger elınız anahtar tutuyorsa on tekerı sokup rulmanlara bakabılır
eger motordan da anlıyorsanız motoru dık tutup on frene basıp motoru ılerı - geri yaparak on takımlarıda kontrol edebılırsınız
Elim anahtar tutar ama motoru tamir edecek kadar değil maalesef. Vitesi sıkıp ileri geri yaptığımda ilk günkü tepki vermektedir. Yani bir sorun gözükmemekte. Sanırım benim macit usta yoluna doğru gitmekte. Ankara'da olsam işim kolay ama İstanbul'a taşındığımdan burada bildiğim ve tanıdığım bir usta da yok.
Bir de bu şekilde sürüş yapmaya devam etsem acaba ne gibi sorunlar ortaya çıkar.
Bu arada yardımların içinde sağol.
-
14 Ağustos 2011, 23:48
#8928
Ertuğrul abi sizin yat gerçekten yakıt tüketimi olarak tam bir canavar. Ancak o güçlü motorlarla insanın durumu iyi olsa bütün dünyayı gezer dolaşır. İnşallah bir gün görüştüğümüzde bana gezdirirsiniz. Eşim şu an iyi doğuma artık sayılı günler kaldı eli kulağında. Hatrını sormakla bizleri sevindirdiniz. Forumdaki arkadaşlara hayırlı akşamlar diliyorum.
-
15 Ağustos 2011, 00:12
#8929
Beycivan adlı üyeden alıntı
Eşim şu an iyi doğuma artık sayılı günler kaldı eli kulağında. Hatrını sormakla bizleri sevindirdiniz. Forumdaki arkadaşlara hayırlı akşamlar diliyorum.
abicim nasılsın ? uzun süredir arayamadım seni kusuruma bakma..ramazan dolayısıyla işler yoğun malum..müsait bir zamanda seni arayacağım..
yengeye çok selamlar, Yüce Rabbim sağlıklı ve sorunsuz bir doğum nasip etsin inşallah.. sağlıcakla kalıverin
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
15 Ağustos 2011, 02:11
#8930
Herkese hayırlı ramazanlar
uzun zamandır aklımdaydı mct'nin aydınlatmasını iyileştirmek.dün denemek nasip oldu
h4 değişikliğinde sorun yaşayanlar kadar uzun suredır kullananlarda vardı
toros atomu vede 35W h4 motosiklet ampulu aldım
montajını yaptım deneme için motorla bir gezinti yapayım dedim. 5 dakika içinde akümü bitirdi ve marş basmaz haldeydi
atoma armut ampulu taktım şuanki aydınlatmada öncekine nazaran iyi(muhtemelen aynanın kalitesinden)
şarj'dada herhangi bir sorun yok.nedense motor kaldırmadı
-
15 Ağustos 2011, 02:19
#8931
greyhorse adlı üyeden alıntı
Herkese hayırlı ramazanlar
uzun zamandır aklımdaydı mct'nin aydınlatmasını iyileştirmek.dün denemek nasip oldu
h4 değişikliğinde sorun yaşayanlar kadar uzun suredır kullananlarda vardı
toros atomu vede 35W h4 motosiklet ampulu aldım
montajını yaptım deneme için motorla bir gezinti yapayım dedim. 5 dakika içinde akümü bitirdi ve marş basmaz haldeydi
atoma armut ampulu taktım şuanki aydınlatmada öncekine nazaran iyi(muhtemelen aynanın kalitesinden)
şarj'dada herhangi bir sorun yok.nedense motor kaldırmadı
selamlar kardeş sanada hayırlı ramazanlar öncelikle..
hmm ilginç..
bendede mct varken h4 sistem yapmıştım ve 55w lık osram takmama rağmen tık demedi..ne akü nede başka bir sorun yaşamamıştım..
not:eski s4 tipi ampulle kıyaslama yapmak bile mantıksız geliyor h4 taktıktan sonra
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
15 Ağustos 2011, 03:02
#8932
eTo1903 adlı üyeden alıntı
Elim anahtar tutar ama motoru tamir edecek kadar değil maalesef. Vitesi sıkıp ileri geri yaptığımda ilk günkü tepki vermektedir. Yani bir sorun gözükmemekte. Sanırım benim macit usta yoluna doğru gitmekte. Ankara'da olsam işim kolay ama İstanbul'a taşındığımdan burada bildiğim ve tanıdığım bir usta da yok.
Bir de bu şekilde sürüş yapmaya devam etsem acaba ne gibi sorunlar ortaya çıkar.
Bu arada yardımların içinde sağol.
keşke elimden bişeylker gelsede yapsam. bence sız motoru bır ustaya goturun bu sekılde cok fazla bınmeyın
greyhorse adlı üyeden alıntı
Herkese hayırlı ramazanlar
uzun zamandır aklımdaydı mct'nin aydınlatmasını iyileştirmek.dün denemek nasip oldu
h4 değişikliğinde sorun yaşayanlar kadar uzun suredır kullananlarda vardı
toros atomu vede 35W h4 motosiklet ampulu aldım
montajını yaptım deneme için motorla bir gezinti yapayım dedim. 5 dakika içinde akümü bitirdi ve marş basmaz haldeydi
atoma armut ampulu taktım şuanki aydınlatmada öncekine nazaran iyi(muhtemelen aynanın kalitesinden)
şarj'dada herhangi bir sorun yok.nedense motor kaldırmadı
en ıyısı h4-3 8000k xenon bence
-
15 Ağustos 2011, 12:49
#8933
@ _pLay_06 Öncelikle ilgin ve güzel cevapların içi teşekkür ederim. Şu an acil olan debriyaj balatası değişimini bu hafta içi yaptırıcağım. Bu arada motorumda bir kaç küçük oksitlenme vardı bu hafta sonu bi cila çektim birde Hnekelin kromaj temizleyicisi var koçtaştan aldığım. beklediğimde çok iyi bir performansla Oksitleri temizledi. motorumun zaten yan çantalarınıda boyatmıştım artık gıcır gıcır benim macit.
Lastik meselesi ise lastikler çok kötü kullanım ömrü dolmuş değil ama çin malı üzerinde gelen lastikler arkada hafif çatlaklarımda var. Yani değiştirdiğimde ikisi bir değişicek. Buda bu ara bana biraz ağır gelicek zaten ş dışına çıkmadığım için ve birazda gazı fazla ellemediğim için sıkıntı yaratmıyor şimdilik.
Bu arada sizlere benden bir tavsiye ön fren hortumu zamanla esnekleşiyor. Frenlerde soruna sebep olmuyor ancak fren kolunu çok fazla basmanın gerekebiliyor. Bir ara bakıma gittiğimde onuda çelik hortumla değiştirmeyi düşünüyorum ama dediğim gibi sorun yaşatan bir olay değil.
lastiklerimide değiştirdiğimde motorumla heryere gider olurum sanırsam artık
:D
-
15 Ağustos 2011, 16:06
#8934
ANTHYPATHY adlı üyeden alıntı
@ _pLay_06 Öncelikle ilgin ve güzel cevapların içi teşekkür ederim. Şu an acil olan debriyaj balatası değişimini bu hafta içi yaptırıcağım. Bu arada motorumda bir kaç küçük oksitlenme vardı bu hafta sonu bi cila çektim birde Hnekelin kromaj temizleyicisi var koçtaştan aldığım. beklediğimde çok iyi bir performansla Oksitleri temizledi. motorumun zaten yan çantalarınıda boyatmıştım artık gıcır gıcır benim macit.
Lastik meselesi ise lastikler çok kötü kullanım ömrü dolmuş değil ama çin malı üzerinde gelen lastikler arkada hafif çatlaklarımda var. Yani değiştirdiğimde ikisi bir değişicek. Buda bu ara bana biraz ağır gelicek zaten ş dışına çıkmadığım için ve birazda gazı fazla ellemediğim için sıkıntı yaratmıyor şimdilik.
Bu arada sizlere benden bir tavsiye ön fren hortumu zamanla esnekleşiyor. Frenlerde soruna sebep olmuyor ancak fren kolunu çok fazla basmanın gerekebiliyor. Bir ara bakıma gittiğimde onuda çelik hortumla değiştirmeyi düşünüyorum ama dediğim gibi sorun yaşatan bir olay değil.
lastiklerimide değiştirdiğimde motorumla heryere gider olurum sanırsam artık
:D
hocam madem debrıyaj balatası sızın ıcın oncelık tasıyor sunu belırtmek ısterım kı dandık balatalardan almayın balata degıstırecegınız ustayada balatamı ben getırırım dıyebılırsınız mutlaka kalıtelı bır balata ve kalıtelı bır yag kullanmanızı tavsıye ederım
-
15 Ağustos 2011, 21:30
#8935
Değerli _pLay_06 kardeşim, motorunu hangi ustaya götürüyosun acaba? Güvenebileceğim bir usta yok maalesef :S Şimdiden teşekkür ederim.
Beycivan abi umarım sağlıklı vatana millete hayırlı bir bebeğin olur. Herkesin ramazan'ı mübarek olsun...
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
15 Ağustos 2011, 22:00
#8936
Aliçooo adlı üyeden alıntı
Değerli _pLay_06 kardeşim, motorunu hangi ustaya götürüyosun acaba? Güvenebileceğim bir usta yok maalesef :S Şimdiden teşekkür ederim.
Beycivan abi umarım sağlıklı vatana millete hayırlı bir bebeğin olur. Herkesin ramazan'ı mübarek olsun...
eren ustaya götürüyorum genelde ( oda ben oluyorum ) kendi elimden geldiği kadar kendim yapıyorum motorumu .
-
15 Ağustos 2011, 22:56
#8937
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
eren ustaya götürüyorum genelde ( oda ben oluyorum ) kendi elimden geldiği kadar kendim yapıyorum motorumu .
Abi dükkan mı var? bir de adres neresi eğer müsait olursan ziyaret etmek isterim seni. Hem tanışmış oluruz, hem de motoru bir göstermek isterim sana
4 teker beden taşır, 2 teker RUH!
-
16 Ağustos 2011, 01:33
#8938
Aliçooo adlı üyeden alıntı
Abi dükkan mı var? bir de adres neresi eğer müsait olursan ziyaret etmek isterim seni. Hem tanışmış oluruz, hem de motoru bir göstermek isterim sana
heheheh adım eren 23 yasındayım ankara nato yolunda oturuyorum unı ogrencısıyım =))))) dukkanım fılan yok sadece ılgım var dıyelım =))))
-
16 Ağustos 2011, 01:56
#8939
evet arkadaşlar herkese slm bende debriyaj balatasını değiştiricem kendim anladım ki piyasadaki ustalardan daha iyi iş çıkarıyorum şimdi sorun şu benim macit son zamanlarda viteslerden atmaya başladı bunun sebebi balatalarmı ne dersiniz? birde geçenlerde şöle bişey oldu debriyajı çektiğim halde motor gitmek istiyo ben sadece balataya yoruyorum 2den atardı eskiden şimdi 1e zor geçiyo falan balatamıdır sizce cvp bekliyorum şimdiden saolun...
-
16 Ağustos 2011, 16:58
#8940
sefademir adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar herkese slm bende debriyaj balatasını değiştiricem kendim anladım ki piyasadaki ustalardan daha iyi iş çıkarıyorum şimdi sorun şu benim macit son zamanlarda viteslerden atmaya başladı bunun sebebi balatalarmı ne dersiniz? birde geçenlerde şöle bişey oldu debriyajı çektiğim halde motor gitmek istiyo ben sadece balataya yoruyorum 2den atardı eskiden şimdi 1e zor geçiyo falan balatamıdır sizce cvp bekliyorum şimdiden saolun...
sımdı soruyu ya ben tam anlayamadım yada sen yanlıs anlattın eger motorun vıtesı 1-2 deyken bosa atıyorsa hemen hemen her mct de olan kronık sorun dıyecegım . ama baska bır sorun varsada ınan anlayamadım ne demek ıstedıgını
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler