Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba;
forumda ilk yazım bu. yanlış bir yere veya yanlış bir şey yazıyor olabilirm, bu yüzden acemiliğime verin diyerek affınıza sığınıyorum.
Sizlere şöyle bir sorum olacak. Motor konusunda son derece tecrübesizim. ilk defa motor aldım ve mct 250 aldım. aklıma takılan bir iki şey var.
1- rolanti dediğimiz, motorun sağ altında duruyor iken, motorun çalışma hızını ayarlayan vana sanırım, siyah. bunun çok kısılması motoru istop ettiriyor, peki gereğinden fazla açılması yakıt tüketimini çok mu etkiler? ve bunu biraz fazla açsam, yani daha seri çalışsa rolantide iken, debriyaj kavramasını kolaylaştırır mı bunu açmam? sanki biraz geç kavrıyor, yani gaz verdiğim halde istop ediyor bazen.
2- arka tekerlekte 3-4 tane jant telinin kırıldığını farkettim, en fazla ne sorun açabilir bu tel kırılma olayı? forumdan anladığım kadarı ile genel bir sıkıntı bu modelde. ve şu jantı taktırmam bu soru kesin çözer mi? yanlış bir görmüyorsam bu jantta jant teli yok.
http://www.motorparcalari.net/Mondia...-urun2323.html
şimdiden teşekkür ediyorum.