Balata her vites başına bir adet ve her iki balata arasına birer saç olmak üzere 5 balata 4 saç olarak verilir. Balatanızı takmadan önce bir gece yanık yağın içinde yatar şekilde bekletmeniz balatalanın yağı emerek genleşmesine ve kalınlaşmasına dolayısıyla daha uzun süre gitmesine neden olur. Ama servise motorcuya sorun " ne gerek var, takalım gitsin " gibi işgüzar bir yaklaşım sergileyecektir. Oysa parasını verdiğimiz halde hiç bir işimizi bizim istediğimiz şekilde yapmazlar. Rialli sitesinde de parçaların çok ucuz ancak kalitesiz olduğunu da belirtiyorum. Her ürün için olmasa bile kendi motorunuzun orjinal balatalarını kullanmanızda fayda var. Bu motora ybr balatası uyuyor.ben 15 tl ye aldım 2 tl ye sağ kapak contası aldım. Unutmayım balata her değiştiğinde kapak contası muhakkak değişir asla eskisi yerine takılmaz. Bu motorun 140 km hıza 90 derece açılı bir yokuşta bile çıkabileceği şüpheli çünkü 120 yi gören bir kaç mct var bu devirde motorun krankı neredeyse bloğu patlatacak gibi oluyor 125 130 km gibi bir hızda motoru tamamen kontrol dışı olur. Motor hıza değil konfora ve zevke uygun bir motor ben bu şu kadar hızı gördüm bu hıza çıkarmı bilmem kim 150 yapmış gibi durumlara hoş bakmıyorum herkese saygılar sevgiler hayırlı günler olsun.
abi bırak balatayı motoru. özlettin kendini yine
sağol canım kardeşim ben iyiyim şükür yaz sezonunda ocaklar beldesinde kalıyorum bulunduğum yerde internet olayı malasef yok zaman buldukça yazmaya gayret ediyorum. Hepinize selamlar saygılar.
Uğur her sene alışkanlık haline getirdiğimiz çadırda kamp olayını yine bu yaz haziran ortasından beri ocaklar beldesinde sürdürüyoruz. Ben tek başıma iken çadır kurmuştum sonra sabah işe geldim akşam çadıra döndüğümde her tarafın çadırlarla dolu olduğunu gördüm herkes kuracak yer arıyormuş benim çadırı gören yanına kuralım öbürü onun yanına derken kumsalda oturmaya yer kalmadı akşam mesai bitimi gidip sabah işime geliyorum biraz zor oluyor tabi ama kendi hesabımıza çalıştığımız için yapıcak bir şey yok sende gel buyur beklerim. Bütün motorcu kardeşlerimiz davetlidirler doğa ve manzarası yönünde eşi olmayan bir konuma sahip bu ocaklar narlı güzergahı.hepinize saygılar.
[sıze=7][/sıze]arkadaşlar çok acil mct şanzıman çıkış mili lazım kayseride ve fabrikada yok. Sıfır ya da çıkıntıda olur [/sıze]
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Beycivan kardeşim. selam ve sevgiler. Sanırım baba olmana az bir zaman kaldı? yazılarını ve tatlı tatlı fırçalamalarını özledim.Ben MCT de yeniyim ama yazıların ve yazılarınız sayesinde inanılmaz kısa bir süre de bu motorsiklet hakkında çok şey öğrendim. Hepinize teşekkürler. Yaşasın Macit.Parasını son kuruşuna kadar hakkediyor.Yeterki motoru gereksiz yere zorlamayın :aslan gibi motor:
arkadaşlar slm.
mct için ön ve arka çelik jant arıyorum. ankarada nerde bulabilirim.
arkadaşlar yine alt sıralara düşmeye başladık. forum a bakmak yazmak için illa bi sorunumuz olması gerekmiyor
bulamazsın kardesım bulamazsın :( ben aylardır arıyorum o meretı ama yok pıyasada gercı ben sonunda aldım takdım ama emın ol aramayla bulamazsın.
regal raptor dd250 nın jantı oluyor bıre bır oda 500tl bılgın olsun
---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:09 ----------
ben aylardır ankara - istanbul - konya- antalya-ızmır olmak ve bundan harıc bır cok yerı aradım ama bulamadım .
illede jantı takıcam dıyorsan
regal raptor dd250 jantı almalısın bire bir uyuyor onunda fıyatı 500tl
ben aylardır ankara - istanbul - konya- antalya-ızmır olmak ve bundan harıc bır cok yerı aradım ama bulamadım .
illede jantı takıcam dıyorsan
regal raptor dd250 jantı almalısın bire bir uyuyor onunda fıyatı 500tl
500 de çok para. alternatifi yok mu? başka ne yapabiliriz. sırf bu jant teli koparma yüzünden yolda kaldım.
bu jan teli koparma olayı nasıl oluyor anlamıyorun 7200 de motoru aldım şu an 9400 de boyle bi sorunla karşılaşmadım sadece aldıgım da arkadan bi tane kopuk vardı oyle duruyor. 3 kişide bindim pati çeke çeke yol almayan yerlerden yokuşta çıktım ama böyle bi sorun olmadı.bana kalırsa tamamen mil ayarından çok sıkılı olursa kırar az sıkılı olursa kırar biri az biri çok sıkılı olursa birini taksan digeri kırılır. bana kalırsa jantı ve milleri sökün tur sayısını sayarak bütün milleri eşit turla sıkın. benim motor serviste bugün yarın çıkar çıktıgında bende milin bi tanesini söküp tur sayısını söyleyim. tabi bu benim tecrüben forumda benden daha daha iii bilenler var bence bu konuyu biz bir üst mahkemeye gönderelim
bu motor agırlıgı + uzerındekı ınsanın agırlıgı ve yolla alakalı bır kavram aslında ornegın agırlıgınız 95 - 105 kg arasında ıse
motorunuzun cantaları full dolu
arknızda takılı bır topcasenızde var ve dolu ıse
bırde arkanızda bırılerı oturuyor ıse
mahallenızde yolları cok bozuk ve sız her gun o cakıllı cukurlu yerlerden gecmek zorunda ısenız
ıster ıstemez tel kırmak kacınılmaz olacakdır
ne guzellıkdırkı benım basıma gelmedı ( gorunumu daha guzel olsun dıyerek celık jant takdım )
belkıde benımde tabırım yanlısdır yanlıssa afolla sadece tahmın yuruterek konuyu betımlemek ıstedım
Rega Raptor bayii varsa oraya sor.MCT ye uyuyor. Ve MCT nin jantından daha ucuz. KDV dahi tek jant 185 TL sanırım.
Kolay gelsin.
---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:08 ----------
Beyler hepinize selamlar ve sevgiler. Ben hem Regal Raptor Eskişehir bayii'nden hemde Aydın/ Kuşadası bayii'nden jant için fiyat almıştım. Eskişehir bayii 185 TL dedi. Kuşadası bayii ise 185 TL artı :% 10 da Bayii kar'ı istedi. Haberiniz olsun.
E.Özkan
merhaba arkadaşlar bilginize ihtiyacım var perşembe günü sabah saat 3 4 gibi istanbuldan trabzona gideceğim ne gibi malzeme ve nasıl bir şekilde gitmem lazım yol uzun ve 80 90 km hız ile durmadan kaç saat gidebilirim tşk ederim yardımlarınız için.
Öncelikle motorunun servis bakımı yaptıgını düşünüyorum. yola çıkmadan önce jant tellerini, zincir, yağ gibi önemli noktaları elden geçirmeni tavsiye ederim.
yola tam korumalı çıkmalısın.
günde yaklaşık 600-800km yol alabilirsin buda sanırım en az 2 günde trabzonda olacagın anlamına geliyor. konaklama yerlerini gözden geçirmelisin.
yanına alman gerekenler;
tüm vidalar için anahtar ve tornavida,
buji ve anahtarı
buji piposu
far, stop ve sinyal lambası
gaz ve debriyaj teli
ilk yardım çantası
eger alabilirsen iç lastik yada lastik tamir takımı
yaklaşık 400km de zincirini yağlamayı unutma o yüzden zincir yağı
1lt gibi yağ
birde gece yolculukları için reflektörlü yelek
Hayırlı yolculukar...
kdiner ben senin konuyu burda yazdığını görmedim synı soruyu mesaj atıp sormuşsun orda da cevapladım ancak kardeşimiz sağolsun çok güzel cevaplamış. bunakkaptan abi sende çok sağol bu foruma giren katılan herkes çok şey öğrendi benim tek derdim bu motorcu furyasını açıkgöz üçkağıtçı motorculardan servislerden uzak tutmak insanları uyandırmak onların kandırılmamalarını sağlamak. Her gün servisler sorunlu motorlarla dolup taşıyor bugün en basit bir motor arızasına dünya kadar para alıp milletin canını yakıyorlar bizimde malımızın öyle arızalı bozuk kapı önünde yatması içimize sinmiyor ondan dolayı da gidip o parayı verip mecburen yaptırıyoruz. Bazen cevabı her sayfada verilen bir sorunun bunaltıcı halde sorulmasına sitem edebiliyorum ama gönlüm hep burda abi. Motoruyla yolculuğa çıkan arkadaşlara çok dikkatli olmalarını diliyorum yollarda hep kazalar gördükçe içim cız ediyor. Teknik olarak tel jantların daha esnek olduğu ve titreşimi emdiği bilinir. Tel jantlı motorların amortisörleri çelik jantlara göre daha az aşınır ancak çukurlarda tellerin gergisi zayıfladıkça dengesiz yük dağılı nedeniyle tekerler oynamaya ve bazı tehlikelerin kapıya gelmesine neden olur. Uğurcum kendine iyi bak her zaman beklerim.Şimdilik saygılar sevgiler.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)