oscar senin ustan beni perişan etti birader usta falan değil haberin olsun yanılmışız kimseye bence önerme motoru söküyo toplamadan geri veriyo adamla fena bozuştuk bilgin olsun ve sorunum hala çözülmedi...
Arkadaşlar, daha önce bahsetmiştim motorun akü ve hava filtresi kapaklarını nikelajlı folyo ile kapladım diye... Bugün kapakları motora takıp bi kaç fotoğraf çektim... Folyo biraz parlak duruyor ama zamanla güneş ışığı ve kir biraz daha matlaştırır, renk farkını yok eder diye düşünüyorum... Bence fena olmadı, sizin de yorumlarınızı bekliyorum... İşte Fotoğraflar ;
Sonunda Mct 250 mi aldım. İlk izlenimin gayet güzel. Keeway superlight kullanmış biri olarak titreşimi yok denecek kadar az. 90 km den sonra azda olsa hissediliyor bu super birşey. Yalnız viteste boşa atmak ölüm. Bunu neden yapar? Sorunu nasıl çözeriz?
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Hayırlı, uğurlu olsun dostum, Allah kaza bela vermesin...
Genelde Boşa atamamak kronik sorunu MCT'nin... Benim arkadaşlarda da var MCT ve hemen hepsinde aynı sorun var... Mesela benim motorda stop ettiğinde daha kolay geçiyor boşa... Motoru ileri geri hareket ettirince de biraz daha kolaylaşıyor boşa atmak... Mutlaka çözümü vardır ama ben uğraşmadım, alıştım artık, sorun olmuyor...
hayırlı olsun motorun kazasız belasız tekerin düz bassın
motoru boşa atmak için durduğunuz yerde eliniz debriyajda basılı iken biraz gaz verin , tam gazı çektiğiniz anda boşa geçirebilirsiniz..ben bu şekilde yapıyordum hep..
kronik sorun değil aslında boşa atma sorunu diğer motorlardada görülebiliyor.. gv 250 de çalışır vaziyetteyken arada bir geçmiyor boşa, gaz verip geçiriyorum..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------
gayet güzel olmuş bence
cruiser, chopper ve custom motorlarda bu şekilde parlak şeyler güzel duruyor
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
vitesli motorlarda genelde ara gaz verilerek boşa attırılır. hyosunglarda ve bir çok biteslilerde aynı sorun var.
Mct'den önce ki motorum, Regal Raptor Class modeldi... Bu motor ile havada, karada, denizde v.b. hiçbir yerde ne boşa atamama ne de benzeri bi sorun yaşadım... Her motorda olacak diye bişey yok, tabii her mct yapacak diye bişey de yok ama çoğunda var... Belki benim bilmediğim başka regallerde de vardır bu sorun... Çok da önemli değil bence... Ama GV 250'ye yakıştıramadım böyle bi sorunu...
kötü usta iyi müşteriyi kapısından kovar kardeşim merak etme gün gelir çok aralar bizim gibi insanları.uğurcum sanada saygılar.herkese çok çok selamlar.
ben titiz birisiyimdir ve ustalığına not vermediğim insanları önermem..yaklaşık 8 ay boyunca o ustayla işimi hallettim ve sana önermiştim..
amaa hal böyle olupta beni mahçup ettiği için ben yarın yanına gidip gerekeni söylerim..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
beycivan abim,
Doğru söylüyorsun o civatalar çıktıktan sonra eksozdan arada patlama sesleri gelmeye başladı ve sanki motorun seside değişti, yakıtta hiç bir değişiklik olmadı, sabahları ilk çalıştırdığımda zor çalışıyo wallahi ne yapacağımı şaşırımş durumdayım yani bunun çözümü sıfır karbüratör almaksa gidip onu bile alıcam çünkü çok can sıkmaya başladı, ayarı dediğiniz gibi elle yapıyo sentil çakısı bunu nerede bulabilirim, subap ayarı sanırım bununla yapılıyor?
gerekirse ben gidip alıp yaptırırım ayarı
Beycivan hocam istanbulda ikamet ediyorsan inan senin yanına bile gelirim yardımların için
buda benden olsun :D
Hizliupload.com
buda benim canavar arkadaşlar.
güzel olmuş kardeşim güle güle kullan. Ama boşlukbırakmadan nasıl yaptın onu. bide selenein temas ettigi yerler çabuk yırtılır gibime geliyor. üsteki nikelajın bittigi yerden devam etsen yani sele kısmına yapmasan arka ayakçagın orsa da bitirsen nasıl olur. ama tabi bi öneri yanlış anlama böylede çok güzel duruyo
bugun aradım kendisini bizzat, gitmeye vaktim olmadığı için..
kendisine bir arkadaş gönderdiğimi ve yardımcı olamadığını söyledim..
telefonu açtığında sesi kötüydü baya..neyse konuşmaya başladık ve şu anki dükkandaki sahiple (patronla) bir süredir anlaşamadığını söyledi morali bozukmuş..
neyse arkadaşa yardım edememesinin sebebini ise bu dükkan sahibinin aslında mehmet abinin yapılabileceği bir arıza olmasına rağmen dükkan sahibinin illaki sıfır parça takıp daha fazla para kazanmak istemesiymiş..mehmet ustada adam böyle deyince arkadaşa fazla masraf çıakrtmamak için işini yapmamış.. aslında senin arızanı yapabilir bundan o derecede de eminim.. bu olanlardan dolayı biraz morali bozuk olmasına rağmen genede senden kusuruma bakmasın dememi istedi..
bu kadar yazıyı neden yazdım diyeceksin belkide adamı savunur gibisine görünebilir..sen müşteri olarak haklısın, ama şunu bilmeni isterim ben kimseyi zor durumda bırakacak birisine birini tavsiye etmem, illaki bir şekilde ustalığını test etmişimdir ( gerek sorular gerekse canlı canlı tamir yapılan motorlar )
daha müsait zamanda mehmet abiyle görüşüp senin sorunun için gerekeni fazlasıyla yapacağız merak etme dostum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------
abicim motorun gıcır gıcır valla tekerin düz bassın
sadece bu ön camı biraz fazla uzun buldum mct için..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Sağol dostum...
Bu folyoyu yapıştırırken çok uğraştım... Aslında normalde ısıtıcı makine ile yapılması daha sağlıklı olur... Ben deneme amaçlı yaptığım için çok fazla özenmedim... Zaten yakından bakıldığında çok hoş bi görüntüsüde yok... Maksat değişiklik olsun... İnsan motorunun kendisine özgü olmasını istiyor...
Ben zaten önerilerinizi öğrenmek, fikir alışverişi yapmak için fotoğrafları yükledim, önerini de yanlış anlamam, hatta teşekkür ederim... Tam olarak anlattığın şekilde yapılabilir mi bilmiyorum ama denemek lazım, belki de yapılır daha güzel olur... Boş vaktim ve elimde folyom olursa dener, fotoğrafları sizinle paylaşırım...Önerin için tekrar sağol...
Ben çok fazla değişiklik yapmayı düşünmüyorum bu motorda... Benim için Mct bi geçiş motoru... Sanırım önümüzdeki sezona sıfır km bi Regal Raptor Spyder ile giricem, kısmet tabii düşüncem o yönde... O nedenle Mct yaz aşkı olucak benim için... Yaz bitimi, yaz aşkına elveda...
Bu arada fotoğraf paylaşan arkadaşların motorları da çok güzelmiş, Nazar değmesin, Allah hiç birimize kaza, bela, ceza vermesin... Güle güle kullanın...
ertugrul abı resımler guzel motorda cok guzel duruyor . farın yanına o sıs farlarını nasıl monte ettın bendede aynı sıs farları mevcut
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)