yanlış yazdım silemedim yahu
yanlış yazdım silemedim yahu
[QUOTE=fatih383838;2376705][QUOTE=sadisayli;2376389]birader bende kayseride yaşıyorumm.. tıp da okuyorumm memleketinse buraya gelmiş bulunmaktayımm bikaç senedir. Bende para biriktiriyorum inşallah bir mct alma hayalim. var. 2 .motorum olack olursa eğer... umarım memnun kalırım. kayseri yolları bilindiği üzere uçak pistleri gibii.... yaniii bi chooper gider wallahaa... :D[/QUOTE
sivas cad. tuna kavşagı granti bankası sivas cad. şubesi var ben ordayım yolun düşerse gel bi çayımı iç konusalım.
sınavlardan kafamı kaldırabılsem olabilir... memnun oldm
honda rebel ve mct ; ybr ile aynı balataları kullanıyor
rialli'de ybr balatası var
sac'da var yanlız 2'şer takım almanız lazım
birde japon olanı seçin
NEO
önceki yazılara bır goz gezdırırsen bu konu uzerınde defalarca tartısıldı
karterdekı bır hortum hava fıltre kutusuna gıtmekte
bu hortum karter'dekı basıncı azaltmakta vede fıltreyı yaglayarak
fıltrenın daha ıyı toz tutmasını ve verımlı sekılde ıslev gormesını saglıyor
catlak hortumdan kasıt fıltre ,karburator hortumlarından soz ettıgını dusunuyorum
muhakkak degıstır.yoksa motordan verımlı alamazsın.cekişi düşer.yakıt sarfiyatı
ve uzun vadede baska sorunlarada yol acabılır
http://www.rialli.com/urunler/motors...125agk-ms1013/
http://www.rialli.com/urunler/motors...-japan-kalite/
arkadaşlar bana bide buji önerinde şu siparişi veriyim
Motorda subap sesi ciddi sorunmudur acaba başka bir motorcu subaptan ses gelio dedi
ama motor cekişten falan düşme yok çok aşırı bi benzin sarfiyatıda yok acaba sorun cıkartırmı daha 8binde motorum yolda bırakırmı yapılmazsa yani
üstatlar daha öncede benim motorun çok yaktığını yazmıştım
dün tanıdık bir tamircime götürdüm karbüratör içinde iğnenin olduğu yerde somun tarzında birşey çıkartıp aldı onları bu yakıt yakılmasını azaltır dedi bu işlem doğrumudur ne diyorsunuz?
motorsiklet için sis farı ve koruma demiri düşünüyorum... istanbulda nereden bulabilirim....
biraz daha yazmazsak forum da en alt sıralarda demirbaş olacaz
herkez konuşmamak için agız birligi yaptıda benim mi haberim yok ne???
Fatih, havalar ısındı ya, millet motorla gezmekten eve girmiyor herhalde... Dert etme... Ne demiş atalarımız...; Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer, kürkçü dükkanıdır...
Bu MCT bu kadar sorun yarattıkça, bu sayfa asla boş kalmaz, merak etme...
Ben biraz rahatsızdım, işe gitmedim bugün... Canım sıkıldı, hava filtresi kapağını ve akü kapağını nikelajlı folyo ile kapladım... Parçalar düz olmadığı için bayağı uğraştım... Çok güzel bi işçilik oldu diyemem ama sanırım hızlı giderken belli olmaz.... Henüz parçaları motora takmadım ama sanıyorum güzel duracak... Motora takınca fotoğraf çekip fikirlerinizi almak isterim...
Merhaba arkadaşlar benim mctnin aynalarını değiştirecem ayna buldum fakat bi 8mm var bide 10 mm var bunlardan hangisi biizmkine uyar ben cbf 150nin aynalarını çok beğendim dikdörtgen şeklinde ondan alıp takmayı düşünüorum yardımcı olabilirseniz sevinirm
Selam,.. MCT nin aynaları 10 mm dir fakat isterseniz 8 mm lik ayna da takabilirsiniz. Adaptör lazım olursa aşağıdaki adresten temin edebilirsiniz.
http://www.motorparcalari.net/index.php
Hatta orada Regal Raptor aynası var ben O aynaları ısmarladım. Sanırım yarın elime geçer.Kazasız keyifli sürüşler dilerim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------
Selam, Saç kurutma makinesi ile hafif ısıtarak yapsaydınız çok daha kolay yapardınız.
Eminim yakışıklı olmuştur. . İyi günler de keyifle kullanın. Hızlı gitmeyin ki keyfini çıkarabilesiniz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------
Aradığınız koruma demiri ve sis lambaları Bu adres de var...http://www.motorparcalari.net/index.php
Neo doğru demişsin tilki dolaşır dolaşır döner yuvasına şimdi okullar tatil deniz suyu sıcak hava güzel forumu ilk kez bu kadar alt sırada gördüm ama bide şu var ilk sırada olan forumculara bu havalar karlı denizler soğuk muydu da yazıyorlar ayrı bir mesele! Hocam karbüratörü serviste yada tamirci eline alıp yakıtı düşürcem diye kurcalarsa bunun ceremesini motorun sahibi çeker. Yakıtı düşürmek isteyen kişi uygun devirde uygun vites kullanıcak sübap ayarı düzgünse debriyaj kaçırmıyor ise fren diski arka balata normalde sıkı değilse motor en fazla fabrika değerlerinde yakıt tüketir. Ben çok tecrübe ettim ne zaman birisi karbüratörü bir nedenden dolayı açsa kapatsa bir daha iflah olmamıştır. Ben bunu söyler bunu savunurum ciddi bir arıza olmadıktan sonra şu karbüratör en son kurcalanıcak malzeme.İğneyi aşağıya indirince az yakar diye kimse idda edemez bu sefer az yakıyor düşüncesine sahip kullanıcı daha düzensiz ve eskiye nazaran çok kullanıyor. ümitbt iyi yapmamış kardeşim usta.görüceksin yakında hava yakıt ayarı değiştiği için sübapların, ilk önce eksozlar vurucak.Sirkecide motorla ilgili çok malzeme satılıyor koruma demiri sis farı ne isterseniz var ancak gördüğüm kadarıyla turistlere yönelik bisiklet malzemesi daha ağırlıklı gibi geldi bana. Sübap sesinin gelmesinin nedeni bu motor çift silindirli olduğuna göre emme ve eksoz sübaplarından silindir başına birer tane var. Eğer 2 silindirde aynı anda yukarı kalkıp aşağı iniyorsa sübap ayarları eksoz ve emme için karşılıklı ayarlanır ancak birisi en altta (alt ölü nokta) diğeri üstte kalıyorsa (üst ölü nokta) bu değerler çapraz yapılır. doğru sentil değeri ile yapılmayan sübap boşluk oluşturduğu için ses yapıcaktır silindirler düzensiz çalışacak titreşim oluşacaktır. hep yazıyorum ustalarda doğpru düzgün sentil çakısı kullanan yok.elle ayarlıyorlar.Birde böyle daha iyi oluyor diye iddia ediyorlar.Sübap ayarı önemlidir.Ses geliyorsa emme ve eksoz değerleri düzgünce yapılması gerekiyor. Birde greyhorse kardeşim bu motorun krank havalandırmasından filtre kutusuna giren boru dediğin gibi filtreyi yağ nemiyle besliyor ancak sıcak havalarda bazen ben filtreleri iş yapmaz dereceye getiren bir yağlanmaya rastladım. Motorun ilk çalışmasında sıcak havayı ısındıktan sonra soğuk füzyon havayı sever hava filtresinden içeri giren sıcak hava benzinin yanma anındaki oktan değerini düşürüyor hatta rolantisine bile dikkat et o hortumu sökülüyken başka yerindeyken başka oluyor.Ben o nedenle hep aldığım motorda açık filtre takıyorum sadece ilk çalışmasında jikle istiyor.Kucak dolusu sevgiler saygılar kazasız sürüşler dilerim.
Arkadaşlar bende mct 250 almak istiyorum. Hatta beğendim yarın alıcam. Sormak istediğim?
1- Yakıt olayı nasıl? Kaç km gidiyor full depo ortalama kaç kuruş yakıyor?
2- Vibrasyon olayı nasl çok rahatsız ediyor mu?
3- Vergisi nekadar 250 cc lerin?
4- Bakımlarını düzgün yaparsam çok masraf ve sorun çıkartır mı?
selamlar mct kullanıcıları naslsınız bakalım ? uzun zamandır yazamadım buraya umarım herkesin keyfi yerindedir
beycivan abicim sana da ayrıca saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:14 ----------
merhabalar..
1- yakıt olayı kullanıma göre değişiyor doğal olarak.. normal standartlarda kulllanırsanız ( normal devir ve max 70 km/s hız ) 100 km de 3.5 ila 3.8 lt gibi bir rakam yakması gerekir.. onu da depoya vurursak tahmini olarak yedek depo dahil 350 km civarı gidersin..
2- vibrasyon olayı ise tamamen kişiye göre değişen göreceli birşeydir..daha önce vitesli bir motor sürmediyseniz bunu az ve çok olarak kıyaslamak zor olur.. ama kendi tecrübelerimce motorda çok fazla vibrasyon yok.. sadece yüksek devirde kullanım ve hızınız 90 km/s den sonra titreşim artıyor biraz..
3- motorun modeline göre vergisi değişmektedir.. 2006 model varsayarsak ( en son mct üretimi 2006 dır ) yıllık toplam 60-70 tl civarı bir rakam ödersiniz..
4-bakımlarını düzgün yaparsanız kolay kolay masraf çıkarmaz..zamanında değiştirirseniz gerekli şeyleri sıkıntı yaratmaz
herkese saygılar ve sevgiler kazasız sürüşler arkadaşlar
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)