Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mayıs 2011, 12:14
#8661
caner78 yaşadığın sorunu çoğu mct ci yaşamaktadır o nedenle özeline mesaj attım aynısını buraya da yazıyorum: arkadaşın sorusu şuydu, gaz verince motor hızlanırken kerkiniyor gazı kestiğimde normale dönüyor demiş.
bu sorunu geçen hafta birisi sormuştu yine sana da yazayım 2 türlü sebebi vardır. birincisi karbüratörün yakıt-hava karışımı düzgün değildir. genelde hava ayarı kaçık ise motorda kerkinme tabir edilen gaz yememe olayı baş gösteriyor (hava fazla yakıt aynı ise yeterli basınç oluşmaz)diğer sebeb ise sen gaz verdiğinde motorun devir yükselince ateşleme kesiyor olabilir. gazı geri bıraktığında motor eski gücüne hızına kavuşuyor dediğine göre önce karbüratördeki hava ayarına bakmak lazım. o ayara nasıl bakılır dersen karbüratörün sağ- sol yanında bir vida görüceksin tam sıkılı durumda iken geriye doğru 2.75 veya 3 tam tur açmalısın önce bunu dene durumu yaz ateşleme olayını da tekrar açıklamalı yazarız umarım sorunun hallolur güzel kardeşim. yavuzcuhadar kardeşim sen yinede başka bri ustaya daha baktır o da elçikten baksın eğer o da ayarlayamazsa ilk götürdüğün kişiye götür şimdi bazı ustalar iş çıksın diye olucak şey için dünya kadar iş sayar durur. sen emin olmak için dediğim gibi bir yap. debrijayı açmak için motorun önce yağı boşaltılıcak temiz bir yere boşallttır aynı yağı kullan ustalar kullanılmaz o yağ yeni koymak lazım derler sen ısrar et koydur. motoru sağ yan kapağını sökecek sana bir adet kapak contası gerekicek eski conta yerinden çıkınca maket bıçağıyla güzelce temizlettir yenisini öyle taktır başından da ayrılma bunların türlü türlü numaraları var eğer usta balatalar bitmiş değişmesi lazım derse son balatayı kapatan kapağın üzerine sıkılan somunların altına pul koydur.aklıma gelenleri yazdım kardeşim neticesini burda yazasrsın..
Reklamlar
-
31 Mayıs 2011, 14:52
#8662
Beyler hepinize selam. İki haftadan beri MCT 250 sahibiyim. Bazılarınızın '' TAMPON'' bazılarınızın ise '' Domuzcuk'' diye tarif ettikleri '' Motor koruma demirinin'' bu motora uyanı var mı ? Var ise nereden ısmarlayabilirim. Piyasadaki koruma demirleri hem çok kötü işçilik ve gene çok kötü kaynak ile yapılmış ( Argon kaynağı nedir bilmiyorlar veya pahalı diye işlerine gelmiyor ).Ayrıca piyasada satılan bu Koruma demirinin alt bağlantı lama'ları hem çok kısa hemde bibirine çok yakın olduğundan motorun eksoz çıkışlarında dolayı şaseye ulaşamıyorlar. Bu motor için ÖZELLİKLE imal edilmiş bir koruma demiri var mı ? Kuşadası-Aydın da Kromajcı bile yok . Ne halt edeceğim bilmiyorum. Lütfen acik yardım lazım. Teşekkürlerimle.
-
31 Mayıs 2011, 15:30
#8663
Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50
-
31 Mayıs 2011, 16:44
#8664
motorumu 500 km bakımından çıkardım ve henüz yazma fırsatım olabildi.
yağını değiştirdiler gevşeyen vidalarını sıktılar zinciri yağladılar başka hiçbir şey yapmadılar.
kaşeletmek için de 30 tl cebimden çıktı.
beycivan abi çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için. adamlara senin dediğin herşeyi söyledim. motorun başında bekledim fazla yağımı da aldım geldim.
2000 km bakımı için doğru düzgün biyere götürücem motorumu. büyük ihtimalle istanbul sevpa'ya götürücem.
-
31 Mayıs 2011, 17:23
#8665
bunakkaptan kardeşim senin de benim gibi kromaj takıntın var o motora en güzel gidicek koruma demiri mondial kn 150 ama bir kromcu yine bularak birz işçilik yaptırmalısın. yoksa piyasada bende çok aramıştım kendi motoruma aldıklarım 3 4 hafta sonra paslandılar söktüm attım ama baktım ki kn 150 lerin koruma demiri krom bağlantı yerlerine ayar çektirdim onu taktım tabi hemen 2 sisi farı yerleştirdim. musi kardeşim garantisi bitene kadar bu işlemleri öğrenirsen kendin de yapabilirsin.motoruna sevindim güle güle bin. ngural kardeşim sana da en kısa zamanda a2 ehliyet diliyorum motoru çıkartabildin mi_?
-
31 Mayıs 2011, 21:38
#8666
Beyciva kardeşim. Tavsiyenen uyacağım ama inan Mondial Kn 150 koruma demirini bulmak bile bir mesele ( Burası Aydın-Kuşadası ) Hatta burada parçacılarda bile MCT nin HİÇBİR ŞEYİ bulunmuyor. En yakın yer Aydın-Söke. Yarın Sökedeki Moorcu Rıdvam'a tel edip Kn 150 koruma demiri var mı diye soracağım. Bu arada kendimi tanıtayım.
Yaş 68 . 1955 den beri motora biniyorum ( Kesintisiz ).En son motorum Honda V65 Magna 1100 idi. Marmarisde genç bir avukat arkadaş % 100 suçlu olarak bana fena çarptı Hem sol ayak bileğimi kırdı hemde motoru berbat etti. Ankaradan gelen genç bir delikanlıya hurda fiyatına verdim. Sonra da Mondial Mt125 aldım . Şimdi ise tekrar Chopper cinsi motora takılıyorum . Hastalık derecesinde titizim. Motoru istrdiğim gibi yapınca fotoğraflarını bu siteye koyarım. Yazdıklarınızın tamamını okudum ve notlar aldım . Hepinize teşekkür ederim. Sayenizde neler yapmam gerektiğini öğrendim. tekrar hepinize selam ve sevgilerimle.
-
31 Mayıs 2011, 21:45
#8667
Bende bu akşam motorumu başka bir tamirciye gösterdim,elcikten ayar yaptı ama bir değişiklik olmadı.Dün akşam gittiğim ustaya bıraktım az önce,yarın şanzıman açılacak..
-
31 Mayıs 2011, 21:46
#8668
Beycivan bey.. mesaj da isminideki N harfinin çıkmadığının farkına.. yolladıktan sonra vardım. Kusura bakmayın.Yazdıklarımı kontrol edip yollamaya çalışacağım. Malum sür'atli yazınca bazan hata oluyor.
-
31 Mayıs 2011, 23:09
#8669
mrb arkadaşlar bir sorum olucak bu bizim mct nin şu anki trafik sigortası ne kadar ayrıcada muayenesi ne kadara patlar bilgi verirseniz sevinirm tşkler....
-
31 Mayıs 2011, 23:55
#8670
vites sorunuyla ilgili, eğer istop ederseniz vites kolay bir şekilde geçiyor nasılmı motoru hafif rampa aşağı bir yere bıraktıysanız ve viteste park ettiyseniz çalıştırmadan önce motoru geriye iterek frende tutun vitesin ne kadar kolay geçtiğini fark edeceksiniz.ha birde motor yine ve yukarı rampada duruyorsa buna henüz çare bulamadım ama ikiden bire geçiş içinde bunu deneyebilirsiniz rampada yokuş yukarı duruyorsanız.vites atma olayı ise daha önce yazılmış zaten ybr japon debriyaj balatası kullanırsan bu sorun kalmaz şu anda ben kullanıyorum no problem yani.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------
sefademir adlı üyeden alıntı
mrb arkadaşlar bir sorum olucak bu bizim mct nin şu anki trafik sigortası ne kadar ayrıcada muayenesi ne kadara patlar bilgi verirseniz sevinirm tşkler....
sefademir ben geçen sene anadolu sigortadan yaptırdım 75 tl ödedim 2006 model için tabi firmadan firmaya değişiyor bu dediğin değilse eğer vergi diyorsan 2006 model için 62 veya 65 tl olacak sanırsam
-
01 Haziran 2011, 00:00
#8671
kdiner adlı üyeden alıntı
vites sorunuyla ilgili, eğer istop ederseniz vites kolay bir şekilde geçiyor nasılmı motoru hafif rampa aşağı bir yere bıraktıysanız ve viteste park ettiyseniz çalıştırmadan önce motoru geriye iterek frende tutun vitesin ne kadar kolay geçtiğini fark edeceksiniz.ha birde motor yine ve yukarı rampada duruyorsa buna henüz çare bulamadım ama ikiden bire geçiş içinde bunu deneyebilirsiniz rampada yokuş yukarı duruyorsanız.vites atma olayı ise daha önce yazılmış zaten ybr japon debriyaj balatası kullanırsan bu sorun kalmaz şu anda ben kullanıyorum no problem yani.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------
sefademir ben geçen sene anadolu sigortadan yaptırdım 75 tl ödedim 2006 model için tabi firmadan firmaya değişiyor bu dediğin değilse eğer vergi diyorsan 2006 model için 62 veya 65 tl olacak sanırsam
YBR mi? kaç model ve kaç cc nin acaba?
-
01 Haziran 2011, 00:24
#8672
mct nin cdı yani beynini bulmak mümkünmü bir tane aldım çalışmadı bu bizimki zat modellerinin beyni ile aynımı yoksa şekil yönünden farklımı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------
yavuzcuhadar adlı üyeden alıntı
YBR mi? kaç model ve kaç cc nin acaba?
http://www.rialli.com/ara/3627__rial...-parca-ms1024/ bu balatası ve http://www.rialli.com/ara/3628__rial...125agk-ms1013/ buda ara sacı ve birde bu var ybr jopon diye geçer http://www.rialli.com/urunler/motors...-japan-kalite/ bunlardan 1 ve 3 balata için link 2 ara sacıdır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------
yavuzcuhadar adlı üyeden alıntı
YBR mi? kaç model ve kaç cc nin acaba?
yavuz bey bu sitede dediklerim var ve istersen googleden fatih güven motor diye ara o sitedede var yardımcı olurlar kapıda ödeme sistemide var ama riallide kapıda ödeme yapmıyor bilgin olsun. rialli yi bugün aradım biraz samimiyetsiz buldum yaklaşım tarzini ama f.güven motor işini görür ben bugün yine sipariş verdim güven motora bir kaç malzemede ellerinde yoktu tedarik etmeye çalışıyorlar kesin bir ihtimal siparişlerim yarın yola çıkar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------
Beycivan adlı üyeden alıntı
sorun debriyaj baskısından kaynaklanıyor elçikteki debriyaj gergisini doğru ayarlamanıza rahmen sorun devam ediyorsa debriyajı sökerek bakmanızda fayda var. debriyaj baskısı ayırmıyor gibi bir durum var sizde.fatih383838 evet dediğin doğru kardeşim 1 gece yanık yağda bekletilen debriyaj balatalarının ömrü daha uzun ve kavraması sıkı oluyor. nedeni ise bahsettiğimiz balata üzerindeki sürtünme pullarının yağı emerek kalınlık oluşması. hocam sen debriyajı kendin bir aç servise hemen götürmeye gerek yok belki de elçikten ayarlanınca da düzelecektir neticesini yazarsanız seviniriz.
beycivan abi yanık yağ derken neyi kastediyorsun açarsan mutlu olurum
-
01 Haziran 2011, 00:41
#8673
musi adlı üyeden alıntı
motorumu 500 km bakımından çıkardım ve henüz yazma fırsatım olabildi.
yağını değiştirdiler gevşeyen vidalarını sıktılar zinciri yağladılar başka hiçbir şey yapmadılar.
kaşeletmek için de 30 tl cebimden çıktı.
beycivan abi çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için. adamlara senin dediğin herşeyi söyledim. motorun başında bekledim fazla yağımı da aldım geldim.
2000 km bakımı için doğru düzgün biyere götürücem motorumu. büyük ihtimalle istanbul sevpa'ya götürücem.
kaşe parası değilde senden yağ koyma parası almıştır o.. ilk bakım ücretsizdir ( yağ hariç )..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------
sefademir adlı üyeden alıntı
mrb arkadaşlar bir sorum olucak bu bizim mct nin şu anki trafik sigortası ne kadar ayrıcada muayenesi ne kadara patlar bilgi verirseniz sevinirm tşkler....
bizim arkadaşa yaptırdım yeni 80 civarı tutmuştuı sanırsam (sompo japan diye bir firmaydı )
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
01 Haziran 2011, 00:47
#8674
bunakkaptan öncelikle siz bizim abimizsiniz aslında sizin gibi büyüklerimle bizzat tanışarak tecrübeler elde etmeyi çok isterim.lakin sizler bu dünya da insanların insan gibi olduğu tabiatın bir yeşillik olduğu dönemleri gördünüz.ilk motorların zamanını görüp bindiniz. abi bende kendimi tanıtayım kısaca 1977 bandırma doğumluyum.iktisat fakultesi 3 ncü sınıfta bir gazeteye yazdığım köşe yazısı yüzünden dönemin hükümeti tarafından cezaevine girdim okulu bıraktım.teknik lise mezunuydum elektroniğe merakım aşırı idi.ortaokulda daktilo tamirini öğrenmiştim ardından tv teyp en son bilgisayara merak saldım.son olarak 2 yıllık bilgisayar bölümünü bitirip 26 yaşında askere gittim.mesleğimde kendimiçok geliştirdim.işyerime sık sık gelen motorlu bir abiyle sohbet ede ede bana bir mz 301 aldık o gündür bu gündür 35 yaşındayım motor hastası olduk.baktım o da hoş bir uğraşı onuda sökmeye takmaya başladım kitaplardan ustalardan çok şey öğrendim.şu anda kendime ait dükkan var tamir işine devam emeklilik için çabalıyorum kısmetse. titizliğin insanın başına ne büyük bir bela olduğunu biliyorsunuz işte aynı hastalık bende de var. o bindiğim kullandığım eşya herzaman mükemmel olmak zorunda.ben 4 sefer koruma demiri attım beğenmedim kiminin şekli kiminin krom kalitesi.abi sizin isim neydi öğrenmiş olalım.kdiner motordan arta kalan yağ değişimindeki eskimiş yağ demek istedim balataları içine at şişsinler kalınlıkları artar 6 balata takılıyorya 7 balata gibi düşün daha sıkı ve dayanıklı olurlar aşınması gecikir.eskibir usta tüyosudur bak bu.servise gitsöyle yok ya olurmu der hemen. mondial zat cdı uyuyor ramzeyle mct aynı ordan biliyorum.rialli de var. dışarıda 10-15 tl zaten.
-
01 Haziran 2011, 01:39
#8675
Sayın Beycivan bey,
İsmim Ertuğrul Özkan. 1957 senesinde Zundap daha sonra da ( elbette ne ehliyet ne ruhsat nede plaka olmadan )..=)) 1942 model Harley Davidson ( Vites kolu benzin deposunun sol tarafına monte edilmişti ve debriyaj ise motorun sol tarafında ayak ile kumanda edilen pedal da idi )(şimdi modern motorlarda orada vites var ). Bu yüzden bu motorun o zamanki lakabı.. Suicider ( İntiharcı ) idi. İnternetten ararsanız görürsünüz...
Bu arada kafamı son derece kurcalayan ve rahatsız eden bir şey var. Bu motorlarda tel jant var o yüzden talihsiz bir lastik patlamasında sehpa olmadan bunu nasıl tamir edeceğiz ? MCT lere sehpa uydurup monte edebilen yiğit, açık fikirli,ben anlamam abi...! demeyecek işinin ehli bir usta var mı ? Kısaca bunu başarıp yaptırabilen bir kardeşimiz,arkadaşımız var mı ? Varsa nerede...kime.. ve nasıl yaptırdılar. Yardımlarınıza şimdiden çok teşekkür ederim.
Hepinize sevgilerimle.
-
01 Haziran 2011, 01:39
#8676
bunakkaptan adlı üyeden alıntı
Beyler hepinize selam. İki haftadan beri MCT 250 sahibiyim. Bazılarınızın '' TAMPON'' bazılarınızın ise '' Domuzcuk'' diye tarif ettikleri '' Motor koruma demirinin'' bu motora uyanı var mı ? Var ise nereden ısmarlayabilirim. Piyasadaki koruma demirleri hem çok kötü işçilik ve gene çok kötü kaynak ile yapılmış ( Argon kaynağı nedir bilmiyorlar veya pahalı diye işlerine gelmiyor ).Ayrıca piyasada satılan bu Koruma demirinin alt bağlantı lama'ları hem çok kısa hemde bibirine çok yakın olduğundan motorun eksoz çıkışlarında dolayı şaseye ulaşamıyorlar. Bu motor için ÖZELLİKLE imal edilmiş bir koruma demiri var mı ? Kuşadası-Aydın da Kromajcı bile yok . Ne halt edeceğim bilmiyorum. Lütfen acik yardım lazım. Teşekkürlerimle.
abicim aramıza hoşgeldin.. selam ve saygılarımızla
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
01 Haziran 2011, 02:10
#8677
kdiner adlı üyeden alıntı
mct nin cdı yani beynini bulmak mümkünmü bir tane aldım çalışmadı bu bizimki zat modellerinin beyni ile aynımı yoksa şekil yönünden farklımı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------
http://www.rialli.com/ara/3627__rial...-parca-ms1024/ bu balatası ve
http://www.rialli.com/ara/3628__rial...125agk-ms1013/ buda ara sacı ve birde bu var ybr jopon diye geçer
http://www.rialli.com/urunler/motors...-japan-kalite/ bunlardan 1 ve 3 balata için link 2 ara sacıdır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------
yavuz bey bu sitede dediklerim var ve istersen googleden fatih güven motor diye ara o sitedede var yardımcı olurlar kapıda ödeme sistemide var ama riallide kapıda ödeme yapmıyor bilgin olsun. rialli yi bugün aradım biraz samimiyetsiz buldum yaklaşım tarzini ama f.güven motor işini görür ben bugün yine sipariş verdim güven motora bir kaç malzemede ellerinde yoktu tedarik etmeye çalışıyorlar kesin bir ihtimal siparişlerim yarın yola çıkar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------
beycivan abi yanık yağ derken neyi kastediyorsun açarsan mutlu olurum
kdiner kardeşim bilgilerin için saol cdı beyine gelince ben fatih güven motordan sipariş verdim bu parçayı ama parçayı taktım motor çalışmadı ama birebir gideyim kendim alayım dersen eminönünde mondial servis parçaları satan bir yer var sanırım 20 tl kadar zaten eminönünde bellidir hep motorcu oralar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:07 ----------
bunakkaptan adlı üyeden alıntı
Sayın Beycivan bey,
İsmim Ertuğrul Özkan. 1957 senesinde Zundap daha sonra da ( elbette ne ehliyet ne ruhsat nede plaka olmadan )..=)) 1942 model Harley Davidson ( Vites kolu benzin deposunun sol tarafına monte edilmişti ve debriyaj ise motorun sol tarafında ayak ile kumanda edilen pedal da idi )(şimdi modern motorlarda orada vites var ). Bu yüzden bu motorun o zamanki lakabı.. Suicider ( İntiharcı ) idi. İnternetten ararsanız görürsünüz...
Bu arada kafamı son derece kurcalayan ve rahatsız eden bir şey var. Bu motorlarda tel jant var o yüzden talihsiz bir lastik patlamasında sehpa olmadan bunu nasıl tamir edeceğiz ? MCT lere sehpa uydurup monte edebilen yiğit, açık fikirli,ben anlamam abi...! demeyecek işinin ehli bir usta var mı ? Kısaca bunu başarıp yaptırabilen bir kardeşimiz,arkadaşımız var mı ? Varsa nerede...kime.. ve nasıl yaptırdılar. Yardımlarınıza şimdiden çok teşekkür ederim.
Hepinize sevgilerimle.
ertuğrul abi aramıza hoş geldin bu kadar kaliteli motorları kullanmış biri olarak mct yi seçmen beni şaşaırttı abicim demekki iş var bizim bu macitte
-
01 Haziran 2011, 12:22
#8678
Bir kardeşimizi bana iltifat etmiş..Bu kadar kaliteli motorlardan sonra MCT kullanmanız beni şaşırttı demiş...Hiç Şaşmasın. Harley Davidson motorsikletlerinde V motor vardır ve silindirler bibirleri ile 75 Derece açı yaparlar. Bu yüzden titreşim inanılmazdır. Bu titreşimi yenebilmek için zincir yerine kayış sistemine geçtiler. Buna rağmen Harley Davidson hemen hemen HER AY servise uğramak zorundadır. Aksini söyleyenlere kulak asmayın.Zundap kaliteli motordu ama şimdi aramayın bulamazsınız. Honda V45 Magna ( 750cc ) ve gene Honda V 65 Magna ( 1100cc ) kullandım ister inanın ister inanmayın en az 5 sene sonra sadece Debriyaj telini yenilemek için servise uğradım. Bakımını kendim yapıyordum. Honda motorlar 90 derece ile V motordur ve bu yüzden titreşimi hissedemezsiniz bile. Yamaha 1000 cc lik motorumu su soğutmalı olmadığı için sattım. Suzuki motorsiklete ısınamadım nedense. BMW motorlara bayılırım . Montaj hattında sür'at rekoru kırmayan tek motorsiklettir. MCT ise parasının her kuruşunu HAK EDEN ufak tefek sorunları kolaylıkla halledilen aslan gibi bir motordur. Forumdaki 435 sayfanın 435 ini de okudum . Sayenizde bu motorun düzeltilmesi gereken problemlerini ilk elden okuyarak öğrendim. Paylaşımınız için hepinize minnettarım. Bu arada soruma cevap gelmedi. ORTA SEHPA yaptıran var mı ? Bu sitede daha evvel yazılarını okuduğum ARBETUS nerede bilen var mı ?
-
01 Haziran 2011, 14:09
#8679
Ertuğrul abi arbetus u bende merak ediyorum aslında birçok arkadaşımız burda izini kaybettirdi. abi siz yakın yerde olsaydınız benim tornacı harbi usta olan bir arkadaşım var demiri var istediğin şekle kalıba sokar.ramzey 250 lerin o yanı çok güzel işte ben normalde ramzey chooper kullanıyordum ancak sattım mct ile de az uğraşmadım burda mct çok fazla var o motora ayaklık uydurmak zor değil şimdi ben tekrar sizin için altına bir bakacağım ve hangi motorun alt sephası uyar burda yazarım. bandırmaya gelirseniz beklerim abi burda doğa harikası yerler var. uğurcum nasl gv 250 den memnun musun_?
-
01 Haziran 2011, 17:12
#8680
beycivan tekrar hosgeldin
kardeşinizle konuştugumda acık vermişti.o yuzden fazla didiklemedim.
sagsalım buradasınız ya onemlı olan bu
yavuzcuhadar
debrıyaj konusu aslında cok komplıke bır konu bunun içinde debriyaj tel ayarı,balataların değişimi,yağ değişimi gibi konular mevcut
ustaların kullandıgı kıytırık balataları motorunuza taktırmayın
5liralık balatayı takar sizden 20 lıra ısterler
hondanın ybr,cmx modellerının balataları bırebır uymakta
5'lı paket'te satılıyor. 2 paket alırsınız
bırde o sıkıntıyı gıdermenın bır yolu dogru yag secımı.gozlemleyın motor cok ısındıgında debrıyaj kacırmaya baslar
tabi beycivanın dedigi gibi balataları yanık yag'da en az bır gece bekletmek gerekıyor
bırde ustaların hıcbırı tork anahtarı kullanmıyor birhaberler
kımısı balata tasını fazla sıkıyor ayırma olmuyor covata koparıyor.kımısı az sıkıyor tas gevşiyor
o yuzden dıkkat etmekte fayda var
oncekı sayfalarda cmx ve gn250'nın servıs kıtapcıgını eklemıstım her ne kadar ıngılızce olsada fotograflar'dan anlayabılıyorsunuz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler