Geç olsun güç olmassın derler sağol.GÖKTAX adlı üyeden alıntı
Gerçekten çok güzel olmuş. Detaylı bilgi verirmisin? Nerede yaptırdın kaça maloldu?
Geç olsun güç olmassın derler sağol.GÖKTAX adlı üyeden alıntı
Gerçekten çok güzel olmuş. Detaylı bilgi verirmisin? Nerede yaptırdın kaça maloldu?
Sağol kardeşim ee bi tane motorum var bakıcam tabii…Journeyman_35 adlı üyeden alıntı
Arkadaki kedi gözüne gelince motorda çanta yok söktüm. Ivır zıvırı koymak için sırt çantası, taşıyorum motora 2 kişi binince de sırt çantasını oraya gergi ile bağlıyorum… Söksem çok güzel durur orası kesin ama napiyim işte….
Mondial 125 MT > Mondial 250 MCT > Kawasaki EN 500 > Yamaha FZ 6 (naked) > Şu an Honda CBR 600 f
Ostimde bi arkadaş yapıyor bu işi. Ben yaptıralı 3 ayı geçti. 130 YTL ye maloldu ama şimdi ne kadara yapıyor bilmiyorum. Ayrıca orijinalini iade ediyor istediğin zaman orijinalini de takabilirsin. Yaptığı işlemler: sissy bara bizim makinaya göre aparat uyduruyor kaynaklayıp nikelaja veriyor. Yani bir kaç günde hallolur.chooper777 adlı üyeden alıntı
Kardeşim, çok sağol...herşey yolunda gidiyor gibi görünmekle beraber bir yorgunluk var üzerimde epeydir...çözemedim gitti..bi tek motorun üzerinde mutlu bi adam oluyorum tam anlamı ile...neyse...Faustxx adlı üyeden alıntı
Abi, sınav OK...90 almışım...2 tane nazarlık bırakmışım
Dert diil...70 olsun bizim olsun yaw ...walla rahipler gibi oldum 22 Mart' tan beri bekle bekle bekle....5 aydır beni böyle ehliyetsiz bindiren sistemi.....
Dediğin aparat muhteşem...R 1200 C' lerde zaten gördüm ve deli olmuştum...
çok güzel oluyor , motorun da epey bi havası değişiyor...ama 400 dolara ben onu kendim de yaparım , üstüne de eksozları yaptırırım...çok istemiş..
Sevgiler, selamlar....
[FONT="Verdana"]
[COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]
Bölüm 1 :
arkadaşlar motosiklerlerinde ses sorunu yaşayanlar için, yani sadece 250 cc lik bi motorun sesini ve rüzgarla dansını duyamıyorum diyenler...bu bilgiler sizin için, bu birinci bölüm ikinci bölümüde anlatacağım..
bu arada o çınlayan deliklere silikon sıktım...buradaki küçük toplar ne işe yarar onu bilmiyorum..
Bölüm 2
Buda depomuzun üstten görünüşü deponun her iki kısmında bulunan alaşımlı kısımlar var ikişer vidaları var, bir de bunları üstte çatala yakın kısımda birleştiren alyanla açılabilen bi vida daha var, resimde anlatıım tüm detayları, bunları yaparsanız ses kesilir tamamen.. umarım yararlı olmuştur..
Aynı fiyata yaparsa oldukça uygun geldi bana.GÖKTAX adlı üyeden alıntı
Bende ankara da oturuyorum. Eğer mahsuru yoksa hafta içi akşam veya hafta sonu ostime beraber gidip arkadaşla konuşsak da bende yaptırsam ne dersin uyarmı. Hem tanışmış oluruz.
Tabiki neden olmasın biraz da gezeriz. Sanada uyarsa Çarşamba günü saat 17:00 de Aydınlıkevler kavşağında buluşalım(Benzinlikte).chooper777 adlı üyeden alıntı
Dostum, tebrikler...emeklerin için saol...ikinci bölümü de bekliyoruz...k@os adlı üyeden alıntı
Yok mudur Mondial den ya da servislerden acaba izleyen bu yazışmaları ?
[FONT="Verdana"]
[COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]
Tamam o zaman Çarşamba görüşmek üzere.GÖKTAX adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
Forumu uzun zamandan beri takip ediyorum.
2005/07 tarihinde tipini beğendiğim ve param buna yettiği için bende bir MCT sahibi oldum. 10. günümde istanbuldan tekirdağa giderken otobanda uyuyan bir şoförün dikkatsizliği sonucu 90 ile giderken kaza yaptım. Araç yandan çarptı. Motor uzun süre serviste kaldı. İki kolum ve ellerim komple derisi yüzüldü. Kaskımda çizik yok. Allah korudu resmen. Motorumun 1500YTL masrafı çıktı. Buradan kendilerine her zaman küfür ettiğim Güngörendeki servise götürme gafletinde bulundum. Expere 900YTL bildirdikleri için masrafın tamamını servisten alamadım ve 600YTL bana patladı. Şasi depo sol çanta korkuluk ve direksiyondan öte heryer değişti. Gelelim yaşadığım problemlere.
Öncelikle işyerimin önünde debriyaj teli yerinden çıktı. Ben salak olduğum için koptu sandım ve debriyajsız 300metre motoru şirkete kadar götürdüm. Bujiler bozuldu. Servie götürdüm. Yapıldı. Motor rodajdayken çok titriyordu. Şimdi nispeten çok daha iyi durumda. Geçen yaz motoru kullanamadım. Bu yaz durumu çok iyi. Her 1500'de bir servise götürüyorum. Bir defa zincirin tam sıkılmaması yüzünden sorun yaşadım. Zincirinize iyi bakın. Arka lastiğime bir çivi girdiği için iç lastik değişti. Şu anda km saatim bozuk. 100 den sonra sapıtıyor ayrıca benzin lambası çalışmıyor. Biraz uğraştırdılar fakat fatihte bulunan servis ilgili sağolsunlar. Beni saat gelince haberdar edecekler. Söylenilenin aksine hiç tel sorunu yaşamadım. Ancak motorun biraz fazla yaktığını düşünüyorum. Zira benim motorum 300km'de benzini tamamen bitiriyor. Hoş çok basıyorum ve şehiriçi çok fazla dur kalk yapıyorum. Çantaları ben de söktüm. Beni çook fazla gıcık eden 2 mevzu var. Biri titreşim diğeri titreşimden dolayı zangırdayan depo ve uyuz depo kapağı. Depo kapağının kenarına kağıt conta sıkıştırıyorum kesiliyor ancak kesin bir çözüm uygulamalıyım. Bir defasında anahtarlarımı kaybettim. Kontağı söküp anahtarcıya götürdüm ve yenisini yaptılar. Bir iki defa da pis benzinden dolayı sorun yaşadım. Sabahları cikleyi çekip bir 50 metre gidiyorum. İlk zamanlar cikle çekik halde biraz beklemezsem motor hiç hareket etmiyordu. Gaz verince stop ediyordu. Artık öyle bir sorunum kalmadı. Şu anda servisinde tam olarak çözemediği yada uğraşmak istemediği şey göbekteki boşluk. Direksiyon ön frene asıldığım zaman ileri geri çok hafif oynuyor. Bu sorunu da kendim çözmem gerekiyor sanıyorum. Motorum şu anda 5700 km'de.
Şu esnada projelerim burada anlatıldığı üzere;
1. egzosu açmak
2. titreşim sorununa çözüm bulmak
Son olarak kaza da yapmış bir acemi kardeşiniz olarak kaskın önemini bir kez daha vurgulamak istiyorum. Ben kazadan sonra 20 liraya aldığım dandik ötesi kaskımı atıp yerine 2 adet Nolan N61 kask aldım. Kaskı aldıktan sonra kask kullandığımın farkına vardım.
Sizlere sormak istediğim en önemli konu şu. Ben motorla suya girdiğim zaman ayaklarıma su sıçrıyor. Bunu önlemenin bir yolu yokmu?
Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.
çantalarımın sökülmüş hali. eğer becerebilirsem susturucuyu da sökeceğim.
forum.pclabs.gen.tr
Kardeş hoşgeldin aramıza gerçekten büyük geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış. ALLAH beterinden saklasın. Yaşadıklarını duyunca başım döndü.
Kendime geliyim sorularına cevap yazmaya çalışırım.
Tekrar geçmiş olsun.
alikiranbaskesen: geçmiş olsun. ALLAH korumuş.
Aramıza hoşgeldin.
selam arkadaşlar bende kanuni seyhan 125T vardı sattım şimdi mct 250 almayı planlıyorum, yazı dizinizi baştan sona okudum herkeşe çok teşşekkurler, yapılan modifiye işlemleri çok hoş elinize emeğinize bilginize saglık
2.motor olarak mondial uygunmudur sizce çabukmu sıkılırım?
amaçlarım
* trafikte 2 kişi seyir halinde iken trafige ayak uydurabilirmiyim(performans)
* yakıt yakıt konusunda zaten ekonomik
* servis te sorun değil arkadaşım servisi hepinize tavsiye ederim çatalca - yılmaz oto bülent yılmaz gerçekten hakkını veriyor (reklam için değil sizin için),
motoru test etme imkanım olmadı performansını çok merak ediyorum kanuni 250c performansı veririmi?
saygılarımla
alikiranbaskesen
geçmiş olsun arkadaşım allah bidaha göstermesin
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
arkadaşlar
deri çanta alabileceğim bir yer varmı fiyatı uygun bir yer biliyosanız istanbul için söylerseniz sevinirim..
arkadaşlar
deri çanta alabileceğim bir yer varmı fiyatı uygun bir yer biliyosanız istanbul için söylerseniz sevinirim..
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
alikiran dostum,
Çok geçmiş olsun, galiba sitedeki en talihsiz mct ci sensin. okuyunca insanın morali bozuluyor. tekrar geçmiş olsun. allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin hepimize.
Diğer konuya gelince dostum,
senin titreşim sorunun bana garip geldi nedenine gelince benim 2500 km oldu ve titireşim nerdeyse hiç kalmadı yani ayağım falan hiç karıncalanmıyor çok ufak biri titreşim var oda sanki motorum canlıymış gibi bir his uyandırıyor bende safaltla savaşan bir canavar işin şakası bir yana bende sadece benzin deposu kilit yeri titriyordu onuda hallettim. şu anda 3. bujimi kullanıyorum. eksozdaki susturucuyu ben 2 hafta önce çıkaracaktım ama artan benzin fiyatları beni korkuttu. hava filitresi konusunuda sırf bu yüzden bekletiyorum.
eğer titreşim seni çok rahatsız ediyorsa bu sitede titreşimi kesmek için neler yapıdığını resimleriyle anlatan bir bölüm vardı oradan faydalanabilirsin ama motorla uğraşmaya meraklı işini seven bir usta bulman gerekecek çünkü motoru falanda indiriyorlar adamlar şanzımanla motorun bağlantı yerlerini conta takıyorlar istersen site içi arama yaparak detaylı bilgilere ulaşabilirsin.
birde çamur meselesinden yakınmışsın bunun benim bildiğim tek çözümü ön çamurluğu değiştirmek galiba tabi uygn bir ön çamurluk bulabilmek değiştirmeyi istemekten daha zor malesef.
Başkalarının düşünceleriyle akıllı olacağıma, kendi adıma deli olmayı yeğlerim.
faustxx dostum ben filtreyi direkt filtre ile değiştirdim egsozlarında birinci susturucularını boşalttım karma kullanımda 100 km de 3.8 lt benzin yakıyo sabit kullanımda 3 lt ye kadar düşüyo haberin olsun
dostum bu sorunu nasıl çözdün anlatabilirsen hepimiz yararlanırız..Faustxx adlı üyeden alıntı
Gene ben. Arka dişliyi küçülten arkadaşın işi var sanırım ama ben konuyu güncel tutayım diye açıyorum. Küçük arka dişliyi nerden temin edebiliriz. Ve birçok arkadaşın çok yakıyor motorum sorusuna cevap olmuş olur. Arka dişli küçültülür ise daha az devirde daha sürat yaparız. Bu özelliği son sürat için değilde OK gibi fırlayan MCT lerimizi daha sakin kalkış ve 90-100km süratte daha düşük devir ile benzin tasarrufu yapmak için istiyotuz.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)