Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Mart 2011, 00:37
#8181
[QUOTE=asi_efe09;2303074]
meme dedigin jet'ler sanırım?karburator memelerının numarasımı varmıs?
tamam buyukluklerı iç capları degısıklık gosterebılıyor.ben bilmiyorum.pıyasada hazır olarak jetkit adı altında satılmakta.mct karburatoru ninja 250 ile aynı karburatoru kullanmakta
bu degısıklık tek basına bır anlam ıfade etmemekte.bununla beraber hava fıltresındede degısıklıge gıdılmelı sonrasındada senkron ayarı yapılmalı.bu işlemlerle tam verım alınamamakla beraber.motorla vakit geçirmek ,haşir neşir olmak için gerekli bir uğraşlardır .muhtemelen karışımdaki fazla benzinden dolayı senkron ayarı gerektirecek
iridyum buji'den fazla beklentim olmamasına ragmen denemek için aldım
şunu söyleyebilirimki 2007'den beri mct kullanıyorum.artık ikinci marş'ta çalışıyor
buji'lerle birlikte buji kablosu ve başlıklarıda ngk ile değiştirmiştim
mania=
egzoz yaptırmak için 300 ıla 500 tl'yi gözden cıkarman gerek
kendi yapabılecegın uygulamalar mevcut
olumsuz yonlerını goz onunde bulundur
tavsiyem susturucu kısmına 1-2 delik aç eğer tatmin etmez ise keski yada tornavida ile susturuculardan birini çıkar
korkma herbir egzoz'da 3'er susturucu var
Reklamlar
-
29 Mart 2011, 02:01
#8182
verdiğin bilgi için teşekkür ederim greyhorse. jettir ismi evet üstünde yazıyor numarası 100 lük diye
-
29 Mart 2011, 09:42
#8183
Alp34.5 adlı üyeden alıntı
susturucuyu deldirmen olaya çözüm oluyor fakat motorun tok sesi herkesçe seviliyor sen neden beğenmedin anlamadım. fazla ses = fazla küfür kombinasyonunu unutmayalım. forumda bir çok yazılar sebepler ve sonuçlar yazıldı bu abath egsozlar hakkında.
Sonuç:
1- Susturucu delme için işçilik ücreti,
2- Fazla yakılan yakıt,
3- Extra gürültü ve bir süre sonra o sesten/gürültüden de bıkma.
Dolayısıyla,
4- Susturucu tamiri için işçilik ücreti (orjinaline dönüş)
5- Orjinal sesinin bozuk kalması
6- Motoru satarken usta bir motorcu sesi dinler ve sanar ki; bunun motoruyla oynanmış.
7- Ederinden daha ucuza motorunu satmak
gel anlaşalım yeni aldığın motorunun egsozunu bozma
1 - Elbette ki kendin yapamıyorsan yapan kişinin emeğininn karşılığını vereceksin.
2 - Bilen bilir Benim MCT mde sadece boru olmasına rağmen öyle abartılacak bir yakıt yakmıyordu.
3 - Ben de böyle birşey olmadı. Yapılan egozs işçiliğinin buna etkisi olabilir.
4 - Ben buna bir anlam veremedim
5 - Bana gelseydin ben yapardım
6 - motoruns esini egzostan dinleyen usta usta değildir zaten. Hani madem öyle eliyle tıkasın da baksın. Motorun üst ve alt kısmına bi tornavida dayasın alnınıda tornavidaya dayasın dinlesin ses varmıymış. Egzosa neden bakarsın yağ yakıyor mu çiğ atıyor mu diye bakarsın oradaki ses hiç bir zaman referans alınamaz ki.
7 - Ben 37000 km de olan Bobber MCT mi iyi bir fiyata sattım. Alan kişi çok da memnun halinden. (36000 km ye 2. vites dişlisi ve bir rulman hariç motorda hiç birşey değişmedi. SAttığımda hala aorijinal piston sekman ve silindir vardı. Sadece 36000 km de egzantrik mili ve piyanoyu değiştirmiştim.)
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
29 Mart 2011, 10:31
#8184
slm arkadaşlar benim bir sorunum oldu adamın biri ben 10/40 motor yağı kullanıyorum dedi sende 10/40 yağ koy deyince bende aptallık ettim koydum motorun yağlamasındamı yoksa çekişinde mi motor güc kaçırmaya başladı 10/40 yağ koyup aynı şekilde sorunla karşılaşan oldumu en iyi yağ hangisi sizce
-
29 Mart 2011, 10:37
#8185
kilcim adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar benim bir sorunum oldu adamın biri ben 10/40 motor yağı kullanıyorum dedi sende 10/40 yağ koy deyince bende aptallık ettim koydum motorun yağlamasındamı yoksa çekişinde mi motor güc kaçırmaya başladı 10/40 yağ koyup aynı şekilde sorunla karşılaşan oldumu en iyi yağ hangisi sizce
sorun viskozite de değil kullandığın yağ türünde sanırım. Bu motorlar standart 10w40 yağ alır. Ama sen motosiklet yapı yerine başka yağ kullanırsan (otomabil yağı gibi) Ya da katkı maddesi kullanırsan debriyaj kaçırabilir. Bana kullandığın yağın marka modelini bahşeder misin
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
29 Mart 2011, 10:58
#8186
PETROLUBE SYNBLEND 10W/40
tam sentetik yağ
-
29 Mart 2011, 11:01
#8187
kilcim adlı üyeden alıntı
PETROLUBE SYNBLEND 10W/40
tam sentetik yağ
Bu otomobil yağı sanırım. Hakkıında kayda değer bir bilgi bulamadım. Bence sen o yağı boşalt castrol power1 10w40 ya da shell advance vsx 10W40 koy sorunun düzelecektir.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
29 Mart 2011, 11:06
#8188
teşekkürler kardeş akşam hemen değiştirecem pazar günü değiştirdim debriyaj kçaırmaya başladı adam otomobil yağı verdi heralde.
senin motor Indian Chief Mi?
-
29 Mart 2011, 11:13
#8189
kilcim adlı üyeden alıntı
teşekkürler kardeş akşam hemen değiştirecem pazar günü değiştirdim debriyaj kçaırmaya başladı adam otomobil yağı verdi heralde.
senin motor Indian Chief Mi?
ALLAH daha iyisini sana versin dostum. Benim motosikletim Kawasaki VN800 Vulcan Classic
İşte bu ;
TR de İndian Chief yok maalesef. Ona benzer Kawasaki VN800 Drifter var. Lakin az sayıda var ve çoks atan yok. Satanlar da biraz fazla fiyat istiyor. Alamadım o yüzden Bu aradaMCT yi 4 sene kullandım 37000 km kadar.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
29 Mart 2011, 20:43
#8190
ARBETUS adlı üyeden alıntı
1 - Elbette ki kendin yapamıyorsan yapan kişinin emeğininn karşılığını vereceksin.
2 - Bilen bilir Benim MCT mde sadece boru olmasına rağmen öyle abartılacak bir yakıt yakmıyordu.
3 - Ben de böyle birşey olmadı. Yapılan egozs işçiliğinin buna etkisi olabilir.
4 - Ben buna bir anlam veremedim
5 - Bana gelseydin ben yapardım
6 - motoruns esini egzostan dinleyen usta usta değildir zaten. Hani madem öyle eliyle tıkasın da baksın. Motorun üst ve alt kısmına bi tornavida dayasın alnınıda tornavidaya dayasın dinlesin ses varmıymış. Egzosa neden bakarsın yağ yakıyor mu çiğ atıyor mu diye bakarsın oradaki ses hiç bir zaman referans alınamaz ki.
7 - Ben 37000 km de olan Bobber MCT mi iyi bir fiyata sattım. Alan kişi çok da memnun halinden. (36000 km ye 2. vites dişlisi ve bir rulman hariç motorda hiç birşey değişmedi. SAttığımda hala aorijinal piston sekman ve silindir vardı. Sadece 36000 km de egzantrik mili ve piyanoyu değiştirmiştim.)
Sağlıcakla.
verdiğiniz BİLGİLER için teşekkür ederiz. Ben değiştirmedim egsozum orijinal zevk meselesi tabi herşey..
Sevgiler
-
29 Mart 2011, 21:09
#8191
arbetus motorun çok güzelmiş MAŞALLAH kazasız belasız nice km ler yapman dileğiyle.
10-40 sentetik mi yarı sentetik yağ mı koyalım?
-
29 Mart 2011, 23:44
#8192
-
30 Mart 2011, 00:26
#8193
ARBETUS adlı üyeden alıntı
ALLAH daha iyisini sana versin dostum. Benim motosikletim Kawasaki VN800 Vulcan Classic
İşte bu ;
TR de İndian Chief yok maalesef. Ona benzer Kawasaki VN800 Drifter var. Lakin az sayıda var ve çoks atan yok. Satanlar da biraz fazla fiyat istiyor. Alamadım o yüzden
Bu aradaMCT yi 4 sene kullandım 37000 km kadar.
Sağlıcakla.
Arbetüs yeni motorun çok yakışıklı adı nedir?MCT ile yakıt sarfiyatını karşılaştırırmısın.bu arada MCT yi almamda en büyük etken sen ve ilk sayfalarda yazan diğer arkadaşlar.(bundanda hiç pişman değilim)
Ayrıca MCT yi satsanda bizim sayfamızı bırakmayıp takip edip,bilgilerin için teşekkürler dostum
Bu arada bujileri sökecektim o ne derinlik öyle,Bujiler için özel bir anahtar bulmam gerekecek.evdeki buji anahtarı kısa geldi siz nasıl söküyorsunuz.
Sevgiler tüm MCT dostlarına.
Ey insan!Kaf dağı kadar yüksekte olsanda Kefene sığacak kadar küçüksün.UNUTMA:her şeyin bir hesabı var;üzdüğün kadar üzülürsün!
-
30 Mart 2011, 00:55
#8194
[QUOTE=kovboy03;2304541]motorla birlikte alet takımı geliyor?senin motordada olması gerekli .küçük bir çanta içinde pense,tornavida,anahtar takımı var
eğer yoksa nalburlarda satılan 16mm bujı anahtarı işini görecektir
böyle birşey:
http://www.rialli.com/ara/2402__ys-a...leri-uzun-ms5/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:50 ----------
[QUOTE=sc-aquila;2304245]a
mineral yaglar gibi eksilme olmaz
tam sentetik yagların yuksek sıcaklıklara karsı mukavemeti mineral yaglara nazaran daha fazladır
mineral yaglar daha cok yıpranmıs eskı motorlarda tercih edilir.tam sentetık yaga nazaran daha kalındır
yıpranmayı optımum duzeyde tutar
-
30 Mart 2011, 02:48
#8195
slm arkadaslar
bendede 250 var ve gayette memnunum herkesınde dedıgı gıbı ufak tefek sıkıntıları var ama suda bı gercekkı herseyın ufaak tefek sıkıntısı var arkadaslar bıldıgınız gıbı mct arka dıslısı 34 ben bunu 31 e dusurmek ıstıyorum fakat nerden bulacagımı bılmıorum dıslıyı kuculttugum zaman zıncırıde kucultmek ve on dıslının de degısmesı gerkıomu ltfen yardım edın bana=((
-
30 Mart 2011, 10:25
#8196
sc-aquila adlı üyeden alıntı
arbetus motorun çok güzelmiş MAŞALLAH kazasız belasız nice km ler yapman dileğiyle.
10-40 sentetik mi yarı sentetik yağ mı koyalım?
Tam sentetik alıp fazla masraf yapmaya gerek yok Forumda bahsettiğim iki yağ modeli de yarı sentetik. Şu anki motorumda da yarı sentetik yağ kullanıyorum sıkıntı yok şimdilik.
[QUOTE=greyhorse;2304469]
ARBETUS adlı üyeden alıntı
birtane sahibinden'e indian'a rastladım manyak 25 bin avro istiyor o yetmezmiş birde pompalamış yalan yanlış bilgiler dünyada 50tane varmış topu topu
bir çok parçası orjinal değil ona ragmen inanılmaz bir rakam istiyor
millet xs bulamıyor geçen isparta'dan xs'i olan bir arkadaş aradı
ilan vermiş oldugum bir parca için.adı ismet'ti
param olsa alır.istanbulda satardım
adam baştan satmam olmaz v.s dedi
sonradan
yelkenleri indiriverdi
bulamadım iletişim bilgilerini
yeni ayaklıklar hayırlı olsun
ABD de bile 30000 USD olan bir alet TR ye geldiğinde düşünemiyorum bile fiyatını .
Senin yenni motorunu ve xs ni ne zaman göreceğiz? ayaklıklar için teşekkürler. Highway hawk buldum 2. el.
kovboy03 adlı üyeden alıntı
Arbetüs yeni motorun çok yakışıklı adı nedir?MCT ile yakıt sarfiyatını karşılaştırırmısın.bu arada MCT yi almamda en büyük etken sen ve ilk sayfalarda yazan diğer arkadaşlar.(bundanda hiç pişman değilim)
Ayrıca MCT yi satsanda bizim sayfamızı bırakmayıp takip edip,bilgilerin için teşekkürler dostum
Bu arada bujileri sökecektim o ne derinlik öyle,Bujiler için özel bir anahtar bulmam gerekecek.evdeki buji anahtarı kısa geldi siz nasıl söküyorsunuz.
Sevgiler tüm MCT dostlarına.
Yeni motorumun adı kumru İzmirli dir kendileri. sen mct nin buji deliğine derinlik diyorsan gelip VN ninkini görmelisin
caner78 adlı üyeden alıntı
bendede 250 var ve gayette memnunum herkesınde dedıgı gıbı ufak tefek sıkıntıları var ama suda bı gercekkı herseyın ufaak tefek sıkıntısı var arkadaslar bıldıgınız gıbı mct arka dıslısı 34 ben bunu 31 e dusurmek ıstıyorum fakat nerden bulacagımı bılmıorum dıslıyı kuculttugum zaman zıncırıde kucultmek ve on dıslının de degısmesı gerkıomu ltfen yardım edın bana=((
Ön dşliye müdahale etmene gerek yok. Hatta gersen de kafi gelebilir.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
30 Mart 2011, 10:53
#8197
ARBETUS
adam 25 bin avroya satıyor
siteye bakabilirsin
birtanede harley var wld 33
onada 30bin avro istiyorlar
motoru topladıktan bir muddet sonra çekiş düştü
sorunu bir türlü bulamamıştım.daha fazla masraf etmek istemedigimden izmirdeki bir arkadaşa gönderdim.kullanmak nasip olmadı anlayacagın.
yeni motorlada aynı uzun yol yapamadım markete gıdıp gelıyorum.hep beraber guzel bır gezı yapmak lazım dimi.
-
30 Mart 2011, 11:32
#8198
greyhorse adlı üyeden alıntı
ARBETUS
adam 25 bin avroya satıyor
siteye bakabilirsin
birtanede harley var wld 33
onada 30bin avro istiyorlar
motoru topladıktan bir muddet sonra çekiş düştü
sorunu bir türlü bulamamıştım.daha fazla masraf etmek istemedigimden izmirdeki bir arkadaşa gönderdim.kullanmak nasip olmadı anlayacagın.
yeni motorlada aynı uzun yol yapamadım markete gıdıp gelıyorum.hep beraber guzel bır gezı yapmak lazım dimi.
Bende sadece izmirden buraya gelirken yol yaptım. Bana uzun gelmiyor artık 400 450 km ler Ben ce de uzun bir yol yapmalı arkadaşı. Ben de senin gibiyim mahalle arasında gidip geliyorum maalesef
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
30 Mart 2011, 11:53
#8199
Arkadaşlar hepinize selam. Malum yaz başlıyor hepinize kazasız ve keyifli sürüşler diliyorum.
Sizlere bir sorum olacak. MCT nin ön lastik ölçüsü 3-18 ama lastik baktığımda genelde 3 yerine 2,75 var bu ölçü nerenin ölçüsü 2,78 alsam olmazmı acaba. birde arka lastik için 90-15 yerine 80-15 alsam olurmu. Bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ederim. Teşekkürler.
Ya çaresizsinizdir, ya çare sizsinizdir.:salut: ::stretche
-
30 Mart 2011, 12:13
#8200
SercysSs adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize selam. Malum yaz başlıyor hepinize kazasız ve keyifli sürüşler diliyorum.
Sizlere bir sorum olacak. MCT nin ön lastik ölçüsü 3-18 ama lastik baktığımda genelde 3 yerine 2,75 var bu ölçü nerenin ölçüsü 2,78 alsam olmazmı acaba. birde arka lastik için 90-15 yerine 80-15 alsam olurmu. Bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ederim. Teşekkürler.
yanak ebatlarını değiştirirsen motorun tüm karakteristiğini değiştirmiş olursun. viraja yatış manevra vs. 2.75 ince gelir düye düşünüyorum. 3.00 18 in diğer manası bildiğim kadarıyla 90 90 18 olarak geçiyor. böyle aramayı dene.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler