Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8181

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    [QUOTE=asi_efe09;2303074]
    meme dedigin jet'ler sanırım?karburator memelerının numarasımı varmıs?
    tamam buyukluklerı iç capları degısıklık gosterebılıyor.ben bilmiyorum.pıyasada hazır olarak jetkit adı altında satılmakta.mct karburatoru ninja 250 ile aynı karburatoru kullanmakta
    bu degısıklık tek basına bır anlam ıfade etmemekte.bununla beraber hava fıltresındede degısıklıge gıdılmelı sonrasındada senkron ayarı yapılmalı.bu işlemlerle tam verım alınamamakla beraber.motorla vakit geçirmek ,haşir neşir olmak için gerekli bir uğraşlardır .muhtemelen karışımdaki fazla benzinden dolayı senkron ayarı gerektirecek

    iridyum buji'den fazla beklentim olmamasına ragmen denemek için aldım
    şunu söyleyebilirimki 2007'den beri mct kullanıyorum.artık ikinci marş'ta çalışıyor
    buji'lerle birlikte buji kablosu ve başlıklarıda ngk ile değiştirmiştim


    mania=
    egzoz yaptırmak için 300 ıla 500 tl'yi gözden cıkarman gerek
    kendi yapabılecegın uygulamalar mevcut
    olumsuz yonlerını goz onunde bulundur
    tavsiyem susturucu kısmına 1-2 delik aç eğer tatmin etmez ise keski yada tornavida ile susturuculardan birini çıkar
    korkma herbir egzoz'da 3'er susturucu var


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8182

    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    kanuni windy s
    verdiğin bilgi için teşekkür ederim greyhorse. jettir ismi evet üstünde yazıyor numarası 100 lük diye

  3. #8183
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Alp34.5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    susturucuyu deldirmen olaya çözüm oluyor fakat motorun tok sesi herkesçe seviliyor sen neden beğenmedin anlamadım. fazla ses = fazla küfür kombinasyonunu unutmayalım. forumda bir çok yazılar sebepler ve sonuçlar yazıldı bu abath egsozlar hakkında.

    Sonuç:
    1- Susturucu delme için işçilik ücreti,
    2- Fazla yakılan yakıt,
    3- Extra gürültü ve bir süre sonra o sesten/gürültüden de bıkma. Dolayısıyla,
    4- Susturucu tamiri için işçilik ücreti (orjinaline dönüş)
    5- Orjinal sesinin bozuk kalması
    6- Motoru satarken usta bir motorcu sesi dinler ve sanar ki; bunun motoruyla oynanmış.
    7- Ederinden daha ucuza motorunu satmak

    gel anlaşalım yeni aldığın motorunun egsozunu bozma

    1 - Elbette ki kendin yapamıyorsan yapan kişinin emeğininn karşılığını vereceksin.
    2 - Bilen bilir Benim MCT mde sadece boru olmasına rağmen öyle abartılacak bir yakıt yakmıyordu.
    3 - Ben de böyle birşey olmadı. Yapılan egozs işçiliğinin buna etkisi olabilir.
    4 - Ben buna bir anlam veremedim
    5 - Bana gelseydin ben yapardım
    6 - motoruns esini egzostan dinleyen usta usta değildir zaten. Hani madem öyle eliyle tıkasın da baksın. Motorun üst ve alt kısmına bi tornavida dayasın alnınıda tornavidaya dayasın dinlesin ses varmıymış. Egzosa neden bakarsın yağ yakıyor mu çiğ atıyor mu diye bakarsın oradaki ses hiç bir zaman referans alınamaz ki.
    7 - Ben 37000 km de olan Bobber MCT mi iyi bir fiyata sattım. Alan kişi çok da memnun halinden. (36000 km ye 2. vites dişlisi ve bir rulman hariç motorda hiç birşey değişmedi. SAttığımda hala aorijinal piston sekman ve silindir vardı. Sadece 36000 km de egzantrik mili ve piyanoyu değiştirmiştim.)

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #8184
    kilcim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct-250
    slm arkadaşlar benim bir sorunum oldu adamın biri ben 10/40 motor yağı kullanıyorum dedi sende 10/40 yağ koy deyince bende aptallık ettim koydum motorun yağlamasındamı yoksa çekişinde mi motor güc kaçırmaya başladı 10/40 yağ koyup aynı şekilde sorunla karşılaşan oldumu en iyi yağ hangisi sizce

  5. #8185
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kilcim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar benim bir sorunum oldu adamın biri ben 10/40 motor yağı kullanıyorum dedi sende 10/40 yağ koy deyince bende aptallık ettim koydum motorun yağlamasındamı yoksa çekişinde mi motor güc kaçırmaya başladı 10/40 yağ koyup aynı şekilde sorunla karşılaşan oldumu en iyi yağ hangisi sizce
    sorun viskozite de değil kullandığın yağ türünde sanırım. Bu motorlar standart 10w40 yağ alır. Ama sen motosiklet yapı yerine başka yağ kullanırsan (otomabil yağı gibi) Ya da katkı maddesi kullanırsan debriyaj kaçırabilir. Bana kullandığın yağın marka modelini bahşeder misin
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #8186
    kilcim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct-250
    PETROLUBE SYNBLEND 10W/40
    tam sentetik yağ

  7. #8187
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kilcim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    PETROLUBE SYNBLEND 10W/40
    tam sentetik yağ
    Bu otomobil yağı sanırım. Hakkıında kayda değer bir bilgi bulamadım. Bence sen o yağı boşalt castrol power1 10w40 ya da shell advance vsx 10W40 koy sorunun düzelecektir.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #8188
    kilcim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct-250
    teşekkürler kardeş akşam hemen değiştirecem pazar günü değiştirdim debriyaj kçaırmaya başladı adam otomobil yağı verdi heralde.

    senin motor Indian Chief Mi?

  9. #8189
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kilcim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler kardeş akşam hemen değiştirecem pazar günü değiştirdim debriyaj kçaırmaya başladı adam otomobil yağı verdi heralde.

    senin motor Indian Chief Mi?
    ALLAH daha iyisini sana versin dostum. Benim motosikletim Kawasaki VN800 Vulcan Classic

    İşte bu ;



    TR de İndian Chief yok maalesef. Ona benzer Kawasaki VN800 Drifter var. Lakin az sayıda var ve çoks atan yok. Satanlar da biraz fazla fiyat istiyor. Alamadım o yüzden Bu aradaMCT yi 4 sene kullandım 37000 km kadar.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #8190

    Üyelik
    21 Şubat 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MZ 301 - MaCiT - Tiger
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 - Elbette ki kendin yapamıyorsan yapan kişinin emeğininn karşılığını vereceksin.
    2 - Bilen bilir Benim MCT mde sadece boru olmasına rağmen öyle abartılacak bir yakıt yakmıyordu.
    3 - Ben de böyle birşey olmadı. Yapılan egozs işçiliğinin buna etkisi olabilir.
    4 - Ben buna bir anlam veremedim
    5 - Bana gelseydin ben yapardım
    6 - motoruns esini egzostan dinleyen usta usta değildir zaten. Hani madem öyle eliyle tıkasın da baksın. Motorun üst ve alt kısmına bi tornavida dayasın alnınıda tornavidaya dayasın dinlesin ses varmıymış. Egzosa neden bakarsın yağ yakıyor mu çiğ atıyor mu diye bakarsın oradaki ses hiç bir zaman referans alınamaz ki.
    7 - Ben 37000 km de olan Bobber MCT mi iyi bir fiyata sattım. Alan kişi çok da memnun halinden. (36000 km ye 2. vites dişlisi ve bir rulman hariç motorda hiç birşey değişmedi. SAttığımda hala aorijinal piston sekman ve silindir vardı. Sadece 36000 km de egzantrik mili ve piyanoyu değiştirmiştim.)

    Sağlıcakla.

    verdiğiniz BİLGİLER için teşekkür ederiz. Ben değiştirmedim egsozum orijinal zevk meselesi tabi herşey..
    Sevgiler

  11. #8191

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    arbetus motorun çok güzelmiş MAŞALLAH kazasız belasız nice km ler yapman dileğiyle.

    10-40 sentetik mi yarı sentetik yağ mı koyalım?

  12. #8192

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    [QUOTE=ARBETUS;2303797]
    birtane sahibinden'e indian'a rastladım manyak 25 bin avro istiyor o yetmezmiş birde pompalamış yalan yanlış bilgiler dünyada 50tane varmış topu topu
    bir çok parçası orjinal değil ona ragmen inanılmaz bir rakam istiyor



    millet xs bulamıyor geçen isparta'dan xs'i olan bir arkadaş aradı
    ilan vermiş oldugum bir parca için.adı ismet'ti
    param olsa alır.istanbulda satardım
    adam baştan satmam olmaz v.s dedi
    sonradan
    yelkenleri indiriverdi

    bulamadım iletişim bilgilerini
    yeni ayaklıklar hayırlı olsun

  13. #8193
    kovboy03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    AFYON
    Motosikleti
    Minsk125 Tiger250 MCT250 Süperlight150 YBR
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ALLAH daha iyisini sana versin dostum. Benim motosikletim Kawasaki VN800 Vulcan Classic

    İşte bu ;



    TR de İndian Chief yok maalesef. Ona benzer Kawasaki VN800 Drifter var. Lakin az sayıda var ve çoks atan yok. Satanlar da biraz fazla fiyat istiyor. Alamadım o yüzden Bu aradaMCT yi 4 sene kullandım 37000 km kadar.

    Sağlıcakla.
    Arbetüs yeni motorun çok yakışıklı adı nedir?MCT ile yakıt sarfiyatını karşılaştırırmısın.bu arada MCT yi almamda en büyük etken sen ve ilk sayfalarda yazan diğer arkadaşlar.(bundanda hiç pişman değilim)
    Ayrıca MCT yi satsanda bizim sayfamızı bırakmayıp takip edip,bilgilerin için teşekkürler dostum
    Bu arada bujileri sökecektim o ne derinlik öyle,Bujiler için özel bir anahtar bulmam gerekecek.evdeki buji anahtarı kısa geldi siz nasıl söküyorsunuz.
    Sevgiler tüm MCT dostlarına.
    Ey insan!Kaf dağı kadar yüksekte olsanda Kefene sığacak kadar küçüksün.UNUTMA:her şeyin bir hesabı var;üzdüğün kadar üzülürsün!

  14. #8194

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    [QUOTE=kovboy03;2304541]motorla birlikte alet takımı geliyor?senin motordada olması gerekli .küçük bir çanta içinde pense,tornavida,anahtar takımı var
    eğer yoksa nalburlarda satılan 16mm bujı anahtarı işini görecektir

    böyle birşey:
    http://www.rialli.com/ara/2402__ys-a...leri-uzun-ms5/

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:50 ----------

    [QUOTE=sc-aquila;2304245]a

    mineral yaglar gibi eksilme olmaz
    tam sentetik yagların yuksek sıcaklıklara karsı mukavemeti mineral yaglara nazaran daha fazladır


    mineral yaglar daha cok yıpranmıs eskı motorlarda tercih edilir.tam sentetık yaga nazaran daha kalındır
    yıpranmayı optımum duzeyde tutar

  15. #8195

    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    karabuk safranbolu
    Motosikleti
    mondıal 250mct

    slm arkadaslar

    bendede 250 var ve gayette memnunum herkesınde dedıgı gıbı ufak tefek sıkıntıları var ama suda bı gercekkı herseyın ufaak tefek sıkıntısı var arkadaslar bıldıgınız gıbı mct arka dıslısı 34 ben bunu 31 e dusurmek ıstıyorum fakat nerden bulacagımı bılmıorum dıslıyı kuculttugum zaman zıncırıde kucultmek ve on dıslının de degısmesı gerkıomu ltfen yardım edın bana=((

  16. #8196
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı sc-aquila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arbetus motorun çok güzelmiş MAŞALLAH kazasız belasız nice km ler yapman dileğiyle.

    10-40 sentetik mi yarı sentetik yağ mı koyalım?
    Tam sentetik alıp fazla masraf yapmaya gerek yok Forumda bahsettiğim iki yağ modeli de yarı sentetik. Şu anki motorumda da yarı sentetik yağ kullanıyorum sıkıntı yok şimdilik.

    [QUOTE=greyhorse;2304469]
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birtane sahibinden'e indian'a rastladım manyak 25 bin avro istiyor o yetmezmiş birde pompalamış yalan yanlış bilgiler dünyada 50tane varmış topu topu
    bir çok parçası orjinal değil ona ragmen inanılmaz bir rakam istiyor



    millet xs bulamıyor geçen isparta'dan xs'i olan bir arkadaş aradı
    ilan vermiş oldugum bir parca için.adı ismet'ti
    param olsa alır.istanbulda satardım
    adam baştan satmam olmaz v.s dedi
    sonradan
    yelkenleri indiriverdi

    bulamadım iletişim bilgilerini
    yeni ayaklıklar hayırlı olsun
    ABD de bile 30000 USD olan bir alet TR ye geldiğinde düşünemiyorum bile fiyatını .

    Senin yenni motorunu ve xs ni ne zaman göreceğiz? ayaklıklar için teşekkürler. Highway hawk buldum 2. el.

    Alıntı kovboy03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arbetüs yeni motorun çok yakışıklı adı nedir?MCT ile yakıt sarfiyatını karşılaştırırmısın.bu arada MCT yi almamda en büyük etken sen ve ilk sayfalarda yazan diğer arkadaşlar.(bundanda hiç pişman değilim)
    Ayrıca MCT yi satsanda bizim sayfamızı bırakmayıp takip edip,bilgilerin için teşekkürler dostum
    Bu arada bujileri sökecektim o ne derinlik öyle,Bujiler için özel bir anahtar bulmam gerekecek.evdeki buji anahtarı kısa geldi siz nasıl söküyorsunuz.
    Sevgiler tüm MCT dostlarına.
    Yeni motorumun adı kumru İzmirli dir kendileri. sen mct nin buji deliğine derinlik diyorsan gelip VN ninkini görmelisin

    Alıntı caner78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bendede 250 var ve gayette memnunum herkesınde dedıgı gıbı ufak tefek sıkıntıları var ama suda bı gercekkı herseyın ufaak tefek sıkıntısı var arkadaslar bıldıgınız gıbı mct arka dıslısı 34 ben bunu 31 e dusurmek ıstıyorum fakat nerden bulacagımı bılmıorum dıslıyı kuculttugum zaman zıncırıde kucultmek ve on dıslının de degısmesı gerkıomu ltfen yardım edın bana=((
    Ön dşliye müdahale etmene gerek yok. Hatta gersen de kafi gelebilir.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  17. #8197

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    ARBETUS

    adam 25 bin avroya satıyor
    siteye bakabilirsin
    birtanede harley var wld 33
    onada 30bin avro istiyorlar

    motoru topladıktan bir muddet sonra çekiş düştü
    sorunu bir türlü bulamamıştım.daha fazla masraf etmek istemedigimden izmirdeki bir arkadaşa gönderdim.kullanmak nasip olmadı anlayacagın.

    yeni motorlada aynı uzun yol yapamadım markete gıdıp gelıyorum.hep beraber guzel bır gezı yapmak lazım dimi.

  18. #8198
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARBETUS

    adam 25 bin avroya satıyor
    siteye bakabilirsin
    birtanede harley var wld 33
    onada 30bin avro istiyorlar

    motoru topladıktan bir muddet sonra çekiş düştü
    sorunu bir türlü bulamamıştım.daha fazla masraf etmek istemedigimden izmirdeki bir arkadaşa gönderdim.kullanmak nasip olmadı anlayacagın.

    yeni motorlada aynı uzun yol yapamadım markete gıdıp gelıyorum.hep beraber guzel bır gezı yapmak lazım dimi.
    Bende sadece izmirden buraya gelirken yol yaptım. Bana uzun gelmiyor artık 400 450 km ler Ben ce de uzun bir yol yapmalı arkadaşı. Ben de senin gibiyim mahalle arasında gidip geliyorum maalesef
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  19. #8199

    Üyelik
    29 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    250-MCT
    Arkadaşlar hepinize selam. Malum yaz başlıyor hepinize kazasız ve keyifli sürüşler diliyorum.

    Sizlere bir sorum olacak. MCT nin ön lastik ölçüsü 3-18 ama lastik baktığımda genelde 3 yerine 2,75 var bu ölçü nerenin ölçüsü 2,78 alsam olmazmı acaba. birde arka lastik için 90-15 yerine 80-15 alsam olurmu. Bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ederim. Teşekkürler.
    Ya çaresizsinizdir, ya çare sizsinizdir.:salut: ::stretche

  20. #8200
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı SercysSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize selam. Malum yaz başlıyor hepinize kazasız ve keyifli sürüşler diliyorum.

    Sizlere bir sorum olacak. MCT nin ön lastik ölçüsü 3-18 ama lastik baktığımda genelde 3 yerine 2,75 var bu ölçü nerenin ölçüsü 2,78 alsam olmazmı acaba. birde arka lastik için 90-15 yerine 80-15 alsam olurmu. Bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ederim. Teşekkürler.
    yanak ebatlarını değiştirirsen motorun tüm karakteristiğini değiştirmiş olursun. viraja yatış manevra vs. 2.75 ince gelir düye düşünüyorum. 3.00 18 in diğer manası bildiğim kadarıyla 90 90 18 olarak geçiyor. böyle aramayı dene.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler