Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #801
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Evet değiştirdim orijinaline göre çok çok daha rahat oldu.
    Bence çok da güzel oldu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #802
    chooper777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2006
    Motosikleti
    Mondıal 250
    Çok merak ettim. Mesajına resmini koyarsan sevinirim.

  3. #803
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı chooper777 adlı üyeden alıntı
    Çok merak ettim. Mesajına resmini koyarsan sevinirim.
    Mesaja resim koymayı bilmiyorum ama bi deneyim.
    İnşallah becerebilirim.
    Arkadaşlar resim nasıl koyacaz bi tarif ederseniz iyi olur.

  4. #804
    Özgür1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Alıntı warlock adlı üyeden alıntı
    Merhaba. Bende MCT 250 kullanıcısıyım ve ilk piyasaya çıktığı zaman almıştım ve forumu daha yeni farkettim arkadailar. benim motorum 22,000 KM de ve Servis sorunlarına rağmen tıkır tıkır gitmekte. Daha debriyaj teli bile değiştirmedim.

    Benim sualim Bu MCT250 lere hala arka dişli üretilmedimi olacak. Biliyorsunuz ki bu makinanın sorunu Egzostlar açıkken en fazla 135 KM yi son devirde görebilmesi. Ön dişli için büyütme olayı imkansız zaten ama arka dişlide 1-2 diş eksiltme ile son sürat için değil daha düşük devir ile 90-100 km gitmek için arka dişli küçülten varmı aramızda.
    merhaba ben arka dişliyi iki ay kadar önce değiştirdim çok memnunum vibrasyon yok denilecek kadar azaldı son sürati dişliyi taktıktan sonra denemedim ama şuan çeyrek gazla tek kişi bindiğimde çok rahat 90-100km hıza ulaşıyorum yakıt tüketimimde otomatik olarak düşüyor 10ytl benzinle şehir içi rahat 100km yapıyorum üstelik iki kişi binmeme rağmen.Herkeze tavsiye ediyorum,pişman olmazsınız
    [EMAIL="ozgurozkanoglu@hotmail.com"]ozgurozkanoglu@hotmail.com[/EMAIL][FONT="Comic Sans MS"][/FONT][FONT="Comic Sans MS"]GÖNLÜ GÜZEL[/FONT]

  5. #805
    k@os - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Kaş
    Motosikleti
    250 mct - Karakedi
    ses problemini deponun üzerindeki iki yanındaki alaşımlı kısımarı birleştiren üstte alyanlı bi civata var onun içine lastik conta takarak ve alaşımlı kısımların benzin deposuna temas ettiği kısımlara lastik takmış servis ve şuan ses filan yok... arka dişliyi değiştirme işini bende yapmak istiyorum ama nerden buluruz bu dişliyi internetten alabileceğimiz bi adres bilen var mı ?

  6. #806
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    arkadaşlar ben dişliyi değiştirmeden ziyade 5. ci vites dişlisini değiştirmekten yanayım. çünkü 4, ile5, vites arasındaki devir farkı çok az bu da 90 100 gibi süratlerde motorun bağırmasına yol açıyor.dişliyi değiştirmek motorun seriliğini de azaltır . şanzımana da bi el atmak gerek

  7. #807

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Alıntı Özgür1980 adlı üyeden alıntı
    merhaba ben arka dişliyi iki ay kadar önce değiştirdim çok memnunum vibrasyon yok denilecek kadar azaldı son sürati dişliyi taktıktan sonra denemedim ama şuan çeyrek gazla tek kişi bindiğimde çok rahat 90-100km hıza ulaşıyorum yakıt tüketimimde otomatik olarak düşüyor 10ytl benzinle şehir içi rahat 100km yapıyorum üstelik iki kişi binmeme rağmen.Herkeze tavsiye ediyorum,pişman olmazsınız
    Çok iyi arkadaşım peki ben bu dişliyi nerden temin edebilirim. Bana adres ve telverebilirmisin.

    frosen Arkadaşım evet 4 ile 5. vites oranları çok yakın ama sadece 5. vites dişlisi değişmesi çok zor anca komple takım dişli ile bu mümkün ama bunun içinde yeterli alan ister ve janzımanın içinide bilmediğim için buna yanıtsızım. Ama benim dediğim Arka dişli en az 1 veya 2 diş eksik olursa motor çok rahatlar ve 5000 d/dk çıkmadan 100km yi 3000/3500 D/dk arası bulur buda motor ömrü ve benzin açısından süper olur.

    Ekleme yapayım. VIBRASYON yaşayan arkadaşlar mutlaka motor 3000 KM yi devirdikten sonra SUPAP ayarlatmalı ve kaliteli BUJI kullanmalı. Yoksa VIBRASYONDAN takım taklavat uyuşma yapar. Benim makinam 3000 KM de SUPAP ayarına girdi ve Son devir yani 7000 D/dk bile VIBRASYON yok haberiniz olsun. Ve şuan 22,000 Km de ve beni hiçbir zaman yolda bırakmadı. Benzin bitmesi hariç

  8. #808
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    bu makinaların hepsi piyasada uzun süre satılmış motosikletlerin birer kopyası olduğunu biliyoruz(tabi ülkemizde olmasa da ) MCT kullanan bir arkadaşım var dişliyi bulmuşlar bakalım bişanzımanı indirip deniyeceğiz.yapacağımız testler olumlu sonuçlanırsa bunu tüm arkadaşlara duyurmaktan zevk duyarım.tabi önce uyacağını düşündüğümüz dişlinin gelip denenmesi lazım

    birde geçenlerde bi arkadaş direk hava filitresi yapmıştı nasıl hala memnunmu biraz eksoztum fazla ısındı ama performans arttı demişti.ısıdan herhangibir problem oldu mu acaba

  9. #809

    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Motosikleti
    mondial 250 mct siyah
    arkadaşlar bu eksozun susturucusunu çıkartanlarda bi sorun varmı ben 3 gün önce susturucuları çıkarttım fakat eskisine göre eksozda ve silindirde daha çabuk ve daha fazla ısınma olduğunu farkettim bunun bir zararı olurmu bilen varmı servise bu yüzden gitmek istemiyorum bilen varsa yazsın lütfen

  10. #810
    Sertac_cagdas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2005
    Merhaba arkadaşlar. Ben de 11 aydır 250 MCT kullanıyorum ve şu an 7.500 KM’deyim. Motorum 1 kez km saati değişti (aldığımda bozuktu) kışın da doğru düzgün çalıştırmayınca bujiler nemlenerek bozuldu başka sorunu yok maşallah…Geçen gün motorumun çantasının kapağı kırıldı. (içine motor montunuzu sıkıştırarak koymayın kapak kırılıyo ) Ben de çantaları söktüm. Bu hali çok hoşuma gitti ve gören herkes hayran kalıyor. İşte fotoları bakalım beğenecek misiniz?

    Mondial 125 MT > Mondial 250 MCT > Kawasaki EN 500 > Yamaha FZ 6 (naked) > Şu an Honda CBR 600 f

  11. #811
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı chooper777 adlı üyeden alıntı
    Çok merak ettim. Mesajına resmini koyarsan sevinirim.
    Geç oldu ama kusura bakma.


  12. #812
    k@os - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Kaş
    Motosikleti
    250 mct - Karakedi
    çok güzel olmuş, sisy bar demirini nerden buldun hocam ?

  13. #813
    Journeyman_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    BMW F650
    Alıntı Sertac_cagdas adlı üyeden alıntı
    Merhaba arkadaşlar. Ben de 11 aydır 250 MCT kullanıyorum ve şu an 7.500 KM’deyim. Motorum 1 kez km saati değişti (aldığımda bozuktu) kışın da doğru düzgün çalıştırmayınca bujiler nemlenerek bozuldu başka sorunu yok maşallah…Geçen gün motorumun çantasının kapağı kırıldı. (içine motor montunuzu sıkıştırarak koymayın kapak kırılıyo ) Ben de çantaları söktüm. Bu hali çok hoşuma gitti ve gören herkes hayran kalıyor. İşte fotoları bakalım beğenecek misiniz?
    Maşallah çok temizmiş makine...kazasız belasız...
    Dostum, bence kullanmıyorsan o arkadaki bagaj kılıklı, kedigözü olan parçayı da komple al...
    Bak nasıl olacak

    Bizim arka stop büyük ve alımlı çünkü...epey hoşuna gidebilir benden söylemesi...

    Ben bir ara arkadaki herşeyi, ( yolcu minderi, sissy, yan çantalar ve bağlama aparatlarını ) söküp tam tek kişilik bir hale getireceğim...
    Fotoğraflarını da paylaşacağım sizlerle...

    Sevgiler, saygılar...
    [FONT="Verdana"]
    [COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]

  14. #814

    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    mct250 siyah,kawasaki zzr 1100
    chooper777 ;
    aramıza hoş geldin.

    Motorunu kazasız belasız vede servis sorunsuz kullanman dileğimle.

    dostum Journeyman 35 ;

    Umarım iyisindir.Ehliyet sınavı nasıl geçti.

    Senin söylediğin Motorun arkasındaki herşeyin çıkarılıp tek kişilik canavar haline gelmesi konuşunu bende bir ara kafaya tamıştım aslında hala aklımda ama bana iyi bir kaynak ve demir ustası lazım. Nedenine gelince ben güzel bir site bulmuştum zamanında resimleri bende var adam bizim motorun orjinali olan BMW r1200c nin sissy barını iptal etmiş arkadaki artcı oturma yerinide hareketli yapmış yani arka oturma yerini yukarı kaldırınca sürücü sissy barı oluyor indirince artcı için minder oluyor nasıl harka değil mi?ben görünce bayıldım adam satıyorda ama 400 küsür dolar.akşama bakayım resimleri bulursam siteye atayım.
    Başkalarının düşünceleriyle akıllı olacağıma, kendi adıma deli olmayı yeğlerim.

  15. #815

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    geçenlerde bi arkadaş direk hava filitresi yapmıştı nasıl hala memnunmu biraz eksoztum fazla ısındı ama performans arttı demişti.ısıdan herhangibir problem oldu mu acaba..
    Direkt filtreyi bağlayan arkadaş bendim.700 km dir bu şekilde kullanıyorum.Isıdan dolayı herhangi bir problemle karşılaşmadım.

  16. #816

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Küçük Arka dişliyi nerden alabilirim arkadaşlar adres ve tel verirmisiniz lütfen.

  17. #817

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    Ya evet arkadaşlar forumda herkes bişi yaptığını anlatıyo ama kimse neyi nerden temin ettiğiniyazmıyor.Küçük dişliyi nerden temin edebiliriz bilgisi olan lütfen yazsın yaa.

  18. #818

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    1000KM ye kadar makina çok ısınıyordu buda normaldir çünkü RODAj döneminde Hareketli parçaların kendine yer yapması ve SECMAN larında Silindir içerisindeki sıkışmadan dolayı ISI yüksek olur. Ve bu zamanla 1000KM sonrası normlarına döner.

    Evet bende Küçük arka dişli istiyom lütfen alan arkadaşlar bize adres yada tel verin :(

    Buda Benim 22000 devirmiş MCT250




  19. #819
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    küçük arka dişlisinin artısını banada anlatın yahu
    [B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]

  20. #820
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı k@os adlı üyeden alıntı
    çok güzel olmuş, sisy bar demirini nerden buldun hocam ?
    Eyvallah dostum sağol.
    Ostimde çalışan bi arkadaş var o halletti .


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler