Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mart 2011, 17:58
#8101
mototor adlı üyeden alıntı
arkadaslar bu kaska bi baksaniza, alayim mi? iyi mi sizce? bi kask almam lazim acil.
kask teknik özellikleri ve estetik olarak gayet hoş yalnız benim netten almamda beden sorunu oldu kalitesine göre bedende değişmeler oluyor hatırlatmak isterim.bunun yerine mağazadan deneyerek alman tavsiyemdir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------
Yozqatlimutl adlı üyeden alıntı
s.a arkadaşlar ben mct'nin eksozunun fazla ses vermesini istiyorum eksozu kestirmeden fazla ses vermesini sağlıyabilirmiyiz sadece o eksozun fazla sesini versin yeter bana ve sabırsızlıkla sizden cevab bekliyorum eğer tek çare kestirmekse onu da mecbur yapacaz
peki nasıl çıkartabilirim bilgili yapayım ki sorun çıkmasın sonra
arkadaşın motorda aldık susturucuları matkap ucuyla etrafına delikler açtıktan sonra çıkartabiliyorsun . yalnız dez avantajları geçmiş sayfalarda açıklamaları var göz at derim.
benim gibi sese önem veriyorsan açsan bile ses tatmin etmiyor. ayrıca yakıt en az 50 kuruş artar hatırlatmış olayım. ben kendi motoruma özel yaptırmayı düşünüyorum ucuz yolla 100 150 tl çok hoş ses veren egsoz yaptırabilirsin.
bence kardeşim ses istiyorsan maddi sıkıntı yoksa özel yaptır derim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 ----------
arkadaşlar motorsiklette renk değişimi ruhsata işlettirme maliyeti nedir acaba bilgisi olan varmı. resmi olarak yapılması gereken işlemler.
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
Reklamlar
-
15 Mart 2011, 22:20
#8102
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
cr7hsa olan resistanslıdır.. tek farkı bu başka fark yok.. dersen hangisi iyi, tabi resistanslı olan diğerine oranla biraz daha iyidir
dirençli tip buji değil miydi cR7hsa ? yanlış mı hatırlıyorum ben
-
15 Mart 2011, 23:19
#8103
Alp34.5 adlı üyeden alıntı
dirençli tip buji değil miydi cR7hsa ? yanlış mı hatırlıyorum ben
cr7hsa daki ''r'' resistans tır zaten hemen hemen aynı şeyleri söylüyoruz.. resistanslı buji diğerine kıyasla daha dayanıklıdır zaten..haliyle dirençli olmasıyla aynı mantık
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
16 Mart 2011, 00:16
#8104
panpalar,
benim mct'yi son bikac defadir ilk calistirdigimda egsoztundan beyaz duman cikiyor. jikleyi acip calistiriyorum, baya bi beyaz duman cikiyor, sonra jikleyi birakip gaz veriyorum, bitiyor bi sure sonra beyaz duman.
sebebi ne olabilir?
-
16 Mart 2011, 01:39
#8105
mototor adlı üyeden alıntı
panpalar,
benim mct'yi son bikac defadir ilk calistirdigimda egsoztundan beyaz duman cikiyor. jikleyi acip calistiriyorum, baya bi beyaz duman cikiyor, sonra jikleyi birakip gaz veriyorum, bitiyor bi sure sonra beyaz duman.
sebebi ne olabilir?
havanın soğukluğundandır ) teknik bir problem yok merak etme
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
16 Mart 2011, 23:59
#8106
mototor adlı üyeden alıntı
panpalar,
benim mct'yi son bikac defadir ilk calistirdigimda egsoztundan beyaz duman cikiyor. jikleyi acip calistiriyorum, baya bi beyaz duman cikiyor, sonra jikleyi birakip gaz veriyorum, bitiyor bi sure sonra beyaz duman.
sebebi ne olabilir?
beyazsa problem yok ama maviye ve siyaha doğru dönerse problem var demektir.
yani beyaz duman atmosfer şartlarından çıkar, mavi ve siyah duman ise motor olumsuz şartlarından dolayı çıkar
resiztans demek ısıtmalı demek olmuyor mu bizim motorlara nerdee kızdırmalı buji.
-
17 Mart 2011, 04:00
#8107
çok tşkkür ederim vermiş oLduğunuz biLgiLerden doLayı
-
17 Mart 2011, 09:08
#8108
Alp34.5 adlı üyeden alıntı
beyazsa problem yok ama maviye ve siyaha doğru dönerse problem var demektir.
yani beyaz duman atmosfer şartlarından çıkar, mavi ve siyah duman ise motor olumsuz şartlarından dolayı çıkar
resiztans demek ısıtmalı demek olmuyor mu
bizim motorlara nerdee kızdırmalı buji.
Buji deki R harfi Rezistans değil Resistor anlamına gelir. Yani bir nevi direnç. Asıl görevi yüksek gerilimden dolayı oluşan manyetik alanı filtre etmesi. oluşan manyetik alan elektronik cihazların (CDI beyin gibi) doğru çalışmamasına sebep olabilir.
Sağlıcakla
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
18 Mart 2011, 01:49
#8109
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Buji deki R harfi Rezistans değil Resistor anlamına gelir. Yani bir nevi direnç. Asıl görevi yüksek gerilimden dolayı oluşan manyetik alanı filtre etmesi. oluşan manyetik alan elektronik cihazların (CDI beyin gibi) doğru çalışmamasına sebep olabilir.
Sağlıcakla
ben de dirençli tip dedim zaten ;) arkadaş rezistanslı konusunda ısrar ediyor ben de nerdee bizde rezistanslı buji dedim bu cevap olayı bir ilk bir de son mesajı okuyarak yapılmamalı bence ;)
Bkz:
Alıntı:
StyLeOscaR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
cr7hsa olan resistanslıdır.. tek farkı bu başka fark yok.. dersen hangisi iyi, tabi resistanslı olan diğerine oranla biraz daha iyidir
Alp34.5
dirençli tip buji değil miydi cR7hsa ? yanlış mı hatırlıyorum ben
-
18 Mart 2011, 11:25
#8110
arkadaslar mct hakkında hıc bılgım yok ve bi durumdan rahatsız oluorum garajım bıraz rampa aksam motoru bırakırken gerı kaçma felan yapmasın dıe vıteste bırakıorum sabah geldıgımde debriyaja bastıgım halde vıtesten cıkmıo motor ılerı gerı debrıyaja basarak yapıorum tık dıe bı ses gelıo ve debrıyaj ıslevını göruyor hareket edıcegım sırada vıtesı 1 e atarken tak dıe bır ses gelıo ve motor 5-10 cm kendını ılerı atıo bu durum sadece sabahları yaşıyorum motorum 135km de cvplarınız ıcın sımdıden teşekkurler
-
18 Mart 2011, 14:44
#8111
Alp34.5 adlı üyeden alıntı
ben de dirençli tip dedim zaten ;) arkadaş rezistanslı konusunda ısrar ediyor ben de nerdee bizde rezistanslı buji dedim bu cevap olayı bir ilk bir de son mesajı okuyarak yapılmamalı bence ;)
Bkz:
Alıntı:
StyLeOscaR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
cr7hsa olan resistanslıdır.. tek farkı bu başka fark yok.. dersen hangisi iyi, tabi resistanslı olan diğerine oranla biraz daha iyidir
Alp34.5
dirençli tip buji değil miydi cR7hsa ? yanlış mı hatırlıyorum ben
Türkçe'ye yerleşmiş bazı yanlış teknik terimler var. Mesela dublex lastik de öyle. mantık olarak baktığında iki kat lastik varmış gibi algılıyorsun. halbu ki alakası yok. sadece iç lastikli lastikden biraz daha kalın bu lastikler. Yina mantık oalrak baktığında iç 'lastik' li olmasından dolayı aslında şambrelii (bu isimden de şüpheliyim )lastiklerin dublex diye söylenmesi gerekir. İç lastiksiz lastiğin adı aslında tubelles (tüpsüz) dır.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
18 Mart 2011, 17:58
#8112
mania59 adlı üyeden alıntı
arkadaslar mct hakkında hıc bılgım yok ve bi durumdan rahatsız oluorum garajım bıraz rampa aksam motoru bırakırken gerı kaçma felan yapmasın dıe vıteste bırakıorum sabah geldıgımde debriyaja bastıgım halde vıtesten cıkmıo motor ılerı gerı debrıyaja basarak yapıorum tık dıe bı ses gelıo ve debrıyaj ıslevını göruyor hareket edıcegım sırada vıtesı 1 e atarken tak dıe bır ses gelıo ve motor 5-10 cm kendını ılerı atıo bu durum sadece sabahları yaşıyorum motorum 135km de cvplarınız ıcın sımdıden teşekkurler
normaldir soğukken debriyaj tam ayırma görevini yapamıyor. motorunun bayırda durmasıyla alakası yok benımki 4000 km de bendede var komşumdada var aynı motor ondada var motoru 5-10 dakika ısıt yürüdükçe kendine gelecektir.
-
18 Mart 2011, 18:31
#8113
mania59 adlı üyeden alıntı
arkadaslar mct hakkında hıc bılgım yok ve bi durumdan rahatsız oluorum garajım bıraz rampa aksam motoru bırakırken gerı kaçma felan yapmasın dıe vıteste bırakıorum sabah geldıgımde debriyaja bastıgım halde vıtesten cıkmıo motor ılerı gerı debrıyaja basarak yapıorum tık dıe bı ses gelıo ve debrıyaj ıslevını göruyor hareket edıcegım sırada vıtesı 1 e atarken tak dıe bır ses gelıo ve motor 5-10 cm kendını ılerı atıo bu durum sadece sabahları yaşıyorum motorum 135km de cvplarınız ıcın sımdıden teşekkurler
bu durum sadece senin motorda değil vitesli tüm motorlarda olur. yokuşta bırakınca kranka irtibatlı vites dişlisi pistona yük bindirir. kavrama tam ayırmadığı durumda bu yükün rahatlaması için 5 10 cm motosikleti hareket ettirmen gerektiği teknik bir bilgidir zaten. siz de pratik olarak kavramışsınız durumu. problem yok yani sevgiler
-
19 Mart 2011, 09:30
#8114
teşekkurler arkadaslar gercekten cok yardımcı oluyorsunuz hepınıze tşkler
-
19 Mart 2011, 21:39
#8115
arkadaşlar benim motorun yağında benzin kokusu var aranızda da olan varmı acaba bilgilendirirseniz sevinirim. motorum 4000 km de ve yağ değişimi sırasında o koku dikkatımi çekti normal gelmedi acaba yağ da petrolün yan ürünü içinde belli bi ısıya geldikten sonra o şekilde olması o kokuyu vermesi normal midir sizce ?
-
20 Mart 2011, 02:21
#8116
arkadaşlar motorsiklette renk değişimi ruhsata işlettirme maliyeti nedir acaba bilgisi olan varmı. resmi olarak yapılması gereken işlemler.
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
-
20 Mart 2011, 03:22
#8117
arkadaslar havalar ısınıyor motorlar cıkmaya baslıyor :D bende kucuk bır bakımla motorumu yaza hazırlıyorum :D
ılk işe : buji ngk
yağ shell vsx
motor koruma demiri
arka sinyallerin stopa bağlanması
arkaya yenı sınyaller cekılmesı
gaz tellerının bakımı ve degısımı
stop dugmesının ( sınırden kırdıgım ıcın ) yenılenmesı
km telı dıslısının bakımı
zıncır gerdırme ve yaglama
olarak sezona merhaba dedım arkadaslar =)
en kısa zamanda motorumun resımlerını sızlerle paylasacagım .
herkeze kazasız belasız surus keyfı dılerım :D
-
20 Mart 2011, 14:20
#8118
renk değişimi işlemi için gereken tutarı bilmiyorum ben. keşke yardıımcı olabilsem bu konuda. herhangi bir noteri arayıp öğrenebilirsin ama..
tekerlek millerini de yağlasan çok iyi olur. yağlama dışında bakman gereken diğer önemli yerse depon ve benzin filtren olacak. küçük bir karbüratör bakımı da yapsan iyi olur. Akünü de değiştirmişsindir. Ben 7Amper saatlik ups aküsü taktım çok iyi şarj tutuyor 4 yıl önce de kullanıyordum memnundum. bu akülerin iç direnci çok düşük olduğundan boşta beklemesi uzun sürüyor ve amper kaybı da neredeyse hiç olmuyor. fiyatı da gayet uygun 22.50tl- 12v 7Ah
-
20 Mart 2011, 14:42
#8119
yardımcı olabilecek arkadaş yokmu ?
-
20 Mart 2011, 15:07
#8120
Dün farkettigim olay motorun altta şu sarı kalın yaglı boru nerden geliyor bilmiyorum ama ordan 2 3 günde 1damla yag akıtıyor ne yapabilirim sizce
ucunda tıpa sokulmus ve telle sıkıştırılmıs bi şekilde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler