Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mart 2011, 10:18
#8041
asi_efe09 adlı üyeden alıntı
saol dostum teşekkür ederim ama ben aydında oturuyorum istanbulda tanıdığım yokki
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------
oranları yazmışın güzel 15 30 yaptığımızda nasıl bir sonuc olur birde öne 15 dişli yaptığımızda değme ihtimali varmı 14 dişli de hemen hemen 1 cm kadar boşluk var değmesine 15 dişlinin çapı 14 den ne kadar büyük bir bilgin varmı acaba şimdi den teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------
yada yapan arkadaşlar varsa nasıl bir sonuc elde etti? mesela ben şu debriyaja pul koyma işini yaptım ama sağlıklı olmadı motorun cekişi düştü hız aynı sadece motorun gidişi rahatladı bağırmıyor fazla 130 yaptım aynı hız
0212 522 96 78'i ara ellerinde var mı diye. varsa göndersinler kargocu tanıdıkları vardır illa ki. olmadı postaneden göndersinler.
Ben yetkili servise sordum ön zincir dişlisini 15T takalım diye "yeri müsait" dedi.
orjinali ile 15T arasındaki çap farkı çok az. 5mm kadar (0,5cm) bu çapın yarısı yukarı yarısı aşağı geldiğine göre zincir muhafazasına 2,5mm yaklaşacak. 1diş büyük neticesinde..
önceki msjlarda dediğim gibi 15e 30 takacağına direkt olarak arkaya 28 takmak daha pratik. (oranları 15e 30la aynı)
Ama tavsiyem ön standart yani 14 arka ise 30. motorun rahatlaması için yetiyor ;) birkaç km/h hızlı gideceğim diye yokuşlarda tokatlanmayalım bu da var ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------
mania59 adlı üyeden alıntı
arkadaslar motorumu sıfır aldım 0 dan 59 km yaptım 35 tl lık benzın vardı ama ısıgı yanmaya basladı normamı sızce ???
3 litre kala ışık yanıyor diye biliyorum. bu konuda daha tecrübeli arkadaşlarım var bi el atarlar bu soruya. Rodajda olduğu için fazla yakar da bu kadar olmaması lazım, motorun geleceği açısından şu an devirli kullanma sakın ola.
Reklamlar
-
04 Mart 2011, 10:36
#8042
Alp34.5 adlı üyeden alıntı
0212 522 96 78'i ara ellerinde var mı diye. varsa göndersinler kargocu tanıdıkları vardır illa ki. olmadı postaneden göndersinler.
Ben yetkili servise sordum ön zincir dişlisini 15T takalım diye "yeri müsait" dedi.
orjinali ile 15T arasındaki çap farkı çok az. 5mm kadar (0,5cm) bu çapın yarısı yukarı yarısı aşağı geldiğine göre zincir muhafazasına 2,5mm yaklaşacak. 1diş büyük neticesinde..
önceki msjlarda dediğim gibi 15e 30 takacağına direkt olarak arkaya 28 takmak daha pratik. (oranları 15e 30la aynı)
Ama tavsiyem ön standart yani 14 arka ise 30. motorun rahatlaması için yetiyor ;) birkaç km/h hızlı gideceğim diye yokuşlarda tokatlanmayalım bu da var ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------
3 litre kala ışık yanıyor diye biliyorum. bu konuda daha tecrübeli arkadaşlarım var bi el atarlar bu soruya. Rodajda olduğu için fazla yakar da bu kadar olmaması lazım, motorun geleceği açısından şu an devirli kullanma sakın ola.
Yalnız ön dişliyle oynarsanız oringli zincir takamazsınız. çünkü oringli zincir takıldığında ön dişli ile blok arasındaki boşluk yok denecek kadar azalıyor. hatta benim blokta zincirden dolayı iz bile olmuştu.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
04 Mart 2011, 11:32
#8043
bide bnm kullanıs acımdan herhalde cok fazla ara gazı yapıorum ama yapmama ragmen cok fazla tüketim yapıo
-
04 Mart 2011, 12:31
#8044
[QUOTE=Alp34.5;2279714]0212 522 96 78'i ara ellerinde var mı diye. varsa göndersinler kargocu tanıdıkları vardır illa ki. olmadı postaneden göndersinler.
Ben yetkili servise sordum ön zincir dişlisini 15T takalım diye "yeri müsait" dedi.
orjinali ile 15T arasındaki çap farkı çok az. 5mm kadar (0,5cm) bu çapın yarısı yukarı yarısı aşağı geldiğine göre zincir muhafazasına 2,5mm yaklaşacak. 1diş büyük neticesinde..
önceki msjlarda dediğim gibi 15e 30 takacağına direkt olarak arkaya 28 takmak daha pratik. (oranları 15e 30la aynı)
Ama tavsiyem ön standart yani 14 arka ise 30. motorun rahatlaması için yetiyor ;) birkaç km/h hızlı gideceğim diye yokuşlarda tokatlanmayalım bu da var ;)[COLOR="Silver"]
tekrar teşekkür ederim alp ozaman sadece arka dişliyi 30 yapalaım yeter ama benim arka dişli orjinalinde 32 dişli pek faydası olurmu?
-
04 Mart 2011, 19:05
#8045
alp verdiğin numarayı bugün arayıp sipariş verdim yarın takarım dişlileri birde burda LS2 kask sordum ceneden kalkmalı birde düğme gibi bir şey yapmışlar bastınmı güneş gözlüğü gibi gözlük cıkıyor kasktan fiyatı 200 lira dediler pahallımı acaba bana biraz pahallı geldi
-
04 Mart 2011, 23:28
#8046
arkadaşlar sizin motorların önü kalkıyor mu ben ugraştım 5 10 cm anca kalktı. bide şunu fark ettim gazı köklüyorum debreji birden bırakınca verinden fırlamıyor 1. viteste biraz hareket halinde iken kalkıyor. sert kalkıslarda motor sizin motorlar nasıl benim arka lastikte hiç diş yok o yüzden pati çekiyor pek anlayamıyorum.Normalde gaza basınca bogulma yok hava ayarını 3 tur seklinde olacak sekilde ayarladım kelebek ayarını ise silindirler yerine ben azımla içime çekerek ayarladım eskisinden çok iyi oldu ama yinede hava ve kelebek ayrlarımda sorun var diye düşünüyorum siz ne dersiniz... gecenlerde bi dogan slx ile ısıkta yan yana geldik az kalsın beni geçiyordu. kalkıstan hemen sonra saga dönüş vardı ben dıstan aldım arka bi savurdu millet şow yapıyom sandı alkışladılar ama az kalsın yapışıyordum yere...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------
bide egzoz film olayı nasıl oluyor nereye takılıyor ayıkamadım
-
05 Mart 2011, 17:46
#8047
slm arkadaslar ben yağ olayına değinmek istiyorum motor için en sağlıklı yağ kaç numara ?? servis ve birkac kişi 15-40 kullan dediler doğrumudur ?
-
06 Mart 2011, 01:46
#8048
mania59 adlı üyeden alıntı
bide bnm kullanıs acımdan herhalde cok fazla ara gazı yapıorum ama yapmama ragmen cok fazla tüketim yapıo
rodajdaki motoru devirli kul lan ma :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:37 ----------
[QUOTE=asi_efe09;2279788]
Alp34.5 adlı üyeden alıntı
0212 522 96 78'i ara ellerinde var mı diye. varsa göndersinler kargocu tanıdıkları vardır illa ki. olmadı postaneden göndersinler.
Ben yetkili servise sordum ön zincir dişlisini 15T takalım diye "yeri müsait" dedi.
orjinali ile 15T arasındaki çap farkı çok az. 5mm kadar (0,5cm) bu çapın yarısı yukarı yarısı aşağı geldiğine göre zincir muhafazasına 2,5mm yaklaşacak. 1diş büyük neticesinde..
önceki msjlarda dediğim gibi 15e 30 takacağına direkt olarak arkaya 28 takmak daha pratik. (oranları 15e 30la aynı)
Ama tavsiyem ön standart yani 14 arka ise 30. motorun rahatlaması için yetiyor ;) birkaç km/h hızlı gideceğim diye yokuşlarda tokatlanmayalım bu da var ;)[COLOR="Silver"]
tekrar teşekkür ederim alp ozaman sadece arka dişliyi 30 yapalaım yeter ama benim arka dişli orjinalinde 32 dişli pek faydası olurmu?
30 yapmak tatmin etmeyecektir çünkü hemen hemen aynı 32 ile abartılı bir farkı yok. ama aklımda kalmasın dersen 20dklık iş. bu arada kaskların piyasasını inan bilmiyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:39 ----------
fatih383838 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sizin motorların önü kalkıyor mu ben ugraştım 5 10 cm anca kalktı. bide şunu fark ettim gazı köklüyorum debreji birden bırakınca verinden fırlamıyor 1. viteste biraz hareket halinde iken kalkıyor. sert kalkıslarda motor sizin motorlar nasıl benim arka lastikte hiç diş yok o yüzden pati çekiyor pek anlayamıyorum.Normalde gaza basınca bogulma yok hava ayarını 3 tur seklinde olacak sekilde ayarladım kelebek ayarını ise silindirler yerine ben azımla içime çekerek ayarladım eskisinden çok iyi oldu ama yinede hava ve kelebek ayrlarımda sorun var diye düşünüyorum siz ne dersiniz... gecenlerde bi dogan slx ile ısıkta yan yana geldik az kalsın beni geçiyordu. kalkıstan hemen sonra saga dönüş vardı ben dıstan aldım arka bi savurdu millet şow yapıyom sandı alkışladılar ama az kalsın yapışıyordum yere...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------
bide egzoz film olayı nasıl oluyor nereye takılıyor ayıkamadım
ön kaldırmayı denememelisin sonra baya üzersin motorunu. içindeki hırsa kapılma trafikte altındaki motor racing değil ki gösteriş motoru fena havası var. yakıt hava işi fabrikasyon olduğu için ustana danış derim ayrıca arka lastğini değiştir ki üzülmeyelim biz de
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:44 ----------
vermidon adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar ben yağ olayına değinmek istiyorum motor için en sağlıklı yağ kaç numara ?? servis ve birkac kişi 15-40 kullan dediler doğrumudur ?
10w 40 endeksli yağ ve 1.7litre koy
-
06 Mart 2011, 01:51
#8049
dişlileri bugün aldım kargodan takmaya fırsat olmadı debriyaja koyduğum pulları cıkardım onunla uğraşırken yağ boşaltma vidasının yatağı yalama oldu orjinal vidanın 1 cm büyüğünü alıp taktım oldu inşallah kacırmaz!!! arkayı 30 önüde 15 yaptım mı 15 20 km artış olmazmı ? kasklarda ls2 iyi diyorlar ama
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 ----------
ben motora bugün 20 40 yağ koydum zararı oluırmu ?
-
06 Mart 2011, 02:15
#8050
tesekkürler alp kardeş yüzsüzlük yaparak bi soru daha soracam. bu egzoz a film koyma olayını biliyormusun..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 ----------
arkadaslar bilmem sizde fark ettinizmi beycivan abimizi biraz kırdık sanırsam geçen aylarda form da mct kullanıcıları olarak alt sıralara düştük ona kızdı. abimiz bu formda emegi çok olanlardan diye düşünüyorum. abi özür dileriz tekrar dön aramıza
-
06 Mart 2011, 02:30
#8051
Arkadaşlar hepinize selamlar,Yaşım 35 Afyonluyum.Adım serdar.yaklaşık olarak 20 yıldır motor kullanmaktayım.Çok değişik motorlara bindim.geçen yıl Tigerim vardı malesef dolandırıldım,o gitti.bu sayfanın ilk 58 sayfasını hiç atlamadan okudum ama sonra bitiremeyeceğimi anladım
buradaki arkadaşların yazdıklarındanda etkilenerek 2 gün önce bir MaCiT aldım.2006 model,6300km de 1400 TL ye fena değil motor.aldığımda arka balata bitmişti onu değiştittirdim 35 tl gitti.Zincirlerden ses geliyor usta diyor zincir takımı değişecek 100 tl civarında gider diyor.Bakalım aybaşına havale ettik.
Bugün motora bakım yaptım ,sağını solunu sildim.Alarm taktım. Yarın yağını değiştireceğim kaç lt yağ almakta bu motorlar.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
Ey insan!Kaf dağı kadar yüksekte olsanda Kefene sığacak kadar küçüksün.UNUTMA:her şeyin bir hesabı var;üzdüğün kadar üzülürsün!
-
06 Mart 2011, 16:34
#8052
kovboy03 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize selamlar,Yaşım 35 Afyonluyum.Adım serdar.yaklaşık olarak 20 yıldır motor kullanmaktayım.Çok değişik motorlara bindim.geçen yıl Tigerim vardı malesef dolandırıldım,o gitti.bu sayfanın ilk 58 sayfasını hiç atlamadan okudum ama sonra bitiremeyeceğimi anladım
buradaki arkadaşların yazdıklarındanda etkilenerek 2 gün önce bir MaCiT aldım.2006 model,6300km de 1400 TL ye fena değil motor.aldığımda arka balata bitmişti onu değiştittirdim 35 tl gitti.Zincirlerden ses geliyor usta diyor zincir takımı değişecek 100 tl civarında gider diyor.Bakalım aybaşına havale ettik.
Bugün motora bakım yaptım ,sağını solunu sildim.Alarm taktım. Yarın yağını değiştireceğim kaç lt yağ almakta bu motorlar.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
bende afyonluyum ama istnbuldayım yağ 1.7-1.8lt uygundur.
-
06 Mart 2011, 20:29
#8053
alp abi bnm motor 74 km oldu ama sabahları calıstırdıgımda ortalama 1 dk boyunca beyaz duman atıyor cok deıl ama attı belli oluyor sence bır arızamı yoksa normalmı ?? cevabın için simdıden teşekkurler
-
06 Mart 2011, 20:36
#8054
kovboy03 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize selamlar,Yaşım 35 Afyonluyum.Adım serdar.yaklaşık olarak 20 yıldır motor kullanmaktayım.Çok değişik motorlara bindim.geçen yıl Tigerim vardı malesef dolandırıldım,o gitti.bu sayfanın ilk 58 sayfasını hiç atlamadan okudum ama sonra bitiremeyeceğimi anladım
buradaki arkadaşların yazdıklarındanda etkilenerek 2 gün önce bir MaCiT aldım.2006 model,6300km de 1400 TL ye fena değil motor.aldığımda arka balata bitmişti onu değiştittirdim 35 tl gitti.Zincirlerden ses geliyor usta diyor zincir takımı değişecek 100 tl civarında gider diyor.Bakalım aybaşına havale ettik.
Bugün motora bakım yaptım ,sağını solunu sildim.Alarm taktım. Yarın yağını değiştireceğim kaç lt yağ almakta bu motorlar.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
hayırlı olsun aramıza hoş geldin allah kaza bele vermesin ama abi 35 tl çok vermişin bende degiştim 6 lira lık var 10 lira lık vae dedi 10 liraya aldım taktım. sen daha iyi bilirsinde ufak tefek seylere para verirsek halimiz harap abi.
-
06 Mart 2011, 23:05
#8055
kovboy03 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize selamlar,Yaşım 35 Afyonluyum.Adım serdar.yaklaşık olarak 20 yıldır motor kullanmaktayım.Çok değişik motorlara bindim.geçen yıl Tigerim vardı malesef dolandırıldım,o gitti.bu sayfanın ilk 58 sayfasını hiç atlamadan okudum ama sonra bitiremeyeceğimi anladım
buradaki arkadaşların yazdıklarındanda etkilenerek 2 gün önce bir MaCiT aldım.2006 model,6300km de 1400 TL ye fena değil motor.aldığımda arka balata bitmişti onu değiştittirdim 35 tl gitti.Zincirlerden ses geliyor usta diyor zincir takımı değişecek 100 tl civarında gider diyor.Bakalım aybaşına havale ettik.
Bugün motora bakım yaptım ,sağını solunu sildim.Alarm taktım. Yarın yağını değiştireceğim kaç lt yağ almakta bu motorlar.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
Hayırlı olsun kardeşim. kazasız belasız sürüşler dilerim. mct ye bakımlarını ihmal etmedikçe seni üzmez inşallah.
sana sormak istediğim bir konu var mct yi almadan önce tiger ı çok istiyordum ama uygun fiyata bulamadım. sen iki motoruda kullanmış biri olarak düşüncen ne olur ikisi hakkında...
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
-
06 Mart 2011, 23:59
#8056
Bir süredir foruma katılamıyorum arayan oluyor abi bişeymi oldu sorun mı var diye hayır bir sorun yok sadece motorumu burdan satıyorum diye duyurmuştum balıkesirden bir kArdeşimize verdik çocuk telaşesinden ötürüde araba aldım. Ben aynı zamanda da ramzey qm 250 de yazıyorum aslında ilk oraya başladığım için ve motorum ramzey olduğundan öbür tarafa hemen hemen her gün giriyordum. Sağolsun Uğur kardeşimiz istanbuldan beni hiç bırakmaz kendisine de selamlarımı iletiyorum. Şimdi bazı arkadaşlar motorun önü nasıl kalkar diye merak etmişler bir iki deneme yapmışlar hatta.Ben o hususta birşey yazmak istemiyorum ancak başarırlarsa videsonu izlemek isteriz hep beraber. Motorun yağ kalitesi konusunda markaların birbirinden farkı yok sadece fizibilite değerleri çok önemli. Yani soğuk ve sıcakta tahriş olma değerlerine bakın. Kış mevsimindeyiz havaların daha da soğuyacağı yönünde haberler duyuyoruz o nedenle yağını kendisi değiştiren arkadaşlar öyle yağlara çok para vermeyin 1,7 -1,8 arası 15-40 yada 20-40 koyarsanız yeterli olucaktır. Ustaların dükanlarında hemen kapı arkasında yağ standı olur hemen kakalamaya kalkarlar " abi on numara yağ koyalım sende görüceksin farkı " gibi numaralara kanmayın o yağ markalarından satış adedine bağlı indirim yada hediya kazanmaktalar nerdeyse çeşme suyunu bedava diye koyucaklar motora. Şimdilik hepinize iyi tatiller görüşmek üzere.
-
07 Mart 2011, 00:54
#8057
Selamlar 250mct kullanıcıları sizlere bir sorum olacaktı. Mondialin sitesine girdiğimde bu modeli göremiyorum acaba üretimden kalktımı? kalkmadıysa ötv indirimli fiyatı ne kadar oldu bilen var mı? Birde kanuni sitesine girdiğimde orda da cruiser modelleri göremiyorum acaba bu modellerin üretimi kalktı mı çoğu firmada? tamda ötv indiriminde
-
07 Mart 2011, 01:50
#8058
asi_efe09 adlı üyeden alıntı
dişlileri bugün aldım kargodan takmaya fırsat olmadı debriyaja koyduğum pulları cıkardım onunla uğraşırken yağ boşaltma vidasının yatağı yalama oldu orjinal vidanın 1 cm büyüğünü alıp taktım oldu inşallah kacırmaz!!! arkayı 30 önüde 15 yaptım mı 15 20 km artış olmazmı ? kasklarda ls2 iyi diyorlar ama
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 ----------
ben motora bugün 20 40 yağ koydum zararı oluırmu ?
Kışın ince / yazın kalın yağ kullanmak mantıklı olanıdır. Yazın aşırı sıcaklarda koyabilirsin motorun sevinir bu duruma ama kışın kullanacağın yağın "düşük ısı viskozitesi" 10w'yi geçmesin. Yazın kullanacağın yağın "yüksek ısı viskozitesi" ise 50den aşağı düşmesin. Servis yaz kış 10w 40 kullanıyor kitapçığına göre yapıyorlar. (şunu da unutmamak gerekir kalın yağ geç soğur)
ön zincir dişlisine değiştirmemeni öneririm ısrarla, çekiş üstünde oransal olarak arka dişliye göre daha büyük kayıp verirsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------
fatih383838 adlı üyeden alıntı
tesekkürler alp kardeş yüzsüzlük yaparak bi soru daha soracam. bu egzoz a film koyma olayını biliyormusun..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 ----------
arkadaslar bilmem sizde fark ettinizmi beycivan abimizi biraz kırdık sanırsam geçen aylarda form da mct kullanıcıları olarak alt sıralara düştük ona kızdı. abimiz bu formda emegi çok olanlardan diye düşünüyorum. abi özür dileriz tekrar dön aramıza
bu film olayı beycivan arkadaşımızın işi önceki sayfalarda yazdıklarını sitede arattırıp bulailirsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:35 ----------
mania59 adlı üyeden alıntı
alp abi bnm motor 74 km oldu ama sabahları calıstırdıgımda ortalama 1 dk boyunca beyaz duman atıyor cok deıl ama attı belli oluyor sence bır arızamı yoksa normalmı ?? cevabın için simdıden teşekkurler
beyaz duman atması soğuk havada normal. havalar ısınınca atarsa bir durum var dersn ;) beyaz kötü değildir maviye dönerse ya da kararırsa işin var demektir ;)
Bu arada aramıza hoşgeldin Kovboy..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:42 ----------
mengene adlı üyeden alıntı
Selamlar 250mct kullanıcıları sizlere bir sorum olacaktı. Mondialin sitesine girdiğimde bu modeli göremiyorum acaba üretimden kalktımı? kalkmadıysa ötv indirimli fiyatı ne kadar oldu bilen var mı? Birde kanuni sitesine girdiğimde orda da cruiser modelleri göremiyorum acaba bu modellerin üretimi kalktı mı çoğu firmada? tamda ötv indiriminde
sitelerde yok ama bayilerde var ;) üretimi 2007de kalktı diye duymuşdum.
-
07 Mart 2011, 02:56
#8059
km saati için ne fiyat istiyorsun kardeş.
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
-
07 Mart 2011, 03:37
#8060
kovboy03 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize selamlar,Yaşım 35 Afyonluyum.Adım serdar.yaklaşık olarak 20 yıldır motor kullanmaktayım.Çok değişik motorlara bindim.geçen yıl Tigerim vardı malesef dolandırıldım,o gitti.bu sayfanın ilk 58 sayfasını hiç atlamadan okudum ama sonra bitiremeyeceğimi anladım
buradaki arkadaşların yazdıklarındanda etkilenerek 2 gün önce bir MaCiT aldım.2006 model,6300km de 1400 TL ye fena değil motor.aldığımda arka balata bitmişti onu değiştittirdim 35 tl gitti.Zincirlerden ses geliyor usta diyor zincir takımı değişecek 100 tl civarında gider diyor.Bakalım aybaşına havale ettik.
Bugün motora bakım yaptım ,sağını solunu sildim.Alarm taktım. Yarın yağını değiştireceğim kaç lt yağ almakta bu motorlar.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
motorun hayırlı olsun,kazasız sürüşler..
bazı arkadaşlarımız 1.8 lt den falan bahsetmişler ama ben açıkçası 1.6 lt koyulmasından yanayım.. bizim motorlara 1.8 lt fazla gelıyor gıbı bence.. çünkü seviye çubugunu çok fazla geçiyor ve bu da zamanla keçelerde patlamaya ve yağ sızıntı yapmaya başlar..
6000 km de zincir neysede dişli seti de değişmesi erken geldi bana..ben 7000 km kullandıgımda zincir orta durumdaydı.. dişli setinde de bir sorun yoktu..birazda motoru kullanmayla alakalı sanırsam..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:35 ----------
Beycivan adlı üyeden alıntı
Bir süredir foruma katılamıyorum arayan oluyor abi bişeymi oldu sorun mı var diye hayır bir sorun yok sadece motorumu burdan satıyorum diye duyurmuştum balıkesirden bir kArdeşimize verdik çocuk telaşesinden ötürüde araba aldım. Ben aynı zamanda da ramzey qm 250 de yazıyorum aslında ilk oraya başladığım için ve motorum ramzey olduğundan öbür tarafa hemen hemen her gün giriyordum. Sağolsun Uğur kardeşimiz istanbuldan beni hiç bırakmaz kendisine de selamlarımı iletiyorum. Şimdi bazı arkadaşlar motorun önü nasıl kalkar diye merak etmişler bir iki deneme yapmışlar hatta.Ben o hususta birşey yazmak istemiyorum ancak başarırlarsa videsonu izlemek isteriz hep beraber. Motorun yağ kalitesi konusunda markaların birbirinden farkı yok sadece fizibilite değerleri çok önemli. Yani soğuk ve sıcakta tahriş olma değerlerine bakın. Kış mevsimindeyiz havaların daha da soğuyacağı yönünde haberler duyuyoruz o nedenle yağını kendisi değiştiren arkadaşlar öyle yağlara çok para vermeyin 1,7 -1,8 arası 15-40 yada 20-40 koyarsanız yeterli olucaktır. Ustaların dükanlarında hemen kapı arkasında yağ standı olur hemen kakalamaya kalkarlar " abi on numara yağ koyalım sende görüceksin farkı " gibi numaralara kanmayın o yağ markalarından satış adedine bağlı indirim yada hediya kazanmaktalar nerdeyse çeşme suyunu bedava diye koyucaklar motora. Şimdilik hepinize iyi tatiller görüşmek üzere.
saolasın abicim.. saygılarımı iletiyorum sana sağlıcakla kalasın ..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler