Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7821
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı fatih383838 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    MOTORUN DURUŞUNDA AKSAKLIK OLDUĞUNU ÜŞÜNÜYORUM SİZLERİN DE FİKRİNİ ALMAK İSTEDİM BU KONUDA YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. KORKULUK DEMİRİ KIRIK YAMUKLUĞU BELLİ OLUYO ASIL PROBLEMİM MOTORLA ÖN LASTİK ARASINDAKİ MESAFE SİZCE DE Bİ PROBLEM YOK MU SOL AYAĞIN ORDAKİ ŞASİ KIRIK KAYNAKLA DÜZELMESİ MÜMKÜNMÜDÜR EĞER MÜMKÜN DEĞİLSE TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ŞİMDİDEN DUYARLLILIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ...
    dostum fotoları biraz daha uzaktan çekseydin daha makbule geçerdi.. ama fikrimi söylemek gerekirse şase motorun kemikleridir..kaynak yapmak ne kadar sağlıklı olur bilemicem..ama şu varki böyle motor kullanmak çok bariz tehlikeli..ayağı kırık koşmaya çalışan bir insan düşün ne derecede sana daha çok zararı varsa o derecede tehlikeli..
    komple şasi almaya kalksan 350 tl ederi var işciliği hariç.. netten baktım şimdi..

    bence sen motoru kullanma hiç tavsiye etmem..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:16 ----------

    Alıntı xzxz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam mct kullanıcıları, ben kışa girerken lastiklerimi değiştirmek istiyorum motorumuz için önerdiğiniz ya da önermediğiniz bir marka model var mı ? orjinal lastikleri var şu anda üstünde 10bin km den sonra kabak oldu iyicene.

    ayrıca kışın motor ile ilgili ne yapılması gerek ? ekstra bi önlem almak gerekirmi siz ne yapıyorsunuz karda kışta, ben kapının önüne bağlıyorum iki tanede örtü örttüm üstüne bir sorun olmadı ama oladabilir mi ?
    paraya kıyarım dersen eğer, metzeller, michelin veya bridgestone alabilirsin..yok ben fazla pahalı olmasın dersen IRC marka lastik var.. eski sayfalarda bu lastiği kullanan mevcut sürücüler vardı.. ben hiç değiştirmediğim için tam olarak şunu al diyemem.. birazda bütçe meselesiyle ilgili bir durum ama lastikler motorun en önemli kısımlarından birisidir..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7822
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    arkadaslar ben motora petrol ofisindan aldigim 2 zamanli motorlar icin olan yagdan koydum, sorun olur mu?

    dun aksam ve bu sabah kullandim motoru, hic sorun yok, canavar gibi, ama cikar mi bir sorun?

  3. #7823
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı korn32 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar.250 mct arıyorum.modeli sorun değil.ıspartadayım.satılık motoru olan arkadaşlar korn32@mynet.com adresine maillerinizi bekliyorum..
    Ben istanbuldayım ve motorum satılık, aradaki mesafe sorun olmaz diyorsan konuşabiliriz.. burak__akkus@hotmail.com (arada iki tane alttan tire var) mail atarsan konuşabiliriz.
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  4. #7824
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar ben motora petrol ofisindan aldigim 2 zamanli motorlar icin olan yagdan koydum, sorun olur mu?

    dun aksam ve bu sabah kullandim motoru, hic sorun yok, canavar gibi, ama cikar mi bir sorun?
    dostum hemen o yağını değiştir..2 zamanlı motor değilki bizimkisi.. sorun yok diyorsun ama o ilerde patlak verirse çıkacak zararı tahmin edemezsin..

    koyacağın yağ 4 zamanlı olmalı.. motoru bu şekilde yağlanacak şekilde üretilmiştir çünkü...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  5. #7825
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum hemen o yağını değiştir..2 zamanlı motor değilki bizimkisi.. sorun yok diyorsun ama o ilerde patlak verirse çıkacak zararı tahmin edemezsin..

    koyacağın yağ 4 zamanlı olmalı.. motoru bu şekilde yağlanacak şekilde üretilmiştir çünkü...
    haklisin uzun vadede mutlaka zarari olacaktir.

    peki kis aylarina girdik ya, motoru garaja koyucam. bu yag bu sure icin motorda kalsa, yazin motoru cikarinca degistirsem sorun olur mu acaba?

  6. #7826
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haklisin uzun vadede mutlaka zarari olacaktir.

    peki kis aylarina girdik ya, motoru garaja koyucam. bu yag bu sure icin motorda kalsa, yazin motoru cikarinca degistirsem sorun olur mu acaba?
    olmaz ama içinde bir damla dahi bırakmayacak şekilde iyicene süzülmeye bırakman gerek.. mümkün olduğu müddet forumun geçmiş sayfalarını okuyun arkadaşlar çok faydalı bilgiler mevcuttur.. ayrıca okurkende not tutmanızı tavsiye ederim..

    herkese kazaısz sürüşler..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  7. #7827

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    arkadaşlar slm.
    depodaki mondial yazısını sökmeye çalışım ancak yazının alt kısmı depoya yapışık kaldı nasıl temizleyebilirim.

  8. #7828
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olmaz ama içinde bir damla dahi bırakmayacak şekilde iyicene süzülmeye bırakman gerek.. mümkün olduğu müddet forumun geçmiş sayfalarını okuyun arkadaşlar çok faydalı bilgiler mevcuttur.. ayrıca okurkende not tutmanızı tavsiye ederim..

    herkese kazaısz sürüşler..
    tesekkurler StyleOscar,

    bir de 10/40 ile 20/40 yaglari arasinda ne fark var, 10/40 daha iyi muhtemelen, daha pahali cunku. peki, 20/40 kotu mu?

  9. #7829
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tesekkurler StyleOscar,

    bir de 10/40 ile 20/40 yaglari arasinda ne fark var, 10/40 daha iyi muhtemelen, daha pahali cunku. peki, 20/40 kotu mu?
    20 40 yağ , 10 40 a göre daha katı yani anlıyacağımız dilde daha kalın yağdır..

    10-40 yağ, 20 40 a göre daha çabuk ısınır ve soğur..çok teknik detaylarını bilmiyorum ama bizim motora koyucak tür yağın standartı kitapçıktada belirttiği gibi 10-40 tır..hangi motor olursa olsun kitapçıkta yazan yağ, o motor için maksimum performans ve motor ömrü için olan değerdir..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  10. #7830
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    arkadaşlar mct nin arka lastik kaç lira 100 dediler kulaklarıma inanamadım ney ki kadar pahalı. iki yıl ne oluyor hero puch vardı ona aldık 12 dedi pazarlıkla 8 aldık. mct nin parçasına pazarlık yemiyor neyse

  11. #7831
    YurdaCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul - Maltepe
    Motosikleti
    2007 Model SYM Joyride Evo 200
    Alıntı fatih383838 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar mct nin arka lastik kaç lira 100 dediler kulaklarıma inanamadım ney ki kadar pahalı. iki yıl ne oluyor hero puch vardı ona aldık 12 dedi pazarlıkla 8 aldık. mct nin parçasına pazarlık yemiyor neyse
    Pahalı mı? senin lastik fiyatlarından haberin yok galiba, 100 lira dedğin çançinçon marka, bir de yukarıda arkadaşın bahsettiği markalara bakarsan (metzeller, michelin veya bridgestone) 300-350 liraya satıyorlar.. Lastik mct parçası değil ki, sonuçta mct de belli bir ebatta lastik kullanıyor.. Ben de lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum, bayağı bir araştırdım ve en uygun ist/bahçelievlerde bir firmada buldum. O da duro ve ırc marka =90-95 tl arka, michelin=105 ön..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:57 ----------

    Üstteki msjı dikkate almayın..

    Pahalı mı? senin lastik fiyatlarından haberin yok galiba, 100 lira dedğin çançinçon yada taiwan marka, bir de yukarıda arkadaşın bahsettiği markalara bakarsan (metzeller, michelin veya bridgestone) 250-350 lira aralığına satıyorlar.. Lastik mct parçası değil ki..! Ben de lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum, bayağı bir araştırdım ve en uygun ist/bahçelievlerde bir firmada buldum. O da duro=95 tl arka, 40tl ön

  12. #7832
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    mct nin yakıtı ne benim ki bi şekil 55 tl 260 km yaptı yaptı çok degil mi

  13. #7833
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı fatih383838 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mct nin yakıtı ne benim ki bi şekil 55 tl 260 km yaptı yaptı çok degil mi
    çokkk..ben bile şehir içi kullanımda dur kalk çok yapmama rağmen yedek dahil 330 dan aşağıya inmedim hiç..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  14. #7834
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çokkk..ben bile şehir içi kullanımda dur kalk çok yapmama rağmen yedek dahil 330 dan aşağıya inmedim hiç..
    nasıl düşürebilrim yakıtı dün hava ayarına baktım tabi dogru tahmin ettiysem karburatörün altında iki vida var onlar mı. biri iiiice sıkılmış içte, digeri gevşek dışta bana bi acayip geldi. sonuna kadar bastım 110 yaptı hızıda düşük demi. biride kelebek ayarı bozuk bunun diyo aslı var mı

  15. #7835
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı fatih383838 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl düşürebilrim yakıtı dün hava ayarına baktım tabi dogru tahmin ettiysem karburatörün altında iki vida var onlar mı. biri iiiice sıkılmış içte, digeri gevşek dışta bana bi acayip geldi. sonuna kadar bastım 110 yaptı hızıda düşük demi. biride kelebek ayarı bozuk bunun diyo aslı var mı
    hava ayarını ayarlamayı bilmiyorsan ellemesen daha iyi..

    o 2 vida tam sıkılı konumdayken 3.5 tam tur döndüreceksin, 2 side eşit olmalı..kelebek ayarı derken neyden bahsettin anlamadım açıkçası

    motoru çok yakan arkadaşlar öncelikle şunları uygularsanız illaki farkeder:

    - hava filtresini temizleyin baktınız filtre kötü filtrenizi değiştirin..
    - hava ayar vidalarını 2 si eşit olacak şekilde 3,5 tur çevirin ve sürekli ayarlarla oynamayın..
    - motor iyicene ısındıktan sonra motorun rölanti devrini kontrol edin yüksek ise rölantisini kısın..
    - bujilerinizi temizleyin..ngk yada diğer kaliteli marka buji kullanın servisteki bujiler iyi değil..
    - lastik basınçlarını kontrol edin..
    - jiklenin tam kapalı konumda olduğunu iyi kontrol edin..

    ayrıca bunların dışında ise;

    - motorunuzu yüksek devirli ve agresif kullanımdan kaçının..
    ani gazlamalar aragaz vermeler de çok etkiler ayrıca motorun ömründen de yer..altınızdaki motorun racing olmadığını unutmayın bunlar sürat motoru değil keyif motorudur..
    - şehir içi kullanım motorun yakıtını etkiler dur-kalk olayı özellikle..
    - hızınız 80 km nin üstüne çıkınca makine fazla yakmaya başlar..

    motorunuzun max hızı ayarlarıyla ve parçalarıyla oynanmadığı sürece 110 bilemediniz 120 zar zor görür ve uzun süre bu hızda gitmez..bu motorun max ideal hızı 100 km hızdır..bu şartları geçmediğiniz sürece motorunuz şehir içi tam depoyla 350 km gitmesi gerek..bendeki değerler böyleydi..

    illaki hızlı gitsin derseniz benim gibi motorun keyfini çıkarıp kullandıktan sonra satıp, başka bir model veya tarz almayı düşünmeniz gerekir..


    aklıma gelenler bunlar şimdilik..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  16. #7836

    Üyelik
    04 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mct 250

    Bende Aranıza Katıldım

    Arkadaşlar bende yaklasık 1 ay önce Mct 250 aldım motordan ilk hafta boyunca hava sovukta olsa üstünden inmedim : ) ama 3 haftadır kullanmıyorum ve sovukta duruyor. dün çalıştırmayı denedim çalışmıyor. motorun kontağını ceviriyorum marşa basıyorum ses geliyor ama çalışmıyor. jikle'yi sık dedi bi arkadaş ama jikle neresinde bulamadım bi yardımcı olan olursa çok sevinirim.

    (Kullanım klavuzu flan varsa linkini verirseniz veya resim üzerinde jiglenin bulundugu alanı kırmızı boyayarak gösterirseniz sevinirim.)

  17. #7837

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    ben de motoru 1 hafta çalıştırmadım hafta sonu çalıştırmayı denedim çalışmadı. sanırım akü zayıfladı ondandır. jikle sol elciğin yanında. ama onunla ilgisi yok sanki.

  18. #7838

    Üyelik
    04 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mct 250
    Alıntı sc-aquila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de motoru 1 hafta çalıştırmadım hafta sonu çalıştırmayı denedim çalışmadı. sanırım akü zayıfladı ondandır. jikle sol elciğin yanında. ama onunla ilgisi yok sanki.
    Sol elcigin Yanında derken Rica etsem bi resmini bulup üzerini cizebilirmisin.
    Tam görünür bir şekilde. Alttaki Resimde Görünen Yermi.?



    Uploaded with ImageShack.us

  19. #7839

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    evet jikle orası

  20. #7840

    Üyelik
    04 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mct 250
    Alıntı sc-aquila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet jikle orası
    Teşekürler Son olarak kendime dogru cektigimdemi Açık oluyor yoksa
    resimde göründügü gibimi acık


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 72 kullanıcı var. (0 üye ve 72 misafir)

Bu Konudaki Etiketler