Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7801
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Artdemus kardeşim neden bu motoru sıfır almaya çalışıyorsun ki bak bu forumda bile arkadaşlarımızın satılık çok temiz binilmiş mct leri yada ramzey 250 leri var. İkinci elde motorlar çok hesaplı sıfırı ise pahalı ve bir sürü evrak trafiği yaşayacaksın. Yerinde olsam sıfır diye bu kadar ısrar etmezdim.Yinede sen bilirsin. bakoyoko kardeşim hardiskin hayırlı olsun derken anlayamadım..konuyu açarmısın biraz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7802

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artdemus kardeşim neden bu motoru sıfır almaya çalışıyorsun ki bak bu forumda bile arkadaşlarımızın satılık çok temiz binilmiş mct leri yada ramzey 250 leri var. İkinci elde motorlar çok hesaplı sıfırı ise pahalı ve bir sürü evrak trafiği yaşayacaksın. Yerinde olsam sıfır diye bu kadar ısrar etmezdim.Yinede sen bilirsin. bakoyoko kardeşim hardiskin hayırlı olsun derken anlayamadım..konuyu açarmısın biraz.
    gecenlerde tesadüf üzeri benım arkadasımla alısveris yapmıssın 60 gb harddisk almıssın.
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  3. #7803
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    gunaydin arkadaslar,

    simdi kar/kis geldi, suremiyoruz motoru, genelde bodrumda duruyor. boyle durunca neler yapmak gerekir? arada bir calistirip akuyu diri tutmak lazim galiba, baska?

  4. #7804
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Birde lastiğin sürekli aynı yerine baskı yapmasın diye yerini değiştirmek gerekiyor diye biliyorum. Malum orta ayağa alıp lastiğin yerle temasını kesemiyoruz biz. Sanırım betonla direk temasını kesmek iyi olur.
    Birde muhtemelen bu sitede görüp bilgisayarıma kaydettiğim bi yazı var. Yazana tekrar tekrar teşekkürler.



    Gönül isterki motosikletlerimize yaz-kış binelim. Ancak her zaman bu mümkün olmayabiliyor. Kimi zaman yaşadığımız bölgenin iklim şartları, kimi zaman bizim uygun olmayışımız buna neden olabilir. Peki, eğer kışın motorumuza binemeyeceksek, onu nerede nasıl ve ne şekilde muhafaza edeceğiz. Bununla ilgili yabancı siteleri gezdim dolaştım ve topladığım bilgileri sizler için çevirerek burda paylaşmak istedim. Adım adım ve madde madde gideceğiz. Evet hazırsak başlayalım;


    1 - Muhafaza edeceğimiz yeri belirleyelim ve gerekli ekipmanları hazırlayalım

    Motorumuzu nereye koyacağımızı önceden planlamalı ve son ana bırakmamalıyız. Bulacağımız yerin çok soğuk ya da çok sıcak ısı seviyelerine gelmeyecek bir yer olması önemli. Ayrıca bu yer, kimyasal gazlar çıkarabilecek malzemelerin bulunmadığı bir garaj vs. olmalı, çünkü bu tür gazlar motorun organik parçalarına (lastik, plastik aksam vs.) zarar verecektir. Elektrik motorları ve ısıtıcılar da çalışmaları esnasında ozon üretirler ve ozon lastiklerimizin baş düşmanlarındandır. Bu yüzden, motorumuzu ozon kaynaklarından uzak bir yerde muhafaza etmeliyiz.
    Motorumuzu koyacağımız zeminin toprak bir zemin olmaması da tercih sebebi olmalıdır. Toprak zeminler kış boyunca yağan kar ve yağmurun nemini toplayıp sizin motorunuzun üzerine yağdıracaktır. Kış sonunda motorunuzun pas içinde olmamasını istiyorsanız kuru, nemsiz bir yerde muhafaza etmelisiniz.


    2 - Motorla son bir tur, depoyu fulleme işleri

    Motorumuzu yıkayıp temizlemeden önce son bir gezi iyi olacaktır. Gezimiz 20 dakika civarlarında olabilir. Gezi sonunda garajımıza (saklayacağımız yer) dönerken depoyu fullemeyi unutmuyoruz. Ayrıca Türkiye'de nerede satılır ve adı nedir bilemiyorum ancak benzine katılan bir stabilizatörden söz ediliyor. Motorumuza gezi sonunda bunu da ekliyoruz. Bu malzemeyi ekleme amacımız ise benzinin içindeki değişik bileşimlerin, uzun süreli kullanmama durumlarında motorun karburatoru ve yakıt sistemindeki diğer parçalara zarar verebilecek olması. Ayrıca motorumuzu ısıtmak için durduğu yerde uzun süre çalıştırırsak, ısınan krom egzoz borumuz, yeterli soğuma alamayacağı için sararacaktır, bilginize.


    3 - Yağ değişimi

    Motorumuzu kış uykusuna yatırmadan önce alacağımız belki de en önemli önlem, yağ değişimi olacaktır. Motorumuzla az önce tur atmıştık ve motorumuz hala sıcak. Motorumuzun yağını, sıcakken değiştirmeliyiz, bunu unutmayın. Ayrıca bazı kitapçıklarda veya broşürlerde kış için saklayacağımız motorumuzun yağ haznesini ağzına kadar doldurmamızı tavsiye edebilirler. Bunu kesinlikle yapmayın. Motorumuza kendi kullanma klavuzumuda bulunan "normal" miktarı koyacağız. Değiştireceğimiz yeni yağı mümkün olduğunca ucuz almaya çalışın. Çünkü bu yağı, bahar geldiğinde tekrar boşaltacak ve kaliteli yağımızı dolduracağız. Yeni yağımızı da doldurduktan sonra motorumuzu çalıştırıyoruz ve 1-2 dakika çalışır durumda bekliyoruz. Bu sayede yeni koyduğumuz yağ, motorun içindeki eski yağın yerini tamamen alabiliyor. Bunu da yaptıktan sonra motorumuzu kış uykusuna yatacağı yere tekrar geri koyuyoruz.


    4 - Motorumuzun yerden temasını keselim

    Motorumuzda orta ayaklık varsa, bunu kullanarak motorumuzu bırakıyoruz. Hatta mümkünse lastiklerin altına uygun tahtalar hazırlayarak zeminle temasını kesiyoruz. Ancak motorunuzun orta ayaklığı yoksa, motorunuzu dikey konumda tutmak ve yerden kaldırmak için ilginc materyaller kullanmanızı tavsiye etmiyoruz. Motoru yerden keseyim derken düşmesini kimse istemez. Eğer bunu yapamıyorsanız, motorunuzu kış boyunca en azından haftada bir kere bulunduğu yerden 1 metre kadar hareket ettirerek uzun süre zemine lastiğin aynı bölgesinin temas etmemesini sağlıyoruz.


    5 - Hava girişi ve egzozun kapatılması

    Tercihen motorumuzun sıcak ancak egzozumuzun soğumuş olduğu sırada, egzozumuzun içine bir miktar WD40 (pas önleyici bir sprey) sıkacağız. Ve ardından uygun bir malzeme ile (tercihen plastik, lastik) egzozumuzu hava içine giremeyecek şekilde tıkıyoruz. Aynı işlemi karburatorun hava girişine de uyguluyoruz ki motorun içine hava ile beraber nem de girmesin.


    6 - Akünün çıkarılması ve doldurulması

    Kış boyunca yatacak olan motorunuzun aküye ihtiyacı olmayacaktır. Akümüzün daha stabil sıcaklıkta muhafazası için onu çıkarıp eve goturmemizde fayda var. Akünün içindeki sıvı donduğunda, diğer sıvılar gibi genleşeceği için akünün çatlamasına ve kullanılmaz duruma gelmesine neden olabilir. Yok eğer motoru muhafaza edeceğimiz yer sıcak diyorsanız aküyü sökmek zorunda değilsiniz. Ancak bakımı ve temizliği nedeniyle sökmenin size hiçbir zararı olmayacak, faydası olacaktır. Ayrıca akümüzün şarjını da dolu tutmamız iyi olur.


    7 - Motorun temizlenmesi, kurutulması ve parlatılması

    Motorumuzu yıkamak için sabunlu bir kova su yada motosikletler için üretilmiş şampuanlardan kullanabilirsiniz. Motorumuzu kesinlikle basınçlı su pompaları ile yıkamıyoruz. Basınçlı suyun motorun aksamına zarar verebileceğini unutmayın. Motorumuzu iyice yıkadıktan sonra iyice kurulamalıyız. Motor kısmı sıcaksa kendiliğinden kuruyacaktır. Ancak ıslak ve nemli kalan diğer parçaları kurulamaya özen gösterin. Motorumuzun boyalı, kromajlı kısımlarını da gerekli koruyucular ya da parlatıcılar ile temizlersek, kış boyunca paslanma ihtimalini minimuma indirmiş oluruz.


    8 - Motorun örtülmesi

    Motorumuzu yıkadıktan sonra iyice kuruttuğumuza emin olmalıyız. Daha sonra motorun üzeri "nefes alabilen" kumaş bir örtü ile örtülmelidir. Eğer motorumuzu kapalı bir yerde bırakamadık ve yağışa karşı da koruma istiyorsak, bu amaç için üretilmiş Gore-tex brandaları tercih etmeliyiz. Motorumuzu tamamen naylon bazlı ve hava geçirmeyen bir branda ile örtersek, alttan gelen nemli havanın motor üzerinde toplanmasına neden oluruz ki, metal parçaların baş düşmanı nemdir.

    9 - Motorumuzun tekrar yollara dönüşü

    Brandamızı çıkarıyoruz. Daha sonra motorumuzun çalınmasına karşı takmış olduğumuz büyük kilitlerimizi de çıkarıyoruz. Daha sonra lastik havalarımızı kontrol ediyor ve uygun değilse gerekli havayı lastiklerimize basıyoruz. Motorumuzu eğer ayaklık üzerinde yerden yükseltmişsek, dikkatlice indiriyoruz. Daha sonra motorumuzu yıkayarak üzerine daha önceden sürdüğümüz pas önleyiciler ve diğer koruyuların akıtılmasını sağlıyoruz. Daha önce çıkardığımız akümüzü, şarj edilmiş olarak motorumuza takıyoruz. Motorumuzun gaz kelebeğini, ON/RES/PRI şeklinde olan motorlarda önce 20 saniye kadar PRI konumuna, daha sonra ON konumuna getiriyoruz. ON/RES/OFF şeklinde olan motorlarda ise direk ON konumuna getiriyoruz. Egzozumuza ve hava girişlerine taktığımız plastik parçaları çıkarıyoruz. Motorumuzu havalandırması iyi olan bir yere alarak 20 dakika kadar rölantide çalıştırıyoruz. Motorumuzu 2 aydan daha uzun süre kullanmadı isek (ya da motorumuzu korumak için yağı kış başında değiştirirken ucuz yağ koydu isek) yağını değiştiriyor ve kaliteli bir sentetik - yarı sentetik yağ koyuyoruz. Yetkili servise ya da iyi bir ustaya giderek motorumuzun sübop ayarını yaptırıyoruz. Bujileri kontrol ettiriyor ve gerekiyorsa (ki gerekme ihtimali oldukça yüksek) değiştiriyoruz. Yine yollardayız... İyi sürüşler..

  5. #7805
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    merhaba arkadaşlar nasılsınız bakalım =) tabi havalar soğudu bayaa kimse kolay kolay binmez motoruna, binmesini de tavsiye etmem açıkçası..yeni sezona kadar birşey almıyacağım bende.. gv250 var aklımda onda karar kıldım bakalım..herkese selamlar..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  6. #7806
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Baelmoth tesekkurler bilgiler icin, bir de ben bugun motoru bi cikardim, daha iki gundur garajda olmasina ragmen on frende sorun olusmus hemen, frene basiyorum, takili kaliyor, geri itmem gerekiyor duzelmesi icin. 2 gunde boyle sorun olduysa kac ayda kim bilir neler olacak...

    Styleoscar, gv250'yi ben de ne zamandir dusunuyorum, goruntusu ozellikle de camurluklari super. ama hazir degistirmisken yuksek motorlu bisey alayim diye dusundum sonradan, mct'den illaki guzeldir o motor ama yine 250'lik kullanmis olacaz, kesmez gibi geliyor bana?

    Son bisey daha danisayim, kararsiz kaldim bu konuda, benim tecilim 2012'nin basinda bitiyor, o zaman askere gitmem gerekicek, mct'yi alali da 5-6 ay oldu, yeni motor almak istiyorum, ama alsam da 1 yaz kullanicam, sonra askere gidicem, deger mi sizce motoru degistirmeye?

  7. #7807
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baelmoth tesekkurler bilgiler icin, bir de ben bugun motoru bi cikardim, daha iki gundur garajda olmasina ragmen on frende sorun olusmus hemen, frene basiyorum, takili kaliyor, geri itmem gerekiyor duzelmesi icin. 2 gunde boyle sorun olduysa kac ayda kim bilir neler olacak...

    Styleoscar, gv250'yi ben de ne zamandir dusunuyorum, goruntusu ozellikle de camurluklari super. ama hazir degistirmisken yuksek motorlu bisey alayim diye dusundum sonradan, mct'den illaki guzeldir o motor ama yine 250'lik kullanmis olacaz, kesmez gibi geliyor bana?

    Son bisey daha danisayim, kararsiz kaldim bu konuda, benim tecilim 2012'nin basinda bitiyor, o zaman askere gitmem gerekicek, mct'yi alali da 5-6 ay oldu, yeni motor almak istiyorum, ama alsam da 1 yaz kullanicam, sonra askere gidicem, deger mi sizce motoru degistirmeye?
    ön frene takılma olayı kablolardan olmuştur beklemekten olacağını sanmam..
    ayrıca gv250 28 hp, emin ol keser yani :D heleki çin olmamasını da hesap edersen baya bir tatmin edici olur bence..250 cc sınıfında en iyisi bu ..
    gv den sonraki aşamam büyük olasılıkla da enduro olacaktır o da transalple başlar tahminimce..

    ayrıca askere gideceksen hiç motor alma kardeşim mct güzel makine seni tatmin eder merak etme kullandıkça tadını çıkarmana bak ..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  8. #7808
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    bir sonraki motorumu buldum; hyosung gv 650

    ama pahali ya, shadow'la, dragstar'la, intruder'la ayni fiyata nerdeyse, deger mi acaba?


    bu arada, mct'yi garaja koydum ama hic bir kis hazirligi yapmadim, yag degisimi falan filan... sorun olur mu, yoksa mutlaka bakim yapip oyle mi koymak lazim garaja?

  9. #7809

    Üyelik
    18 Ağustos 2009
    Şehir
    KiLYoS
    Motosikleti
    MCT 330 special
    Bu benden olsun dedim arkadaşlar Benim Mct 330 cuğum.
    Yapım zamanında

    bitmiş hali

    Hyosung ve s&t kanuni arasındaki farklar ıcın:farao: tıkla http://img441.imageshack.us/img441/2789/88496e0a04f846249c1a790.jpg

  10. #7810
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir sonraki motorumu buldum; hyosung gv 650

    ama pahali ya, shadow'la, dragstar'la, intruder'la ayni fiyata nerdeyse, deger mi acaba?


    bu arada, mct'yi garaja koydum ama hic bir kis hazirligi yapmadim, yag degisimi falan filan... sorun olur mu, yoksa mutlaka bakim yapip oyle mi koymak lazim garaja?
    gv 650 yi mct yi aldığımdan beri görüyorum ve hastasıyım
    çok şahane görünüşü olan bi motor ama dediğin gibi pahalı :(
    Hele şu mavisinin duruşuna bi bakın

  11. #7811
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı w3l3t46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu benden olsun dedim arkadaşlar Benim Mct 330 cuğum.
    cok guzel olmus, mct oldugunda inanmak zor

    bir de o sele'de rahat edebiliyor musun?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

    boyle acik renkleri normalde sevmem ama gv 650'ye her renk gidiyor

    bir de cantalar da iyi olmus, alirsam bu cantadan da yaptiririm.

    bugun mct'mi cikarip bi iki tur attim, bi hafta surmeyince nasil ozlemisim o sesi, o atikligi

    Alıntı Baelmoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv 650 yi mct yi aldığımdan beri görüyorum ve hastasıyım
    çok şahane görünüşü olan bi motor ama dediğin gibi pahalı :(
    Hele şu mavisinin duruşuna bi bakın

  12. #7812
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    İst/Pendik
    Motosikleti
    ÇaPPıR..../XGJAO-200-8
    ya bn bir çin çappırı kullanmaktayım marka xgjao 200-8 arka fren pedalına basmak içina yağımı kaldırıp ileri atıp öyle basmam gerekiyor arada depoyla haşır neşir oluyorum bu sorun sizin motorlardada oluyormu normalde arka fren sağ ayak ucunda olması lazım değilmi tak diye basmak için..

  13. #7813
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    mct'de oyle absurd bir durum yok, olmasi gerektigi yerde fren pedali.

    Alıntı cengaver29 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya bn bir çin çappırı kullanmaktayım marka xgjao 200-8 arka fren pedalına basmak içina yağımı kaldırıp ileri atıp öyle basmam gerekiyor arada depoyla haşır neşir oluyorum bu sorun sizin motorlardada oluyormu normalde arka fren sağ ayak ucunda olması lazım değilmi tak diye basmak için..

  14. #7814

    Üyelik
    18 Ağustos 2009
    Şehir
    KiLYoS
    Motosikleti
    MCT 330 special
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok guzel olmus, mct oldugunda inanmak zor

    bir de o sele'de rahat edebiliyor musun?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

    boyle acik renkleri normalde sevmem ama gv 650'ye her renk gidiyor

    bir de cantalar da iyi olmus, alirsam bu cantadan da yaptiririm.

    bugun mct'mi cikarip bi iki tur attim, bi hafta surmeyince nasil ozlemisim o sesi, o atikligi
    valla bilmiyorum alışkanlıkmı ama ben gayet rahatım cok sert cukurlarda ustunden 3-4 parmak hava boslugu bırakıyorum alıskanlık oldu ne olur ne olmaz
    Hyosung ve s&t kanuni arasındaki farklar ıcın:farao: tıkla http://img441.imageshack.us/img441/2789/88496e0a04f846249c1a790.jpg

  15. #7815
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    slm arkdaşlar nasılsınız.. bakıyorumda kimsecikler kalmamış sanki be :D nerelerdesiniz ya.. tamam kış ayı kimse binmiyorda unuttunuz forumu bizleri he..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  16. #7816
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    milleti bilmem de ben yatayım alalı bir buçuk ay ne oldu günlük her yerini siliyorum geçen fark ettim sol arka katlanabilir ayaklığı tutan iki vida var ya. tam o iki vidanın üstündeki ana şase kırılmış yerinden biraz sapmış.(siyah boru) O an yıkıldım bittim. Ama çok şükür motorun şakulü yerinde arka lastik mili milime ön lastiğin iznden gidiyor ellerimi bırakıyorum kasislere bile giriyorum hedefe kilitlenmiş gibi gidiyor. ama benim gözünde düştü gari. o demir mi çelik ney bilen varmı. yaptırıp satacam. kayseri den mct alıcısı ve 251 ya da 301 mz satıcısı aranıyor. ayrıyeten BU FORMU YAPANDAN DA KULLANANLARDAN DA ALLAH RAZI OLSUN . bizim burda iki kelime ile aniattıgımız iki dakkalık işe motorcular dünyanın parasını alıyor. geçen yağ aldım degiştirelimmi dediler elim ayagım yağ olmasın diye tamam dedim sonra sordum ücretlimi diye 10 lira dedi. Ordan çıktım eve gelene kadar aklımın yettiğince dilimin döndüğünce ana avrat sövdüm. hiç gitmezdim motorcuya hele bu olayın üstüne töbe. allah motorcuları babası çok olan araç sürücülerinden uzak tutsun herkeze teşekkürler

  17. #7817

    Üyelik
    20 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul - okmeydanı
    Motosikleti
    mct 250
    selam mct kullanıcıları, ben kışa girerken lastiklerimi değiştirmek istiyorum motorumuz için önerdiğiniz ya da önermediğiniz bir marka model var mı ? orjinal lastikleri var şu anda üstünde 10bin km den sonra kabak oldu iyicene.

    ayrıca kışın motor ile ilgili ne yapılması gerek ? ekstra bi önlem almak gerekirmi siz ne yapıyorsunuz karda kışta, ben kapının önüne bağlıyorum iki tanede örtü örttüm üstüne bir sorun olmadı ama oladabilir mi ?

  18. #7818

    Üyelik
    22 Aralık 2010

    ..

    merhabalar.250 mct arıyorum.modeli sorun değil.ıspartadayım.satılık motoru olan arkadaşlar korn32@mynet.com adresine maillerinizi bekliyorum..

  19. #7819
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D


    MOTORUN DURUŞUNDA AKSAKLIK OLDUĞUNU ÜŞÜNÜYORUM SİZLERİN DE FİKRİNİ ALMAK İSTEDİM BU KONUDA YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. KORKULUK DEMİRİ KIRIK YAMUKLUĞU BELLİ OLUYO ASIL PROBLEMİM MOTORLA ÖN LASTİK ARASINDAKİ MESAFE SİZCE DE Bİ PROBLEM YOK MU SOL AYAĞIN ORDAKİ ŞASİ KIRIK KAYNAKLA DÜZELMESİ MÜMKÜNMÜDÜR EĞER MÜMKÜN DEĞİLSE TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ŞİMDİDEN DUYARLLILIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ...

  20. #7820
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı fatih383838 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    MOTORUN DURUŞUNDA AKSAKLIK OLDUĞUNU ÜŞÜNÜYORUM SİZLERİN DE FİKRİNİ ALMAK İSTEDİM BU KONUDA YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. KORKULUK DEMİRİ KIRIK YAMUKLUĞU BELLİ OLUYO ASIL PROBLEMİM MOTORLA ÖN LASTİK ARASINDAKİ MESAFE SİZCE DE Bİ PROBLEM YOK MU SOL AYAĞIN ORDAKİ ŞASİ KIRIK KAYNAKLA DÜZELMESİ MÜMKÜNMÜDÜR EĞER MÜMKÜN DEĞİLSE TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ŞİMDİDEN DUYARLLILIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ...
    haci cozumu ne olur bilmiyorum ama, bariz yamukluk var.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:48 ----------

    Alıntı xzxz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam mct kullanıcıları, ben kışa girerken lastiklerimi değiştirmek istiyorum motorumuz için önerdiğiniz ya da önermediğiniz bir marka model var mı ? orjinal lastikleri var şu anda üstünde 10bin km den sonra kabak oldu iyicene.

    ayrıca kışın motor ile ilgili ne yapılması gerek ? ekstra bi önlem almak gerekirmi siz ne yapıyorsunuz karda kışta, ben kapının önüne bağlıyorum iki tanede örtü örttüm üstüne bir sorun olmadı ama oladabilir mi ?
    kisa girerken ne yapilmali diye ben de sormustum gecen haftalarda, cok ayrintili bir cevap gelmisti, 1-2 sayfa geriye bakarsan gorursun.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------

    bu arada havalar super ya, tam motor surmelik, bikac gundur biniyorum mct'ye, bugun de yag degistirdim kisa girmeden, bir de farda sorun vardi, park fari yerine led taktirdim, beyaz oldu, baya iyi duruyor. yanimda nakit olsa uzun fari da led taktiracaktim, hem de normal ampule gore cok az enerji harciyormus.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler