Teşekkür ederim. Umarım bütün dostluklar kalıci olur.chopper250 adlı üyeden alıntı
Çantaya gelince söktüğüme pişman oldum, gerçi iyi bir temizlik yaptım ama: yarın nöbet çıkışı ilk işim çantaları takmak olacak.
Teşekkür ederim. Umarım bütün dostluklar kalıci olur.chopper250 adlı üyeden alıntı
Çantaya gelince söktüğüme pişman oldum, gerçi iyi bir temizlik yaptım ama: yarın nöbet çıkışı ilk işim çantaları takmak olacak.
okan 4037;
bence hiç tereddüt etmeden motoru alabilirsin benim burda hem jinlun hem keway hemde ramsey kullanan arkadaşlarım var kimseye çamur atmak istemem ama bizim motor hem parça olarak hem görüntü olarak hemde biraz sıkıntılıda olsa yedek parça olarak bol ve zengin. geçmişte yazılanları okuduğun zaman motorda ufak tefek arızalar tel kopması ayna sıkıntısı vb.sorunlar dışındaa ciddi bir sıkıntı yaşayan 2-3 arkadaş dışında kimsecikler yok.
HİÇ TEREDDÜT ETMEDEN ALABİLİRSİN DOSTUM.
Şimdiden hayırlı olsun
Başkalarının düşünceleriyle akıllı olacağıma, kendi adıma deli olmayı yeğlerim.
bugün finikeden kaş gittik, finike-kaş arasını bilenler bilir rampaları filan iki kişi hiç kasmadan çok güzel gittik geldik hatta kaş içinde dik rampalardan çıktık, banamısın demedi motor. Bu arada arkadaşlar motordan çok zırıltı geliyo diyenler o ses benzin deposunun bittiği yerde üstte alyan ile açılabilen küçük bi civata var onu sıkın ve yine her iki taraftada toplam 4 tane vida var onlarıda yıldız tornavida ile sıkın artık ne ses gelir ne zırıltı sadece motor sesini duyarsınız..
--- Birde sorum olucak arkadaşlar Zingir Gergi olayının nasıl yapıldığını bilen biri varsa ayrıntılı bir şekilde anlatabilir mi acaba ?
Bugün Antalya / Kumluca servisine gittim oradaki Süleyman bey gerçekten çok ilgilendi, önce telefonla arayarak depo kapağımın geldiğini söyledi gidip kapağı aldım, daha sonra jant tellerini yeni gelen kalın tellerle değiştirmek ve genel bi kontrol için gün verdi, yani buralarda servis işi baya bi iyiiii...
Arkadaşlar NERELERDESİNİZ? Topic ölüyor. yoksa sıkıldınız mı? 250 MCT den.
Ben bugün 3000 km. devirdim. Hiç olmazsa km yazın.
arkadaşlar aranıza dün katıldım bende 250 mct kullanıyorum bu siteyi dün gördüm oldukça güzel inşallah böyle devam eder motorum hakkında bilmediğim baya şeyler varmış bazı kişilerin yorumlarını ve görüşlerini okuduktan sonra öğrendim teşekkür ederim görüşmek üzere
Öncelikle hoşgeldin aramızahursoy64 adlı üyeden alıntı
Bu topic gerçekten hepimiz için çok faydalı. Bundan sonra da inşallah böyle olur ama bunun için hepimizin daha çok katkıda bulunması gerekiyor.
Bu arada senin motor kaç km. de ne zaman aldın? Hiç sorun yaşadın mı? Anlatırsan seviniriz.
ben motoru buyıl mart ayında aldım şu an motorun km 2100 yani ehliyetim olmadığı için şu an fazla gezemedim sağolsun yeni emniyet müdürümüz kuş uçurt muyor nasipse 26 ağustosta neyse ben uşaktayım uzun yol olarak 2 ay önce ehliyetli bi arkadaş bulup denizliye gittik motor o zaman 850 km de idi allah ne verdiyse giderken de gelirkende bastık tık demedi hiç 120 130 dan aşağıya düşmedik uşak ta aksesuar sıkıntısı olduğu için sadece motora bir kaç malzeme için gittik denizliden geldikten sonra 1 kaç hafta sonra motoru fazla sıkıştırdığımızdan olsa gerek yağ keçesi patlamış neden se 250 mct ye uygun yağ keçesi yokmuş şükür bizim usta bişeyler bulup tornacıda bizimkine uygun bir keçe yaptı 10 gün motor bekledikten sonra allaha şükür yağ keçemizle sorunumuz yok şimdi 4. defa motorumu arka cant teli yüzünden servise bıraktım kalınları ile deyişecekmiş inşallah (garantisiz) ya birde bana motorunu periyodik bakıma bırakanlar cevap yazsın ben motoru 2 kez periyodik bakıma bıraktım deyişen yağ bana çok pahalı geldi 40 00 ytl bu motor yağı bu kadar pahalımı garantiden deyişmezmi?eksoz açma olayında da gerçekten eksosun susturucularını çıkartınca tatmin edici bir ses veriyormu ona göre çıkartmakyı düşünüyorum ben sadece eksozun çevresine 8 adet makkabla delik deldim ses için ama tatmin etmedi geçen ayda eksozun birkaç yerine asit akmış eksoz nikalajının bazı yerleri gitmiş pek belli olmuyo ama servise gittiğimde aküden asit geldiğini ve bir daha olmıycanı söylediler gerçi birdaha olmadı ama bilgisi olan yazsın 2 gündür okuduklarıma bakınca bütün arkadaşların servisle sıkıntısı var benimde vardı ben biraz çözdüm o sorunu galiba onuda başka zaman yazarım görüşmek üzere
Bende şubatın sonunda aldım(2005 model-2006 lara göre işçiliği daha iyi gibi). Ehliyet sorunum yok ama bende iş yüzünden fazla gezemiyorum.3000 km geçti.hursoy64 adlı üyeden alıntı
Serviste periyodik bakım ücretsiz sözde ama burda 25 YTL yağ parası alıyorlar(Gerçi ben ne yağ koydukları belli olmadığı için yağını kendim değiştiriyorum. Yinede aynı parayı veriyorum yoksa kaşelemiyorlar).
Diğer sorunların için üzüldüm. Bende tel kırılması olmadı.
ya bu kaşeletme işi ne anlatırmısınız ben okadar servise gittim hiç bi şekilde kaşe görmedim hiçbirşeyi kaşelemediler
göktax ankaranın neresindesin ankarada kask sorunu varmı ? yani kasksız dolaşabiliyormusunuz ?
Kullanım kitapçığının arkasında periyodik bakım çizelgesi var. 500-1000-2000-4000... Bakımlarında bakım yapan yetkili servis bu bölüme ruhsat bilgilerini motorun km sini ve yaptığı işlemleri yazıp kaşeliyor ve bunu fabrikaya gönderiyor aksi halde periyodik bakımlar yapılmamış sayılır ve motor garanti kapsamından çıkar ilerde başın ağrır. Bunu bir araştır çok önemli.hursoy64 adlı üyeden alıntı
Ben ankarada Keçiören de oturuyorum iş yerim Esenboğa da. Sık sık da Ostim Bahçelievler civarına giderim. Ama mutlaka kaskımı takarım. Ankara da çok fazla çevirme oluyor.
Dostum öncelikle hoşgeldin aramıza, motorda sorun yaşamak istemiyorsan ve uzun süre kullanmak istiyorsan kullanım kitapçığını çok iyi okumanı tavsiye ederim.hursoy64 adlı üyeden alıntı
1) 120-130 arasında vibrasyon varmıydı ve motor zorlandı mı ?
2) Bende motoru rutin bakım için servise götürdüm bana gün verdiler komple kontrolden geçecek, servise cant tellerinden bahsettim, değiştiririz dediler ama garanti kapsamında mı onu sormadım ama bildiğim kadarıyla Uğur firması 250 Mct lerin cant tellerini daha kalınlarıyla değiştiriyormuş, zira 2006 modellerinde cant telleri daha kalın bu nedenle garanti kapsamında olması gerekiyor tel değişiminin.. Ben servisten çıkınca bilgi veririm Salı günü sabah bırakıcam servise.
3) Ben daha 1 kere bakıma götürdüm 500 km bakımı yağ değişimi ve zinciri filan kontrol ettiler.. Castrol 4 zamanlı motorlar için olan yağı kullanıyorum sanırım 10-40 , 30 YTL yağ parası ödedim.. 40 YTL pahalı gerçekten...
slm arkadaşlar benimki 8000de motorun orjinal çantalarını söküp deri aksesuarlar taktım ayrıca eksozları açtım.en son hava filresinin kapağını açtım ama mennun değilim çünkü vites sonlarında motor boğuluyor.geri takacağım.şu ana kadar 1 kere debriyaj teli koptu,benzin musluğu koptu,ve daha büyük bir sorunla karşılaşmadım.motor gerçekten çok seri.mersin mt üyelerinden ilker333 abimizin motoru 4.viteste 120 yapıyor.bu benim ilk motorum.ve çok mennunum herkese tavsiye ederim.
YUNUS EMRE KARAN
www.facebook.com/yunusemrekaran
https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw
Bende deki en büyük sorun benzin deposundan cızırtı tarzı bi ses gelmesiydi onu da benzin deposunun her iki yanında da olan alaşımlı kısımları üstte birleştiren yerde allıan ile açılabilen bi vida vardı oraya lastikten yaptığım contayı ve tam birleşim yerine biraz silikon dökerek iki parçanın birbirine vurmasını engelledim, ses çok çok azaldı 2. viteste biraz zorlayınca 60 km gibi çok az ses geliyor(üçte biri kadar) ama gaza basarsan ses kesiliyor..Birde bende çekiş gücüde biraz düşme var gibi ama yağına filanda bakmadım belki yağ azalmış olabilir..Birde süper benzin kullanıyorum, bilen biri benzin tercihini anlatabilir mi (kullanım klavuzunda 95 oktan demiş)...??moto_yunus adlı üyeden alıntı
NOT : Bu motora benim acayip sempatim var biraz para bulursam tüm aksesuarlarını tamamlayıp, keyfini daha da sürmek istiyorum.. Böyle bişi olabilir mi sabah uyandığımdan beri motora binmek için bahane üretiyorum.. Bu konuya daha önce çok çok mesaj yazan arkadaşlar ortadan kayboldu, sanırım onlarınki kısa bi hevesmiş (neden heves diyorum çünkü; yine bu sitede satılık araçlar kısmında gördüm 250 mct ler satılıyor) araba almak için , ben bu felsefeyi yavaş yavaş kapmaya başladım ve motorun bütün parçalarını ve sorunlarını öğrenene kadar devam edeceğim... Kross düşünüyordum yok yavvv dedim bizim buralarda dağa taşa çıkmak antik kent gezmek gerek biraz, aslında yani bi tane de kross motorum olsa...
arkadaşlar ben ilk defa motor almayı düşünen biriyim
hem uygun olsun hemde kullanışlı olsun diye mct yi düşünyorum yorumları dikkatlice okudum biriki kullanan kişi ile de direk konuştum emsali başka bir şey tavsiye eden arkadaş varmı yoksa bu iyidir al kullanmı dersiniz şimdiden teşekkür edirim
dostum her yerde servisi var, rodaj aşamasını geçene kadar dikkatli kullanmak gerek ha bide 1000 km bakımında mutlaka cant tellerine ayar çektirmek lazım, bu bütün motosikletler için geçerli... Bana sorarsan al derim jinlunlar yada Regal Raptorları bilmiyorum ama araştırdığıma göre bazı sorunlar yaşanıyor, en azından bizim sorunlardan fazla.... Bu yüzden al derim pişman olmazsın.. Servis sorunu var ufak tefek ama zamanla servisler düzeltirler kendilerini yada tecrübe kazanırlar (uğur çok düşüyor işin üstüne)...Ha birde bi kaç aksesuar alırsın ön camdı, deri çantalardı, ön koruma demiriydi (hepsi 500 ytl yi geçmez..) 4.000 YTL ye taş gibi motosikletin olur..sport52 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
cumartesi günü motorla 300km'ye yakın yol yaptım istanbuldan çıktık gebze ordan arkadaşımı aldım doğru şile-ağvaya gittik orada denize girdik akşam üstü bastık marşa tekrar gebze ve istanbul'a motor banamısın demedei maşallah tek sıkıntım artçı ayak basamakları çok titriyor ve ayakları uyuşturuyo
saygılar
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
offff hastayım bu motoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
motorumu alalı yaklaşık 1 sene oluyor. 1500 km civarına geldim sanırım. daha önce ilk aldığımda yine buraya görüşlerimi yazmıştım. 1 yılın sonunda malesef daha çok memnuniyetsizlerim var, şöyle ki:
- 2 ay kadar önce durduk yere debriyaj telim koptu ve yolda kaldım. motoru kaldıramadım yolda bırakmak zorunda kaldım.
- debriyaj telini yaptırdıktan 1-2 hafta sonra şanzıman gitti. 1. vitese geçmiyordu. boşa çok zor geçip ondan sonra direkt 2ye atıyordu. arada giderken kendi kendine vites küçültüyordu ve bazen de vites ayağı kilitleniyor ve hiç oynamıyordu.
motorum 2 haftadır serviste halen bir parça için bekliyor bu hafta çıkacağı söyleniyor bakalım.
henüz 1500 km yapmış bir motorda böyle ciddi iki sorun çıkması pek hoş değil. Allahtan garantisi var ama garanti bitince napıcaz bilmiyorum :(
arkadaşlar öncelikle ka@os un sorusuna cevap yazayım 120 130 ile giderken herhangi bir sorun yaşamadım artı iki kişiydik inşallah böyle devam eder ayrıca ben motorun sol vites ayaklığının civatası çıkmış farketmedim ve ayaklığın bazı parçaları düşmüş onun için şağ ayaklık ve depoüstü nikalaj çatladığı için ikisini beraber deyiş tirdim sol ayaklık 25 00 ytl 2 adet nikalaj 38 00 ytl size tavsiyem sık sıkm vidaları kontrol edin birde bu eksoz açma olayında eksozunu açan arkadaşlar memnun mu ayrıca trafikte problem yaşanırmı ?( polislerden bassediyorum) ayrıca motordan ses geliyo diyenler depodaki alyanlı olan nikalajı sıksınlar ve depo benzin kapağını söküp içindeki vidaları sıksınlar ve plakalığı kontrol edip çaresine baksınlar ben plakayı plakalığa japonla tutturdum şimdi sadece motor ve eksoz sesi dinliyorum ayrıca bugün servise uğradım bu cant telleri için kesinlikle garantisiz deyişiyo benimkiler garantiyle deyiştiren varsa yolunu söylesin ben yarın motoru servisten çıkarıyorum hepinize kazasız günler
Arkadaşlar Ben Mondimi Sattim Satişim 4000 Km De Gerçekleşti 4000 Kmye Kadar Fazla Bir Sorun Yaşamadim Ama Bunu Kendi Kullanmamada Bağliyorum çünkü Motoru Zorlamamak Için Kandimi Zorluyordum Ama Yine De Mondimi Seviyordum Taki şanzimanin Bu özene Karşi Değiştirilmesi Gerektiğini öğrenene Kadar Yani Anlicaniz 4000 Km De şanziman Bitti Bende şu Na Karar Verdim Bu Durum önümüzdeki Sene Başima Gelse Garanti Olmadan Bana Kaça Maal Olurdu Bide Canimizi Emanet Ettiğimiz Bir Alet üzerinde 90-100 Km Ye Kadar çikiyoruz Ariza Yüzünden Kaza Yapmak Pek Hoş Olmaz Diye Düşündüm Ve Satmaya Karar Verdim Aslinda En Son Satmaya Karar Vermem Kilyosa Giderken Motorun şanziman Dan Acayip Bir Sesle Takilip Kalmasi Oldu Aslinda Imkanlar Dağilinde Parasina Göre Fena Bir Motor Değil Ama Bence Düşük Modelde Olsa Bir Japona Geçmek Bence Mantikli Olandi Bende şanziman Değiştikten Ve Bakimlarini Yaptirdiktan Sonra Sevdiğim Güzel Mondimi Sattim Arkadaşlar
Sorunsuz Ve Kazasiz Günler Dilerim Hepinize Sevgiler
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)