fotoları düzeltmede yardımcı olayım :D
eğer yokuş aşağıya doğruda o hızı yaptıysan tahminimce motorun rodajı etkilemiş olabilir..
ayrıca diğer yağı, hava filtresi ,bujilerinde değiştiyse yapacak bişey yok :D
ne yaparsan yap bu motorda 120 den fazlasını zor görürsün..görsen bile max 5-10 dakika anca sürersin ki sürersen tahminimce motor için hiç sağlıklı olmaz kanaatindeyim..
ayrıca eski motorun 110 yapmış olabilir ama işte bu çin motorlarında cc ile alakalı değil maalesef..ayrıca çoğu çinli motorun gösterdiği ibrede yaklaşık %10 ile %15 arası sapma payı ( örn: 100 le gidiyorum sanarsın ama aslında 85 le gidiyosundur ) gerçi bizim mct de bu sorun yok.. korsanxx arkadaşım dijital bir aleti vardı onunla ölçmüştü..senin eski motorda da 110 göstermesine rağmen 110 la gitmemiş olma olasılığın olabilir..
arka dişliyi 32 ile değiştirdiğin zaman zincirde sorun yaratmıyor, ön dişliyi değiştirmek zorunda değilsin illaki arka değişti diye..
ama 30 veya 31 dişlide durum nedir zincirle ilgili bilemicem kullanan arkadaş varsa eğer yardımcı olur sana.. ama ben görmedim buralarda pek 32 nin altında takan..