Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7701
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uğurcum illaki rd 350 ye gerek yok yüksek devirlere çıkan motorların hepsinin bobinini uyar yüksek devir için ileri seviye frekanslı ateşleme gücüne sahip bobin kullanılıyor yeni jenerasyon motorların hepsinde var. Bu chooperları sokakta race gibi kullananlara da ayrıca ayar oluyorum zaten o tür bir kullanım bu motora hiç gitmiyor çoğusuda motoru eline alıp tamircinin yolunu kısa zamanda tutuyor.motorun ilk modifiyesi ön ve arka dişliyle oynamaktır bu hem ucuz hem pratik hemde şarttır. motora 2 diş eksildiğinde sürate eklendiğinde torga kalkar unutmayın.Yani iki şansınız var ya hız ya güç. Ama bence güç. Neden derseniz zaten her türlü modifiyeden sonra 140 tan bir km fazla gitmedi. Kendi motorun ramzey 250 o bile bu sınırı aşamadı.Ama güç tercihinde motoru 30 bg yapmak olası bir durum.
    doğrudur abi...peki piyasada bulabileceğimiz bildiğin başka bir markanın ateşleme bobini varmı ?malum bizim motor içinde bir bobin için aşırı para vermeye gerek yok..

    bu arada merak ettiğim birkaç şey var..tecrübene ve araştırmana dayanaraktan sormak istiyorum

    1-bizim motorlara uygun bu K&N hava filtresi varmı acaba _? zırt pırt hava filtresi değiştirmekten iyidir ömür boyuda kullanımlı filtre hem..

    2-bu manifolt borularının sağlamı da varmıdır yada yaptırılabilir mi ? malum bizim motorunkiler çok sağlam değil..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7702
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı lostrider10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hepinizin kurban bayramı mübarek olsun. yaklaşık 3 gün önce 2005 model mct mi yeni aldım daha önce suzuki gsxr 750 ve keeway sl 150 sahibiydim yaklaşık 1,5 yıl önce yeni bir araba aldım ve satmak zorunda kaldım ikisinide sattım:( aylardır motorsuz kaldım resmen çıldırdım. ucuz ayağımı yerden kesecek bi motor ararken gümüş kızı buldum. açıkçası sadece ucuz olduğu için almıştım ama görüntü ve seriliği çok hoşuma gitti. iyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum. aldığım gün hemen egzos yaptırdım görüntü hoş oldu ama ek yerindeki kaynak izleri dışında bunuda halledicem. motor iyice tava gelince ısındığında havalarda malum sıcak değil uygun biraz hız denemesi yaptım 105 km civrında kaldı beni şaşırttı çünkü 150cc lik keeway 110 görüyordu... titriyordu vidalar gevşiyordu v.s kendini paralıyordu ama 110 düz yolda yapıyordu. belki motor bakımsız belki rodaj uygun açılmadı bilemiyorum ama sizlere danışıp yapmak istediğim bazı uygulamalar var:
    1- motor sıhhatsiz ise ( bunu tam bilmiyorum) motor yaptırmak yani rektefe gereklimi? şu anda 12455 km de
    2- hızı arttırmak için dişli ve illaki beraberinde zinciride değiştirsem faydası olurmu? bu uygulama rampada çekişi düşürecektir+ seriliğide düşecektir bana göre. ama hız sanırım frk eder. bu uygulamayı motor ustası bir arkadaş yaptı mondial 125 cc olan bir motor bu dişli muhabbetinden sonra ( daha başka şeyler yaptımı bilmiyorum söylemedi) 140 kmh yaptı canlı şahidiyim. evet yanlış duymadınız 125 cc mondial 140 kmh yaptı bunu gördüm. kendisine danışma fırsatım olmadı ama en kısa zamanda bayram sonu zaten bu konuyu görüşücem kendisiyle. ama siz arkadaşların tamamen olmasada birçok yazısını okudum ilgimi çekti ve bilgilerinize danışmak istedim. acaba 250 cc çift silindir bu mct bu ve benzeri ayrlarla hızı arttırılabilirmi?
    maksat bir cruiser yada chopper motorla hız yapmak deil. bunu suzukiyle yeterince yaptım tabiki uygun yol ve trafik şartlarında. ama malum yollarımız canavar sürücülerle dolu. özellikle motor düşmanı diyebileceğimiz bazı sürücüler motorlu arkadaşlarımızı sıkıştırmakta hatta kazalara sebep olmaktalar. amacım yeri geldiğinde hızlanabilmek yani tehlikeden uzaklaşmak.otomobil ve kamyonlardan mesafeyi biraz açabilmek. ben bu acı deneyimi keewayla çok yaşadım. trafikte araçlar düz ve sakin yollarda zaten 100 kmh altında seyir etmiyorlar malum benim eski karakaçan 110 son hız kaçamıyordum...
    şimdiden tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum kazasız sürüşler diliyorum
    sizin gibi son suratten şikayet eden birisinin mesajını okumuştum zamanında.

    motoru surekli sıkıştırıyordu 110'un üzerine çıkmak için.

    şimdi uzun uzun anlatmayayımda, günün sonunda motorun hız göstergesinin arızalı olduğu ve hızını normalden düşük gösterdiği ortaya çıkmıştı.

    bence motorda herhangi bir değişiklik yapmadan önce bir otomobil yada başka bir motor yanınızdayken bu hız denemsini yapın, bu şekilde göstergenin sağlıklı çalışıp çalışmadığını kesin olarak öğrenmiş olursunuz.

    mct hiç kullanmadım ama 125cc motorlar bile düzlükte 130km'yi zorlarken çift silindir 250cc bir motorun 110'un üzerine çok zorlanmadan çıkabilmesi lazım. burdaki arkadaşların hepsi bu motoru benden daha iyi biliyorlar tabiki ama göstergenin doğru çalıştığından emin olun, çin malı motorlarda bu çok sık karşılaşılan bir problem
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  3. #7703
    lostrider10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    edremit
    Motosikleti
    Hyosung gt250r
    arkadaşlar bilgileriniz için teşekkürler benim maksadım söylediğim gibi yola çıkayımda bas gaza yapmak değil. tamamen gerekli hallerde tehlikeden sıyrılmak için. zaten 1-2 yıl sonra maddi açıdan tekrar düze çıkıp 1000 cc yeni bir racing motor alacağım. ama chopper keyfi başka bu motora gerçekten kanım ısındı.
    beycivan arkadaşım ben de balıkesir edremitteyim bir gün umarım b, çay içip sohbet ederiz. haa uzun zaman 155 hp 750 cc bi racing kullandım ama chooper farklı bir tarz gerçekten bu sebeple bazı bilgiler kıt ayrıca sis lambası takmayı düşünüyorum yavaş yavaş bu motoru güzelleştirmek niyetindeyim daha çok bilgilere ihtiyacım olacak. yeni resimler ekleyeceğim hepinize teşekkürler

  4. #7704
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    benzinlermi kirli benim motor mu. 100 m gidiyor stop ediyor 10 dak bekliyorum bi 100 m daha gene aynı depo hava almıyor dediler onu denedim olmadı kaburatöre pislik gelmiş ondandır ddiler vidaları gevşettim az bişey aktı kesildi. 8 10 km düzgün gitti gene aynısını yaptı. karburaörleri söküp temizlemeyi düşünüyorum.

    bide benzin lambası yedek depoya geçmeden önce mi yanıyor sonra mı

  5. #7705
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı fatih383838 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzinlermi kirli benim motor mu. 100 m gidiyor stop ediyor 10 dak bekliyorum bi 100 m daha gene aynı depo hava almıyor dediler onu denedim olmadı kaburatöre pislik gelmiş ondandır ddiler vidaları gevşettim az bişey aktı kesildi. 8 10 km düzgün gitti gene aynısını yaptı. karburaörleri söküp temizlemeyi düşünüyorum.

    bide benzin lambası yedek depoya geçmeden önce mi yanıyor sonra mı
    -bujilerini kontrol ettin mi ? iyi ateşleme yapmazsa o da etkiler..

    -hava filtreni kontrol ettin mi ? malum filtre belki yerinden oynamıştır

    -ayrıca güleceksin ama olan şeyler, bu benzin musluğun kapalı konumda gitmiyorsun değil dimi ?

    -benzin filtreni değiştiriver işlevini yitirmiş olabilir

    -ayrıca elektrik aksamındaki bir kablodaki kaçak bile stop etmene etkendir.

    -hee birde bu jiklen tam kapalı konumda dimi ? o da etkiler..

    -karbüratör vidalarını gevşettim derken tahliyeden benzin akan vidaları gevşettin dimi o siyah hortumların bağlı olduğu vidalar? ve 2 vidayıda gevşettin dimi ?iyice benzin akması lazım.. aman ha karbüratör olayı hassas bir konudur eğer tecrüben ve cidden sağlam ustan yoksa hiç bulaşma ilerde daha çok başın ağrır kardeşim..

    bence karbüratör işini en sona bırak kardeşim.. benden tecrübeli arkadaşlar da bu konuya el atacaklardır merak etme.. kazasız sürüşler dilerim..


    benzin lambası da yedeğe geçmeden yanar...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  6. #7706
    lostrider10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    edremit
    Motosikleti
    Hyosung gt250r
    benim motorun benzin musluğu yok önceki sayfalarda gördüğüm musluk yok en kısa zamanda taktırmak lazım. ayrıca 2 tel kırık cantta motoru tanıdıkça eksikleri fark ediyorum bu sabah jigle teli koptu zaten çok incecik bi plastik parçasına tutturmuşlar açıp baktım. yavaş yavaş toparlıycaz artık. arkadaşlar dün sormuştum sizlere bu ateşleme bobini ve dişli değişiklikleri acaba çok pahalı tutarmı? bizim burada malum tek servis var açıkçası kazıklanmak istemem. birde dün gece şu linkteki videoyu izledim yorumu sizlere bırakıyorumhttp ://www.youtube.com/watch?v=UFD-1aT-HTo&feature=related

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:27 ----------

    arkadaşlar ayrıca bu motorlara benzin göstergesi ve devir saati takma şansımız varmı? çok soru soruyorum galiba

  7. #7707
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    arkadaşlar aklıma bişey takıldı. full face(tam kapalı) kaskla mct 250 nasıl duruyo acaba?
    nerde bi mct görsem kimse kask takmıyo :/
    kapalı kaskla motorun üstünde resmi olan varsa ekleyebilirmi buraya
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #7708
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mayıs 2010
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Yakında Olucak
    Mondial 125 Zn'nin abisi

  9. #7709
    lostrider10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    edremit
    Motosikleti
    Hyosung gt250r
    felon kardeş bırak açık kaskı... sene 2006 da bir kaza yaptım kafamdaki kask kırıldı ve başımı çeşitli yerlerden resmen yardı izler pek belli değil ama bereket daha kötü şeyler olmadı (vücudumdaki 7 kırık hariç). 1 yıl sürdü iyileşmem... ben 40 kmh la şehir içinde yol almaktaydım diğer otomobil yan yoldan aniden çıktı ve bana vurdu. aracın altında 30 m kadar sürüklendim. kask kalitesizdi ayrıca güvenlik aparatları içeren mont ve pantolonum yoktu. bu sebeplerden dolayı 3 omurga kemiğim kırıldı sağ kolum 3 yerden kırıldı sağ bacağım kırıldı... acı ve tatsız bir deneyim yaşadım. her zaman kurallara uyduğumu düşünürdüm... hala uymaktayım ama şunu öğrendim ÖNCE EMNİYET SONRA HAREKET! arkadaşlar trafikte yol alırken mutlaka düzgün bir kask kullanalım ve uygun emniyetli motorsiklet kıyafetleri giyelim. herşey tüm imkanlar bizler için. artık 1990 lı yıllardaki gibi yetersiz ekipmanlar geride kaldı.

  10. #7710
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı lostrider10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    felon kardeş bırak açık kaskı... sene 2006 da bir kaza yaptım kafamdaki kask kırıldı ve başımı çeşitli yerlerden resmen yardı izler pek belli değil ama bereket daha kötü şeyler olmadı (vücudumdaki 7 kırık hariç). 1 yıl sürdü iyileşmem... ben 40 kmh la şehir içinde yol almaktaydım diğer otomobil yan yoldan aniden çıktı ve bana vurdu. aracın altında 30 m kadar sürüklendim. kask kalitesizdi ayrıca güvenlik aparatları içeren mont ve pantolonum yoktu. bu sebeplerden dolayı 3 omurga kemiğim kırıldı sağ kolum 3 yerden kırıldı sağ bacağım kırıldı... acı ve tatsız bir deneyim yaşadım. her zaman kurallara uyduğumu düşünürdüm... hala uymaktayım ama şunu öğrendim ÖNCE EMNİYET SONRA HAREKET! arkadaşlar trafikte yol alırken mutlaka düzgün bir kask kullanalım ve uygun emniyetli motorsiklet kıyafetleri giyelim. herşey tüm imkanlar bizler için. artık 1990 lı yıllardaki gibi yetersiz ekipmanlar geride kaldı.
    geçmiş olsun. katılıyorum bende zaten korumalıksız binmeme taraftarıyımda bu motor üstünde full face kask nasıl durur onu merak ettim
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  11. #7711

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun. katılıyorum bende zaten korumalıksız binmeme taraftarıyımda bu motor üstünde full face kask nasıl durur onu merak ettim
    Dostum komik olma senin bu sorun paris hiltonun çantasında köpek taşıması gibi birşey ya da üzerine uygun kıyafete göre kitap taşımak gibi. Tabiki insan güzel bir kaskı olsun güzel görünsün ister ama motorun üzerinde kapalı kask nasıl durur sorusu mantık sınırlarımın çok dışında.

  12. #7712
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı cokkotuadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum komik olma senin bu sorun paris hiltonun çantasında köpek taşıması gibi birşey ya da üzerine uygun kıyafete göre kitap taşımak gibi. Tabiki insan güzel bir kaskı olsun güzel görünsün ister ama motorun üzerinde kapalı kask nasıl durur sorusu mantık sınırlarımın çok dışında.
    ben ne kullanırsam kullanıyım görünüşe önem gösteririm .şimdi alacağım kasktan tut motosiklet üstünde giyeceğim pantolana kadar düşünürüm.yoksa kamil gibi gözükmek istemem.mesela çeneden açılır kaskla racing motosiklete binersen yakışmaz bana göre o kasklar 1.olarak endurolarda hoş duruyo 2.olarak chopperlar olabilir tabi bu motorun markasından tut rengine göre bile değişir sen gidipte siyah havalı bi custom chopper ın üstünde full face kaskla dolaşırsan yakışmaz o motora nazi kaskları tipi gider.tabi herkes istediğini yapar bu ayrı
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  13. #7713
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben ne kullanırsam kullanıyım görünüşe önem gösteririm .şimdi alacağım kasktan tut motosiklet üstünde giyeceğim pantolana kadar düşünürüm.yoksa kamil gibi gözükmek istemem.mesela çeneden açılır kaskla racing motosiklete binersen yakışmaz bana göre o kasklar 1.olarak endurolarda hoş duruyo 2.olarak chopperlar olabilir tabi bu motorun markasından tut rengine göre bile değişir sen gidipte siyah havalı bi custom chopper ın üstünde full face kaskla dolaşırsan yakışmaz o motora nazi kaskları tipi gider.tabi herkes istediğini yapar bu ayrı
    ne demişler hızlı yaşa cesedin yakışıklı olsun.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  14. #7714
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı MotoGT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne demişler hızlı yaşa cesedin yakışıklı olsun.
    aynen madem kaporta vucüdumuz kaporta güzel gözüksün
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #7715

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen gidipte siyah havalı bi custom chopper ın üstünde full face kaskla dolaşırsan yakışmaz o motora nazi kaskları tipi gider
    Söylediklerimi şahsına hakaret olarak alma benim söyleceğim şey tamamen senin için iyiliğin için söyleyeceğim. Eğer motorsiklet almadıysan ve şu yukarıdaki gibi bir bakış açın varsa sakın motor alma. Biraz daha bekle bazı şeyler yerine otursun sonra al. Çünkü yarın bigün bu kafayla HAVALI motorlarla NAZİ kasklarıyla HAVALI görünmek için gaza asıldığında attığın 50 takladan sonra benim değil senin ananın babanın yüreği yanacak. Dediğim gibi amacım seni aşağılamak küçük düşürmek değil bu ülkede herkes istediğini istediği şekilde yapmakta serbesttir asla karışmam benimki sadece tavsiye. (Birde nazi kaskın ve havalı motorunla gelip arabama vurup kafan paramparça olduğunda vicdan azabı bana kalır. Birbirimizle bu şekilde karşılaşmadığımız müddetçe bir sıkıntı yok benim için)

  16. #7716
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    herkeze hayırlı bayramlar

  17. #7717
    lostrider10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    edremit
    Motosikleti
    Hyosung gt250r
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben ne kullanırsam kullanıyım görünüşe önem gösteririm .şimdi alacağım kasktan tut motosiklet üstünde giyeceğim pantolana kadar düşünürüm.yoksa kamil gibi gözükmek istemem.mesela çeneden açılır kaskla racing motosiklete binersen yakışmaz bana göre o kasklar 1.olarak endurolarda hoş duruyo 2.olarak chopperlar olabilir tabi bu motorun markasından tut rengine göre bile değişir sen gidipte siyah havalı bi custom chopper ın üstünde full face kaskla dolaşırsan yakışmaz o motora nazi kaskları tipi gider.tabi herkes istediğini yapar bu ayrı
    felon kardeş bende şu anda 2 tane kask var boşta resimlerini imkan olsada gösterebilsem biri nolan diğeri lazer marka. ya arkadaşlar bu siteye video ve fotoğraf nasıl ekliyoruz?

  18. #7718
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı lostrider10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    felon kardeş bende şu anda 2 tane kask var boşta resimlerini imkan olsada gösterebilsem biri nolan diğeri lazer marka. ya arkadaşlar bu siteye video ve fotoğraf nasıl ekliyoruz?
    fotografi su siteye yukleyip, buraya linkini verebilirsin;

    http://imageshack.us/

    video icin de ayni sekilde youtube'u kullanabilirsin.

    bu arada ben full face kask kullaniyorum mct ile. dis gorunuse ben de onem veririm ama guvenlik daha once gelir.

  19. #7719
    lostrider10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    edremit
    Motosikleti
    Hyosung gt250r
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fotografi su siteye yukleyip, buraya linkini verebilirsin;

    http://imageshack.us/

    video icin de ayni sekilde youtube'u kullanabilirsin.

    bu arada ben full face kask kullaniyorum mct ile. dis gorunuse ben de onem veririm ama guvenlik daha once gelir.
    kesinlikle sana katılıyorum yakışıklı kafa tasın yada suratın yada çok sevdiğimiz diğer unsurlarımızı korumak daha önemli

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:43 ----------

    Alıntı lostrider10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle sana katılıyorum yakışıklı kafa tasın yada suratın yada çok sevdiğimiz diğer unsurlarımızı korumak daha önemli
    http://img152.imageshack.us/i/fotoraf0748.jpg/ acaba oldumu? sesinide video olarak youtube da yayınlamak istedim ama başaramadım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------

    Alıntı lostrider10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle sana katılıyorum yakışıklı kafa tasın yada suratın yada çok sevdiğimiz diğer unsurlarımızı korumak daha önemli

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:43 ----------



    http://img152.imageshack.us/i/fotoraf0748.jpg/ acaba oldumu? sesinide video olarak youtube da yayınlamak istedim ama başaramadım
    http://img404.imageshack.us/i/fotoraf0734.jpg/
    http://img220.imageshack.us/i/fotoraf0746.jpg/
    eksoz görünüm olarak kaynak izleri sebeiyle kötü görünüyor buna da bi çare bulacağım ama ses çok güzel geliyor kulağıma

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 ----------

    bu sabah saat 6 civarlarında kontağa bastım almadı çünkü jikle bozuk.2. viteste saldım filan derken 10 dk sürdü ama çalıştı dönüşte akşam üzeri denedim 100kmh fazlası yok hafif yokuş olan yolda denedim enteresandır gene 100 arkadaş yahu benim eski karakaçan bile 110 yapıyordu amaç hız değil ama icabında yani 250cc netice olarak biraz gitmeli 140kmh filan yapsa başka bişey istemem. normalde bu motorla 100kmh ı geçmek niyetinde değilim ama fitil oluyorum daha öncede bahsetmiştim 30- 31 arka dişliyi yapmak niyetindeyim acab tek bu fayda edermi? ve ön dişlide mecburen değişecekmi+zincir? diğer motorda( suzukide) komple değişim olmuştuda

  20. #7720
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    fotoları düzeltmede yardımcı olayım :D







    eğer yokuş aşağıya doğruda o hızı yaptıysan tahminimce motorun rodajı etkilemiş olabilir..
    ayrıca diğer yağı, hava filtresi ,bujilerinde değiştiyse yapacak bişey yok :D

    ne yaparsan yap bu motorda 120 den fazlasını zor görürsün..görsen bile max 5-10 dakika anca sürersin ki sürersen tahminimce motor için hiç sağlıklı olmaz kanaatindeyim..

    ayrıca eski motorun 110 yapmış olabilir ama işte bu çin motorlarında cc ile alakalı değil maalesef..ayrıca çoğu çinli motorun gösterdiği ibrede yaklaşık %10 ile %15 arası sapma payı ( örn: 100 le gidiyorum sanarsın ama aslında 85 le gidiyosundur ) gerçi bizim mct de bu sorun yok.. korsanxx arkadaşım dijital bir aleti vardı onunla ölçmüştü..senin eski motorda da 110 göstermesine rağmen 110 la gitmemiş olma olasılığın olabilir..

    arka dişliyi 32 ile değiştirdiğin zaman zincirde sorun yaratmıyor, ön dişliyi değiştirmek zorunda değilsin illaki arka değişti diye..

    ama 30 veya 31 dişlide durum nedir zincirle ilgili bilemicem kullanan arkadaş varsa eğer yardımcı olur sana.. ama ben görmedim buralarda pek 32 nin altında takan..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler