ben ışık yanmaya başladığında normalde bitene kadar kullanıyorum yaklaşık 40 km giderim, ondan sonrada yedek depoya geçince de bi o kadar daha giderim..yolda kesin kalmak istemiyorsan benim gibi 1 lt pet şişe alırsın ona da benzin koydurursun yanında taşırsın..ben yolda kalma ihtimalinden çok yolda kalmış birisi denk gelirde yardımım dokunur diye taşıyorum..
yani yedek depo var kendisi devreye girmiyor sen elle ayarlıyorsun..yeri de motorun oturduğun koltuğun sol alt tarafında kalıyor görmeme ihtimalin yok zaten
ahanda bu da fotolu açıklama
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:41 ----------
belleğime kaydettim
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
çalışma amaçları farklıdır hepsinin..
1.konum olan normal konum ışık yanana ve ışık yandıktan sonra benzinin bitene kadardır(yedek hariç)
2. konum kapalı konum ise benzinin karbüratöre gitmesini durdurur motoru stop edip kullanmadığınız zaman bu seçeneğe almanız gerekir.
3. konum yani yedek depo ise benzin bitme ışığı yanıp 1. konum normal depodaki benzin bittiğinde senin 3. konuma alıp belirli bir km gidip yolda kalmaman için yapılmış bir seçenektir gayette mantıklıdır..
sonuç olarak ışık yandıktan sonra 1. konumda yaklaşık 40 km gidersin, ondan sonra 3. konuma yedek depoya aldığında ise bir o kadar daha gidersin
not: bu km değerleri bendeki verilerdir.
ayrıca motorun deposundaki benzini bitirmek bence en sağlıklı olandır..ben her daim benzin bitene kadar kullanırım, ondan sonra gidip fulllerim şu ana kadar hiç yarım koydurmadım..50 tl ye doluyor depo (lt si 3.7 tl ye göre)
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
tekrar tesekkurler StyLeOscaR.
ben isik yandiktan bi sure sonra koyduruyorum benzini, genelde 40tl'ye doluyor depo, ortalama 10tl'lik benzin var daha demek ki. bundan sonra goz onunde bulundurayim bu durumu.
abicim merhaba..
bu rd 350 yi yada başka bir bobin takınca benzini ne oranda etkiliyor rakamsal olarak ? birde bu bobini takınca motorun diğer teknik ve elektrik aksamında yıpranma vb etkenler ileride meydana gelirmi ? yani motorun ömründen yermi ? kullanmak ne derecede etkilidir ? + ve - leriyle anlatırsan çok makbule geçer abicim.. saygılar
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
ehehe tamam bundan sonra kasklı mct sürücüsü arıyıcam avcılarda aslında pekte dolaşmıyorum avcılarda ama rastlarsam aklımda bulunsun
bu arada bi sorum olcak ben 1.83cm boy 75kg'ım mct üstünde resimleriniz varmı bu motor için ideal boy kilo ölçüleri nedir acaba? kalıplı motor gibi gözüküyo ama üstüne oturmadan anlaşılmaz tabi
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
abi ben bu cevabi gormemistim, kusura bakma.
cok tesekkur ederim ayrica, bugun tamirciye gittim maslak'ta, biraz kirec sokucu, biraz gres yagi surdu, bir de fren biraz gevsemisti, onu acip sikilastirdi, 5tl verdim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------
bir sey daha merak ettim
biz bu mct'nin gidonunu yukseltemiyo muyuz birazcik da olsa? daha havali durur gibi geliyo yuselirse
ben motoru yeni aldım 7700 de arka fren tutmuyo tutuyoda çok az oda bütün gücümle basarsam. kayseri de usta yok çapulcu çarpıcı hepsi. 7000 de hiç bir motorun arabanın balatası bitmez kampana üzerinde ki somnu da sıktım aynı. hafta sonu arkayı sökmeyi düşünüyorum. daha önce hero puch falan arkayı çok söktüm taktım. mct de karşılaşacağım bi sorun çıkarmı önce sizlere sormak istedim.
arkadaşlar şuanda bu modelin 2010 model sıfırı hiçbiryerde yok değilmi?
sahibinden.com da 2007 modeli var 2899tl den ilan açılmış.ve başka bi forumdan okuduğuma göre mondial elindeki eski modelleri bitirmek için mct 250nin 0 ını getirmiyomuş ve 2011 modellerini getirceklermiş ? bunun doğruluk payı nedir acaba ?
uğurmondialin sitesindede mct 250 modeli hala duruyo ve fiyat olarak 3050tl yazmışlar 2011 modeli dedikleri gibi sıfırı gelirmi ve fiyatı ne olur acaba belki 2011 modelde motor üstünde iyileştirmelerde olur mesela jant telleri gibi
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
mondial mct sadece 2005 ve 2006 yılında geldi ve modeli ya 2005 yada 2006 modeldir başkada gelmedi fakat tarafiğe çıkış tarihi 2007 de olabilir 2010 da olabilir ama dediğim gibi model 2005 yada 2006 modeldir
mrb arkadaşlar şu yedek depo olayını açıklamanız iyi olmuş bende yeni geçtim macite yedek depo hakkında pekte bilgili degildim denk gelmem iyi oldu
ya ben geçen sirkeciye gittim ön cam için,kelebek tarzı var uyan bende onu sevmiyorum kibar küçük bişi olsun diyorum birde tek kat film çektinmi güzel olur diye düşünüyorum var mı kelebek tarzı harici ön cam taktıran nası durmuş merak ediyorum ve önerilerinizi bekliyorum
[COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34598109/detay
hocam burası 2007 model sıfır diye satıyo ama dediğiniz gibi olabilir
acaba 2011 modeller gelirmi (yeni 2011)
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34637207/detay
hocam motor nasıl kaç km de ,hangi bakımları nerede yapıldı, kazası ,çürüğü ,yan yatması, çiziği,ciğeri nasıl?
açıklama : güzel bir motordur.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
arkadaşlar 1 çift gri ile bir çift kırmızı sıfır yan çanta satılıktır ilgilenen özelden msj atabilir..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Merhaba, dostum pedal çok sert basılıyorsa pedalın hareket ettiği noktayı yağla havalı fren gibi olacak şaşıracaksın. Balatalar bitmemiş azalmışsa eğer telin en arkasındaki ayar vidasını sıkmayı dene oda olmazsa balata değiştir. Ama çok hor kullanmadıysan benim motor 14000 de balata daha yeni bitti sayılır. gerçi ben ön fren ağırlıklı kullanıyorum o başka. Kolay gelsin.
Ya çaresizsinizdir, ya çare sizsinizdir.:salut: ::stretche
Öncelikle herkese selamlar.Geçen gün bir arkadaş motorun sesini dinliyeceğim diyerek anahtarı aldı ve viteste bıraktığım motorun debriyajını sıkmadan marşa bastı.Haliyle motor kendini ileri yitti ve sol tarafına düştü.Yere bir miktar yağ aktı yani biraz fazla sonra motoru düzeltip sürdüğümüzde tekleme yapıyor motor boşta iken sıkıntı yok sesinde filan ancak viteste iken gaza yüklendiğinde gaz yemiyor gibi tekliyor yitekliyor kendini...İnşallah anlatabilmişimdir varmı bir fikri olan ?? devirli kullandıgında birşey olmuyor zorlandığı yada basmaya çalıştığın zaman tekliyor motor....
Mondial zat 150 ' ımı sattım , Suan MCT250 :)
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)