Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7561

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    4 teker
    mct'ciler nerdesiniz yahu
    [COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7562

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    minik tortul parçaları ve tamamen harap olmuş yağ kalıntılarını temizlemenin tek yolu bu dostum.
    ve ben şuna inanıyorum ben motor ustasıyım diyeni cebimden çıkartırım burada yaptığım tavsiye tamamen tecrübemden kaynaklıdır ama fikirlere açığız orası ayrı aksini istap edene kadar geçerliliği devam edecektir


    Keskin sirke küpüne zarar ! Çok iddalı konuşma bence dostum neden böyle birşey söylemek gereği duyuyorsun ki

    Öneri güzel birşey ben senın yazılarından yola cıkarak ve senden oncede bır bunu demıstı bunu cok kısıye sordum kı sordugum kısıler ısın ehlı kısıler yaptıgını pek hos karsılamadılar faydadan cok zararı olacagını soyledıler sadece olay bundan ıbaret

    Tortuları temızleme meselesıne gelınce mantıklı olarak dusundugunde senın benzın sadece dıptekı ve kenarındakı tortuları temızleyebılır oda bır ıhtımal bıde işin motor aksamına verecegı tahrıbatı dusunursek ugrasmaya degmez bence

    onun dısında ılla bence temızleyecegım dersen buda benım kendı dusuncem onun yerıne ucuz acık yaglardan al doldur ıcıne calsıtır motoru ısınsın ondan sonra kapat motoru ac tapayı bosalt yagı
    sonra Asıl koyacagın yagı koy bak işine

    Bunları tartısma olsun dıye yazmadım ona göre
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  3. #7563

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    4 teker
    mct'ci arkadaşlar kendi aranızda konuşuyonuz kendimi bi garip hissetim bir kişi bile bir fikir-yorum yapmaz mı yahu
    [COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]

  4. #7564
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı mavi prens adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mct'ci arkadaşlar kendi aranızda konuşuyonuz kendimi bi garip hissetim bir kişi bile bir fikir-yorum yapmaz mı yahu
    Sana tek yardımcı olan ben miyim dostum
    Senin motorun kötü falan değil sadece 250cc çift silindir cruiser tarzı motor kullanan birisi senin motor ile takasa girmez, mantıklı olanda bu, he hani motorunu küçültmeyi düşünen birini bulursan ne ala ama sana önceden de dediğim gibi sen motoru büyültmek istiyorsan bence takası unut, direk verebildiğin en iyi fiyata ver ve üzerine ek yapıp temiz bir mct al
    saygılar...
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  5. #7565

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    4 teker
    sagol dostum dünde konuşmuştuk senden başka yardımcı olanda yok bakalım bende fiyatı düştüm ilan tarihini güncelledim sahiinden.com da
    [COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]

  6. #7566

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    yag tapasının mıknatıs'lı olanları var.onlardan bulabılsem bende takmak ıstıyorum?asınma olup olmadıgını daha ıyı gorebılır vede parcacıkların baska yerlere gıtmesıne onlemıs olur. bırde ngkbujimarket.com sitesinde buji kablosuyla buji kafaları var
    hangı modelden almak lazım?



    meydan kavgasına mahal yok,guzel bırseykılde bıldıklerımizi paylasınız

    motor temızleyıcı sprey'ler var
    benzın usulu tamırcıden bozma yerlerde yapılan bır yontemdır
    motor blogunu benzın'le temızledıgınızde hava ıle tutup kurutmak lazım aksı halde ufak bır kalıntı bıle yenı koydugunuz yagın ozellıgını yıtırmesıne yol acar,keçelerede zarar verir.


    mavi prens arzunu anlayabılıyorum,zannetmıorum bu baslık altında takasa gırecek bırınin olacagını,bu konular acele gelmez,bır kac sıteye ılan ver ıyı bır fıyata sat,sonrasındada arzu ettıgın motora kavusmanı umıt ederım

    baslıgı sayfada 1'den baslayıp bır hatım et bakalım :D macit ile ilgili cok faydalı bılgıler bulacaksındır

  7. #7567
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    yok kesinlikle tartışma konusu olarak görmüyorum doğru bilinen şeyler yanlış olabilir mesele kafa kafaya verip doğruyu bulmaktadır.

    ben kendi tecrübelerimi paylaşıyorum tamamen herhangi bir ustadan gördüğüm yada duyduğum birşey değil bu olay kendim oturup düşünüp uyguladığım bir çözüm. Zaten belirttiğim gibi benzin taamen boşalacak ve uçana kadar beklenmesi gerekiyor aksi halde koyulan yağa 1 damla benzin karıştığı anda yağ direk bozulmaya başlar ve varsa basınçlı hava püskürtmek işi hızlandırır.

    Ben motoruma bu şekilde bakıyorum ve çok memnunum çok şükür mct hiç yolda bırakmadı senatörde hızını aldıktan sonrada sol şeritten çıkmadı rodajı bitti ve motor 135km hıza ulaşıyor.

    bu arada mctmi özlüyorum yaaa :(
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  8. #7568
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    kaç gündür motorumun zincirini yağlama planları yapmama rağmen özel sebeplerden dolayı 1 hafta geciktirmiştim. Ama bugun sonunda bizim keratayı bir güzel temizledikten sonra zincirini temizleyiverdim resmen ohh dedi kerata :D

    kullandığım malzemeler:

    -1 lt benzin
    -2.5 kg luk boş bir kap ( ben yogurt kabı tercih ettim )
    -würth fren balata temizleyici
    -würth yüksek mukamevetli kuru yağlayıcı
    -alttaki oto tamirciden motorun arka tekerini yukarda tutmak için arabalarda kullanılan aparat ismini tam hatırlayamadım :D (zincir gergisini tam ayarlayabilmek ve temizlemede tam ranzıman almak için )
    -birde fırça (ben lavabo temizleme fırçası aldım sert kıllı olması zinciri temizlemede baya etkili oldu )


    neyse nasıl temizledim derseniz öncelikle motorun çantalarını falan komple çıkardım rahat çalışabilmem açısından..daha sonrada sol kapağı çıkardım ön dişlinin olduğu kapak.. malum orası da çok kir ve pislik topluyor..önce fren balata temizleyicisiyle içini ve zinciri basınçlı sıvıyla temizledikten sonra sıra geldi detaylı temizliğe, onu da yogurt kabına boşalttığım 0.5 lt benzini fırçayı daldırarak bir güzel zinciri detaylı olarak temizledim daha sonra da extradan bulunan diş fırçası yardımıyla en ufak tortuya kadar temizledim..
    sıra geldi yağlamaya..yukarıdaki komşunun oğlu saolsun yardımcı oluverdi, o lastiği döndürürken bende bu kuru yağlayıcıyla yağladım. çok acayip bir yağlayıcıydı. sıktıktan sonra yaklaşık oalrak 5 saniye sonra sanki hiç yağlanmamış gibi duruyordu,kuru yağlayıcı denilmesinin sebebi bu sanırım çokta sıkmadım, zinciri 2 kere turlattım yetti zatende fazla kullanmaya gerek yoktu..sonra motoru topladıktan sonra gergi ayarını yaptım ve deneme sürüşü yaptım ilk sürüşte yorum yapma belki mantıksız gelecek ama gözlemlediğim ise yağlayıcıya verdiğim paraya değmesiydi. zincirdeki o şıkırtı sesi kalmadı..

    şimdi diyeceksiniz ne gerek var o kadar para vermeye ? amaç zincirin yeni yağlayıcı sıvıya tepkisini ölçmek ve cidden söylendiği kadar etkili olup olmadığı öğrenmek..sonuçta bence tecrübe denemeyle kazanılıyor...
    Herkese Kazasız Sürüşler Dilerim..Sağlıcakla kalın..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  9. #7569

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç gündür motorumun zincirini yağlama planları yapmama rağmen özel sebeplerden dolayı 1 hafta geciktirmiştim. Ama bugun sonunda bizim keratayı bir güzel temizledikten sonra zincirini temizleyiverdim resmen ohh dedi kerata :D

    kullandığım malzemeler:

    -1 lt benzin
    -2.5 kg luk boş bir kap ( ben yogurt kabı tercih ettim )
    -würth fren balata temizleyici
    -würth yüksek mukamevetli kuru yağlayıcı
    -alttaki oto tamirciden motorun arka tekerini yukarda tutmak için arabalarda kullanılan aparat ismini tam hatırlayamadım :D (zincir gergisini tam ayarlayabilmek ve temizlemede tam ranzıman almak için )
    -birde fırça (ben lavabo temizleme fırçası aldım sert kıllı olması zinciri temizlemede baya etkili oldu )


    neyse nasıl temizledim derseniz öncelikle motorun çantalarını falan komple çıkardım rahat çalışabilmem açısından..daha sonrada sol kapağı çıkardım ön dişlinin olduğu kapak.. malum orası da çok kir ve pislik topluyor..önce fren balata temizleyicisiyle içini ve zinciri basınçlı sıvıyla temizledikten sonra sıra geldi detaylı temizliğe, onu da yogurt kabına boşalttığım 0.5 lt benzini fırçayı daldırarak bir güzel zinciri detaylı olarak temizledim daha sonra da extradan bulunan diş fırçası yardımıyla en ufak tortuya kadar temizledim..
    sıra geldi yağlamaya..yukarıdaki komşunun oğlu saolsun yardımcı oluverdi, o lastiği döndürürken bende bu kuru yağlayıcıyla yağladım. çok acayip bir yağlayıcıydı. sıktıktan sonra yaklaşık oalrak 5 saniye sonra sanki hiç yağlanmamış gibi duruyordu,kuru yağlayıcı denilmesinin sebebi bu sanırım çokta sıkmadım, zinciri 2 kere turlattım yetti zatende fazla kullanmaya gerek yoktu..sonra motoru topladıktan sonra gergi ayarını yaptım ve deneme sürüşü yaptım ilk sürüşte yorum yapma belki mantıksız gelecek ama gözlemlediğim ise yağlayıcıya verdiğim paraya değmesiydi. zincirdeki o şıkırtı sesi kalmadı..

    şimdi diyeceksiniz ne gerek var o kadar para vermeye ? amaç zincirin yeni yağlayıcı sıvıya tepkisini ölçmek ve cidden söylendiği kadar etkili olup olmadığı öğrenmek..sonuçta bence tecrübe denemeyle kazanılıyor...
    Herkese Kazasız Sürüşler Dilerim..Sağlıcakla kalın..

    Öncelikle hayırlı olsun Uğraştırmıs ama faydalı sonuclar elde etmıssın

    Fakat zincir konusunda bu kadar detaylı bır temızlıge gerek varmı konusunda hem fıkır degılım yanı bos vaktın olur canın sıkılırsa eyvallah

    Motoru ayaga alıp yanı arkayı kaldırıp zinciri orantılı gerdıkten sonra Çünkü bu çok önemli hiç bir problem kalmıyor bence.ondan sonra sadece yağlamak yeterli ben yağ konusundada mtorumdan çıkan kullanılmıs yağları kullanıyorum.
    1.vitese takıp boya fırcasını yağa batırıp sürüyorum ve hiç bir problem kalmıyor hatta bıraz fazla suruyorum motoru surerken fazla yaglar eskı tozu butun pıslıklerıde alıp dokuluyor kı bu yontemle zıncırı 9000 km kullandım ve en ufak sorun yasamadım kı zıncırde en dandirik zincirdi

    Bide şunu düşünmek lazım !

    Senin kullandıkların ;
    1- 1 lt benzın (3,60 tl)
    2- Würt balata temizleyıcı (tahmini 10 tl )
    3- Würth yaglayıcı (tahmini 10 tl )

    TOPLAM; 23,60 tl

    Benim kullandıklarım ;
    1-Yanık yağ ( PAHA BİÇİLEMEZ)


    Yeni zincir 20 tl bu arada bılgınıze !!!!!!!!
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  10. #7570
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    2bin km'de bir zinciri yağlıyorum, tabi bu 2bin km içinde yağmur çamur vs.. kullanımıda mevcut.. o kadar detaya girip ekstra masraflar bence gereksiz..
    saygılar...
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  11. #7571
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    merhabalr arkadaşlar.
    bana acil bir şekilde mct'nin musluk bağlantıları lazım bu gun bi arkadaş kurcaladı 10tl benzin ile 47km gidebildim anlamış değilim muslugu cevırıyorum ama bir tek rezerv calısıyor sanırım. bir ayarsızlık war trafiğin ortasında kalıyorum öylece. yardımcı olursanız cok sevınırım.

  12. #7572
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı olsun Uğraştırmıs ama faydalı sonuclar elde etmıssın

    Fakat zincir konusunda bu kadar detaylı bır temızlıge gerek varmı konusunda hem fıkır degılım yanı bos vaktın olur canın sıkılırsa eyvallah

    Motoru ayaga alıp yanı arkayı kaldırıp zinciri orantılı gerdıkten sonra Çünkü bu çok önemli hiç bir problem kalmıyor bence.ondan sonra sadece yağlamak yeterli ben yağ konusundada mtorumdan çıkan kullanılmıs yağları kullanıyorum.
    1.vitese takıp boya fırcasını yağa batırıp sürüyorum ve hiç bir problem kalmıyor hatta bıraz fazla suruyorum motoru surerken fazla yaglar eskı tozu butun pıslıklerıde alıp dokuluyor kı bu yontemle zıncırı 9000 km kullandım ve en ufak sorun yasamadım kı zıncırde en dandirik zincirdi

    Bide şunu düşünmek lazım !

    Senin kullandıkların ;
    1- 1 lt benzın (3,60 tl)
    2- Würt balata temizleyıcı (tahmini 10 tl )
    3- Würth yaglayıcı (tahmini 10 tl )

    TOPLAM; 23,60 tl

    Benim kullandıklarım ;
    1-Yanık yağ ( PAHA BİÇİLEMEZ)


    Yeni zincir 20 tl bu arada bılgınıze !!!!!!!!
    eheheh şimdi ben motorumla ayda 1000 km den fazla yol yapıyorum ve yağmur çamur toz toprak demeden kullanıyorum heleki bu aralar çok fazla yağış olduğundan zincir gerekenden daha fazla suya ve toz toprağa maruz kaldı..şehir içi kullanımı da hesap edersen dur kalk yaparken zincirin anlık gerilme olayları yıpratıyor zinciri gözlemlediğim bu..benim kullandığım yöntem evet biraz maliyetli olabilir ama benim içim rahat oluyor çünkü özensiz temizleyip yolda zincirin kopma hesabını ortaya koyarsak o daha da maaliyetli tabi hemde başın ağrıyor yolda kalma olayı psikolojik maliyet daha beter tabi bu benim görüşüm..

    bu arada yağla zincir temizlenmesini ilk sende duydum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 ----------

    ayrıca yeni zincir 20 tl olabilir, buradaki amaç motora dahi birşeyler öğrenebilmek.bilgi ve tecrübe kazanabilmek .. yoksa al-tak işlemi bende biliyorum
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  13. #7573

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eheheh şimdi ben motorumla ayda 1000 km den fazla yol yapıyorum ve yağmur çamur toz toprak demeden kullanıyorum heleki bu aralar çok fazla yağış olduğundan zincir gerekenden daha fazla suya ve toz toprağa maruz kaldı..şehir içi kullanımı da hesap edersen dur kalk yaparken zincirin anlık gerilme olayları yıpratıyor zinciri gözlemlediğim bu..benim kullandığım yöntem evet biraz maliyetli olabilir ama benim içim rahat oluyor çünkü özensiz temizleyip yolda zincirin kopma hesabını ortaya koyarsak o daha da maaliyetli tabi hemde başın ağrıyor yolda kalma olayı psikolojik maliyet daha beter tabi bu benim görüşüm..

    bu arada yağla zincir temizlenmesini ilk sende duydum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 ----------

    ayrıca yeni zincir 20 tl olabilir, buradaki amaç motora dahi birşeyler öğrenebilmek.bilgi ve tecrübe kazanabilmek .. yoksa al-tak işlemi bende biliyorum
    Mct zinciri koparmı o ayrı bır soru kopma ıhtımalı ne kadar bakımsız olursa olsun %10 luk bır ıhtımal bu arada

    Zinciri fırca alıp benzıne batırıp surtmek pek bırsey kazandırmaz motorla ılgılı

    hem Yağ ile zıncır temızleme cok guzel bı yontemdır benım 9000 km de cıkardıgım zıncırı gostereyım sıfır gıbı

    tabı sonucta bunlar zevk meselesı ama senın yontem Kurallarına uygun olanı benım yonte ıse pratık etkılı ve sonucu basarılı


    sonucta ıkısıde aynı ıslemı yapıyor styleoscar ve benden ıkı tur temızleme yontemı bız soyledık anlattık artık ısteyen arkadaslar faydalanır demı

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------

    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2bin km'de bir zinciri yağlıyorum, tabi bu 2bin km içinde yağmur çamur vs.. kullanımıda mevcut.. o kadar detaya girip ekstra masraflar bence gereksiz..
    saygılar...
    2 bın km de olmaz be dostum ıyıce abartmıssın sende
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  14. #7574
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mct zinciri koparmı o ayrı bır soru kopma ıhtımalı ne kadar bakımsız olursa olsun %10 luk bır ıhtımal bu arada

    Zinciri fırca alıp benzıne batırıp surtmek pek bırsey kazandırmaz motorla ılgılı

    hem Yağ ile zıncır temızleme cok guzel bı yontemdır benım 9000 km de cıkardıgım zıncırı gostereyım sıfır gıbı

    tabı sonucta bunlar zevk meselesı ama senın yontem Kurallarına uygun olanı benım yonte ıse pratık etkılı ve sonucu basarılı
    dediklerinde yanlış birşey yok zaten ama benim kafama takılan ise o zincirden fırlayan yağları temizlemek adamı öldürür bir keresinde kullandım o yağları çıkarana kadar ölme eşşeğim ölme :D birde haftada 1 izinim olunca etrafa ve özellikle jantlara yapışan yağ iyicene kurudummu eyvah anam eyvah :D %10 ihtimal bile kopmasına bir ihtimal sonuçta
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  15. #7575

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dediklerinde yanlış birşey yok zaten ama benim kafama takılan ise o zincirden fırlayan yağları temizlemek adamı öldürür bir keresinde kullandım o yağları çıkarana kadar ölme eşşeğim ölme :D birde haftada 1 izinim olunca etrafa ve özellikle jantlara yapışan yağ iyicene kurudummu eyvah anam eyvah :D %10 ihtimal bile kopmasına bir ihtimal sonuçta
    Getir o yağlarıda ben silerim yeterkı sen yanık yağ ile yağla
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  16. #7576

    Üyelik
    20 Ekim 2010
    motor cok güzel olmuş ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin ama merak ettim arka freni disk nasıl yaptın fiyat konusunda kaca patladı bilgi veirsen sevinirim

  17. #7577
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var

  18. #7578
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eskidendi bu
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  19. #7579
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eskidendi bu
    Eski meski hala ilk (vitesli) gözağrım
    Alan arkadaş satılığa çıakrmış bu aradda haberiniz olsun..

  20. #7580
    kelon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    İSTANBUL FISTIKAĞACI
    Motosikleti
    TVS APACHE SİYAH İNCİM
    selamın aleykum mct kullanıcıları ya yardımcı olursanız sevinirim bende knuni seyhan 250 cc motor var ben bunun debriyaj balatasını yagını filan değiştircem acaba yardımcı olurmusunuz ve mct ile bnmkının aynı motor olduguiçin buraya yazdım 250lik sınıfında


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler