Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7461
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    motorumu sattım kısmetse yarın sabah 10da bisan senatör 150cc scooter üzerinde yola devam edeceğim.
    toplu taşıma araçlarında yolculuk etmesini özlemişim gibi geldi ilk başta ama motoru görmek için ulaşmak istediğim yere 3 araçla gidince bu özlemim geçiverdi aşırı özgürlükçü bir karakterim buna bile isyan etti o yüzden motoru seviyorum özgürlüğün simgesi olduğu için
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7462

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı Baelmoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gün motoru teslim aldım servisten, daha önce gerek vitesli gerek vitessiz hiç tecrübem olmadığımdan biraz zorlandım açıkçası. Birkaç defa stop ettirdim derken sürdük ufak ufak.

    5 km falan yaptım eve getirdim garaja indirdim bıraktım. Ehliyet olmadığından cesaret edemedim. Ehliyet çıksın tozunu atarım Eskişehirin artık
    En kısa zamanda resimlerini eklerim
    Merhaba dostum bende eskişehirdeyim bende yeni aldım sayılır 4-5 ay oldu. Eskişehirde buraya takılan bir mctci daha görünce sevindim. Görüşelim birbirimize yardımcı oluruz özelden numarımı attım.

  3. #7463
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Alıntı cokkotuadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostum bende eskişehirdeyim bende yeni aldım sayılır 4-5 ay oldu. Eskişehirde buraya takılan bir mctci daha görünce sevindim. Görüşelim birbirimize yardımcı oluruz özelden numarımı attım.
    Abim ben sana bundan çok öncesinden ö.m atmıştım sanırım görmemişsiniz. Ben bağlar tarafındayım, ehliyetim çıksın şahintepesi civarında biraz antreman yapmak istiyorum.

    Sonra bişeye benzer biraz

  4. #7464
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorumu sattım kısmetse yarın sabah 10da bisan senatör 150cc scooter üzerinde yola devam edeceğim.
    toplu taşıma araçlarında yolculuk etmesini özlemişim gibi geldi ilk başta ama motoru görmek için ulaşmak istediğim yere 3 araçla gidince bu özlemim geçiverdi aşırı özgürlükçü bir karakterim buna bile isyan etti o yüzden motoru seviyorum özgürlüğün simgesi olduğu için
    hadi bakalım hayırlı olsun, ben toplu taşıma araçlarında yolculuğu hiç özlemem :D normalde motorumla 20 dakikada gittiğim işyerime toplu taşıtla 1.5 saatte gidiyorum özlemek gibi bir ihtimalim yok bu arada müsait olduğunda şu kış bakımını maddeler halinde yazıver kanka sana zahmet.
    Şimdiden de yeni motorun hayırlı olsun bakalım..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------

    Alıntı Baelmoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gün motoru teslim aldım servisten, daha önce gerek vitesli gerek vitessiz hiç tecrübem olmadığımdan biraz zorlandım açıkçası. Birkaç defa stop ettirdim derken sürdük ufak ufak.

    5 km falan yaptım eve getirdim garaja indirdim bıraktım. Ehliyet olmadığından cesaret edemedim. Ehliyet çıksın tozunu atarım Eskişehirin artık
    En kısa zamanda resimlerini eklerim
    hayırlı olsun arkadaşım öncelikle;

    ama dikkat sakın ehliyetsiz sürme, . sağlıcakla kal..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  5. #7465
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Sağolasın kardeşim. Milli eğitim müdürünün kaynanası ölmese bir hafta daha dayansa şimdi ehliyetim olacaktı ama...

    Ehliyeti alana kadar kullanmam muhtemelen, şeytan dürtüyo ama olsun.

  6. #7466
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Hadi biraz canlanın ya motorların fotolarını görelim




    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  7. #7467
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Motor güzel olmuş kardeşim kazasız belasız bin inşallah.
    Resimleri görünce depodaki mondial yazısını kaldırmanın gereğini tekrardan fark ettim.
    Ehliyeti alınca ilk işim servise gitmek olacak. Ön fren gidonun çevresinde dönüyor, gevşek iyi sıkmamışlar.
    Arka frene basınca stop lambası yanıyo sönüyo kafasına göre.
    Debriyaj ile fren paralel değil, debriyajı yukarda sıkmışlar dolayısıyla aynadan iyi görüntü alamıyorsun.
    Birde sürücü ayak koyma yerleri çok laçka, aşağı doğru çok esniyor sanırım normal değil
    Bunları hallettim mi tamamdır şimdilik.
    Ha birde koruma demiri ile kask kilidi almayı düşünüyorum.

  8. #7468
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Baelmoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor güzel olmuş kardeşim kazasız belasız bin inşallah.
    Resimleri görünce depodaki mondial yazısını kaldırmanın gereğini tekrardan fark ettim.
    Ehliyeti alınca ilk işim servise gitmek olacak. Ön fren gidonun çevresinde dönüyor, gevşek iyi sıkmamışlar.
    Arka frene basınca stop lambası yanıyo sönüyo kafasına göre.
    Debriyaj ile fren paralel değil, debriyajı yukarda sıkmışlar dolayısıyla aynadan iyi görüntü alamıyorsun.
    Birde sürücü ayak koyma yerleri çok laçka, aşağı doğru çok esniyor sanırım normal değil
    Bunları hallettim mi tamamdır şimdilik.
    Ha birde koruma demiri ile kask kilidi almayı düşünüyorum.
    tşk.ler..

    yazıyı buradaki gördüğüm çoğu arkadaşta yok zaten marka olarak değilde o yapışkan çok dandik duruyor.. zaten motora binmeden bütün vida aksamını kontrol ettirip sıkılaştır derim..o ayak koyma pdleri bendede öyleydi alıştım ama koruma demiri şart bendece,ayrıca motorda kask kilidi mevcut zaten..yeri nerde diye sorarsan selenin sol tarafında altında görürsün..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  9. #7469
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Çok iğreti geldi o gözüme, sele açma yerindeki değil mi,
    oraya sedece kaskın (adı aklıma gelmiyo 3 dakikadır düşünüyorum ipi diyeceğim ) ipi takılıyor sanırım ?

  10. #7470
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Baelmoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iğreti geldi o gözüme, sele açma yerindeki değil mi,
    oraya sedece kaskın (adı aklıma gelmiyo 3 dakikadır düşünüyorum ipi diyeceğim ) ipi takılıyor sanırım ?
    evet, basit gelebilir ama kısa sürelide etkili ben kullanıyorum ve alacak adam ancak o ipi kesmesi lazımki kestikten sonrada kask bir işe yaramaz..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  11. #7471
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    O da doğru gerçi, en azından bi masraf kapısından kurtardık Bi depo benzin alırım onun yerine

  12. #7472
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    kanki motorun çok temiz hoşuma gitti kazasız belasız sürüşler dilerim.

    şimdi kış bakımı için yapılması gerekenler

    1: bulunduğunuz çevreye göre yağı ince yağ koyun 20/50 ise 15/50, 15/50 ise 10/40 olarak koyun.
    2: kışın kullanacaksanız hava ayarını ona göre yapmalısınız zira kışın oksijen miktarı fazladır motor havayla boğulur.
    3: en önemlisi lütfen dikkat lastiklerin diş derinliği kontrol edin ve kaucuk sertliğine bakın çatlama varsa sertleşme varsa benim tavsiyem yağmur lastiği takın ıslak her zeminde güvenle yol alın
    4: akünüzün çevresine soğuktan koruyucu bir malzeme koyun ısısı eksilere düşmesin ilk çalıştırmada problem çıkmaması için
    5: ön freni balata spreyi ile güzelce temizleyin tabi sistemi söküp temizleme yapın gerekirse balataları değişin
    6: arka fren çok sıkı ise tatlı sert haline getirin frenlerin ikisini kullanınca motor duracak şekilde ayarlayın
    7: ateşleme bobinlerini kontrol edin
    8: elektirik aksamının açık kalan kısımlarına bakın kontrol edin elektirik bandıyla kapatın
    9:zincir temizliği yaptıktan sonra yağlamasını yapın ve kış süresince hava durumuna göre yağlama işlemine devam edin
    10: buji kontrolünden sonra değişim yapın yada sadece fırçalama yapın
    11: paslanma gösteren vidaların paslarını temizleyin yoksa yazın açamazsınız :9
    12: lastik basınçlarını kontrol edin arka 32bar ön 31 bar hava basın sakın fazlasını basmayın akort bozuklukları zeminde tutunamama gibi problerle karşılaşırsınız tecrübeyle sabittir.
    13: debriyajınız sert ise ki bu spor modudur aşağıdaki iki somunlu vidadan debriyajı gevşetin böylece kalkışınız daha yavaş olacaktır pati çekme durumundan kurtulursunuz.
    14: subap ayarı gerekiyorsa kendiniz yapın emme 0,08 egzos 0,10 mm sentil çakısıyla yapın çok basit işlemdir.

    sevgilerimle sormak istediğiniz soru varsa sorabilirsiniz.

    her ne kadar mctyi satmış olsamda mct benim için bir tutku oldu 6500km boyunca gezdim kah hızlı kah yavaş kah kaybolarak kah sinirli kah keyifli gezilerim oldu özellikle bir depo ile 330km şehir içi 420 şehir dışı yaparak herkesi şaşırttı felan filan heheheh.

    motorumun videosu sahibinden.com sitesinde link aşağıda izleyebilir sesini dinleyebilirsiniz

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0772577/video/

    iyi seyirler

    kanki yarın akşam yeni motorumun resmini yayınlarım artık zira senatör forum başlığında kimsecikler yok bende burada takılcam izin var dimi
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  13. #7473
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanki motorun çok temiz hoşuma gitti kazasız belasız sürüşler dilerim.

    şimdi kış bakımı için yapılması gerekenler

    1: bulunduğunuz çevreye göre yağı ince yağ koyun 20/50 ise 15/50, 15/50 ise 10/40 olarak koyun.
    2: kışın kullanacaksanız hava ayarını ona göre yapmalısınız zira kışın oksijen miktarı fazladır motor havayla boğulur.
    3: en önemlisi lütfen dikkat lastiklerin diş derinliği kontrol edin ve kaucuk sertliğine bakın çatlama varsa sertleşme varsa benim tavsiyem yağmur lastiği takın ıslak her zeminde güvenle yol alın
    4: akünüzün çevresine soğuktan koruyucu bir malzeme koyun ısısı eksilere düşmesin ilk çalıştırmada problem çıkmaması için
    5: ön freni balata spreyi ile güzelce temizleyin tabi sistemi söküp temizleme yapın gerekirse balataları değişin
    6: arka fren çok sıkı ise tatlı sert haline getirin frenlerin ikisini kullanınca motor duracak şekilde ayarlayın
    7: ateşleme bobinlerini kontrol edin
    8: elektirik aksamının açık kalan kısımlarına bakın kontrol edin elektirik bandıyla kapatın
    9:zincir temizliği yaptıktan sonra yağlamasını yapın ve kış süresince hava durumuna göre yağlama işlemine devam edin
    10: buji kontrolünden sonra değişim yapın yada sadece fırçalama yapın
    11: paslanma gösteren vidaların paslarını temizleyin yoksa yazın açamazsınız :9
    12: lastik basınçlarını kontrol edin arka 32bar ön 31 bar hava basın sakın fazlasını basmayın akort bozuklukları zeminde tutunamama gibi problerle karşılaşırsınız tecrübeyle sabittir.
    13: debriyajınız sert ise ki bu spor modudur aşağıdaki iki somunlu vidadan debriyajı gevşetin böylece kalkışınız daha yavaş olacaktır pati çekme durumundan kurtulursunuz.
    14: subap ayarı gerekiyorsa kendiniz yapın emme 0,08 egzos 0,10 mm sentil çakısıyla yapın çok basit işlemdir.

    sevgilerimle sormak istediğiniz soru varsa sorabilirsiniz.

    her ne kadar mctyi satmış olsamda mct benim için bir tutku oldu 6500km boyunca gezdim kah hızlı kah yavaş kah kaybolarak kah sinirli kah keyifli gezilerim oldu özellikle bir depo ile 330km şehir içi 420 şehir dışı yaparak herkesi şaşırttı felan filan heheheh.

    motorumun videosu sahibinden.com sitesinde link aşağıda izleyebilir sesini dinleyebilirsiniz

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0772577/video/

    iyi seyirler

    kanki yarın akşam yeni motorumun resmini yayınlarım artık zira senatör forum başlığında kimsecikler yok bende burada takılcam izin var dimi
    tecrübe ve bilgilerini aktardığın için saol kankim, sen mct ni satsanda her zaman buralarda takıl bir sorun olmaz bence ne olacakki bakalım mct den inince scooter sana nasıl gelecek eheheh :D bu arada msn ye falan gir ya özletiyon kendini iyicene..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  14. #7474
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tecrübe ve bilgilerini aktardığın için saol kankim, sen mct ni satsanda her zaman buralarda takıl bir sorun olmaz bence ne olacakki bakalım mct den inince scooter sana nasıl gelecek eheheh :D bu arada msn ye falan gir ya özletiyon kendini iyicene..
    Günayydınnn arkadaşlaaarr

    ne demek kankim bilgi aktarıldıkça bilgidir er daim paylaşım devam.
    takılcam tabiki hep buralarda olurum ben
    valla şöyle söyleyim asya 150a19t scootera bindim minicik bişey gibi geldi
    150zata bindim keza oda öyle
    ama senatöre bindim kesinlikle değil çok farklı ciddi ciddi maxi scooter kendisi en az mct kadar büyük hatta kısmen ondan heybetli bile kalıplı tek farkı 150cc olması o kasanın altında 250 cc olsaydı off diyorum başka bişey demiyorum. Hoş senatör 1996-1998 yılları arasında üretilen yamaha majesty 250-400cc scooterın birebir kopyası yamaha her zamanki gibi şasi ve gövde üretimini bırakınca değişince hemen çine satmışlar ee lifan da çinin en köklü motor üretiicisi uyanık almış üretmeye başlamış sonra çin furyası başlayınca bizim bisanda farkımız olsun diyerek lifanla ortak oluyorlar senatör türkiyeye giriyor ama tutulmuyor yetersiz reklam zart zurt bide bizim insana kaliteli bişey vermeyeceksin.
    ki wixu diye tamamen türk sermayeli bir motorda üretildi jet fadılın araba sevdasının yan ürünü olarak motorların hepsi su soğutmalı hayvan gibi hatta bi scooterı şu hep dolanan t1 modeli olanı 250cc su soğutmalı nette bir tane var 2500tl istiyorlar 2. el böyle güzel şeylerde olmamış değil.


    bu arada 2011 yazına mondial baya güzel modeller ile gelecek keza asya ve ramzeyde yeni modellerini getireceği için mondi yine hızlı davranıyor.

    sabah sabah fazla yazdım idare.
    kankim bu akşam konuşuruz 8den sonra evde olacağım
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  15. #7475
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    hayırlı olsun korsanx ama bisan senatör mct kadar iyimi sence

  16. #7476
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanki motorun çok temiz hoşuma gitti kazasız belasız sürüşler dilerim.

    şimdi kış bakımı için yapılması gerekenler

    1: bulunduğunuz çevreye göre yağı ince yağ koyun 20/50 ise 15/50, 15/50 ise 10/40 olarak koyun.
    2: kışın kullanacaksanız hava ayarını ona göre yapmalısınız zira kışın oksijen miktarı fazladır motor havayla boğulur.
    3: en önemlisi lütfen dikkat lastiklerin diş derinliği kontrol edin ve kaucuk sertliğine bakın çatlama varsa sertleşme varsa benim tavsiyem yağmur lastiği takın ıslak her zeminde güvenle yol alın
    4: akünüzün çevresine soğuktan koruyucu bir malzeme koyun ısısı eksilere düşmesin ilk çalıştırmada problem çıkmaması için
    5: ön freni balata spreyi ile güzelce temizleyin tabi sistemi söküp temizleme yapın gerekirse balataları değişin
    6: arka fren çok sıkı ise tatlı sert haline getirin frenlerin ikisini kullanınca motor duracak şekilde ayarlayın
    7: ateşleme bobinlerini kontrol edin
    8: elektirik aksamının açık kalan kısımlarına bakın kontrol edin elektirik bandıyla kapatın
    9:zincir temizliği yaptıktan sonra yağlamasını yapın ve kış süresince hava durumuna göre yağlama işlemine devam edin
    10: buji kontrolünden sonra değişim yapın yada sadece fırçalama yapın
    11: paslanma gösteren vidaların paslarını temizleyin yoksa yazın açamazsınız :9
    12: lastik basınçlarını kontrol edin arka 32bar ön 31 bar hava basın sakın fazlasını basmayın akort bozuklukları zeminde tutunamama gibi problerle karşılaşırsınız tecrübeyle sabittir.
    13: debriyajınız sert ise ki bu spor modudur aşağıdaki iki somunlu vidadan debriyajı gevşetin böylece kalkışınız daha yavaş olacaktır pati çekme durumundan kurtulursunuz.
    14: subap ayarı gerekiyorsa kendiniz yapın emme 0,08 egzos 0,10 mm sentil çakısıyla yapın çok basit işlemdir.

    sevgilerimle sormak istediğiniz soru varsa sorabilirsiniz.

    her ne kadar mctyi satmış olsamda mct benim için bir tutku oldu 6500km boyunca gezdim kah hızlı kah yavaş kah kaybolarak kah sinirli kah keyifli gezilerim oldu özellikle bir depo ile 330km şehir içi 420 şehir dışı yaparak herkesi şaşırttı felan filan heheheh.

    motorumun videosu sahibinden.com sitesinde link aşağıda izleyebilir sesini dinleyebilirsiniz

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0772577/video/

    iyi seyirler

    kanki yarın akşam yeni motorumun resmini yayınlarım artık zira senatör forum başlığında kimsecikler yok bende burada takılcam izin var dimi
    Sağol kardeşim Faydalı bilgiler arşivime ekledim

  17. #7477
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    bugun gittim servise ve tahliyeden benzin akıtma sorununu halletmek için.. Karbüratörü çıkardık bir güzel hava ile temizledikten sonra emme memelerindeki çıkan pislik baya vardı, aslında sorun bendeydi çünkü önceden bu benzin kapağından gelen sesi engellemek için sünger yapıştırmıştım ve benzin almaya gittiğim zaman bu süngerden bir parça deponun içine düşmüştü ve zamanla eriyerek karbüratörde pislik olarak birikmişti..Buna rağmen garantiden hallettim eee ustayla aranı iyi tutacaksınki böyle ilerde işine yarayacak..o sırada bujimi hava filtremi temizlettim,hava ayarını tazeledim 3 tura ayarlattım 2 side eşit olacak şekilde tabi. manifolt borularına baktırdım,benzin filtremi değiştirttim, elektrik aksamına vb şeylerde dahil buna masraf ne derseniz 0 tl tamamen 2 li ilişkilerle alakalıymış. :D:D
    yakıt olayını da ölçücem tekrardan bakalım ne kadar farkedicek.ama eminimki 50 km oynar en azından...

    Neyse buradan da anlaşılıyorki benzin kapağının altına sünger koyarken dikkat etmek lazım..

    Ayrıca ön taraftan o rahatsız edici gelen o sesinde çözümünü bulduk,daha önce söylenmişti ama tam anlamayanlar için tekrardan söyliyeyim.. benzin deposunu söküyorsunuz ve tam o gidonla bağlantı yerine sünger koydummu iş tamam sesten eser kalmıyor.tabi ben sünger koymadım yoktu elimde yapışkanlı bant vardı ondan kat kat çektim koydum geçici olarak ama işe de yaradı Herkese kazasız sürüşler..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 ----------

    KIRMIZI GÖRÜKEN ŞEY O BAHSETTİĞİM BANT TAM ONUN OLDUĞU YERDEN BAŞLAYARAK GERİYE DOĞRU 15 CM KADAR KOYDUM..



    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  18. #7478
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı vw.bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun korsanx ama bisan senatör mct kadar iyimi sence
    sağol abi hayır mctnin eline bile su sökemez tek farkı aşırı konforlu olması sessiz olması rüzgar denen şeyin olmaması sudan geçince paçalarımın ıslanmaması kışın güvenle binilesi olması kasasının gerçek maxi scooter olması buna rağmen çok kıvrak olması sürüşünün çok kolay olması bütün olarak artıları en büyük artısı sıfır km olması

    eksileri ise kayış aktarma sisteminin olması çinli olduğundan yetersiz etkisiz kalıyor mct 18 beygir bu 10 beygir 8 beygirlik fark kendini hemen gösteriyor gerçi rodajı bitsinde sonra bakıcam neler değişecek.

    bu scooterı artık satmam yazada kısmetse regal raptor dd250 veya dd300 veya 350 alıcam motorlara baktım harikalar özellikle 300 serisi ön çift arka tek disk olması uzun maşa olması çok güzel gösteriyor motoru. ee birde kaliteli su soğutmalı bütün uzun yolları çeker rahatça fiyatıda sıfırı 350 olanın 7000tl 250 ise 5000 tl gayet uygun bence
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  19. #7479
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol abi hayır mctnin eline bile su sökemez tek farkı aşırı konforlu olması sessiz olması rüzgar denen şeyin olmaması sudan geçince paçalarımın ıslanmaması kışın güvenle binilesi olması kasasının gerçek maxi scooter olması buna rağmen çok kıvrak olması sürüşünün çok kolay olması bütün olarak artıları en büyük artısı sıfır km olması

    eksileri ise kayış aktarma sisteminin olması çinli olduğundan yetersiz etkisiz kalıyor mct 18 beygir bu 10 beygir 8 beygirlik fark kendini hemen gösteriyor gerçi rodajı bitsinde sonra bakıcam neler değişecek.

    bu scooterı artık satmam yazada kısmetse regal raptor dd250 veya dd300 veya 350 alıcam motorlara baktım harikalar özellikle 300 serisi ön çift arka tek disk olması uzun maşa olması çok güzel gösteriyor motoru. ee birde kaliteli su soğutmalı bütün uzun yolları çeker rahatça fiyatıda sıfırı 350 olanın 7000tl 250 ise 5000 tl gayet uygun bence

    350 cc lk regal alacağına git st kanuni gv 250 al derim.gv nin eline su dökemez regal ayrıca çin olayından tamamen kurtulur ve kendi 250 cc klasmanındaki en iyi motora sahip olursun fiyat olarak ise sen liste fiyatlarına bakma biz arkadaşla plaka ruhsat dahil 6750 ye 2010 model sıfır gv 250 bulmuştuk dediğim gbi banka kredisi çıkmadığından alamamıştık :(
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  20. #7480
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20

    mct gitti senatör geldi saygılar senatör :))

    işte resimlerii



    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    350 cc lk regal alacağına git st kanuni gv 250 al derim.gv nin eline su dökemez regal ayrıca çin olayından tamamen kurtulur ve kendi 250 cc klasmanındaki en iyi motora sahip olursun fiyat olarak ise sen liste fiyatlarına bakma biz arkadaşla plaka ruhsat dahil 6750 ye 2010 model sıfır gv 250 bulmuştuk dediğim gbi banka kredisi çıkmadığından alamamıştık :(

    oda aklımda zaten kanki bakıcam test edicem her iki motoruda bildiğim kadarıyla regal çin malı değil yanlışmı biliyorum yoksa
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)

Bu Konudaki Etiketler