Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7321
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    ankarada olsaydın yardımcı olabilirdim ama karabükte yedek parça biraz sorun gibime geliyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7322
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Asi_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar bende mct aldım bu gun ve sımdı geldım aldmda sıfır aldım. ben 2.el motorlar ıcok ınceledim yaptıgım yol masraflarına pişmanım hepsnın muhakkak bir sorunu var ve adamlar telefonda görüşünce söylemiyor. sıfır aldım ilk marşına ben bastım aranıza katıldım mutluyum )
    Hayırlı olsun , aramıza hoşgeldin, kazasız sürüşler..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Uğur bu kawazaki vn 750 şu anda bekliyor bakalım biliyorsun ben ramzey 250 mi sahibinden siteinde satışa koydum ramzey formunda ilanım da var aklınızda olsun bu forumdan ulaşanlara 2250 tl ye vereceğim sen geldim gördün motoru evrak plaka sigorta günü gününe ödendiler honda ayarında bir motor yaptım. Bakalım nasip kısmet.Geçen pazar Balıkesir kızıksadan Zafer isminde yeni Mct siyle bir kardeşimiz geldi kapıdağ turuna katıldı.Hoş bir gezinti geçirdik.Şu mct cileri aslında bir organize edip bir yerde buluşma ve gezi düzenlesek ne güzel olucak. Yani herkes farklı yerde ama bir gezi güzergahında herkesle buluşma olanağımız var.
    aklımın bir köşesinde yazılı abi bu tarz alacak olan birisi olursa kesinlikle sana yönlendiririm bende çanakkaledeydim şimdi geldim eve kardeşimin üniversite kayıt ve yurt işlerini hallettim..benim izinler hafta sonu olmuyor maalesef ya o yönden çok sıkıntılı oluyor bana, buradada eski motorumun satıcı bayisi arıyor sürekli ama hafta sonu olduğu için katılamıyorum gezilere :(
    Ama genede organizasyon olayı olurda vaktim olursa kesinlikle katılırım..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

    Alıntı Asi_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bu ikinci motorum. garantisi bitene kadar binmeyi düşünüyorum bu ön koruma demirini nerden bulabilirim ben :s
    satın aldığın mondial bayisinde mevcut değil mi ? Değilse netten araştırıp bakacaksın, olurda bende bulursam link atarım sana..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------

    Alıntı illuminati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk motorun mu bilmiyorum. Benim ilk chooper ım ve geçiş amaçlı aldım. Aksesuar olarak sadece arkaya deri çanta taktım. Onun harici sade duruyor ve özellikle orjinal yan çantaları da ayrı bir şıklık ve kas katıyor.
    Tabi bu düşüncelerim seneye elde edeceğim gv250 ye kadar geçerli
    10 numara motordur gv250..ama hyosung alma sakın st kanuni olanı al alacaksan eğer..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  3. #7323
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    mondial den ağzımın payını aldım bu sene aldık motoru ama modeli 2006, gv250 yi araştırdığım kadarıyla kanuni almış ve bu seneden itibaren kendi adlarıyla çıkarıyorlarmış, seneye aldığımda kesinlikle sıfır alacağım ve ya 2010 model bulacağım ya da 2011 bundan aşağısı kesmiyor.
    Ama bakarsınız bir shadow yaparız o zaman deymeyin keyfimize işte

  4. #7324
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    arkadaşlar gri mct'ye ne gibi aksesuarlar yapılabilir. fikirlerinizi paylaşabilirmisiniz ?

  5. #7325
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı illuminati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mondial den ağzımın payını aldım bu sene aldık motoru ama modeli 2006, gv250 yi araştırdığım kadarıyla kanuni almış ve bu seneden itibaren kendi adlarıyla çıkarıyorlarmış, seneye aldığımda kesinlikle sıfır alacağım ve ya 2010 model bulacağım ya da 2011 bundan aşağısı kesmiyor.
    Ama bakarsınız bir shadow yaparız o zaman deymeyin keyfimize işte
    2010 model kalmadı sanırım biz arkadaşın ablasına çok baktıkta bulamadık ,2011bekle eğer alacaksan..
    shadow tartışılmaz motorlardan birisidir genelde herkes hp ye bakar ama herşeyin hp olmadığını gösteren bir motordur shadow ama shadowun tek kötü yanı çok alçak olması..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 ----------

    Alıntı Asi_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar gri mct'ye ne gibi aksesuarlar yapılabilir. fikirlerinizi paylaşabilirmisiniz ?
    kendi tavsiyelerimi söyliyeyim:

    - orjinal çantaları yerine deri yan çantalar
    - arka çanta (siyah file de geçirinde daha güzel duruyor)
    - öne sosis çanta
    - koruma demiri (kesinlikle şart)
    - ön cam (ben düz olan tarzları seviyorum )
    - elciklere püskül
    - sis farları güzel gösteriyor motoru (hemde aydınlatma sorunu için )


    BİRKAÇ FOTO İLE BENİM MOTORU GÖSTEREYİM..



    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  6. #7326

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    İSTANBUL-ETİLER
    Motosikleti
    Zat150 gitti MCT250 geldi :)
    Öncelikle herkese merhaba 9 aylık zat150 deneyiminden sonra japona param yetmediği için mct250 aldım.Kendimi tanıtayım Adım Sinan , Amasya Üniversitesinde okuyorum , İstanbulda oturuyorum , 21 yasındayım , motoru Amasya'dan aldım 5400 kmde siyah renkli , Fiyat olarak 1400 tl ye anlaştım tanıdığım kişiden aldım. Msn adresim sinan_ferahoglu@hotmail.com isteyen ekleyebilir. styleoscarın motoruna bayıldım yan çanta , sosis çanta ve püsküllerden kesinlikle yaptıracagım Şimdilik bu kadar yeter ... Kazasız belasız sürüşler herkese ...
    Mondial zat 150 ' ımı sattım , Suan MCT250 :)

  7. #7327
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Arkadaşlar size biraz üzüntü verecek bir haberim var. Serviste dün 2 tane mct 250 gördüm usta arkadaşımla sübap ayarlarına baktık her iki motorunda sübaplarıda sıkı çıktı bu olaydan 3 gün önce kendim açıp bir kardşeimize bakmıştım onunda eksoz sübapı sıkı çıkmıştı dün akşamda kızıksadan zafer kardeşimiz geldi o da bu forumda üye zaten onunda sıkı çıktı bu durum beni biraz düşündürdü. Acaba genelde bu durum nasıl. Birde karbüratör hava hormutu giren yerin ordaki şaşe demiri yüzünden ordaki darlık yüzünden açık hava filtresi montajında sıkıntı yaşanıyor ancak bu ara hortumun filtreye giren kısmına tek filtre takılarak aynı verim alınıyor dün bunu da test ettik. Yanlız mct kullanan kardeşlerimiz bu sübap ayarını serviste sentille ayarlanması için ısrarcı davransınlar 10 ayarın 8 i elle yapılmış. Servislerin sentil çakısı kullanma alışkanlığı biş tarafa sentil bile olmayan tamirci dolu. O da neymiş be abi ne işe yarıyo diyenler var. Motorun canını çıkartan bir hatadır bu. Ve ikinci bir olay buda önemli karbüratörümüz biliyorsunuz cvk kodlu kehin marka.Kawasaki bu kehin kullanır. Ancak bizdeki döküm kalitesi kawazakinin yanında geçmiyor malesef. Hava ayrı vidası yüksek hızlarda kendiliğinden bir kaç tur atıp gevşebeliyor bunuda vidayı söküp içindeki yayı azcık elle uzatıp gererek çözebilirsiniz. Yoksa yolda düşerse teksilindir vuruntusu yapar. Hava çok alır ve ekszda patlama oluşur. bENİM motordan eksozda çat diye ses geliyor diye şikayt edenler önce hava ayarının tam olup olmadığına baksınlar. Bol havanın içinde benzin kısıtlı patlar çekiş düşer yığılma olur motor gaz yemez.0507 349 61 93 burdan da arayıp benden yarıdm alabilirsniz. Teşekkürler.

  8. #7328
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Bir mct kullanıcı olarak önümüzde ki sezonu iple çekiyorum. Rabbim kaza bela vermez o zamana kadar çıkartırsa ve tabi birde nasipse Shadow a doğru gidiyorum. Tüm mct cilere de nasip etsin diyorum

  9. #7329
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı sinanferah05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhaba 9 aylık zat150 deneyiminden sonra japona param yetmediği için mct250 aldım.Kendimi tanıtayım Adım Sinan , Amasya Üniversitesinde okuyorum , İstanbulda oturuyorum , 21 yasındayım , motoru Amasya'dan aldım 5400 kmde siyah renkli , Fiyat olarak 1400 tl ye anlaştım tanıdığım kişiden aldım. Msn adresim sinan_ferahoglu@hotmail.com isteyen ekleyebilir. styleoscarın motoruna bayıldım yan çanta , sosis çanta ve püsküllerden kesinlikle yaptıracagım Şimdilik bu kadar yeter ... Kazasız belasız sürüşler herkese ...
    Merhaba öncelikle aramıza hoşgeldin hayırlı olsun
    Japon herkes olsun ister ama dediğin gibi gücümüz yettiği kadar alıyoruz güzel tercih yapmışsın çinliler arasında iyilerdendir mct
    sağlıcakla kal kazasız sürüşler..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 ----------

    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size biraz üzüntü verecek bir haberim var. Serviste dün 2 tane mct 250 gördüm usta arkadaşımla sübap ayarlarına baktık her iki motorunda sübaplarıda sıkı çıktı bu olaydan 3 gün önce kendim açıp bir kardşeimize bakmıştım onunda eksoz sübapı sıkı çıkmıştı dün akşamda kızıksadan zafer kardeşimiz geldi o da bu forumda üye zaten onunda sıkı çıktı bu durum beni biraz düşündürdü. Acaba genelde bu durum nasıl. Birde karbüratör hava hormutu giren yerin ordaki şaşe demiri yüzünden ordaki darlık yüzünden açık hava filtresi montajında sıkıntı yaşanıyor ancak bu ara hortumun filtreye giren kısmına tek filtre takılarak aynı verim alınıyor dün bunu da test ettik. Yanlız mct kullanan kardeşlerimiz bu sübap ayarını serviste sentille ayarlanması için ısrarcı davransınlar 10 ayarın 8 i elle yapılmış. Servislerin sentil çakısı kullanma alışkanlığı biş tarafa sentil bile olmayan tamirci dolu. O da neymiş be abi ne işe yarıyo diyenler var. Motorun canını çıkartan bir hatadır bu. Ve ikinci bir olay buda önemli karbüratörümüz biliyorsunuz cvk kodlu kehin marka.Kawasaki bu kehin kullanır. Ancak bizdeki döküm kalitesi kawazakinin yanında geçmiyor malesef. Hava ayrı vidası yüksek hızlarda kendiliğinden bir kaç tur atıp gevşebeliyor bunuda vidayı söküp içindeki yayı azcık elle uzatıp gererek çözebilirsiniz. Yoksa yolda düşerse teksilindir vuruntusu yapar. Hava çok alır ve ekszda patlama oluşur. bENİM motordan eksozda çat diye ses geliyor diye şikayt edenler önce hava ayarının tam olup olmadığına baksınlar. Bol havanın içinde benzin kısıtlı patlar çekiş düşer yığılma olur motor gaz yemez.0507 349 61 93 burdan da arayıp benden yarıdm alabilirsniz. Teşekkürler.
    ABİM VERDİĞİN BİLGİLER İÇİN SAĞOL ÖNCELİKLE;
    bu belirttiğin sübap ayarı olayını sentille yapılırken neye dikkat etmek gerek ? sıkı olması diyorsun peki standart ölçü veya anlayabileceğimiz şeklide ne gibi bir orantı olmalıdır? bu konuyu da müsait bir ara açıklarsan iyi olur..SAYGILAR ABİCİM..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

    Alıntı illuminati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir mct kullanıcı olarak önümüzde ki sezonu iple çekiyorum. Rabbim kaza bela vermez o zamana kadar çıkartırsa ve tabi birde nasipse Shadow a doğru gidiyorum. Tüm mct cilere de nasip etsin diyorum
    250 cc den 750 ye direk geçmek seni zorlamasın ? benim tercihim gv250 den sonra geçmek daha mantıklı gibi tabi kişisel görüşüm bu..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  10. #7330

    Üyelik
    05 Eylül 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Selam arkadaşlar.Ben aranıza bu gün katılıyorum.250 mct mondial maraka motor aldım sıfır km de.Şimdi 5000 km de ama aldım alalı tek şikayetim 2. vitesten atıyor.Aldıgım yerede gösterdim bir çare bulamadı.Dha dogrusu işçiliklerini begenmedim.Bu sorunu çözecek ankara,dan bir usta arıyırum.1 sefer debriyaj degişti,birde arka fren balatası.Yardımlarınızı bekliyorum tşkler.MEKAN ATMACA

  11. #7331
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Öncelikle bütün motorcu kardeşlerimin Kadir gecelerini tebrik ediyorum. Allah hepimize kazasız belasız arızasız sorunsuz nice yıllar geçirmeyi nasip etsin. Sevgili kardeşim motorun hayırlı olsun her yeni mct 250 ile tanışan kardeşimizin yaşadığı gibi seninde vites geçişlerinde sorunun var. Birde debriyaj kaçırma sorunumuz oluyor. Yeni motorlarda her ayar her vida her dişli yeni ve sıkı olduğundan bunların motor üzerinde randıma girmesi için biraz km yapmak gerekiyor. Şuna inan bu vitesten atma ve 2 den boşa düşme olayı motoru kullandıkça rayına girecektik. Bende ilk aldığımda 1 den 2 ye geçerken kendiliğinden boşa geçiyor ve motor bağırıyordu vites ayaklığına baktım sorun yoktu. Sonra bir süre sonra herkesten duydum ki bu sorun kendi kendine düzeliyordu.Gerçekten de öyle oldu. Ama servis buna elbette bakmak zorundadır. Birde debriyaj telinin gerginliğine bakmak lazım. Debriyaj kolunun ordaki yuvarlak halkayı çevirdikçe gevşer yada sıkılaşır o kısımla biraz oynama yapabilirsin ama servise göstermek bence dah a doğru olur. Uğurcum sen kendin bu sübap ayarını rahatlıkla yaparsın. 10 tl ye sanayiden alacağın sentil çakışı bütün işini görecektir. Birde alyan takımı gerekecektir. Motorun benzin deposunuyerinden alacaksın üstn motor trübütor kapağını yerinden sökeceksin.Sübapları zaten açıktan gürürsün. Her silindire 1 emme 1 eksoz sübapı olmak üzere toplam 4 sübap bulunur. Benim en randıman aldığım sübap değeri emme 0,08 eksoz 0,10. Çakıdaki bu sentili bulup sübapın tepesindeki somunugevşetip bu sentilin araya tatlı sıkı girip çıkacağı şekilde ileri geri sokacaksın sonra sübap somununu sıkıcaksın. Olay bu. Bu değerler motorun kompresyon gücüne de değişiyor. Ben farklı değerlerde ayar çeke çeke en randımanlı ve rahatbu değerler olduğunu anladım ve kime yaptıysam memnun kaldı. http://www.motosikletforum.com/showthread.php?t=6115 burda bu konuyu Sakaryadan Alican çok güzel anlatmış. Motorcular ver servisler bunu elle ayarladıklarından motor randıman vermiyor ve arıza çıkartıyor. Bu ayarı illa öğrenip kendiniz yapmalısınız zaten senede 1 2 sefer yapılması gereken bir olaydır.Saygılar.

  12. #7332
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mekan atmaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar.Ben aranıza bu gün katılıyorum.250 mct mondial maraka motor aldım sıfır km de.Şimdi 5000 km de ama aldım alalı tek şikayetim 2. vitesten atıyor.Aldıgım yerede gösterdim bir çare bulamadı.Dha dogrusu işçiliklerini begenmedim.Bu sorunu çözecek ankara,dan bir usta arıyırum.1 sefer debriyaj degişti,birde arka fren balatası.Yardımlarınızı bekliyorum tşkler.MEKAN ATMACA
    aramıza hoşgeldin kazasız sürüşler öncelikle;
    Bu mct nin kronik sorunlarından birisidir. ama bende hiç olmuyor gibi birşey biraz şans işi sanırım bunu aza indirmenin çaresi vites geçişinde motora fazla gaz vermemekle bir kısım çözülebiliyor kullanan arkadaşlar bu şekilde yapıyorlar eski yorumlardada geçerli.. bu arada fırsat buldukça forumu okumanı tavsiye ederim çok değerli bilgi ve paylaşımlar mevcut

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------

    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle bütün motorcu kardeşlerimin Kadir gecelerini tebrik ediyorum. Allah hepimize kazasız belasız arızasız sorunsuz nice yıllar geçirmeyi nasip etsin. Sevgili kardeşim motorun hayırlı olsun her yeni mct 250 ile tanışan kardeşimizin yaşadığı gibi seninde vites geçişlerinde sorunun var. Birde debriyaj kaçırma sorunumuz oluyor. Yeni motorlarda her ayar her vida her dişli yeni ve sıkı olduğundan bunların motor üzerinde randıma girmesi için biraz km yapmak gerekiyor. Şuna inan bu vitesten atma ve 2 den boşa düşme olayı motoru kullandıkça rayına girecektik. Bende ilk aldığımda 1 den 2 ye geçerken kendiliğinden boşa geçiyor ve motor bağırıyordu vites ayaklığına baktım sorun yoktu. Sonra bir süre sonra herkesten duydum ki bu sorun kendi kendine düzeliyordu.Gerçekten de öyle oldu. Ama servis buna elbette bakmak zorundadır. Birde debriyaj telinin gerginliğine bakmak lazım. Debriyaj kolunun ordaki yuvarlak halkayı çevirdikçe gevşer yada sıkılaşır o kısımla biraz oynama yapabilirsin ama servise göstermek bence dah a doğru olur. Uğurcum sen kendin bu sübap ayarını rahatlıkla yaparsın. 10 tl ye sanayiden alacağın sentil çakışı bütün işini görecektir. Birde alyan takımı gerekecektir. Motorun benzin deposunuyerinden alacaksın üstn motor trübütor kapağını yerinden sökeceksin.Sübapları zaten açıktan gürürsün. Her silindire 1 emme 1 eksoz sübapı olmak üzere toplam 4 sübap bulunur. Benim en randıman aldığım sübap değeri emme 0,08 eksoz 0,10. Çakıdaki bu sentili bulup sübapın tepesindeki somunugevşetip bu sentilin araya tatlı sıkı girip çıkacağı şekilde ileri geri sokacaksın sonra sübap somununu sıkıcaksın. Olay bu. Bu değerler motorun kompresyon gücüne de değişiyor. Ben farklı değerlerde ayar çeke çeke en randımanlı ve rahatbu değerler olduğunu anladım ve kime yaptıysam memnun kaldı. http://www.motosikletforum.com/showthread.php?t=6115 burda bu konuyu Sakaryadan Alican çok güzel anlatmış. Motorcular ver servisler bunu elle ayarladıklarından motor randıman vermiyor ve arıza çıkartıyor. Bu ayarı illa öğrenip kendiniz yapmalısınız zaten senede 1 2 sefer yapılması gereken bir olaydır.Saygılar.
    Senin ve diğer arkadaşlarında kadir geceleri mübarek olsun ;
    vermiş olduğun bilgileri not alacağım en sağlıklı yöntem bu.. verdiğin bilgiler için tekrardan tşkler
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  13. #7333
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı mekan atmaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar.Ben aranıza bu gün katılıyorum.250 mct mondial maraka motor aldım sıfır km de.Şimdi 5000 km de ama aldım alalı tek şikayetim 2. vitesten atıyor.Aldıgım yerede gösterdim bir çare bulamadı.Dha dogrusu işçiliklerini begenmedim.Bu sorunu çözecek ankara,dan bir usta arıyırum.1 sefer debriyaj degişti,birde arka fren balatası.Yardımlarınızı bekliyorum tşkler.MEKAN ATMACA
    Arkadaşım cidden senin için üzüldüm şimdi söyleyeceklerim seni de üzecek
    senin motorun büyük ihtimalle 2005 ya da 2006 model. Bu modellerde şanzuman hatası var ve bu fabrikasyon hatası.
    Motorunu öncelikle zorla 3 viteste 4 ncü viteste ve hatta 5 nci viteste de atacaktır. Bu sorun ortaya çıkıyorsa vitesler arasında hata var demektir ve bu sorunun tek çözümü vites dişlilerinin değişmesi anlamına gelmektedir.
    Gördüğüm kadarıyla ankaradasın sana tasiyem dışkapı da mondial in yetkili servisi olan Çayıroğlu na gitmen ve orada Emrah ı görmen.
    Benim motorumda da aynı sorun oldu ve yaklaşık olarak motor 15 gün orada bekledi. Bu bekleyiş usta dan değil mondial in adam gibi işini yapamamasından kaynaklandı bir malzemeyi göndermeyi beceremedi hastalıklı adamlar.
    Şimdiden geçmiş olsun derim ve umarım en kısa zamanda sorunun düzelir.

    Bu arada tüm MT'nin ve İslam aleminin Mübarek Kadir Gecesini kutlarım. Rabbim kimseye kaza bela üzüntü vermesin bu gece herkesin dualarını kabul eylesin

  14. #7334
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    hepinizin kadir gecesi mubarek ve dualarınız kabul olsun son 3 gündür çok yoğun bir tempo ile çalışmaktaydım nihayet bitti 30dk evvel evime gelebildim.
    çok konu konuşulmuş güzel bilgiler verilmiş özellikle subap ayarı yapmayı planladığım bir zamanda subap bilgileriinin verilmesi harika oldu teşekkürler beycivan kardeşim.

    cuma günü balıkesir bigadice geleceğim belki bi ihtimal bu geliş motorla olabilir o zaman seninle tanışmayı isterim

  15. #7335
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    arkadaşlar ben yarın ilk bakıma gideceğim bana hangi yağ iyidir bi marka verir misiniz ? en memnun oldugunuz yağ nedir ?

  16. #7336
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    shell in yağlarını tavsiye ederim arkadasım

  17. #7337
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Asi_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben yarın ilk bakıma gideceğim bana hangi yağ iyidir bi marka verir misiniz ? en memnun oldugunuz yağ nedir ?
    daha yeniydi dimi motorun _? o zaman yağ tercihin full sentetik olmayan shell advance tavsiye ederim.. full sentetiği 2000 km den sonra kullanmak daha iyidir...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  18. #7338
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    teşekkür ederim arkadaşlar...

  19. #7339
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    korsanxx kardeşim ilaki beklerim buyur bir kahvemi iç anlatırız sohber ederiz kısmetse.Hepinize şimdiden hayırlı bayramlar.

  20. #7340
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    herkesin ramazan bayramının hayırlara vesile olmasını dilerim..

    arkadaşlar motorumu 4bin bakıma götürdüğümde birde hava ayarı yapmasını istedim ustaya fakat 30 saniyede yapmış olduğu ayardan sonra motorun ayar yapılmadan önceki viteslerdeki son hızları düştü, düz yolda tek kişi 110 çok rahat görürken şu an 90 km/h de boğuluyor ve motor sıcakken dahi olsa rolantide çalışırken arada stop edecek gibi oluyor.. hiç stop etme gibi bir sıkıntısı olmadı 4bin km.dir fakat ustanın yaptığı yada bozduğu hava ayarından sonra motor daha boğulmaya basladı..
    ben bu durumda ne yapabilirim bu ayarı nasıl düzeltebilirim, hava ayarı nasıl yapılıyor yardım
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler