Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Ağustos 2010, 05:07
#7281
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
mrb dostum;
bunu kimse kolay kolay bilemez çünkü bu taksit olayını bizzat satın almak istediğin bayii ile görüşmen lazım, her bayii taksitli satmayabiliyor ayrıca taksitli satarlarsa da üzerine komisyon koyarlar bilgin olsun kısacası kredi kartın yoksa işin zor
artık kredi kartsız satış yapan yer kalmadı gibi birşey sadece motor olarak değil her yerde böyle...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:44 ----------
hayırlısı olsun diyelim, ama iyi karar ver geri dönüşümü zor olabilir. çünkü gördüğüm kadarıyla keeway'ın 2. el piyasası pek yok gibi... güç oalrak güzel motor ama görünüm olarak mct nin yanında duramaz bile . bugun gördüm arkadaşın işyerinde yanına koydum benim mct yi açık ara fark atıyor bizimkiler valla
haklıısın bizim motorun tasarımı mükemmel ama işte aksamında problem var sık sık arıza çıkartabiliyorlar birde 100kmde 3.5-4 lt yakmasına rağmen performansı yetersiz kalıyor 85-90km ortalama bakıldığında iyi gibi duruyor ama buradan istanbula 450km olduğunu ve bizim motorların tek depo ile şehir dışında 400km gittiğini yani bu da 3 depo ile gidilinip gelinebilecğini bununda 150tl edeceğini ve bu meblanın karşılığında istanbula ortalam 90km hız ile gittiğinde insan soğuyor )
keewayda ibre 160 sanırsam ve 140-150 yapıyor ortalaması 110 felan olur 20km inanılmaz bir farktır
birde aklımı çelen kanuni tiger var 180 ibre var geçen gördüm adam yolun tozunu alıp gitti yanımdan ben 90la gidiyordum :DD
bütün bu nedenler beni mctyi satmaya zorluyor bakalım hayırlısı
şimdi bir planım var şanzuman dğeişikliği belki o zaaman hız olayını arttırabilirim
Reklamlar
-
26 Ağustos 2010, 05:43
#7282
korsanxxx adlı üyeden alıntı
haklıısın bizim motorun tasarımı mükemmel ama işte aksamında problem var sık sık arıza çıkartabiliyorlar birde 100kmde 3.5-4 lt yakmasına rağmen performansı yetersiz kalıyor 85-90km ortalama bakıldığında iyi gibi duruyor ama buradan istanbula 450km olduğunu ve bizim motorların tek depo ile şehir dışında 400km gittiğini yani bu da 3 depo ile gidilinip gelinebilecğini bununda 150tl edeceğini ve bu meblanın karşılığında istanbula ortalam 90km hız ile gittiğinde insan soğuyor
)
keewayda ibre 160 sanırsam ve 140-150 yapıyor ortalaması 110 felan olur 20km inanılmaz bir farktır
birde aklımı çelen kanuni tiger var 180 ibre var geçen gördüm adam yolun tozunu alıp gitti yanımdan ben 90la gidiyordum :DD
bütün bu nedenler beni mctyi satmaya zorluyor bakalım hayırlısı
şimdi bir planım var şanzuman dğeişikliği belki o zaaman hız olayını arttırabilirim
Şimdi keyfi olarak biryerden bir yere gidince elbetteki masraf her zaman artar.Ben balıkesire kardeşimle gittiğimde inanırmısın sadece yola 250 tl gitmişti (dinlenme tesisinde yediğimiz içtiğimiz dahil) Ayrıca ibre olayına kafayı fazla takma bende çok takıyorum ama anladımki boşa takıyorum.Kore ve japon mallarındaki son ibreleri bile motorlar anca yapıyor (ss ler hariç ) tigerde yapacağı en fazla 140 bence. 180 yapması imkansız gibi..
(gt 250r bile zor yapıyor o ibreyi sen hesap et )
Samimi olduğumuz bir ustamız var bu gv250 almak isteyipte alamadığımız öyle git gel derken muhabbetimiz oluyor artık sadece ticaret gözüyle bakmadığımız için sıcakkanlılığımız olsa gerek hemen ısınıyor karşımızdaki insan.. söylediği bir söz vardı bu biizim mct ler tigerden bile iyiymiş. kendisi kanuni servisidir ayrıca birçokta sertifikası mevcuttur ( st kanuni, piaggio, sym, vb. ) . Ayrıca tigerın da üretimi durdu yanlış hatırlamıyorsam..
Dostum cidden performans istiyorsan sana verebileceğim tavsiyem var gel biraz daha sabret bu gv250 al derim sana link atmıştım hatırlarsan yağ&hava soğutmalı ve 28 hp v-twin 250 cc sınıfında en iyisi diyebileceğim bir cruiser ama st kanuni almak gerek hyosung olarak alırsan çok sıkıntı çekersin... Ben 1-2 sene daha mct kullandıktan sonra gv almayı düşünüyorum...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:39 ----------
Ayrıca fotoları bekliyorum hala hee :d bu far fotolarını..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
26 Ağustos 2010, 12:09
#7283
biraz daha bekleyip gv 250 almak daha mantıklı hatta alabilirsen sıfırını almak
-
26 Ağustos 2010, 12:50
#7284
-
26 Ağustos 2010, 22:35
#7285
-
27 Ağustos 2010, 01:18
#7286
korsanxxx adlı üyeden alıntı
hatırlıyorum kardeşim zaten o motor harikaydı hem st kanuni hemde hyo ikiside hoşuma gitti muhtemelen ikisnden biriisi olacak gibi ama st daha ağır basıyor ama almışken 650sini alayım diyorum zira 250 28 beygir ama 10000 devirde o gücü veriyor normal olarak genellikle şehirler arası yolda 4500-5000 devir ile sürülür buda o sıradaki kulanılan beygir gücü olarak 21-22 yapar ama belli olmaz 250de alınabilir.
zaten kararımı değiştirdim vazgeçtim bebişimi satmayacağım aramız bozulmuştu ondan öyle yaptım
işin aslı 0km bir mct almayı 2 yılada st alıp mctyiel diabloya çevirmeyi planlıyorum şasisi uygun %80 oranında
fotolar aklımda fakat 36 saattir çalışıyorum hiç uyumadım diyebilirim yarın yollarım kardeşim tamir bakım fotolarınıda koyarım içine manifolt borularını felan çektim hep
hyosung alma yedek parça bulman çok zor türkiyede hatta imkansız, st kanuni en mantıklısı hemde hyosung' dan farkı enjeksiyonlu olması. 28 hp yi küçümseme derim sonuçta artık çin malı kullanmayacaksın , hergünde gezemiyeceğine göre gv250 idealdir hem 2.el piyasasıda oldukça var elinde kalmıyacak motor ki kalsa bile ömürlük.. gv650 olayına ise girme derim şehir içi için çok fazla gelir,güçlü ve gösterişli motordur evet cruiser olmasına rağmen altında gt 650 motoru var ve inanılmaz performanslı bir motor forumunda okudum 200 km üstü hıza çıkan var cruiser olmasına rağmen
kısacası uzun lafın kısası st kanuni gv 250 üstüne tanımam 250 cc sınıfında..
ben eğer cruisere devam edersem alacağım motor budur. kafamı kurcalayan tek şey ise bu suzuki gsr 600abs veya bandit.. gv ile naked motor arasında gidip geliyor kafam ...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
27 Ağustos 2010, 12:16
#7287
neden hyosung un parçası bulunmuyor st kanuni ile aynı parçalar kullanılmıyormu
-
28 Ağustos 2010, 01:53
#7288
Arkadaslar bugun mctmı genel bır bakıma soktum uzun aradan sonra ne zamandan beri yapacam dıye dusunuyordum fakat iş güçten vakit bulamamıstım bugun herseyı bır kenara bırakıp BİSMİLLAH deyip basladım bakıma ;
1-Arka fren balatalatalarını ASK marka hındıstan malı balata ıle degıstırdım
2-Arka jantta bulunan lastik takozların 4 ünüde değistırdım (Çıkan takozları görünce motora acıdım )
3-Zinciri tel fırca ıle temızledım ve mazotlu bezle sıldım tertemız oldu ve sonra yaglayıcı sprey ıle yagladım
4-En önemlisi Manifoltları değistirdim üzerinde yılların vermıs oldugu catlaklar vardı
5-hava fıltresı ıle karbürator arasındakı genıs boroyu degıstrdım
6-NGK buji taktım CRH7 olanından
7-castrol power 1 15/40 yag koydum (bu yagı gecendede koymustum ve bızım motorlardakı kronık 2 vıtesten atma problemını buyuk olcude gecirdi diyebılırım çok önemli bir dipnot !!!
8-ve en öenmlisi motorla ugrsarak aksam iftar zamanı yaptım (Sagol MCT )
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
-
28 Ağustos 2010, 01:56
#7289
ARKADASLAR EN SON OLARAK MOTORA BIR BAKI YAPTIK
BUJI DEGISIMI
YAG DEGISIMI
HAVA FILTRESI DEGISIMI
BENZIN FILTRESI DEGISIMI
HAVA AYARI
ARKA TAKOZLAR
VE BALATA TEMIZLIGI YAPTIK
hava ayarı bıttıkden sonra karburatoru yerıne koyarken egsoz manıfolt borusu catlamaya ugradı malum motor mondıal 250mct borularda plstık hortumdan oldugu ıcın catlama yaptı. neyse bakımı yapan abım bısey olmaz alana kdr ıdare edersın dedı 2 gun bınmeye basladım ve su anda motorum mars ıle calısmaz hale geldı. motorumun calısması ıcın yokus assagı vurdurmam gerekıyor ama vurduruncada hemen calısmıyor bıraz uzun suruyor :( bunun sebebı ne olabılır ? bırde sanırım subaplardan ses gelmeye basladı bana yardım edebılecek bırılerı varmıdır ?
-
28 Ağustos 2010, 02:24
#7290
vw.bora adlı üyeden alıntı
neden hyosung un parçası bulunmuyor st kanuni ile aynı parçalar kullanılmıyormu
Çünkü distribitörlüğü kanuni satın aldı st kanuni adı altında 2009 yılı dahil olmak üzere st kanuni adı altında geliyor artık.. gv250 lerin 2009 dan öncekiler hyosung adı altında idi. ee haliyle distribitör değişince parçalarda farkediyor Hem st kanuni adı altında geçen gv250 ler enjeksiyonludur hyosung olanlar ise karbüratörlü..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------
dostum bu cr7hsa bujiyi nereden temin ettin ? yani netten değilde avcılarda satan yer varmıki ? ayrıca bende avcılarda oturuyorum merkez mah.sinde, marmara halı sahanın orada..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
28 Ağustos 2010, 02:51
#7291
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Çünkü distribitörlüğü kanuni satın aldı st kanuni adı altında 2009 yılı dahil olmak üzere st kanuni adı altında geliyor artık.. gv250 lerin 2009 dan öncekiler hyosung adı altında idi. ee haliyle distribitör değişince parçalarda farkediyor Hem st kanuni adı altında geçen gv250 ler enjeksiyonludur hyosung olanlar ise karbüratörlü..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------
dostum bu cr7hsa bujiyi nereden temin ettin ? yani netten değilde avcılarda satan yer varmıki ? ayrıca bende avcılarda oturuyorum merkez mah.sinde, marmara halı sahanın orada..
parsellerde parcacı var ordan aldım.bende yesılkent mahallesındeyım bakım falan yapacaksak beklerım alet edavat full bız bısıklet ısı yapıyoruz
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
-
28 Ağustos 2010, 03:28
#7292
bakoyoko adlı üyeden alıntı
parsellerde parcacı var ordan aldım.bende yesılkent mahallesındeyım bakım falan yapacaksak beklerım alet edavat full bız bısıklet ısı yapıyoruz
hm anladım , parçacının yerini mesaj olarak atabilir misin ? müsait birgün gelirim sizin oralara tanışırız
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
28 Ağustos 2010, 13:55
#7293
arkadaşlar, bizim bu zincirlerin devamlı bollaşması ve ses yapması sonucunda devamlı gerdiriyoruz bunları bildiğiniz kadarıyla bizlerde mevcut olan zinciri o-ringli zincir ile değiştirmek kesin çözümmüdür bu devamlı bollaşma olayına ???
eğer kesin çözüm diyorsanız bizim mctye nereden ve kaç liraya temin edebilirim.
teşekkürler
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
29 Ağustos 2010, 00:03
#7294
arkadaşlar motorumla kafa kafaya takas teklifinde bulunan bir arkadaş kawazaki zzr 250 ile takas yapmak istiyor ne dersiniz biraz baktım motor enduro-speed tarzı ve yorumlarda oldukça olumlu gibi 180km maksimum yapıyor 14000 dervirde 16000 devirli bir motor sizce takası yapmalımıyım
-
29 Ağustos 2010, 00:19
#7295
Geçenlerde motor dergilerinin birinde okuduğuma göre Kawa ların sert ve agresifliklerinden dolayı sürekli sürücüyü tetikte tuttukları ve yolun keyfini çıkaramadıklarını yazıyordu ve depo kapasitelerinin de küçük olması aynı zmanda yakıtı da fazla ca istemesi nedeniyle uzun yollarda sıkıntı yarattıklarını yazmıştı.
Ama bir yerde Mondial diğer yerde Kawa sen değişmiyorsan benim motor 2000 olmadı daha ben değişirim
-
29 Ağustos 2010, 01:32
#7296
korsanxxx adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorumla kafa kafaya takas teklifinde bulunan bir arkadaş kawazaki zzr 250 ile takas yapmak istiyor ne dersiniz biraz baktım motor enduro-speed tarzı ve yorumlarda oldukça olumlu gibi 180km maksimum yapıyor 14000 dervirde 16000 devirli bir motor sizce takası yapmalımıyım
motor kaç model ? kazası varmı ? kaç km de ? vuruk dökük mevcut mu? bunları paylaşıver kanka. şimdi ne desek yalan..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
29 Ağustos 2010, 09:07
#7297
Mondial'imizi Eylül ayından önce sınama şansı,
Tüm hazırlıkları yaptık ve birazdan yola çıkıyoruz. Planda Soğuksu ve Çamlıdere var ama yol bu bizi nereye götüreceği belli olmaz,
Tüm MT'nin Zafer Bayramını kutlarım ve Kazasız Sürüşler Dilerim
-
29 Ağustos 2010, 10:57
#7298
güle güle illuminati ben geçen ay soğuksuya kadar 10 motorla ankara mt olarak gitmiştik ve bir çok motordan iyiydi bizim mct özellikle rampalarda falan hiç zorlanmadı çoğu motoru geride bıraktı umarım güzel bir yolculuk olur senin açından
-
29 Ağustos 2010, 16:28
#7299
-
29 Ağustos 2010, 18:29
#7300
xxxkorsan,
manifold borusunun üzerindeki giriş ne girişi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 61 kullanıcı var. (0 üye ve 61 misafir)
Bu Konudaki Etiketler