Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7281
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb dostum;
    bunu kimse kolay kolay bilemez çünkü bu taksit olayını bizzat satın almak istediğin bayii ile görüşmen lazım, her bayii taksitli satmayabiliyor ayrıca taksitli satarlarsa da üzerine komisyon koyarlar bilgin olsun kısacası kredi kartın yoksa işin zor artık kredi kartsız satış yapan yer kalmadı gibi birşey sadece motor olarak değil her yerde böyle...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:44 ----------



    hayırlısı olsun diyelim, ama iyi karar ver geri dönüşümü zor olabilir. çünkü gördüğüm kadarıyla keeway'ın 2. el piyasası pek yok gibi... güç oalrak güzel motor ama görünüm olarak mct nin yanında duramaz bile . bugun gördüm arkadaşın işyerinde yanına koydum benim mct yi açık ara fark atıyor bizimkiler valla
    haklıısın bizim motorun tasarımı mükemmel ama işte aksamında problem var sık sık arıza çıkartabiliyorlar birde 100kmde 3.5-4 lt yakmasına rağmen performansı yetersiz kalıyor 85-90km ortalama bakıldığında iyi gibi duruyor ama buradan istanbula 450km olduğunu ve bizim motorların tek depo ile şehir dışında 400km gittiğini yani bu da 3 depo ile gidilinip gelinebilecğini bununda 150tl edeceğini ve bu meblanın karşılığında istanbula ortalam 90km hız ile gittiğinde insan soğuyor )
    keewayda ibre 160 sanırsam ve 140-150 yapıyor ortalaması 110 felan olur 20km inanılmaz bir farktır
    birde aklımı çelen kanuni tiger var 180 ibre var geçen gördüm adam yolun tozunu alıp gitti yanımdan ben 90la gidiyordum :DD

    bütün bu nedenler beni mctyi satmaya zorluyor bakalım hayırlısı

    şimdi bir planım var şanzuman dğeişikliği belki o zaaman hız olayını arttırabilirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7282
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haklıısın bizim motorun tasarımı mükemmel ama işte aksamında problem var sık sık arıza çıkartabiliyorlar birde 100kmde 3.5-4 lt yakmasına rağmen performansı yetersiz kalıyor 85-90km ortalama bakıldığında iyi gibi duruyor ama buradan istanbula 450km olduğunu ve bizim motorların tek depo ile şehir dışında 400km gittiğini yani bu da 3 depo ile gidilinip gelinebilecğini bununda 150tl edeceğini ve bu meblanın karşılığında istanbula ortalam 90km hız ile gittiğinde insan soğuyor )
    keewayda ibre 160 sanırsam ve 140-150 yapıyor ortalaması 110 felan olur 20km inanılmaz bir farktır
    birde aklımı çelen kanuni tiger var 180 ibre var geçen gördüm adam yolun tozunu alıp gitti yanımdan ben 90la gidiyordum :DD

    bütün bu nedenler beni mctyi satmaya zorluyor bakalım hayırlısı

    şimdi bir planım var şanzuman dğeişikliği belki o zaaman hız olayını arttırabilirim

    Şimdi keyfi olarak biryerden bir yere gidince elbetteki masraf her zaman artar.Ben balıkesire kardeşimle gittiğimde inanırmısın sadece yola 250 tl gitmişti (dinlenme tesisinde yediğimiz içtiğimiz dahil) Ayrıca ibre olayına kafayı fazla takma bende çok takıyorum ama anladımki boşa takıyorum.Kore ve japon mallarındaki son ibreleri bile motorlar anca yapıyor (ss ler hariç ) tigerde yapacağı en fazla 140 bence. 180 yapması imkansız gibi..
    (gt 250r bile zor yapıyor o ibreyi sen hesap et )

    Samimi olduğumuz bir ustamız var bu gv250 almak isteyipte alamadığımız öyle git gel derken muhabbetimiz oluyor artık sadece ticaret gözüyle bakmadığımız için sıcakkanlılığımız olsa gerek hemen ısınıyor karşımızdaki insan.. söylediği bir söz vardı bu biizim mct ler tigerden bile iyiymiş. kendisi kanuni servisidir ayrıca birçokta sertifikası mevcuttur ( st kanuni, piaggio, sym, vb. ) . Ayrıca tigerın da üretimi durdu yanlış hatırlamıyorsam..

    Dostum cidden performans istiyorsan sana verebileceğim tavsiyem var gel biraz daha sabret bu gv250 al derim sana link atmıştım hatırlarsan yağ&hava soğutmalı ve 28 hp v-twin 250 cc sınıfında en iyisi diyebileceğim bir cruiser ama st kanuni almak gerek hyosung olarak alırsan çok sıkıntı çekersin... Ben 1-2 sene daha mct kullandıktan sonra gv almayı düşünüyorum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:39 ----------

    Ayrıca fotoları bekliyorum hala hee :d bu far fotolarını..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  3. #7283
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    biraz daha bekleyip gv 250 almak daha mantıklı hatta alabilirsen sıfırını almak

  4. #7284
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi keyfi olarak biryerden bir yere gidince elbetteki masraf her zaman artar.Ben balıkesire kardeşimle gittiğimde inanırmısın sadece yola 250 tl gitmişti (dinlenme tesisinde yediğimiz içtiğimiz dahil) Ayrıca ibre olayına kafayı fazla takma bende çok takıyorum ama anladımki boşa takıyorum.Kore ve japon mallarındaki son ibreleri bile motorlar anca yapıyor (ss ler hariç ) tigerde yapacağı en fazla 140 bence. 180 yapması imkansız gibi..
    (gt 250r bile zor yapıyor o ibreyi sen hesap et )

    Samimi olduğumuz bir ustamız var bu gv250 almak isteyipte alamadığımız öyle git gel derken muhabbetimiz oluyor artık sadece ticaret gözüyle bakmadığımız için sıcakkanlılığımız olsa gerek hemen ısınıyor karşımızdaki insan.. söylediği bir söz vardı bu biizim mct ler tigerden bile iyiymiş. kendisi kanuni servisidir ayrıca birçokta sertifikası mevcuttur ( st kanuni, piaggio, sym, vb. ) . Ayrıca tigerın da üretimi durdu yanlış hatırlamıyorsam..

    Dostum cidden performans istiyorsan sana verebileceğim tavsiyem var gel biraz daha sabret bu gv250 al derim sana link atmıştım hatırlarsan yağ&hava soğutmalı ve 28 hp v-twin 250 cc sınıfında en iyisi diyebileceğim bir cruiser ama st kanuni almak gerek hyosung olarak alırsan çok sıkıntı çekersin... Ben 1-2 sene daha mct kullandıktan sonra gv almayı düşünüyorum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:39 ----------

    Ayrıca fotoları bekliyorum hala hee :d bu far fotolarını..
    hatırlıyorum kardeşim zaten o motor harikaydı hem st kanuni hemde hyo ikiside hoşuma gitti muhtemelen ikisnden biriisi olacak gibi ama st daha ağır basıyor ama almışken 650sini alayım diyorum zira 250 28 beygir ama 10000 devirde o gücü veriyor normal olarak genellikle şehirler arası yolda 4500-5000 devir ile sürülür buda o sıradaki kulanılan beygir gücü olarak 21-22 yapar ama belli olmaz 250de alınabilir.
    zaten kararımı değiştirdim vazgeçtim bebişimi satmayacağım aramız bozulmuştu ondan öyle yaptım
    işin aslı 0km bir mct almayı 2 yılada st alıp mctyiel diabloya çevirmeyi planlıyorum şasisi uygun %80 oranında

    fotolar aklımda fakat 36 saattir çalışıyorum hiç uyumadım diyebilirim yarın yollarım kardeşim tamir bakım fotolarınıda koyarım içine manifolt borularını felan çektim hep

  5. #7285
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    bir kaç resimde ben paylaşayım dedim







    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

    korsanxxx , _pLay_06 , vw.bora sıraLaması =)

  6. #7286
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hatırlıyorum kardeşim zaten o motor harikaydı hem st kanuni hemde hyo ikiside hoşuma gitti muhtemelen ikisnden biriisi olacak gibi ama st daha ağır basıyor ama almışken 650sini alayım diyorum zira 250 28 beygir ama 10000 devirde o gücü veriyor normal olarak genellikle şehirler arası yolda 4500-5000 devir ile sürülür buda o sıradaki kulanılan beygir gücü olarak 21-22 yapar ama belli olmaz 250de alınabilir.
    zaten kararımı değiştirdim vazgeçtim bebişimi satmayacağım aramız bozulmuştu ondan öyle yaptım
    işin aslı 0km bir mct almayı 2 yılada st alıp mctyiel diabloya çevirmeyi planlıyorum şasisi uygun %80 oranında

    fotolar aklımda fakat 36 saattir çalışıyorum hiç uyumadım diyebilirim yarın yollarım kardeşim tamir bakım fotolarınıda koyarım içine manifolt borularını felan çektim hep
    hyosung alma yedek parça bulman çok zor türkiyede hatta imkansız, st kanuni en mantıklısı hemde hyosung' dan farkı enjeksiyonlu olması. 28 hp yi küçümseme derim sonuçta artık çin malı kullanmayacaksın , hergünde gezemiyeceğine göre gv250 idealdir hem 2.el piyasasıda oldukça var elinde kalmıyacak motor ki kalsa bile ömürlük.. gv650 olayına ise girme derim şehir içi için çok fazla gelir,güçlü ve gösterişli motordur evet cruiser olmasına rağmen altında gt 650 motoru var ve inanılmaz performanslı bir motor forumunda okudum 200 km üstü hıza çıkan var cruiser olmasına rağmen


    kısacası uzun lafın kısası st kanuni gv 250 üstüne tanımam 250 cc sınıfında..
    ben eğer cruisere devam edersem alacağım motor budur. kafamı kurcalayan tek şey ise bu suzuki gsr 600abs veya bandit.. gv ile naked motor arasında gidip geliyor kafam ...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  7. #7287
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    neden hyosung un parçası bulunmuyor st kanuni ile aynı parçalar kullanılmıyormu

  8. #7288

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Arkadaslar bugun mctmı genel bır bakıma soktum uzun aradan sonra ne zamandan beri yapacam dıye dusunuyordum fakat iş güçten vakit bulamamıstım bugun herseyı bır kenara bırakıp BİSMİLLAH deyip basladım bakıma ;

    1-Arka fren balatalatalarını ASK marka hındıstan malı balata ıle degıstırdım

    2-Arka jantta bulunan lastik takozların 4 ünüde değistırdım (Çıkan takozları görünce motora acıdım )

    3-Zinciri tel fırca ıle temızledım ve mazotlu bezle sıldım tertemız oldu ve sonra yaglayıcı sprey ıle yagladım

    4-En önemlisi Manifoltları değistirdim üzerinde yılların vermıs oldugu catlaklar vardı

    5-hava fıltresı ıle karbürator arasındakı genıs boroyu degıstrdım

    6-NGK buji taktım CRH7 olanından

    7-castrol power 1 15/40 yag koydum (bu yagı gecendede koymustum ve bızım motorlardakı kronık 2 vıtesten atma problemını buyuk olcude gecirdi diyebılırım çok önemli bir dipnot !!!


    8-ve en öenmlisi motorla ugrsarak aksam iftar zamanı yaptım (Sagol MCT )
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  9. #7289
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    ARKADASLAR EN SON OLARAK MOTORA BIR BAKI YAPTIK
    BUJI DEGISIMI
    YAG DEGISIMI
    HAVA FILTRESI DEGISIMI
    BENZIN FILTRESI DEGISIMI
    HAVA AYARI
    ARKA TAKOZLAR
    VE BALATA TEMIZLIGI YAPTIK

    hava ayarı bıttıkden sonra karburatoru yerıne koyarken egsoz manıfolt borusu catlamaya ugradı malum motor mondıal 250mct borularda plstık hortumdan oldugu ıcın catlama yaptı. neyse bakımı yapan abım bısey olmaz alana kdr ıdare edersın dedı 2 gun bınmeye basladım ve su anda motorum mars ıle calısmaz hale geldı. motorumun calısması ıcın yokus assagı vurdurmam gerekıyor ama vurduruncada hemen calısmıyor bıraz uzun suruyor :( bunun sebebı ne olabılır ? bırde sanırım subaplardan ses gelmeye basladı bana yardım edebılecek bırılerı varmıdır ?

  10. #7290
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı vw.bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden hyosung un parçası bulunmuyor st kanuni ile aynı parçalar kullanılmıyormu
    Çünkü distribitörlüğü kanuni satın aldı st kanuni adı altında 2009 yılı dahil olmak üzere st kanuni adı altında geliyor artık.. gv250 lerin 2009 dan öncekiler hyosung adı altında idi. ee haliyle distribitör değişince parçalarda farkediyor Hem st kanuni adı altında geçen gv250 ler enjeksiyonludur hyosung olanlar ise karbüratörlü..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bugun mctmı genel bır bakıma soktum uzun aradan sonra ne zamandan beri yapacam dıye dusunuyordum fakat iş güçten vakit bulamamıstım bugun herseyı bır kenara bırakıp BİSMİLLAH deyip basladım bakıma ;

    1-Arka fren balatalatalarını ASK marka hındıstan malı balata ıle degıstırdım

    2-Arka jantta bulunan lastik takozların 4 ünüde değistırdım (Çıkan takozları görünce motora acıdım )

    3-Zinciri tel fırca ıle temızledım ve mazotlu bezle sıldım tertemız oldu ve sonra yaglayıcı sprey ıle yagladım

    4-En önemlisi Manifoltları değistirdim üzerinde yılların vermıs oldugu catlaklar vardı

    5-hava fıltresı ıle karbürator arasındakı genıs boroyu degıstrdım

    6-NGK buji taktım CRH7 olanından

    7-castrol power 1 15/40 yag koydum (bu yagı gecendede koymustum ve bızım motorlardakı kronık 2 vıtesten atma problemını buyuk olcude gecirdi diyebılırım çok önemli bir dipnot !!!


    8-ve en öenmlisi motorla ugrsarak aksam iftar zamanı yaptım (Sagol MCT )
    dostum bu cr7hsa bujiyi nereden temin ettin ? yani netten değilde avcılarda satan yer varmıki ? ayrıca bende avcılarda oturuyorum merkez mah.sinde, marmara halı sahanın orada..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  11. #7291

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü distribitörlüğü kanuni satın aldı st kanuni adı altında 2009 yılı dahil olmak üzere st kanuni adı altında geliyor artık.. gv250 lerin 2009 dan öncekiler hyosung adı altında idi. ee haliyle distribitör değişince parçalarda farkediyor Hem st kanuni adı altında geçen gv250 ler enjeksiyonludur hyosung olanlar ise karbüratörlü..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------



    dostum bu cr7hsa bujiyi nereden temin ettin ? yani netten değilde avcılarda satan yer varmıki ? ayrıca bende avcılarda oturuyorum merkez mah.sinde, marmara halı sahanın orada..
    parsellerde parcacı var ordan aldım.bende yesılkent mahallesındeyım bakım falan yapacaksak beklerım alet edavat full bız bısıklet ısı yapıyoruz
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  12. #7292
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    parsellerde parcacı var ordan aldım.bende yesılkent mahallesındeyım bakım falan yapacaksak beklerım alet edavat full bız bısıklet ısı yapıyoruz
    hm anladım , parçacının yerini mesaj olarak atabilir misin ? müsait birgün gelirim sizin oralara tanışırız
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  13. #7293
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    arkadaşlar, bizim bu zincirlerin devamlı bollaşması ve ses yapması sonucunda devamlı gerdiriyoruz bunları bildiğiniz kadarıyla bizlerde mevcut olan zinciri o-ringli zincir ile değiştirmek kesin çözümmüdür bu devamlı bollaşma olayına ???
    eğer kesin çözüm diyorsanız bizim mctye nereden ve kaç liraya temin edebilirim.
    teşekkürler
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  14. #7294
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    arkadaşlar motorumla kafa kafaya takas teklifinde bulunan bir arkadaş kawazaki zzr 250 ile takas yapmak istiyor ne dersiniz biraz baktım motor enduro-speed tarzı ve yorumlarda oldukça olumlu gibi 180km maksimum yapıyor 14000 dervirde 16000 devirli bir motor sizce takası yapmalımıyım

  15. #7295
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Geçenlerde motor dergilerinin birinde okuduğuma göre Kawa ların sert ve agresifliklerinden dolayı sürekli sürücüyü tetikte tuttukları ve yolun keyfini çıkaramadıklarını yazıyordu ve depo kapasitelerinin de küçük olması aynı zmanda yakıtı da fazla ca istemesi nedeniyle uzun yollarda sıkıntı yarattıklarını yazmıştı.
    Ama bir yerde Mondial diğer yerde Kawa sen değişmiyorsan benim motor 2000 olmadı daha ben değişirim

  16. #7296
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorumla kafa kafaya takas teklifinde bulunan bir arkadaş kawazaki zzr 250 ile takas yapmak istiyor ne dersiniz biraz baktım motor enduro-speed tarzı ve yorumlarda oldukça olumlu gibi 180km maksimum yapıyor 14000 dervirde 16000 devirli bir motor sizce takası yapmalımıyım
    motor kaç model ? kazası varmı ? kaç km de ? vuruk dökük mevcut mu? bunları paylaşıver kanka. şimdi ne desek yalan..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  17. #7297
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Mondial'imizi Eylül ayından önce sınama şansı,

    Tüm hazırlıkları yaptık ve birazdan yola çıkıyoruz. Planda Soğuksu ve Çamlıdere var ama yol bu bizi nereye götüreceği belli olmaz,

    Tüm MT'nin Zafer Bayramını kutlarım ve Kazasız Sürüşler Dilerim

  18. #7298
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    güle güle illuminati ben geçen ay soğuksuya kadar 10 motorla ankara mt olarak gitmiştik ve bir çok motordan iyiydi bizim mct özellikle rampalarda falan hiç zorlanmadı çoğu motoru geride bıraktı umarım güzel bir yolculuk olur senin açından

  19. #7299
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20


    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    son resimdeki parmağımla tuttuğum şey manifolt borularıdır bağlantı yerleri plastik aksamlı olduğundan çok çabuk çatlama veya yırtılma oluyor o zaman içeri fazla hava girdiğinden çekiş düşer fazla yakar yenisi ile değiştirilmelidir.

    birde uzun ömürlü olmaları için aklıma bir yöntem geliyor takmadan evvel 900dereceye dayanan silikon ile kaplamak işe yarayabilir çatlamasını engeller silikon esnek olduğunmdan.

    kanki farın fotosunu henüz çekemedim ama kutusunun fotosunu çektim far kafasını açınca onuda çekeceğim biliyorum geç oluyor ama felakat yoğunum.

    kawazakiyede bakacağıım adam modelini kmsini yazmamış öğrendiğimde ileteceğim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    buda kullandığım farın kutusu yakında farı çeker koyarım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 ----------

    hazır fırsatım varken yazayım dedim. sevgili çinli beygirlerimiz için yapılması gerekenlerle ve bunları yaparken kullanacağımız anahtar setlerinin numaralarının listesi.

    kullanılacak alet edavatların listesi

    1: yıldız anahtar setiniz olsun 6-22 arası numaralar kafidir.
    bunların içerisinde 8 numara arka balata kapağı kolunun vidası için
    16 numara arka teker sol mil başı 19 numara sağ mil somunu için
    13 numara zincir gergisi somunları için
    8 numara depo kapağının iki tarafındakiler için 10 numara koltuğun altındaki depoyu tutan son vida için
    2: alyan seti 3-8mm işinizi görecektir
    7mm olan veya 6da olabilir buji kapakları için 5 mm granajları tutan bir adet alyan başlı vida için
    3: tornavida yıldız uçlu ve düz uçlu ağırıkta herşey yıldız uçlu vida ile birleştirilir. ama bu yıldız uçlu vidalar yalnızca tombul yıldız uçlu tornavida ile açılır yani en azından kolay açılır demek istedim :D
    4: buji anahtarı

    anahtar seti bu kadar

    şimdi sıra diğer elemanlarda
    1: elektirk bandı
    2: 1-2 mt artı eksi ucu olan bir kablo
    3: mutlaka en az 5 tane arka cant teli
    4: 2 adet sigorta
    5: 1 adet far lambası
    6: 2 adet buji

    ve son olarak yapılması gerkekenler

    1: bujiler ngk ile değiştirilmli kodu ch7 olacak
    2: manifolt boruları kontrol edilmeli mutlaka çatak felan varsa değiştirilmeli
    3: ara sıra vidalar kontrol edilmeli titreşimden dolayı gevşeme yapabiliyor
    4: zincir mutlaka yağlanmadan evvel temizlenmeli sonra yağlanmalı
    5: zırt pırt motor yıkanmamalı ayda 1-2 kez geri kalanda silinmeli sadece eğer çok yıkarsanız paslanma oluşabilir elektirik tesisatına zarar verilebilir bunun yerine ıslak bezle motoru silin
    6: arka dişli 32t ile değiştirin ( ben henüz değiştiremedim ama değişen arkadaşlar memnunlar)
    7: yağ değişimi yaparken motoru 5dk rölantide çalıştırıp motoru ısıtıp yağı öyle boşaltın sonra içine 1 lt benzini yarım lt şeklinde 2 kere koyun sallayın veya kontağa basın ama çalışmamasını sağlayın çalışırsa ne olur yağsız metaller birbirine zarar verir. sonra 10 dk içerdeki benzin uçunca yağ boşaltma tapasını kapatıp içine tam olaak 1.8lt yağ koyun.
    8: yağ tercihiniz eğer motorunuzda sorun yoksa yazın 15/50 shell advence vsx (3000km) kışın 10/40 advence vsx(3500-4000km) kullanın. ben şuan deneme olarak castrol 20/50 gtx magnatek 5000kmlik yağ kullanmaya başladım ondan evvel shell helix r3 kullandım fakat yağ 4000de inceldi o bakımdan shellin uzun ömürlü yağları kaliteli değilmiş onu öğrendim castrol ise baya etkili gibi bakalım 13.180de koydum 18.180kmde değişimi olacak bakalım kaça kadar dayanacak :D tabi o zamana motor satılmazsa takaslanmaza
    9: çantalarını takın mutlaka yukarıdaki herşeyi yanınızda taşırsınız böylece kendinizi güvende hissedersiniz.


    saygı ve sevgilerimle herkesin zafer bayramını içten dileklerimle kutluyorum ne mutlu türküm deyip bununla gurur duyana.

  20. #7300
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    xxxkorsan,

    manifold borusunun üzerindeki giriş ne girişi?
    Eğleniyor muyuz?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler