Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7221
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum benim motorum 2. eldi çocuk orjinal hava filtresini 8100e kadar değişmöemiş bende aynı filtreyle 12.700e kadar deişmedim ve bugün değiştirdim yeni filtreyi taktım.
    yine değişmezdimde ilkkez 20tllik benzinle 114kmde rezerve girdi 34km eksik yol yapınca hemen yeni filtreyi monteledim
    bujiye gelince bana göre bujiler her 1000de kontrol edilmeli ve her 4000de değiştirilmeli yakıt verimliliği açısından
    benimde bugun 220 km olunca ışık yandı kafayı yicem ya önceden 300 den aşşağı düşmezdi anlamadım gitti. Usta hava ayarını iyi yapamamış galiba. Bu hava ayarı tam randımanıyla nasıl yapmak gerek ?

    Yarın kendi ngk bujilerimi takacağım ,servisin taktıkları doğru çöpe markası ismi cismi belli değil. Birde tekrardan bir hava filtresini kontrol edeyim yarın vaktim varken ..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7222
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    arkadaşlar bi soru sormak istiyorum. motorum seyhan 250c ama bizim bi forum olmayınca başka yerlerde çözüm aramak zorunda kalıyoruz :D

    neyse, sorun şu, sabahları motoru çalıştırdığımda bi problem yok. gayet güzel çalışıyor. fakat motor ısınınca hem rölanti düşüyor, hemde silindirler arası düzensizlik başlıyor. sorun ne olabilir acaba? hava ayarını biraz açsam mı?
    Eğleniyor muyuz?

  3. #7223

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimde bugun 220 km olunca ışık yandı kafayı yicem ya önceden 300 den aşşağı düşmezdi anlamadım gitti. Usta hava ayarını iyi yapamamış galiba. Bu hava ayarı tam randımanıyla nasıl yapmak gerek ?

    Yarın kendi ngk bujilerimi takacağım ,servisin taktıkları doğru çöpe markası ismi cismi belli değil. Birde tekrardan bir hava filtresini kontrol edeyim yarın vaktim varken ..
    Sorununu cozunce haberdar edersen sevinirim...

  4. #7224
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Allah nasip ederse Bayram'dan sonra ben, 250 mucitim ve kombine artcım olan eşim ile birlikte bir seyehat yapmayı düşünüyoruz. Seyehat planımızı aşağıda yazdım arkadaşlar. Amacımız çadırımızı da alıp öyle seyehat etmek.
    Gideceğimiz yerlerde olanlardan veya daha önceden burada seyehat edenlerden çadırla güvenli bir şekilde konaklama yapabileceğimiz, gezip göreceğimiz yerler konusunda tavsiyeler rica ediyoruz.
    Özellikle 250 mct ile daha önceden uzun yolculuklara çıkmış arkadaşlar var ise onların tavsiyeleri de özellikle önemli bizim için.


    Şimdiden yardımlarınız için Teşekkürler Arkadaşlar !!!


    1. Ankara - Yalova : 389 Km
    2. Yalova - Mudanya : 67,5 Km
    3. Mudanya - Kurşunlu : 77 Km
    4. Kurşunlu - Bandırma - Erdek : 45,1 Km
    5. Erdek - Biga - Bayramiç : 153,2 Km
    6. Bayramiç - Altınoluk - Akçay : 49,3 Km
    7. Akçay - Ayvalık : 57,2 Km
    8. Ayvalık - Dikili : 42,3 Km
    9. Dikili - Çandarlı - Yeni Foça : 69,8 Km
    10. Yeni Foça - Eski Foça : 11,2 Km
    11. Eski Foça - Çeşme : 139,6 Km
    12. Çeşme - İzmir : 88,4 Km
    13. İzmir - Ankara : 581,2 Km

    Toplam 1.770,8 Km

  5. #7225
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    selamlarr akşam 11den sonra almanız gerekenlerin tamamını yazarım şuan zamanım yok acilen okuldaki işlerimi bitirmeliyim zaten cepten giriyorum) saygılarımla

  6. #7226
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct

    Gezi güzergahımız

    Gezi Güzergahımız aşağıdaki gibi değişmiştir. Çıkış tarihimiz 19.09.2010

    1. Ankara - Yalova : 397,4 Km ( 1 gece konaklama)
    2. Yalova - Kurşunlu : 144,5 Km ( gezinme )
    3. Kurşunlu - Bandırma - Erdek : 45,1 Km ( 1 gece konaklama )
    4. Erdek - Lapseki : 131,1 Km
    5. Lapseki - Gelibolu : 1 km ( 1 gece konaklama )
    6. Gelibolu - Eceabat : 42,6 Km ( gezinme )
    7. Eceabat - Abide : 24,9 Km ( gezinme )
    8. Abide - Alçıtepe : 4,1 Km ( gezinme )
    9. Alçıtepe - İntepe : 39,4 Km ( gezinme )
    10. İntepe - Bursa : 282,6 Km ( 1 gece konaklama )
    11. Bursa - Gemlik : 40,04 Km ( gezinme )
    12. Gemlik - Gölcük : 77,3 Km ( gezinme )
    13. Gölcük - İzmit : 18,8 Km ( otobana çıkış )
    14. İzmit - Abant : 162,7 Km ( 1 gece konaklama )
    15. Abant - Ankara : 215,3 Km

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:57 ----------

    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlarr akşam 11den sonra almanız gerekenlerin tamamını yazarım şuan zamanım yok acilen okuldaki işlerimi bitirmeliyim zaten cepten giriyorum) saygılarımla
    Şimdiden teşekkür korsanxxx

  7. #7227

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    intruder c800 2007
    illuminati kardeş,ilk yazdığın programı değiştirmen çok yerinde olmuş.o kadar kısa zamanda çok sıkışık ve yorucu olurdu.
    planında gözüme takılan bir ayrıntı var:
    ''3. Kurşunlu - Bandırma - Erdek : 45,1 Km''burda bir hata var.bursa erdek 135 km dir.kurşunlu bursa arası da 35 km civarıdır.yani toplamda 170 km civarı yapar.

    yola çıkmadan önce çadır kuracağın kampingleri ve gideceğin yerlerdeki servis numaralarını internetten araştır.
    lastik tamir kiti,lastik şişirici sprey,el feneri,ilk yardım çantası,minimum giyecek..şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    ben de bundan 2 sene evvel bayram tatilinde tek başıma bursa-izmir-antalya-bursa yapmıştım.
    biraz yorucu oluyor yalnız bilgin olsun.

  8. #7228
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    illuminati kardeşim ramazandan 3 gün önce 1 aylığına kamp kurmuşuk eşimle beraber erdek ocaklar-narlı arasına.burdan da davet etmiştim istanbuldan bir kardeşim sağolsun eşinle beraber geldiler güzel bir tatil geçirdik şimdi seninde gezi planında bandırma varmış burda görüşmek isterim 0507 349 61 93 arayabilirsen bulunduğun noktaya gelmeye de çalışabilirim.Bandırmada konaklama işinde sana yardımcı olmak istiyorum. Bu seyahat güzergahınla iştahımı öyle bir kabarttın ki yani işyerinde zor duruyorum ramazan sonu bursa mudanya yalova gölcük kocaeli seyahatimiz olucak.Tarih belli değil önce motoru bi aşağı indirip incelemem gerekiyor ama kısa sürede toplayabiliyorum. Hayırlı geziler motorcu arkadaşlar erdek bandırma kuşcenneti turunda bu güzergahı kullananlar bana ulaşıp tanışabilirler beklerim.

  9. #7229
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı hlkbldl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    illuminati kardeş,ilk yazdığın programı değiştirmen çok yerinde olmuş.o kadar kısa zamanda çok sıkışık ve yorucu olurdu.
    planında gözüme takılan bir ayrıntı var:
    ''3. Kurşunlu - Bandırma - Erdek : 45,1 Km''burda bir hata var.bursa erdek 135 km dir.kurşunlu bursa arası da 35 km civarıdır.yani toplamda 170 km civarı yapar.

    yola çıkmadan önce çadır kuracağın kampingleri ve gideceğin yerlerdeki servis numaralarını internetten araştır.
    lastik tamir kiti,lastik şişirici sprey,el feneri,ilk yardım çantası,minimum giyecek..şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    ben de bundan 2 sene evvel bayram tatilinde tek başıma bursa-izmir-antalya-bursa yapmıştım.
    biraz yorucu oluyor yalnız bilgin olsun.
    Buraya Bursa'dan gidiş olarak hesaplarsan dediğin doğru fakat sahil kenarından güzergah çizersen 45.1 km çıkar " Lojistikçi olmanın faydaları "

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    illuminati kardeşim ramazandan 3 gün önce 1 aylığına kamp kurmuşuk eşimle beraber erdek ocaklar-narlı arasına.burdan da davet etmiştim istanbuldan bir kardeşim sağolsun eşinle beraber geldiler güzel bir tatil geçirdik şimdi seninde gezi planında bandırma varmış burda görüşmek isterim 0507 349 61 93 arayabilirsen bulunduğun noktaya gelmeye de çalışabilirim.Bandırmada konaklama işinde sana yardımcı olmak istiyorum. Bu seyahat güzergahınla iştahımı öyle bir kabarttın ki yani işyerinde zor duruyorum ramazan sonu bursa mudanya yalova gölcük kocaeli seyahatimiz olucak.Tarih belli değil önce motoru bi aşağı indirip incelemem gerekiyor ama kısa sürede toplayabiliyorum. Hayırlı geziler motorcu arkadaşlar erdek bandırma kuşcenneti turunda bu güzergahı kullananlar bana ulaşıp tanışabilirler beklerim.
    19.09.2010 tarihinde yolculuğumuz başlayacak inşallah. Erdek tarafında konaklayacağımız yerde senin gibi iş arkadaşlarımda ocaklar tarafında güzel kamp alanları olduğu söylemişlerdi şimdi sende desteklemiş oldun iyice. Kalacağımız yer kesinleşti o zaman.
    Planlarıma göre 21.09.2010 tarihi gündüz orada olacağız ve konaklayacağız o gün oraya gittiğimde mutlaka ve mutlaka arayacağım sizi umarım müsait olursunuz ve iki lafın belini kırarız. Civarda olan tüm arkadasları da kamp ateşinin etrafına bekliyoruz.
    Benim tel " 0531.977 68 03 "

  10. #7230
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    bugun super bır gundu resımlerı yakında nete atıcaz =)

  11. #7231
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı illuminati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gezi Güzergahımız aşağıdaki gibi değişmiştir. Çıkış tarihimiz 19.09.2010

    1. Ankara - Yalova : 397,4 Km ( 1 gece konaklama)
    2. Yalova - Kurşunlu : 144,5 Km ( gezinme )
    3. Kurşunlu - Bandırma - Erdek : 45,1 Km ( 1 gece konaklama )
    4. Erdek - Lapseki : 131,1 Km
    5. Lapseki - Gelibolu : 1 km ( 1 gece konaklama )
    6. Gelibolu - Eceabat : 42,6 Km ( gezinme )
    7. Eceabat - Abide : 24,9 Km ( gezinme )
    8. Abide - Alçıtepe : 4,1 Km ( gezinme )
    9. Alçıtepe - İntepe : 39,4 Km ( gezinme )
    10. İntepe - Bursa : 282,6 Km ( 1 gece konaklama )
    11. Bursa - Gemlik : 40,04 Km ( gezinme )
    12. Gemlik - Gölcük : 77,3 Km ( gezinme )
    13. Gölcük - İzmit : 18,8 Km ( otobana çıkış )
    14. İzmit - Abant : 162,7 Km ( 1 gece konaklama )
    15. Abant - Ankara : 215,3 Km

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:57 ----------



    Şimdiden teşekkür korsanxxx


    selamlar yanınıza almanız gereken önemli şeylerin listeleri


    1: iç lastik
    2: 4 adet buji (1700km sanırım toplam yol ne olur ne olmaz)
    3: 2 adet far
    4: 1.5mt çift yönlü kablo
    5: 2 tane sigorta
    6: en az 5 veya 10 tane arka cant teli ( uzun yolda kırılma olayları çok fazla olabiliyor hele artçı ve yğk varken daha kolaylaşıyor)
    7: yıldız anahtar seti ( içinden kullanılacak numaralar 10-11, 12-13, 16-17, 18,19)
    8: buji anahtarı
    9: alyan anahtarları set veya 3-5-8mmlikler
    10: debriyaj ve firen teli (kopma ihtimalleri var)
    11: yama seti
    12: zincir yağı
    13: en az 1lt motor yağı (eksilme olursa diye eklemek için)
    14: küçük fener
    15: düz ve yıldız uçlu tornavida
    16: elektirk bandı

    motor ayarlarına gelince
    arka amortisör ayarını 4. veya 5. konuma çekin o zaman virajlara güvenle girersiniz ve artçı olduğunda çukura girince teker çamurluğa değmez.
    mutlaka ama mutlaka yağı yeni yağ koyun ve bu yağ shell advence vsx 15/50 olsun bujileri kontrol edin kurumlamışsa değişin hava filtresini kontrol edin lastik basınçları şehir dışına artçı ile çıkınca arka 43 ön 32 basın. acil olmadıkça motor fireni kullanmayın


    bunlar nereye sığar diye soracak olursan eğer yanda granaj çantaları kullanıyorsan bir tanesine hepsi sığıyor sığmazsa önce sosise sığar ben çantaları takana kadar bu kadar malzeme sosisteydi
    neyse efenim eğer hiç çanta yoksa sırt çantanızın en dibine koyun malzemeleri olay biter.
    birde tavsiyem eğer gecede sürecekseniz arka ışıklandırma olayını biraz canlı tutun arkadan gelenler sizi farketsin. eğer farınız iyi değilse sis farı takın kesinlikle yada kt125 kafası bulun o kafayı biraz kesip biçme yöntemi ile mctye takın o zaman yolunuz aydınlık olur.

    hayırlı uğurlu yolculuklar

  12. #7232
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı volkanmet86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bi soru sormak istiyorum. motorum seyhan 250c ama bizim bi forum olmayınca başka yerlerde çözüm aramak zorunda kalıyoruz :D

    neyse, sorun şu, sabahları motoru çalıştırdığımda bi problem yok. gayet güzel çalışıyor. fakat motor ısınınca hem rölanti düşüyor, hemde silindirler arası düzensizlik başlıyor. sorun ne olabilir acaba? hava ayarını biraz açsam mı?

    Dostum sabahları çalıştırırken jikle çekiyor musun? belki jikle teli pastan dolayı takılı kalıyor olabilir. BEnim aklıma ilk bu geldi.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  13. #7233
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar yanınıza almanız gereken önemli şeylerin listeleri


    1: iç lastik
    2: 4 adet buji (1700km sanırım toplam yol ne olur ne olmaz)
    3: 2 adet far
    4: 1.5mt çift yönlü kablo
    5: 2 tane sigorta
    6: en az 5 veya 10 tane arka cant teli ( uzun yolda kırılma olayları çok fazla olabiliyor hele artçı ve yğk varken daha kolaylaşıyor)
    7: yıldız anahtar seti ( içinden kullanılacak numaralar 10-11, 12-13, 16-17, 18,19)
    8: buji anahtarı
    9: alyan anahtarları set veya 3-5-8mmlikler
    10: debriyaj ve firen teli (kopma ihtimalleri var)
    11: yama seti
    12: zincir yağı
    13: en az 1lt motor yağı (eksilme olursa diye eklemek için)
    14: küçük fener
    15: düz ve yıldız uçlu tornavida
    16: elektirk bandı

    motor ayarlarına gelince
    arka amortisör ayarını 4. veya 5. konuma çekin o zaman virajlara güvenle girersiniz ve artçı olduğunda çukura girince teker çamurluğa değmez.
    mutlaka ama mutlaka yağı yeni yağ koyun ve bu yağ shell advence vsx 15/50 olsun bujileri kontrol edin kurumlamışsa değişin hava filtresini kontrol edin lastik basınçları şehir dışına artçı ile çıkınca arka 43 ön 32 basın. acil olmadıkça motor fireni kullanmayın


    bunlar nereye sığar diye soracak olursan eğer yanda granaj çantaları kullanıyorsan bir tanesine hepsi sığıyor sığmazsa önce sosise sığar ben çantaları takana kadar bu kadar malzeme sosisteydi
    neyse efenim eğer hiç çanta yoksa sırt çantanızın en dibine koyun malzemeleri olay biter.
    birde tavsiyem eğer gecede sürecekseniz arka ışıklandırma olayını biraz canlı tutun arkadan gelenler sizi farketsin. eğer farınız iyi değilse sis farı takın kesinlikle yada kt125 kafası bulun o kafayı biraz kesip biçme yöntemi ile mctye takın o zaman yolunuz aydınlık olur.

    hayırlı uğurlu yolculuklar
    Bende tam diyecektim bu kadar eşyayı motora yerleştirince bize yer kalacakmı diye
    Yola çıkmadan mecburen sis farı takacağım malum mct farı hiç yeterli olmaz ki gece yolculuğu planlarıma göre hiç olmayacak olursa da merkezlerde şehir içinde aksi takdirde gece yola çıkmamaya kesinlikle dikkat ederim.
    1.000 bakımında ngk buji taktırdım ki yolculuğa çıktığımda takribi 2.000 km olur motor o zamanda bir bakım yaptırım yola çıkacağım ngk buji ler o kadar çabuk eskir mi mct nin kendi bujileri olsa doğru iki gün sonrasını görmek bile mucize

  14. #7234
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı illuminati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende tam diyecektim bu kadar eşyayı motora yerleştirince bize yer kalacakmı diye
    Yola çıkmadan mecburen sis farı takacağım malum mct farı hiç yeterli olmaz ki gece yolculuğu planlarıma göre hiç olmayacak olursa da merkezlerde şehir içinde aksi takdirde gece yola çıkmamaya kesinlikle dikkat ederim.
    1.000 bakımında ngk buji taktırdım ki yolculuğa çıktığımda takribi 2.000 km olur motor o zamanda bir bakım yaptırım yola çıkacağım ngk buji ler o kadar çabuk eskir mi mct nin kendi bujileri olsa doğru iki gün sonrasını görmek bile mucize
    Sen yinede kontrolünü yap sonra yola çık işini sağlama al. yanında yedek buji belki hiç lazım olmayacak ama olursa diye 4 tane al diyorum çünkü 2şer 2şer kullanılıyor ve neden 4 tane tek seferde 1770 km dile kolay ki hele bizim motorların ortalama hızları 85-90 iken
    ama yağını kesinlikle yola çıkmadan bir gün evvel değiştir.
    ben şuan 10.000lik yağ koydum içinde shell helix r3 20/50 başlarda kalın geldi ama sonra yağ her tarafa yapışınca çok güzel oldu bundanda koyabilir ve 10.000km sonra değişebilirsin

  15. #7235
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen yinede kontrolünü yap sonra yola çık işini sağlama al. yanında yedek buji belki hiç lazım olmayacak ama olursa diye 4 tane al diyorum çünkü 2şer 2şer kullanılıyor ve neden 4 tane tek seferde 1770 km dile kolay ki hele bizim motorların ortalama hızları 85-90 iken
    ama yağını kesinlikle yola çıkmadan bir gün evvel değiştir.
    ben şuan 10.000lik yağ koydum içinde shell helix r3 20/50 başlarda kalın geldi ama sonra yağ her tarafa yapışınca çok güzel oldu bundanda koyabilir ve 10.000km sonra değişebilirsin
    dostum bu 20-50 koyduğun yağda 15-50 ye göre ne gibi farklılıklar oldu ? (+) ve (-) leri neler gözlemlediğin kadarıyla ??
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  16. #7236
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    eksileri
    1: yağ koyduktan sonraki 5-6 veya 7. güne kadar sabahları ısınması için 5dk çalıştırmak gerekiyordu aksi halde 1. vitesten 2. vitese geçirmek biraz sor oluyor
    başka yok
    artıları
    1: 2000 km yerine en kötü 5000de yağ değişim imkanı
    2: yağ tüm iç mekaniği sardıktan sonra mükemmele yakın koruma sağlayarak motorun çok verimli çalışmasını sağladı
    3: vites geçişleri yağ motorun parçalarıyla bütünleştikten sonra inanılmaz derecede sessizleşti hatta bazen vitesi hissetmediğim için atmadı sanıyorum :D
    4: çok iyi yağlanan parçalar motorun performansında olumlu etkide bulundu
    5: yağın vizikotesi 3.30-4.00 saat sonra bozulmaya başladığından gönül rahatlığıyla tabi dayanabilirseniz 2 saat kontak kapatmadan yola devam edebilme imkanı veriyor ( 80km/s ortalama ile)
    motorun sesinin güzel çıkmasını sağlıyor.

    not motorum ısınınca stop etmesinin nedeni emme manifolt plastik borusunun patlamasıymış çarşamba günü karnını yaracağım arkadaşın bir güzel yeni borular takıp karbüratörüde temizleyip koyacağım. yakıt sarfiyatı bu yüzden artmış bence sende bi manifolt borularını kontrol et yada motoru dinle tıs tıs diye ses gelirse boruları değiştir yada açıklıkmı var ona bak

  17. #7237

  18. #7238
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Allah nazarlardan saklasın kırk bin kere maşallah kazasız belasız kullanman dileğiyle. Çantaların birisinin içine nazar boncuğu at bence

  19. #7239
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eksileri
    1: yağ koyduktan sonraki 5-6 veya 7. güne kadar sabahları ısınması için 5dk çalıştırmak gerekiyordu aksi halde 1. vitesten 2. vitese geçirmek biraz sor oluyor
    başka yok
    artıları
    1: 2000 km yerine en kötü 5000de yağ değişim imkanı
    2: yağ tüm iç mekaniği sardıktan sonra mükemmele yakın koruma sağlayarak motorun çok verimli çalışmasını sağladı
    3: vites geçişleri yağ motorun parçalarıyla bütünleştikten sonra inanılmaz derecede sessizleşti hatta bazen vitesi hissetmediğim için atmadı sanıyorum :D
    4: çok iyi yağlanan parçalar motorun performansında olumlu etkide bulundu
    5: yağın vizikotesi 3.30-4.00 saat sonra bozulmaya başladığından gönül rahatlığıyla tabi dayanabilirseniz 2 saat kontak kapatmadan yola devam edebilme imkanı veriyor ( 80km/s ortalama ile)
    motorun sesinin güzel çıkmasını sağlıyor.

    not motorum ısınınca stop etmesinin nedeni emme manifolt plastik borusunun patlamasıymış çarşamba günü karnını yaracağım arkadaşın bir güzel yeni borular takıp karbüratörüde temizleyip koyacağım. yakıt sarfiyatı bu yüzden artmış bence sende bi manifolt borularını kontrol et yada motoru dinle tıs tıs diye ses gelirse boruları değiştir yada açıklıkmı var ona bak
    tıs tıs sesi sanki var gibi motora gaz verip kestikten sonra sanki havalı gibi hırıltılı gelen ses mi acaba ? ama benim motor ısınınca hiç stop etmiyor..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

    son olarakta normal kullanım kılavuzunda neden 10-40 dan bahsederler ? tamam standartlar bu şekilde ama sonuçta yağı koyduk kullanıyorsun ve motora daha da iyi geldi diyebiliyorsak bir standartın anlamı da kalmıyor..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:56 ----------

    ledler güzel olmuş, bende düşünüyorum ama motorun oturduğumuz kısmının alt tarafına o mafsal mı deniliyor tam oraya 2 adet düşünüyorum ...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  20. #7240
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    teşekkürler arkadaşlar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler