Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
kendi çantalarını kullanma nedenim 1. eski 2. dünya savaşı motorlarına benziyor arkadan ve yine arkadan tostosa benziyor tostos hastası olduğum için taktım. 2. ise deri çanta bulamadım bulduklarımı beğenmedim beğendiklerimi alamadım param yoktu
fara gelince yibadan buldum yeni çıkmış h6 12v35/35 lik 7000k ışık veriyor ve xenon far ama bildiğimiz xenon değil öyle eksta ıvır zıvıra gerek yok bunda 5 tlye aldım gayet memnunum 1 haftadır
birde elimde 3 tırnaklı 55/60 boru tipi var o bundan daha iyi 9000k kısası 10000k uzunu ışık veriyor ama tırnak soketim olmadığından ve aküyü bitirirmi diye korktuğumdan takmıyorum
hm anladım kardeşim dediğim gibi zevk meselesi bide maddi imkanlar tabi mesela ben motorumu kendimi sigara içiyormuş gibi kandırıp (normalde içmiyorum zaten )kıyyıya attığım paralarla almıştım..
bu Arbetüsün yanına bir gidebilsem yapmak istediğim 3 şeyden 1 i bitmiş olacak
diğerleri ise koltuk ve ön cam..
ön cam bu sendeki tarzları sevmiyorum honda yada yamaha gibi onlarda kullanılan tarzları seviyorum.. biraz vakit ayırayım gidicem tabelacıda konuşacağım ölçülerini verip uygun fiyat söylerse yaptıracağım dediğim ve söylediğin gibi herşeyi motor satan parçacılarda aramamak gerek :D
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
bak bu sitede bi kaç değişik cam siperlik var. bende düşünüyorum ama daha karar veremedim.
http://www.rialli.com/urunler/motors..._cam-siperlik/
Eğleniyor muyuz?
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
bu cam yani yarasa kanat cam harleyin klasik cam modeli ve rüzgar açısı çok güzel. ama hani shadowun camı ise bambaşka ondan bulabilseydim kesin takardım onunda aero dinamiği çok iyi ama kısmet bulamadım
bende bankaya başvuruyla aldım kredi ile heheheh daha hızlı oldu
dediğin gini herşeyi motorcuda aramamak lazım ben mesela aradığım sis farlarını araba aksesuarcısında buldum çok güzel yansıtmalı mikelanjlı h4 ampüllü 55-60w ve 35-35w olan sis ffarı maaşı alınca takacağım hemen. bauhousede ise mikelajlı salyangoz korna buldum 5tlye onuda maaşı alınca alıcam. son olarak öne koruma demiri ve özel granaj sistemi ki bu harley procemde şart yapmam lazım. birde mini klasik bir teyp ve 2 hoparlör işlemi tamamlayacaklardan.
birde cantlara çare buldummu olay tamamdır.
arbetustan cvp bekliyorum arka cant için bi yerde buldum çelik cant ön arka 360tl dedi ikisine sizce iyimidir.
birde bizim karbüratörlerin fiyatları ne kadar biliyormusunuz
korsan jantlarında ne gibi sorun varda değiştiriyorsun asıl lastikleri değiştirelim tubless lastik fiyatlarını araştırıp iyi bir şey almak lazım ondan sonra jant işine girelim
abi bu meretlerin sorunu akort zırt pırt akortları bozuluveriyor artı tel özellikle arka teller kırılıyor. zaten tubbless lastiğe geçelim diyorsan cantları kesin değiştirmek lazım yoksa bizdeki cantlarla tubblesse geçilmez.
lastiğe gelince eğer değiştireceksen yağmur lastiği al en güvenlisi ol her koşulda yere sağlam basıyor sadece kar yağınca şinanay yapar ki sen zaten kışın kullanmayanlardansın o bakımdan sorun olmaz.
Arkadaşlar bu jant olayını ben araştırdım aklıma yatmadı. neticede yollarımız çok kaliteli değil çukurlara girmekten kırılıyor tellerimiz tabi kaliteli ise çpiyasada çelik jant olarak satılan malzemeler çok kalliteli değil o malzemede aynı bozuk yolda gideceğimiz için kırılma olur endişesinden ötürü ben jant olayından sogudum. telden 5 taneside kırılsa gidiyor sorun yok ama jjant kırılırsa yere oturabiliriz aniden ki hızlıysak durum vahim olarak düşünüyorum. yinede takmak isteyen takabilir bu benim düşüncem.
Keşke kaliteli çelik jant olsa o zaman harika olur. motorumuzda lastik ve jantlar en önemli şeyler dikkat edilecek 1. unsurdur.
yan sanayi cam alıyordum ben 2 kere kırmıştım ben camı 40 liraya geliyordu ozaman. Ama piyasadaki 20 liralık pet şişe kalınlığındaki camlarla kıyaslamayın derim bence hatrı sayılır bir şekilde kalınlık farkı var yarasa camlara oranla. Dostum ben ilk fırsatta kömürlüğü araştırıcam bende camın demirleri duruyordu herşeyiyle bulursam yollayacağım sana
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
eveet arkadaşlar harley benzetmesi prcemin arka kısmını nihayete erdirdim.
birazdan kimsede olmayan çook farklı bir arka çanta takacağım ve bizim motorlara cuuuk diye oturduğunu göreceksiniz. öte taraftan bu şahsiyette birde led stop olacakki işte o zaman türk malı deyimiyle miikemmeell olacak.
en son olarak tabikide ön koruma demiri ve granajı ve sis farları.
birde dostlar elinde mct 250 karbüratör olan varmıdır riallinin sitesinde 249tl yazıyordu piyasadaki en ucuz yer onlar daha ucuza varmıdır
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
mctye uyacakmıdırki?
birde kaç lira ne kadar sağlam kaç km kullandın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------
sağol dostum bilgi için
birde bir kaç soru karbüratör temizliği için illa içini açmalımıyım.
geçen basınçlı hava tuttum biraz rahatladı ama sanırım açmak lazım gibime geliyor.
cidden keewayin camı sağlam fuardayken bakmıştım ama bizim motora takılacağı aklıma gelmedi hep tabelacıda düşündüm istediğim camı yaptırma fikri ama buralardada fırsat bulup sağlam tabelacı bulamadım.
Hehehe Bu senin kömürlükten kim bilir neler çıkar iyicene araştır bari
şimdiden yardımcı olduğun için saol dostum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------
Arkadaşlar bu arada elinde garanti ve kullanım kitapçığı olupta içerisinde periyodik bakımın olduğu sayfa var orada 1000-4000-8000 şeklinde gidiyor benimkinde sizdede öyle mi ?
Sormamın nedeni ise benim motor 2000 km de bakıma girdiğinde yağ değişmesine tamam ama extradan buji ve hava filtresi değişmişti 4000 km bakımındada buji ve hava filtresi ve yağ değişti. yağ olayı normal fakat 2000 km de bir hava filtresi ve buji mi değişir ya ? bende geçen gün arkadaşla mondial genel müdürlüğe mail attık durumu yazdık ve bugun bizi aradılar. kullanım kitapçığını araştırıp dönecekler basım hatası varmı gibisindenki onu da söylediklerinde bende sonuçta bana bu kitapçık verildi ve bu şekilde kuıllanıyoruz ve sitenizde kullanım kılavuzu bile yok dedim ayrıca bu kitapçığın arkasına imza kaşe atılıyorsa geçerli olan budur dedim ses soluk yok bakalım bir sonuca varacak artık sonuçta ben enayi değilim zırp pırt bujiye para ver hava filtresine para ver. Az çok motordan anlıyoruz. Çıkartılan hava filtresi ve bujileri saklıyorum (çıkan buji sapasağlamdı )i lerde savunmam gerekirse göstereceğim ve hakkımı çatır çatır arayacağım...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Dostum benim motorum 2. eldi çocuk orjinal hava filtresini 8100e kadar değişmöemiş bende aynı filtreyle 12.700e kadar deişmedim ve bugün değiştirdim yeni filtreyi taktım.
yine değişmezdimde ilkkez 20tllik benzinle 114kmde rezerve girdi 34km eksik yol yapınca hemen yeni filtreyi monteledim
bujiye gelince bana göre bujiler her 1000de kontrol edilmeli ve her 4000de değiştirilmeli yakıt verimliliği açısından
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)