[QUOTE=korsanxxx;2123767]Benzininde pislik var kardeşim su veya başka bişey olmuş olabilir bence depoyu boşalt ve karbüratöre basınçlı hava tut içi temizlensin yeni birde filtre tak olay noktalansın.
aynısı başıma geldi shelle sikayet mesajı attım şuan inceleme yapıyorlar eğer kazanırsam çöpe giden benzin motora yaptığım masrafı vs vs karşılayacaklarını söylediler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------
denedim fakat çözüm bulamadım çalısırken damlatmıyor bugun bunu farkettım kontagı kapattıktan 1 dakka sonra damlamaya baslıyor ve sarsılıncada damlalar hızlanıyor
çözüm önerilernizi beklıyorum
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
yorumlarınızı bekliyorum.
1 haftaya orjinal cantalarını takacağım ve taktıktan sonra vw. bora abimizin yaptığı ve benim hayran kaldığım bir olayı yapacağım sonra fotosunu koyacağım. Tam kara kara düşünürken nasıl yaparım diye cevap bir gece ansızın 3 motorluyla geldi hehehehe
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------
[QUOTE=bakoyoko;2124435]
kardeşim umarım çatlak yoktur o hortumların bağlandığı yerin yukarısında bi vida var onu aç benzin iyice aksın tabi vanayı kapat sadece karbüratördeki benzin aksın sonra geri tamamen sık bide böyle dene
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
2 foto daha eklemeyi unutmuşum
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[QUOTE=korsanxxx;2124444]
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
yorumlarınızı bekliyorum.
1 haftaya orjinal cantalarını takacağım ve taktıktan sonra vw. bora abimizin yaptığı ve benim hayran kaldığım bir olayı yapacağım sonra fotosunu koyacağım. Tam kara kara düşünürken nasıl yaparım diye cevap bir gece ansızın 3 motorluyla geldi hehehehe
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------
motoruna iyi baktığın belli oluyor ama söylediğim gibi bu motorlara çanta şart bence
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------
söylemeyi unuttum kesinlikle koruma demiri de almayı ihmal etme bence...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
arkadaşlar benim ekzost borularının üzerinde minik minik kahverengi renkli noktalar var, artık yağ değiştirkenmi oldu yoksa bir yere bıraktım ekzost sıcakken üzerine birşeyler düşüp o hali mi aldı bilmiyorum.. tırnakla bastırarak kazıyınca yada anahtarla kazıdığımda geçiyorlar zorla.. bu lekelerden kurtulmam için önerebileceğiniz bir ürün var mıdır?
saygılar...
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
korsan kardeşim çok zarif olmuş makina çok beğendim ...
::pala::
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
valla kanki bi armode çanta almayı planlıyorum bizim burada murat diye bi usta var 90a çiftini takarım dedi ama para olmadığından şimdilik duruyor perşembe günü orjinal çantalarını takacağım en azından onlarla idare ederim hiç yoktan iyidir daha sonra armodeleri takarım çok büyük çantalar çok hoşuma gidiyorlar.
koruma demirine gelince üzerinde vardı söktüm sevmiyorum motoru garip gösteriyor ama harley benzetmemde anladığım kadarıyla öne koruma demiri şart sırf o yüzden takabilirim ama şuan için sevmiyorum hoş görünmüyor gözüme)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:07 ----------
teşekkür ederim kardeşim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------
yaa arkadaşlar bende bir sorun oluştu motor ısınınca rölantisi bozuluyor hava ayarı çok iyi çünkü daha jikle açmadan motor sabahları direk çalışıyor ve stop etmiyor ve çok güzel rölantide çalışıyor ama son zamanlarda ısındıkça boşa atınca hemen stop ediyor sanki zorla çalışıyor gibi acaba sorun bobinlerdemi beyindemi yoksa bujidemidir.
birde buji başları kararıyor kurum bağlıyor nedensiz şekilde özellikle sağ pistondaki daha fazla
bütün bunlara rağmen kalkışında gidişinde ani hızlanmada herhangi bir sorun yok
kardeşlerim hayırlı akşamlar
aküm bitmek üzere hangi aküyü önerirsiniz?
ve akümü kendim şarj etmet istiyorum ayrıca şarj aleti olarak ne önerirsiniz?
fikirleriniz benim için çok önemli teşekkür ederim arkadaşlar
bu arada kısmet olursa pazar günü suadiyede olucam gelecek olan varmı tanışmak isterim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------
kardeşim armode çantalar görünüş olarak çok güzel ama kalite olarak uzun süreli değiller 3-4 ay oldu benimkiler yavaş yavaş açılmaya başladılar biraz dikkat etmek gerekiyor.
Fotolardaki motorun sahibi olan kardeşim motorun bakımlı ve güzelmiş ancak bujilerin kapaklarını kesinlikle yerine takmanızı tavsiye ediyorum. Eksoz borusunda oluşan lekeler için hangi temizleme yöntemi olursa olsun eksoz azıcık sıcakken temizlik yapmaya özen gösterin. Kullandığınız kimyasalların çıkarmaya çalıştığınız pisliğe iyice sirayet etmesi için sıcak olması önemli zımpara kazıma yada bıçakla çıkarma yöntemlerinden uzak durun. Başka bir soruda rolanti motor ısındıktan sonra düzensizleşiyor ve vitesi boşa atınca motor stop ediyor denmiş. Motorun çalışır durumda boş viteste stop etmesinin bir sebebi düşük rolanti ayarı diğer sebebi ateşleme kesme başka bir sebebi de kısık hava ayarıdır. Bunu anlamanın en güzel yolu yerinde rolantide duran motorun ısındığında düzensiz çıkan sesini takip ediniz ve bir süre sonra bujilerinizi sökünüz buji tırnaklarınızda siyah kurumlama yakıt ayarınız çok hava ayarınız kısık manasını taşır ki bu da stop etme durumuna neden olur. Diğer durum buji tırnağı kurumsuz ancak çok siyah ise hava ayarınız çok açık ancak yakıt kısık benzin az gittiği içinde motor çok havanın içinde kısıtlı benzini yakmakta güçlük çektiği için bu da motorun stop etmesine neden olur. Ateşleme kesme olayı zaten beyinle alakalıdır bunu ancak en ucuz ve direk uyan mondial zat 150 beyini takarak deneyebilirsiniz. Düşük bir ihtimal ise ısınan motorun uzayan sübap sapları ve genleşen sübap kapaklarının sentil değerlerini motor ısısı arttıkça kaybetmesi ki buda rolantide ısınan motorun trübütör kapağının üstüne elinizi koyduğunuzda hissedebileceğiniz bir vuruntu halidir. Yinede rolanti ayarını biraz daha açarak bunları deneme yoluna gidebilirsiniz. Akü tavsiyesi istenmiş benim önerim Yuasa 12 volt 8 amperlik kuru bakımsız almanızdır. Bilgisayarcılardan bulacağınız sağlam çıkma bir ups cihazı ile bu aküyü her zaman şarj edebilirsiniz. Dışarıda akü şarj aletleri malesef biraz pahalı.
balıkesire yolunuz düşüyormu hiç?
korsanx söylemiş olduğun shell advence vsx 15/50 yağ gülverende ki shellde varmış lt si 12 tl imiş nasıl alayımmı ordan
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
selamlar arkadaşlar mct min yağı değişecek 1 yıldır değişmiyordu yılda 100 km ancak yapıyorum kışları motora binmiyorum sadece 3- 4 güne bir çalıştırıyorum acaba motora koymam gereken yağ shell advence vsx 15/50 mi yoksa shell vsx 10/40 mı olmalı ikisi arasında kaldım
waLla abı super olurtakarız tabı cantaları bu arada mavı ledlere yavas yavas elveda deme zamanı geldı bende beyaz takacam degısıklık olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------
ben edındıgım bılgıler dogrultusunda sunu belırtmek ısterım sadan abı
1. olarak oncelıkle motorun yagını en son degıstırelı 1 yıl oldu dıyorsun
2. olarak motora yılda 100km ancak bınıyorum dıyorsun
3. olarak motoru kısın yatıracagını soyluyorsun
4. olarakda yaklasan kıs aylarının hemen onumuzde
olması dogrultusundan ben sana shell vsx 10 w 40 ı onerırım ama forumdakı
dıger bılgılı ınsanlar ne derler bılemıyorum . . .
beycivan bilgiler için teşekkürler anladığım kadarıyla hava ayarını yeniden yapmam gerekiyor zaten ilk yaptığımda ufak brir problem ve zamansızlık nedeniyle dikkatli yapamamıştım haliylede şimdi tekrar ayar bozuldu ve tahminime göre tamamen bujinin kararmasından kaynaklı. Buji kararıyor kalın olmasada kurum bağlıyor kesinlikle bıçakla temizledim zaten. subap ayarı olacak ama sadece egzos olacak biraz gevşek çıt çıt ediyor bilerek yapmıyorum zaten hava sıcak kitlenir mitlenir diye
perşembe günü ankaralı mctciler olarak toplanıp motorlara bakım yapacağız o zaman bende hava ayarını yeniden yapar yeni buji takarım o zaman ne olacak görürüm artık.
bu arada neden kapakları takmam gerektiğini anlayamadım benim çıkarma amacım soğumasını hızlandırmaktı ama eğer gerekliyse yeniden takarım bana sanki gereksiz gibi geliyor sadece farkı olsun diye varlar sanki zira gördüğüm bütün motorlarda kapak yok
scooter beyni olayını duydum ama bildiğim kadarıyla devrini yükseltmek içinmiş kendisinin beynini takmak mantıklı gibime geliyor.
birde ben scooterda yapmıştım düzceli bir usta engin usta ile birlikte emme subap yayı ile egzos subap yaylarının yerini değişmiştik ve motor inanılmaz hızlandı bildiğiniz 150cc scooter rs151lere benzeyeninden düzceden ankaraya 3.30 saatte getirdi beni ibre 140 ve daha fazlasındaydı ki zaten otobanda sol şeritte geliyordum
acaba aynı yöntemi mctlerde yapabilirmiyiz işe yararmı burada benim amacım yüksek hız değil şehirler arası yola çıktığımda 85-90 yerine 100-110km ile yeri geldiğinde gitmek ki 32tyi bu yüzden özellikle istiyorum ama halen bulamadım )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------
abi sen bi 15/50yi koy önce şu 1 yıllık yağın verdiği zarardan motor kendini kurtarsın kışa girerken 10/40ı koyarız zaten bu yağ 2000kmlik yağdır sonra değişilmesi gerekiyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------
yibaya gidince alırız paşam sanade led bende para kalırsa alıcam kalmazsa maaş gübü kırmızılardan 1.5mt alıcam tasarım daha farklı olacak inşaallaahh minik bir harley yapıcam
kardeşlerim hayırlı akşamlar
aküm bitmek üzere hangi aküyü önerirsiniz?
ve akümü kendim şarj etmet istiyorum ayrıca şarj aleti olarak ne önerirsiniz?
fikirleriniz benim için çok önemli teşekkür ederim arkadaşlar
bu arada kısmet olursa pazar günü suadiyede olucam gelecek olan varmı tanışmak isterim
debriyaj balatasını kendım degıstırmeyı dusunuyorumda degıstırmıs arkadaslar varmı?
varsa cevapları nedır ? ugrasmaya degermı ?yoksa cok zor ıs bosver gotur tamırcıye derlermı?
Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)