Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Ağustos 2010, 20:34
#7061
ya sızlerde kızmayın ama sımdı bızler yenı mct sahıplerı olarak sorunlara bır an once cvp bulmak ıstıyoruz . oste boylede olunca sanırım bıraz ıslerı karısıyor neyse artık yavasdan yavasdan n basa donup okuyacagız baska care gorunmuyor olsa gerek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------
korsanxxx adlı üyeden alıntı
dostlar kavgaya gürültüye hiç gerek yok ben 2 aydır mct sahibiyim ve sayfanın takipçisiyim bende sorular sordum cvp aldım sormadan sayfaları dolaştım aradım buldum google a sorunumu yazdım ilk çıkan cevap motosiklet.netten odu. Daha sonra kendi deneyimlerimi anlatmaya başladım uzun turlara çıktım resimler koydum önerilerimi yazdım yapılması gerekenleri yapılmaması gerekenleri herşeyi öğrendikçe aktardım ve aktarmaya devam edeceğim.
benim için tekrar cevap vermek sorun değil ama işin piresi olmuş dostlar haliyle basit konularda sıkılıyorlar hak vermek gerek elbette ama mctyi yeni alanl arkadaşlar içinde basit konular zor oluyor tabiki ama unutmayın sistemleri çok basit kolayca herşeyini yapabilirsiniz yeterki eliniz anahtar tutsun yağ içinde yüzsün
bu arada yine güzel bir gezi yaptım eskişehire gece sürüşü oldu fakat yolda plaka düşmüş titreşim gazisi oldum
fakat resim yok çekmek istemedim
benzin harcamasına gelince 2 kişi ile 13.58lt ile 80km ortalaama sabit hızla 415km yol yaptım
korsanxxx senınle tanısmak ıstıyorum sanırım evlerımız bırbırımıze cok yakın ozelıne msn mı gondermıstım ımzamda yazan msn adresını kullanmıyorum
Reklamlar
-
02 Ağustos 2010, 23:06
#7062
ngk buji kodu ne idi arkadaşlar unuttum bulamıyorumda
-
02 Ağustos 2010, 23:20
#7063
arkadaslar ankarada mct kullanıcıları olarak kımler var ???
-
02 Ağustos 2010, 23:24
#7064
korsanxxx adlı üyeden alıntı
ngk buji kodu ne idi arkadaşlar unuttum bulamıyorumda
ngk cr7hsa...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
03 Ağustos 2010, 00:43
#7065
1 yıldır mct kullanıyorum 35 yaşındayım akderede oturuyorum
-
03 Ağustos 2010, 01:07
#7066
vw.bora adlı üyeden alıntı
1 yıldır mct kullanıyorum 35 yaşındayım akderede oturuyorum
abı ben ankaradakı mct kullanıcıları ıle tanısmak ıstıyorum . bırı bana ben tuzlucayırdayım tanısalım dedı o kdr yazdım ozelıne msj da bırakdım ya umursamadı yada gormedı bılemıyorum . her neyse ankaradakı mct cılerle tanısalım dıyorum hem aramızda bır dostluk olur hemde arada bırseyler yaparız dıye dusunuyorum bu arada
ben eren
bende nato yolunda oturuyorum 21 yasındayım
-
03 Ağustos 2010, 01:34
#7067
-
03 Ağustos 2010, 01:38
#7068
korsanxxx adlı üyeden alıntı
dostum harikasın teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------
bende tuzluçayırdayım muhtarlığın ilerisindeki sokaktayım.
play_06 darılmaca olmaz kardeşim aramızda sevgilerimle
bulent abı senın sorununu anladık =) senınle tanısmak guzeldı =)))
-
03 Ağustos 2010, 14:30
#7069
Mct ve Rmzey qm 250 motorun bujisi markası NGK kodu CXR7HSA yada CR6HSA her ikisinide kullanmanızda sıkıntı yok ancak her iki bujininde tırnak aralığının yaz ve kış mevsimine göre iyi ayarlanması gerekiyor. Yaz mevsimlerinde hava sıcak olduğu için ateşleme aralığı uzun olabilir ama kışın hava soğukken ateşleme aralığı kısalacağı için tırnağın aralığınıda azaltmanız gerekir. Eğer bujniyi takarken elinizden düşürürseniz mutlaka tırnağına bakınız eğrilmiş olması muhtemeldir. Buji tırnağındaki kararma renkleri motorun benzin hava karışımındaki doğru yada yanlış ayarlanmayı işaret eder. Motorun fazla yağ yaktığını anlatır.Telefonla ulaşan bir kardeşimiz bir soru sormuştu ben bunu burda da yazmak istiyorum. Soru şuydu: 80-90 hıza çıktığımda motorum sanki daha gaz yiyecek gibi duruyorken gaza asıldığımda motor pısıyor ve gazı serbets bıraktığımda eski hızına geri dönüyor sebebi ne olabilir. En kısa şöyle yazabilirim. Birincisi ateşleme yüksek devirlerde kısıyor olabilir ikincisi ise hava ayarı çok açık yakıt kısık olabilr yani fakir karışık söz konusudur. Öncelikle bunalra bakmak gerekir birde yükse devirde buji fazla kıvılcım atmıyor da olabilir kontrol edilse iyi olur. Saygılar motorcu arkadaşlar.
-
03 Ağustos 2010, 20:55
#7070
bende mctyi ilk aldığımda ilk işim gidip 2 adet ngk CR7HSA buji alıp takmak oldu ve farkı oldukça hissediliyor..
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
04 Ağustos 2010, 01:11
#7071
abı affınıza sıgınıcam bır soru sorucam motorda yag azsa tıtreme yapar bunu bılıyorum ama yakıttada cok yaklmaya baslarmı ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:41 ----------
buda benım canavar umarım begenırsınız
-
04 Ağustos 2010, 01:19
#7072
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
abı affınıza sıgınıcam bır soru sorucam motorda yag azsa tıtreme yapar bunu bılıyorum ama yakıttada cok yaklmaya baslarmı ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:41 ----------
buda benım canavar umarım begenırsınız
[img=http://i1008.hizliresim.com/2010/8/4/84.jpg]
yakıtta yakmaz bence ama motorun motor aksamını yersin yetersiz yağ olursa ne silindir kalır ne piston . .
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
04 Ağustos 2010, 01:25
#7073
-
04 Ağustos 2010, 01:40
#7074
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
pekı ben yarın motorun ıcındekı yagı bosaltmak ıstıyorum mct lerde yagı nerden bosaltırım yenı mct kullanıcısıyım bırde ne kdr yag koymalıyım yarın vsx alıp koyucam
güzel fotolar güle güle kazasız kullan kardeşim. Sis farları ayrı güzellik katıyor bu motorlara....
Motorun tam altında sol tarafta bak orada bir tane vida var zaten anlarsın bakınca..
Yağı boşaltmadan önce motoru biraz kullan motorun ısınsın yağ sıcak olması lazımki boşalltığında içinde tortu kalmasın..ve sabırsızlıkla yağın son damlasına kadar boşalmasını bekle hatta motoru biraz salla sağa sola doğru iyicene yağ süzülsün.. ondan sonra çıkardığın somunu sık gene ondan sonra bu motorun sağ arka fren pedalının olduğu yerde yağ koyma yeri orayı biliyorsun dimi ? onu çıkar bir tane huni olması lazım ayrıca yağı koymak için.Tam tamına 1.8 lt koy eğer 800 gr ayarlamamam dersen zaten bu yağ şişelerinin üzerinde seviye çizgileri vardır bak anlarsın oradan... koyduktan sonra motorunu çalıştır ve kullan
korsanxx arkadaşımız yağı boşalttıktan sonra somunu kapatıp içine yarım litre benzin koyarak temizliyormuş ben daha denemedim 2. yağ değişimim oldu çünkü.Senin motor kaç km de ? eğer km si yüksekse korsanxx arkadaşımızın dediğini uygula 2-3 sayfa geride anlatım mevcut detaylı biçimde
Hadi sana kolay gelsin
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
04 Ağustos 2010, 01:46
#7075
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
güzel fotolar güle güle kazasız kullan kardeşim. Sis farları ayrı güzellik katıyor bu motorlara....
Motorun tam altında sol tarafta bak orada bir tane vida var zaten anlarsın bakınca..
Yağı boşaltmadan önce motoru biraz kullan motorun ısınsın yağ sıcak olması lazımki boşalltığında içinde tortu kalmasın..ve sabırsızlıkla yağın son damlasına kadar boşalmasını bekle hatta motoru biraz salla sağa sola doğru iyicene yağ süzülsün.. ondan sonra çıkardığın somunu sık gene ondan sonra bu motorun sağ arka fren pedalının olduğu yerde yağ koyma yeri orayı biliyorsun dimi ? onu çıkar bir tane huni olması lazım ayrıca yağı koymak için.Tam tamına 1.8 lt koy eğer 800 gr ayarlamamam dersen zaten bu yağ şişelerinin üzerinde seviye çizgileri vardır bak anlarsın oradan... koyduktan sonra motorunu çalıştır ve kullan
korsanxx arkadaşımız yağı boşalttıktan sonra somunu kapatıp içine yarım litre benzin koyarak temizliyormuş ben daha denemedim 2. yağ değişimim oldu çünkü.Senin motor kaç km de ? eğer km si yüksekse korsanxx arkadaşımızın dediğini uygula 2-3 sayfa geride anlatım mevcut detaylı biçimde
Hadi sana kolay gelsin
verdıgın cvp ıcın cko tsk yag koyulan yerı bılıyorum sadece bosaltma yerını bılmıyordum
korsanxxx yanı bulent abının benzınle temızle demesının sebebı benım motora yanlıslıkla 2zamanlı yag koydukları ıcın bulent abı benzınle temızle dedı :D
sadece yagı nerdne bosaltıcagımı ve ne kdr yag koyucagımı bılmıyordum onlarıda sayende ogrenmıs oldum.
bır sorum daha olucak umarım senı kızdırmıyor bosa zamanını calmıyordurum .
bızım motorlarda ben bujı cıkısı goremedım cıkıs tam olarak nerdedır acaba :D
bu arada motorum henuz 7000km yı doldurmadı 6000 kusurde anlıyacagın .
-
04 Ağustos 2010, 01:57
#7076
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
verdıgın cvp ıcın cko tsk yag koyulan yerı bılıyorum sadece bosaltma yerını bılmıyordum
korsanxxx yanı bulent abının benzınle temızle demesının sebebı benım motora yanlıslıkla 2zamanlı yag koydukları ıcın bulent abı benzınle temızle dedı :D
sadece yagı nerdne bosaltıcagımı ve ne kdr yag koyucagımı bılmıyordum onlarıda sayende ogrenmıs oldum.
bır sorum daha olucak umarım senı kızdırmıyor bosa zamanını calmıyordurum .
bızım motorlarda ben bujı cıkısı goremedım cıkıs tam olarak nerdedır acaba :D
bu arada motorum henuz 7000km yı doldurmadı 6000 kusurde anlıyacagın .
Uploaded with ImageShack.us
dostum kırmızı ile işaretli olan yerileri sökünce zaten göreceksin onun içinde bujiler ama onları sökmeden önce nikelajları sökmen lazım yoksa kapak çıkmıyor motorda toplam 2 buji var diğer taraftada 1 tane var aaynı şekilde...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
04 Ağustos 2010, 02:01
#7077
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Uploaded with
ImageShack.us
dostum kırmızı ile işaretli olan yerileri sökünce zaten göreceksin onun içinde bujiler ama onları sökmeden önce nikelajları sökmen lazım yoksa kapak çıkmıyor motorda toplam 2 buji var diğer taraftada 1 tane var aaynı şekilde...
pekı o ısaretledıgın yerler sadece kapak degılmı sonra her hangı bır sekılde oraya zarar verme fılan durumu olmaz demı ? malum deıdıgım gıbı yenı bır mct kullanıcısıyım . . .
-
04 Ağustos 2010, 02:09
#7078
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
pekı o ısaretledıgın yerler sadece kapak degılmı sonra her hangı bır sekılde oraya zarar verme fılan durumu olmaz demı ? malum deıdıgım gıbı yenı bır mct kullanıcısıyım . . .
yok dostum onlar açılıyor, daha geçen dün bujimi değiştirdim merak etme birşey olmaz alyan anahtarla açılıyor orası...elini korkak alıştırma bilmemek değil öğrenmemek ayıp o yüzden birşey yapmadan danış derim ben buralarda olursam bildiğim kadarıyla cevap yazarım sana ama yoksa biraz bekleyebilirsin malum yaz ayı geziyor millet. bende yarın anadolu kavağına gideceğim arkadaşla bütün gün yokum
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
04 Ağustos 2010, 02:14
#7079
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
yok dostum onlar açılıyor, daha geçen dün bujimi değiştirdim merak etme birşey olmaz alyan anahtarla açılıyor orası...elini korkak alıştırma bilmemek değil öğrenmemek ayıp o yüzden birşey yapmadan danış derim ben buralarda olursam bildiğim kadarıyla cevap yazarım sana ama yoksa biraz bekleyebilirsin malum yaz ayı geziyor millet. bende yarın anadolu kavağına gideceğim arkadaşla bütün gün yokum
hmm cok sagol ya ozelden sana msn mı gonderıyorum ordan benı eklersen sevınırım en azından bılmedıgım konularda hem destek alırım hemde bır arkadas bır dost daha kazanmıs olurum dıye dusunuyorum hem ozelıne hemde senı sayfana msn mı bırakıyorum saygılar
-
04 Ağustos 2010, 02:17
#7080
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
hmm cok sagol ya ozelden sana msn mı gonderıyorum ordan benı eklersen sevınırım en azından bılmedıgım konularda hem destek alırım hemde bır arkadas bır dost daha kazanmıs olurum dıye dusunuyorum hem ozelıne hemde senı sayfana msn mı bırakıyorum saygılar
tamam dostum eklerim seni şimdi yatmam lazım sabah erken kalkacağım.. hadi sağlıcakla kal ...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler