Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6981
    eyüb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6n
    arkadaşlar bende geçen sene almıştım mct mi ve bir yılda 7500 km yaptım bu güne kadar bakımdan başka bir şeye para vermedim çokta güzel baktığımı düsünmüyorumda açıkçası.
    kullanıcı çok büyük bir faktördür bu tarz motorlarda.

    bu arada ön disk fren balatalarından ses gelmekte balatalar hep yapıyor filan dediler bu sorunu çözen varmı acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6982

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Kilometreye pek dikkat etmeyin hem kilometre ile oynamak kolay hemde benim motorum 700 km de idi ama 4.500 km kadar bazı sıkıntılar yasadım simdi motor rayına oturdu. sürücü de onemli bendne önceki sürücü pek dikkat etmemiş vidaların coğu gevsemis sacma sapan yerleri düştü tabi bende acemi olunca bakmadım derken onemli olan sürücünün ihtiyatlı kullanması.

  3. #6983
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı volkanmet86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, bu forumum dikkatle izliyorum. motorum seyahn 250c olmasına rağmen çok faydalı bilgiler öğrendim.

    şimdi bi sorum olacak...

    arkadaşlar motorum 13000 küsür km de...

    motorumun sol silindiri sürekli dengesiz çalışıyor. iyi patlama yapmıyor. sağ taraftaki kadar güçlü değil. rölantide çalışmıyor fazla. bugüne kadar 2-3 ustaya gittik bi türlü ayar tutmadı. şu sıralar kafam attı. bobin, cdi ünitesi, karbüratör ün içi filan her şeyi değiştirmeyi düşünüyorum. sizce nereye bakayım? bu tarz bi problemle karşılaşan oldu mu?

    Dostum karbüratöre bakıldı mı? çift karbüratör olduğu için soldakinin diyafram yada başka bir sebepten ötürü yeterli benzini alamıyor olabilir.

    Eğer karbüratör sağlamsa. sağlam silindirin bobinini sorunlu silindire takıp (yer değiştirip) çalıştırmayı dene. eğer yine sonuç alamazsan beyini de değişirirsin. boşa masrafa girme tümünü alıp.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #6984
    eyüb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6n
    ön disk fren balatalarından ses gelmekte,
    - balatalar hep yapıyor filan dediler bu sorunu çözen varmı acaba?

  5. #6985
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum karbüratöre bakıldı mı? çift karbüratör olduğu için soldakinin diyafram yada başka bir sebepten ötürü yeterli benzini alamıyor olabilir.

    Eğer karbüratör sağlamsa. sağlam silindirin bobinini sorunlu silindire takıp (yer değiştirip) çalıştırmayı dene. eğer yine sonuç alamazsan beyini de değişirirsin. boşa masrafa girme tümünü alıp.
    bugün akşam üzeri dağıtıyoruz bakalım ne çıkacak :D bobinler filan test edilecek. bana cdi da sorun var gibi geliyor ama bakacaz artık
    Eğleniyor muyuz?

  6. #6986
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı eRy_1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani ortalama sakin kullanımda ne kadar yakıyor ?
    en fazla kmde 150kuruş yakarsın kardeşim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 ----------

    Alıntı eyüb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön disk fren balatalarından ses gelmekte,
    - balatalar hep yapıyor filan dediler bu sorunu çözen varmı acaba?
    balata spreyi sık frenlerdeki ses gider.
    muhtemelen yağmurda felan içine kum felan girmiştir

  7. #6987

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Ya herkesinki en fazla 150 krs yakyıorda benim motorum neden 200 krs yakıyor birisi bana anlatsın acaba ben mi süremiyorum? bakımı yeni yağıldı 10W 40 yap var hava filitresi yeni değişti bujiler bosch un yeni değişti daha 5.000 de

  8. #6988
    egeli35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial drift 125
    arkadaşlar benim mct yolda giderken birden gaz yemiyo stop ediyo.ilk defa böyle bişey oldu.motor 2400 km.de yağı değişti 2 kere şimdiye kadar
    KsK 1912 C*

  9. #6989
    eyüb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6n
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en fazla kmde 150kuruş yakarsın kardeşim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 ----------



    balata spreyi sık frenlerdeki ses gider.
    muhtemelen yağmurda felan içine kum felan girmiştir
    pislik değilmiş servis diyoki oluyor hepsinde balata cok srt fılan dıyo

  10. #6990
    egeli35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial drift 125
    ACİL

    benim mct yolda giderken birden gaz yemiyo stop ediyo.ilk defa böyle bişey oldu.motor 2400 km.de yağı değişti 2 kere şimdiye kadar
    KsK 1912 C*

  11. #6991
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Regal raptorlar için bri kaç yerde sıvı soğutmalı diye yazılmış diye gördüm bu motorlar 250 cc ve radyatörü çift fanlı ve su soğutmalı. Hoş ve güzel çizgileri olan bir motor. Motorun sürekli sabah kendiliğinden biten aküsü için eğer sulu akü kullanılıyorsa saf su ilave edilerek bakaliterinin şarj tutması sağlanmalıdır. Kuru akülerde bu sorun yok.Sarj bitme olayı için akünün kutup başlarından birisini akşam tamamen yerinden sökün yinede bitme oluyorsa artık aküden hayır gelmez.Ancak şaşeden yada bağlı ekipmanlardan birisinde kaçak varsa örneğin kontak kitinde yada akü başlarında oksit gibi bu sürekli şarj kaçırma olayını tekrar ettirir.Önce dediğim gibi kutup başlarını sökerek bi rgece deneyin olmasa bir devre koyun.Ama iki aküyü aynı anda motorda çalıştırma ortalama şarj süresinin uzamasına konjektörün ısınmasına ve şarj dinamosunun sabit akım bobinaj ünitesine vereceği zararları düşünün.Onun yerine 12 volt 8 amperlik tek akü sisfarı korna gibi bütün görsel modifiyenize yetecektir.

  12. #6992

    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    dikmen/ANKARA
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı mahoni38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya herkesinki en fazla 150 krs yakyıorda benim motorum neden 200 krs yakıyor birisi bana anlatsın acaba ben mi süremiyorum? bakımı yeni yağıldı 10W 40 yap var hava filitresi yeni değişti bujiler bosch un yeni değişti daha 5.000 de

    evet benimkide 20krş yakıyor ve bir türlü düşüremedim,karbüratör hava filtresi yağ diyeceksiniz ama bakımı falan yeni yapıldı zaten,ustada karbüratör ayarı iyi dedi bilmiyorum artık....ne yapmak lazım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:15 ----------

    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    [/COLOR]ankaralı mct cılerle tanısmak ısterım arkadaslar

    hoşgeldin aramıza bende ankaradayım tanışalım

  13. #6993
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı eRy_1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani biliyorum hani her mal kullanılısına göre cevap verir.Kronik bi problemi yoksa ki japon dediğimiz ybrde dahi krank sesi varmış ben duymamış olsamda genel olarak alabilirm.Fazlada yakmıyormuş

    Ybrnin ve mctnin verdiği zevk konusuna gelirsek kişisel bi şey 10.000 kmdir ybrye biniyorum motorumu cok seviyorum bu yüzden satamıyorum genelde burger king vb kurye firmaları istiyor ama vermek istemiyorum.Hani bi evcil hayvanınızı verdiginizde arada görmek istersiniz ya onun gibi bi şey bu ama artık belirli bi tarz belirlemem lazım dedim ve en yatkın olan babamında istegiyle chopper ı seçtim ybrmi sattıktan sonra en yakın zamanda 0 bi mct ile yanınızda olma dileğiyle

    Ve sizden 1 şey daha istesem 0 aldıgımda ortalama yapcagım masraf nedir?
    Hani buji değişimi falan gibi aldıgında değiştirirsen sunu yaparsan iyi olur dediğiniz şeyler
    1- bujıler değişmeli ngk c7hsa tavsiyedir.. (15 tl )
    2- ilk 500 km ye kadar fabrika yağını kullan ondan sonra kaliteli bir yağ kullan buradaki kullanıcılar genel olarak shell 15-50 full sentetik motor yağı kullanıyorlar bende aldım yarın koyacağım (40 tl )
    3- koruma demiri al kesinlikle.. ( 40-50 tl civarı bugun 40 tl den aldım )
    4- Lastiklere bir bak eğer idare eder durumda değilse değiştir, bir arkadaşımız ırc marka almış toplam 130-140 tl civarı memnun olduğunu söylüyor ben daha değiştirmedim idare ediyor çünkü
    5- Jant tellerinde ben hiç sorun yaşamadım ama olurda kolay kırılırsa arbetüs arkadaşımız sana bu konuda yardımcı olur
    6- parça olarak olmasa da kesinlikle anahtar takımı olsun yanında motorun vidaları titreşimden gevşiyor
    Aklıma gelenler bunlar eğer unuttuğum bir nokta olursa zaten buradaki arkadaşlarda ekleme yaparak yardımcı olurlar sana merak etme..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  14. #6994

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    izmiR ! - Şimdilik Ankara
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 Comet
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu MCT si olan da yazmış olmayan da yazmış. Şimdi yazanların çoğuna bakıyorumda eminim bir çoğu belki bu bahsettikleri motorlarla ilgili tüm bilgileri bu toiclerden almışlar. bleki popoları daha bu aletlerin selelerine bile değimemiştir. Tek tek alıntı yapıp cevap verme zahmetine gerek görmedim. Ama şu bu diyen arkadaşlara şöyle cevap vereyim.

    Öncelikle yamaha YBr 125 in şu anda piyasada olan versiyonunun sadece YAMAHA yazan adı Japon. Geri kalanı tüm japon firmaların küçük havimli motorlarının üretildiği yerde yani ÇİN de yapılmaktadır. Şimdi bana Kalite kontrol şuydu buydu diyeceksiniz evet doğru haklısınız. Şu anda ikimizin motoruda ÇİN de yapıldığına göre aramızda tek fark kalite oluyor. Kaldı ki zaten bizim kullandığımız motorun kalite konusunda bir iddiası yok.

    YBR yerine virago 250 dragstar250 ile karşılaştırma yapılsaydı ben bile derdim virago alın diye ya da dragstar. birisi commuter birisi cruiser. Sırf fiyatları yakın diye elma ile armutu kıyaslıyorsunuz.

    YBr ninde + ları var mesela öncelikle adı var Sonra hafif motor kazara yan yatırdığınızda zorlanmadan kaldırabilirsiniz. Az yakıyor.

    Benim gözüme çarpan en büyük eskikliği bazı parçalarını hala YAMAHA getirmekte ve fiyatları çok yüksek olmakta. 3 ay önce servise 2008 model ybr nin komple elektrik tesisatını sorduğumda 250 TL fiyat aldım. Bunu MCT için sorduğunuzda max 50 TL dir. Mekanik ve kaportasal parçalarını yan sanayi olarak bulmanız mümkün.

    MCT ye gelince bazen karpuz gibi iyi seçmek gerekiyor. Öncelikle 0 aldığınızda uzun süre depoda yada bayide yattıkları için marş rölesi akü lasitk gibi sıkıntılar çıkarmakta bunalr halledilmeyecek şeyler değil. Yeterki iyi bir ustanız olsun. Yedek parça olarak Motorda TOFAŞ gibi birşey herşeyini bulmak mümkün. Hayati parçaları konusunda bir sıkıntısı yok. Aksesuar olayı da tamamen kullanıcnın hayal gücüne kalmış.

    Regal raptor da iyi bir tercih olabilirdi ama birisi bana yetkili servisini gösterebilir mi? yada ithalatçısının resmi sitesinde parça fiyat bilgisi vs??

    dediğim gibi dostlar konuşulurken bunlar da göz önünde olmalı. Artık motor seçerken ben ve arkadaşlarım max. beygir max tork. ve hangi devir aralaıklarında bu gücü ve beygiri verdiklerini araştırır olduk.

    Sağlıcakla.



    Anlattıklarınız için cok teşekkür ederim pek kıyaslama yapmadım mct250 almayı kafama koymustum zaten ybrden yeteri kadar sıkıldım kafamdaki tek soru işareti yakıt konusu olmustu tekrar teşekkürler

  15. #6995
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1- bujıler değişmeli ngk c7hsa tavsiyedir.. (15 tl )
    2- ilk 500 km ye kadar fabrika yağını kullan ondan sonra kaliteli bir yağ kullan buradaki kullanıcılar genel olarak shell 15-50 full sentetik motor yağı kullanıyorlar bende aldım yarın koyacağım (40 tl )

    4- Lastiklere bir bak eğer idare eder durumda değilse değiştir, bir arkadaşımız ırc marka almış toplam 130-140 tl civarı memnun olduğunu söylüyor ben daha değiştirmedim idare ediyor çünkü
    2: şaşırdım 40tl değil dostum 30tl shell advance vsx 15/50 4t shell istasyonlarında bulursun sakın 40tl verme

    4: bende arka lastiği dğeişeceğim sadece arkanın fiyatı nedir acaba

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:08 ----------

    Alıntı cecen cem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet benimkide 20krş yakıyor ve bir türlü düşüremedim,karbüratör hava filtresi yağ diyeceksiniz ama bakımı falan yeni yapıldı zaten,ustada karbüratör ayarı iyi dedi bilmiyorum artık....ne yapmak lazım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:15 ----------




    hoşgeldin aramıza bende ankaradayım tanışalım
    20kuruş çok yauvv sen bir depoyu 50ye doldurup bu durumda 250 km yol yapıyorsun demektir onda vardır bir problem yüksek devirli kullanıyorsundur büyük ihtimal veya kalkışlarda gazı fazla veriyorsundur. eğer böyle yakıyorsa git mz 301 sporstar al performansta yanına kar olur zira oda kmde 180-220 kuruş yakıyor üstelik maksimum 160 yapar
    boş günümde buluşalım bi gün bakalım motora ayar çekerim az yakar
    ben tam depo ile 360-380 şehir içi 400-440km şehir dışı gidebiliyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------

    Alıntı egeli35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ACİL

    benim mct yolda giderken birden gaz yemiyo stop ediyo.ilk defa böyle bişey oldu.motor 2400 km.de yağı değişti 2 kere şimdiye kadar
    dostum sorunun bir kaç nedeni olabilir

    1. benzin çok gidiyordur boğuluyor
    2. benzin gitmiyordur
    3. zengin karışımı dengesizdir hava çok gidiyor ve boğuluyordur
    4. karbüratörde pislik birikmiştir
    bunları dikkate alarak ve buralara bakarak işlem yap olmazsa arbetusla irtibata geç

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 ----------

    Alıntı eyüb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pislik değilmiş servis diyoki oluyor hepsinde balata cok srt fılan dıyo
    anladım eğer yeni ise normaldir kendi balataları iyi değil ben alır almaz balatalarını çıkartmıştım siyah balata taktım şuan için yağmurda çamurda ve sonrasında ses oluşmadı

  16. #6996

    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Şehir
    balıkesir/manyas
    Motosikleti
    mondial mct 250
    dün yazmıştım motoru yeni aldım. çin diye korkuttular motor çok iyi çekiyor sadece plastik aksamı dandik. ama yok çekiş yok bilmem ne bozuk diyenlere kesinlikle katılmıyorum.yürürü muazzam. tabii bu bizim makinaları drag star intradur shadow a kıyaslayan varsa bu zaten hatadır.ancak burak kardeşimle bir şeye kafamız takıldı ve tecrübeli arkadaşlardan yardım istemeye karar verdik. hava soğutmalı chopperlara açık hava filitresi takılırmı yakıt ne durumda olur. forumlarda okuduk. o kadar çok karmaşık cevaplar varki özellikle denemiş arkadaşlardan cevap alırsak çok sevinirim

  17. #6997
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Dostum motorunu ne zaman, nereden aldın? Fiyatı nedir?
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  18. #6998

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    ben şunu anlıyamıyorum 1 depo ile nasıl 360-380 km yol yapıyorsun şehir içinde (korsanxx) ben maksimum 1 depo ile 280km zor görüyorum hiçbir şekilde acık hava filtresi veya egzozlar açık değil bu halde 280km yapıyorum siz nasıl oluyorda bu kadar yapıyorsunuz söyleyinde bizde yapalım...

  19. #6999

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu MCT si olan da yazmış olmayan da yazmış. Şimdi yazanların çoğuna bakıyorumda eminim bir çoğu belki bu bahsettikleri motorlarla ilgili tüm bilgileri bu toiclerden almışlar. bleki popoları daha bu aletlerin selelerine bile değimemiştir. Tek tek alıntı yapıp cevap verme zahmetine gerek görmedim. Ama şu bu diyen arkadaşlara şöyle cevap vereyim.

    Öncelikle yamaha YBr 125 in şu anda piyasada olan versiyonunun sadece YAMAHA yazan adı Japon. Geri kalanı tüm japon firmaların küçük havimli motorlarının üretildiği yerde yani ÇİN de yapılmaktadır. Şimdi bana Kalite kontrol şuydu buydu diyeceksiniz evet doğru haklısınız. Şu anda ikimizin motoruda ÇİN de yapıldığına göre aramızda tek fark kalite oluyor. Kaldı ki zaten bizim kullandığımız motorun kalite konusunda bir iddiası yok.

    YBR yerine virago 250 dragstar250 ile karşılaştırma yapılsaydı ben bile derdim virago alın diye ya da dragstar. birisi commuter birisi cruiser. Sırf fiyatları yakın diye elma ile armutu kıyaslıyorsunuz.

    YBr ninde + ları var mesela öncelikle adı var Sonra hafif motor kazara yan yatırdığınızda zorlanmadan kaldırabilirsiniz. Az yakıyor.

    Benim gözüme çarpan en büyük eskikliği bazı parçalarını hala YAMAHA getirmekte ve fiyatları çok yüksek olmakta. 3 ay önce servise 2008 model ybr nin komple elektrik tesisatını sorduğumda 250 TL fiyat aldım. Bunu MCT için sorduğunuzda max 50 TL dir. Mekanik ve kaportasal parçalarını yan sanayi olarak bulmanız mümkün.

    MCT ye gelince bazen karpuz gibi iyi seçmek gerekiyor. Öncelikle 0 aldığınızda uzun süre depoda yada bayide yattıkları için marş rölesi akü lasitk gibi sıkıntılar çıkarmakta bunalr halledilmeyecek şeyler değil. Yeterki iyi bir ustanız olsun. Yedek parça olarak Motorda TOFAŞ gibi birşey herşeyini bulmak mümkün. Hayati parçaları konusunda bir sıkıntısı yok. Aksesuar olayı da tamamen kullanıcnın hayal gücüne kalmış.

    Regal raptor da iyi bir tercih olabilirdi ama birisi bana yetkili servisini gösterebilir mi? yada ithalatçısının resmi sitesinde parça fiyat bilgisi vs??

    dediğim gibi dostlar konuşulurken bunlar da göz önünde olmalı. Artık motor seçerken ben ve arkadaşlarım max. beygir max tork. ve hangi devir aralaıklarında bu gücü ve beygiri verdiklerini araştırır olduk.

    Sağlıcakla.


    tebrıkler dostum.forumda ybr fanatıklerı var yere goge sıgdıramıyorlar motoru
    dedıgın gıbı cınde yapılıyor.kalıte abılerınınkı gıbı degıl. ıddıa'sı varsa yamaha markası sayesınde yoksa motor blogu plastık aksamı yakından ıncelemıs bırı olarak ybr daha kalıtelı makıne dıyen varsa kafasına atarım ybr'yı .mct ıle kulvarları farklıda olsa yamahanın urettıgı dusuk kalıte motordur.soylendıgı gıbı bır kalıte ucurumu yoktur ıkı motoru kıyaslamak gerekıyorsa (+ )(-)yonlerıyle degerlendırmek daha dogru olur.bırde ıkı motor parası verdıgınızde sorun bıtmıyor yedek parca stogu?servis ucretlerı?yedek parca fıyatları bu sekıldede degerlendırmek lazım

  20. #7000
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    [QUOTE=korsanxxx;2113051]2: şaşırdım 40tl değil dostum 30tl shell advance vsx 15/50 4t shell istasyonlarında bulursun sakın 40tl verme

    4: bende arka lastiği dğeişeceğim sadece arkanın fiyatı nedir acaba:cat


    valla kardeş buradaki birçok shell istasyonlarında bulamadım ve sirkeciye gittim 3 lt yi 50tl ye aldık..acele almam gerekti ondanda pek araştırıp rahat kafayla bakamadım..

    bugun sirkecide sordum ırc marka 85 tl civarı fiyat söylemişti yanlış hatırlamıyorsam..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler