Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Temmuz 2010, 01:29
#6901
Reklamlar
-
18 Temmuz 2010, 21:18
#6902
slm tekrardan motorumu komple 3m carbon kapladim arkaya daha buyuk lastik yaptim nerdeyse her parcayi degistirdim =) 32t dislisi uyduramadim nedense? tavsiye bu konuda bekliorm resimleri sonra cekip atarim daha uygulamalarima yeni basladim =)))
-
18 Temmuz 2010, 22:29
#6903
herkese iyi akşamlar bugün mct mle safranboludan bartına giderken tam bartın 10km tabelasını gördüm ve motorda bir cayırlama oldu durdum sesini dinledim ve sanki sag gözde hiltiyle duvar kırıyorlar o sesle 25 km gtmek zorunda kaldım sehir dışında mondial servisi vardı tanıdık ve abiyle üst kapağı söktük hemen ve sibobun birini kesmiş pistonda bişey varmıyki dye söktük allahtan sökmüşüz pistonun sadece üstünde sekmanların olduğu yer lalmış gerisi yoktu ve silindir sag göz iş görmez vaziyette oda değişcek motor daha 2 aylık motor ve 9000km de garantiden değişcek tabi garantiye girerse bn mondial fabrikasının stoğunda bu parçaların olup olmadığını ve motorun ne kadar sürede çıkacağını merak ediyorum teşekkürler.
-
18 Temmuz 2010, 23:17
#6904
ben tarsusta motosiklet satış ve yedek parça bayisinde çalışmaktayım.bayiliklerimizden biride mondial dir.250 mct nin hiç bir parçası yoktur.servisimize şanzuman dişlisini bekleyen 2 adet mct var tam 2 aydır fabrikadan bekliyoruz fakat gelmedi.sebebi motosikletin yeni üretimi olmadığı için ve çindeki üretici fabrikası iflas ettiği için türkiye ye getiren firma çaresiz durumdadır.yine mağdur olan kullanıcı.lütfen arkadaşlar mondial marka motosikletler çok kalitesiz.almayalım yedek parça sorunu çok ve parçalar pahalı.
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
-
19 Temmuz 2010, 00:25
#6905
granade adlı üyeden alıntı
slm tekrardan motorumu komple 3m carbon kapladim arkaya daha buyuk lastik yaptim nerdeyse her parcayi degistirdim =) 32t dislisi uyduramadim nedense? tavsiye bu konuda bekliorm resimleri sonra cekip atarim daha uygulamalarima yeni basladim =)))
merhaba;
uyduramadım derken dişli mi oturmadı ? benim aldığım dişli cuk diye oturdu bir sorun olmamıştıki geneldede sorun olmuyor.daha dün sirkeciden 32t arka dişlisi aldık arkadaşımla. sana tel vereyim bir görüş istersen
Taraş ticaret : 0 212 527 65 56
fotolarını da bekliyoruz
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
19 Temmuz 2010, 09:30
#6906
alpaslan84 adlı üyeden alıntı
ben tarsusta motosiklet satış ve yedek parça bayisinde çalışmaktayım.bayiliklerimizden biride mondial dir.250 mct nin hiç bir parçası yoktur.servisimize şanzuman dişlisini bekleyen 2 adet mct var tam 2 aydır fabrikadan bekliyoruz fakat gelmedi.sebebi motosikletin yeni üretimi olmadığı için ve çindeki üretici fabrikası iflas ettiği için türkiye ye getiren firma çaresiz durumdadır.yine mağdur olan kullanıcı.lütfen arkadaşlar mondial marka motosikletler çok kalitesiz.almayalım yedek parça sorunu çok ve parçalar pahalı.
Nesi eksikmiş? Daha yeni bir sürü parçasını çektik biz. Bende şanzımanı var istersen uyugn fiyata yollayabilirim. Piyasadaki en ucuz yedek parça Mondialin. o kadar komik rakamlara geliyor ki özellikle scooter türü motorların parçaları 30 liraya komple silindir piston sekman seti var scooterın hemde orijinal hologramlı kutusunda. Bence senin yaşadığın yedek parça sorunu bölgesel. Buralarda çok da sıkıntı olmuyor. Ahmet de yoksa mehmet de mutlaka oluyor ve alıyoruz.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
19 Temmuz 2010, 10:49
#6907
Motorum gribal enfeksiyon yaşıyor sanki
Motorum gribal enfeksiyon yaşıyor sanki
2 yerde akıntı var
1-
2-
bunlar neden olur? nasıl düzelir?
-
19 Temmuz 2010, 10:58
#6908
Mahoni dostum, motor kulaklarını kontrol et çatlak olabilir. Yakın zamanda bir şekilde debriyaj kapağını falan söktürdüysen contası bozulmuş olabilir. Ya da yağ değişiminde servis elemanı fzla yağ koymuştur karter havalandırma borusunda çatlak vs varsa oraya terleme yoluyla fazla yağı atıyor da olabilir.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
19 Temmuz 2010, 11:48
#6909
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Nesi eksikmiş? Daha yeni bir sürü parçasını çektik biz. Bende şanzımanı var istersen uyugn fiyata yollayabilirim. Piyasadaki en ucuz yedek parça Mondialin. o kadar komik rakamlara geliyor ki özellikle scooter türü motorların parçaları 30 liraya komple silindir piston sekman seti var scooterın hemde orijinal hologramlı kutusunda. Bence senin yaşadığın yedek parça sorunu bölgesel. Buralarda çok da sıkıntı olmuyor. Ahmet de yoksa mehmet de mutlaka oluyor ve alıyoruz.
Bu mesaj benide işkillendirdi varmıdır aslı astarı??
-
19 Temmuz 2010, 12:19
#6910
cokkotuadam adlı üyeden alıntı
Bu mesaj benide işkillendirdi varmıdır aslı astarı??
ben zannetmiyorum jinchengin batacağına da pek ihtimal vermiyorum bayağı büyük bir firma sadece mct üretmiyorlar otomotiv sektöründe de çalışmaktalar. MCt yi üretimden kaldırmış deseler mnatıklı geleiblir lakin iflas etti denmesi garip. Şu an parça sıkıntısı yok. çok garip bir parça istenmediği takdirde hayati parçaları bulunabiliyor.
ayrıca mondial dışında yedek aprçasını ithal eden firmalar da var.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
19 Temmuz 2010, 13:40
#6911
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Mahoni dostum, motor kulaklarını kontrol et çatlak olabilir. Yakın zamanda bir şekilde debriyaj kapağını falan söktürdüysen contası bozulmuş olabilir. Ya da yağ değişiminde servis elemanı fzla yağ koymuştur karter havalandırma borusunda çatlak vs varsa oraya terleme yoluyla fazla yağı atıyor da olabilir.
Servise gösterdim motorun asağılarına doğru bir yerde bir keçe eskimiş dedi parça 5 tl takması 200 tl önemli birsey değil sadece biraz motoru kirletir dedi ama ben satarken kusuru varmı sorusuna yok demek istiyorum da bir sorayım dedim.
Motor kulakları hangisi?
-
19 Temmuz 2010, 14:03
#6912
Mct ve mondial piyasada ve servislerde en çok parçası bulunan motor markası ve ucuzdur. Bazı kardeşlerimiz kendi şahsi yaşadıklarını sorunların tüm Türkiye çapında ulusal olarak yaşandığını düşünüp bunu ilan ediyorlar. Hiç yoksa Mondialin internet sitesi üzerinden irtibat telefonunu kaldırıp arayın zaten gereken teknik ve parça bilgisini alabilirsiniz .Mct için koruma demiri eğer beğendiğiniz bir motorun koruma demiri uymadı ise hemen onu alın ve bir krom kaynakçısının yolunu tutun. İşinin ehli bir krom kaynakçısı hiç çapak bırakmadan sanki orjinal parçaymış gibi onu oraya tutturur gerekirse parça koyar. Çözümsüz bir olay değil. Bu koruma demiri sıkıntısı bende de vardı kahvanelere çay oacaklarına kazan yapan bir kromcu kardeşime gittim derdimi anlattım fabrika malı gibi öyle güzel bir koruma demiri yaptı ki çok yakıştı. Arbetus hocam mineral yağdan full sentetik yağa geçişte motorun mekanik seslerinin birz daha duyulur şekle gelmesi gibi bir olay olabilir mi? Eskiden mineral yağ kullanmaktaydım ancak bir deneme için full sentetik shell 15-50 koydum motor ısındıkça trübütör kapağından sanki sübap sesleri var gibi bariz bir ses duyuyorum ve hızımı arttırınca bu ses daha da duyulur oluyor ancak viteste iken debriyajı boşa attığımda bu ses kayboluyor ve normalde motor soğukken ses falan da gelmiyor.Yağın daha ince olmasından dolayı mekanik aksamların sesi duyulur mu oldu yada (sübap ayarlarım asla kaçmış olamaz kendim bizzat sentille 4-4lük ayarladım).krank grubunda mı sorun var anlayamıyorum.Belki bu hafta içi motoru yarıcam bakıcam.Aklıma gelenler sekmanlar ve krank bilezikleri.Başka bir sorunda şu motor normal giderken özellikle bayıra sarmaya başlayınca elektriği kesiyormuş gibi kerkinme oluyor bayır düzleştimi de normal gazı yiyor. Ancak bunu dz yolda da yaptığı oluyor. Normal hızlanması ve gaz yemesi normal.Açık hava filtresi kullanıyorum.Onunda ayarları tam.Bujiler orjinali ngk cr6hsa. kızıl kahvarengi güzel bir renk almışlar kararma yok. hocam sizin aklınıza gelen neler olabilir.
-
19 Temmuz 2010, 16:35
#6913
-
19 Temmuz 2010, 17:26
#6914
DOGAN MOTOR adlı üyeden alıntı
herkese iyi akşamlar bugün mct mle safranboludan bartına giderken tam bartın 10km tabelasını gördüm ve motorda bir cayırlama oldu durdum sesini dinledim ve sanki sag gözde hiltiyle duvar kırıyorlar o sesle 25 km gtmek zorunda kaldım sehir dışında mondial servisi vardı tanıdık ve abiyle üst kapağı söktük hemen ve sibobun birini kesmiş pistonda bişey varmıyki dye söktük allahtan sökmüşüz pistonun sadece üstünde sekmanların olduğu yer lalmış gerisi yoktu ve silindir sag göz iş görmez vaziyette oda değişcek motor daha 2 aylık motor ve 9000km de garantiden değişcek tabi garantiye girerse bn mondial fabrikasının stoğunda bu parçaların olup olmadığını ve motorun ne kadar sürede çıkacağını merak ediyorum teşekkürler.
Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım.
Garanti kapsamında değişecek parçalar için bayiin bir fax çekecek. Ben olsam ertesi gün direkt fabrikayı arar, akibetini sorarım. Fabrika yetkilileri çok ilgili, ama bazen karışıklıklar olabiliryor. Benim motor 10 gündür yatıyor. Parçalar (marş motoru ve rölesi) yeni gelmiş. Bugün taktıracam.
-
19 Temmuz 2010, 18:26
#6915
mahoni38 adlı üyeden alıntı
Servise gösterdim motorun asağılarına doğru bir yerde bir keçe eskimiş dedi parça 5 tl takması 200 tl
önemli birsey değil sadece biraz motoru kirletir dedi ama ben satarken kusuru varmı sorusuna yok demek istiyorum da bir sorayım dedim.
Motor kulakları hangisi?
Benim bildiğim akdarıyla hiç bir keçe motorun indirilerek değiştirilecek konumda değil. Tam olarak nerede ya da keçe değil de conta mı demiş olabilirler mi??
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
19 Temmuz 2010, 20:20
#6916
Tam detaylı öğrenip söyleerim ama ben hala "motorun kulakları" neresi onu çözemedim yani oraya bakdemişin ya ustad orası neresi?
-
19 Temmuz 2010, 22:29
#6917
emoli adlı üyeden alıntı
Merhaba Beycivan abi. Mct 250 karbüratör senkron ayarı hakkında bilginiz varsa bizimle paylaşır mısınız ? Forumda aradım fakat bulamadım. Bu konuda bilgiye ihtiyacı olan diğer arkadaşlar için de güzel bir paylaşım olacaktır. Şimdiden teşekkürler...
Beycivan Abi ve ya herhangibir bilen varsa cevap verebilir mi ?
BU DÜNYAYA HER GELEN KENDİNE BİR EŞ ARAR; TAŞIN KALBİ YOK AMA ONU DA YOSUN SARAR...
-
20 Temmuz 2010, 10:53
#6918
http://yfrog.com/0g20072010565j
http://yfrog.com/jk20072010566j
http://yfrog.com/my20072010567j
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 ----------
motorun bakımları zamanında yapılmıştır.2300 km.dedir..otobanda 2 kişi 135 km/h ulaşmıştır.motor temiz..cbr alıcağımdan satıyorum..görmek isteyen olursa izmir karşıyakadayım..tel=05547033976-05067297823
fiyat=2300 pazarlık payı var..
-
20 Temmuz 2010, 10:56
#6919
emoli adlı üyeden alıntı
Beycivan Abi ve ya herhangibir bilen varsa cevap verebilir mi ?
Senkron ayarı her iki karbüratörün eşit miktarda yakıt vermesinin ölçüldüğü ve ayarlandığı bir sistemdir. senkron saati ile ayarlanır. Eski ustalar egzostaki gaz çıkışına göre de ayarlayabiliyormuş lakin bizim egzoslarımız birleşik olduğu çin bu zor tabi. Bazı servisler bu hizmeti vermekte ancak kimin verdiği konusunda bir bilgim yok.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
20 Temmuz 2010, 14:15
#6920
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler