Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Temmuz 2010, 17:11
#6861
bizim motorlara döküm karburator manıfold'u takılabılıyormu takan varmı?bazı mondıal emsal markaların 125lık motorlarında dokum manıfold var
modıfıye fıltre taktıgımdan bu yana orjınal manıfold'lar dıplerınden yırtılıyor karburatorun agırlıgı ve tıtresımden dolayı
Reklamlar
-
11 Temmuz 2010, 19:11
#6862
Merhaba arkadaşlar.
Küçük yerde yaşamanın dezavantajı: İş ile ev arasında kullandığım motorum daha 500 km'ye dahi gelemedi. Geçen gün flaşör arızalandı da 500 km bakımını accık öne aldım, yağ değişti, genel bakım, vs.
Cuma günü motora binmedim. CT atladım hevesle. Tık yok. Vurdurarak çalıştırdım, ama bakıyorum kendine gelecek gibi değil. Bir müddet sonra gösterge ışıkları, ışıklar, herşey off. Motor çalışıyor, durdurursam ancak vurdurarak çalışıyor.
Evet, problem nedir???? Akü, marş rölesi, marş motoru??? Kısacası, defalarca söylenen benim de başıma geldi. Marş rölesi arıza yapıyor, marş motoru akım çekiyor, akü boşalıyor, marş motoru da aradan çıkıyor.
Kısacası bu marş rölesini kaliteli bir markayla değiştirmek çok önemliymiş, bir kere daha ifade edeyim.
...Bu arada "çin malı motor alırsan böyle olur arkadaş" namesini okumaya her fırsatta heveslilere prim vermemek için belirteyim: Ben motorumu seviyorum. Bu fiyata da ilk bilmem kaç yıl sorun çıkartmayacak bir motora sahip olacağımı da hiç hayal etmemiştim.
-
11 Temmuz 2010, 21:19
#6863
Baycivan dostum.
ufak bir düzeltme yapmak istiyorum. Regal Raptor Yağ soğutmalı değildir. Su soğutmalıdır. Dolayısıyla yağ pompası değil su devirdaim pompasının işlevvine dikkat edilmelidir.
Hungry dostum;
Akün şarj tutmuyor olabilir. Ya da konjektörün şarj etmiyor olabilir. Öncelikle bunlara baktırt.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
12 Temmuz 2010, 03:56
#6864
zealsun prince ler yağ soğutmalı regaller su soğutmalı.
-
12 Temmuz 2010, 10:57
#6865
Beycivan adlı üyeden alıntı
Hocam ne 200 lirası yaw ben o paraya komple honda balata alırım üstünüde üsküdarda sahilde 2 kişi yerim. Ben yeni değiştirdim işçilik+6 balata ve ara saçları 50 tl birde yağ değişimi şart oluyor biliyorsun bunu 25+25 2 lt full sentetik 50 tl +5 tl conta hepsi bu.Sen bir kaç yer git dolaş bence 200 lira bu ne ya. Arkadaşlar bakın bu motorların arızası dahil genel bakımları çok basit bu gibi şeylerde tamircilere gitmekten vazgeçin. Etranızda işinin ehli olan motor ustaları emekli motorcular yada benim gibi başka işi yapıp da bu işlerin helvasını pişirmiş kişilere gidin. Bu ne ya 200 lira sanki lahana yaprağı veriyoruz bunlara.Forumu takip edenler biliyorlar sık sık bu motor servislerine motor tamircilerine veriştiririm. El-insaf yani geçen gün de bir arkadaşa " lastiklerin hayırlıolsun yeni almışın " diye laf ettim duyduğuma inanamadım iki lastiği 300 milyona kakalamışlar.tabi taktıran da avarel konumunda heralde hiç sormamış araştırmamış direk ustaya 300 kaymeyi toslamış. Açtım internetten iki lastiği (marka vermicem kaliteli bir marka) 210 tl ye buldum.Elemana takılan lastikler en adisinden.Yazıklar olsun dedim içimden hak yemek ne kolay o lastikler üstünde hayat taşıyor üstünde can var,bir kazada o lastiklerin etkisi olsa ahrette hesabı vere vere bitmez.Hocam en fazla işçilik dahil 100 tl ver.
Ve bak cidden usta bu işler yaparken başında dikil ben görmek istiyorum merak ettim de zaten 30 dk bulmaz.motorun soğusun 30 dk takılır.Ustaya bir çay söyle ordan ne yaptığına iyice bak debriyaj plakalarının tersi düzü var çırak kalfa takar ters 5 gün dayandıramazsın o motora contayı sökerken yerini maket bıçağıyla temizlemek şart yoksa yeni conta çelikten bile olsa ordan yağ kaçırır (zaten en son 10 20 km gidince kontrol et kapak kenarlarından gram yağ kaçırmaması lazım) debriyaj plakaları arasına saç plaka konulur onlara bak eğer kararık siyah renk varsa onlarıda değiştir aynen takarsa devamlı kaçırır yapılan iş bi halta benzemez. Eski yağı usta boşaltıcak sakın onu geri koydurmayın içinde eski balata ve dişli gruplarına ait minik metal kırıntıları var bunlar aşınmayı arttırır.Yeni yağ koyarken rodajınız bitti ise 15-40 /15-50 full sentetik koydurun ama markalı olsun.Dolmadıysa minarel koydurum.Ustalar " bu da aynı süper on numara yağ, boşuna para verme " dese bile markalı olsun siz onlara bakmayın onların gözünde hayabusa ile 125 lik scooter aynı.Hepsi ekmek, arıza yapsın tezgaha gelsin diye bakarlar.(Her usta için değil tabi).Sökülen parçaların hepsini al orda bırakma ki ne değişti belli olsun. Kendinde meraklıysanız incelersiniz. Ben motorculuğu motorumun başında dura dura öğrendim. Yoksa daha çok 200 liralar vermek içten değil. Durduk yere yağ pompası tıkalı değişmesi gerek 150 tl 2 takım buji atalım süper gider hop 20 tl bide filtre tıkalı eskimiş değiştirelim 15 tl de o alsana hiç yoktan masraf kapısı. O nedenle arkadaşlar bu motorlar 1980 li yılların teknoloji herşeyini anlarsınız kendiniz el yordamını güçlendirin. Hemen tamircilere koşmayın. O balatanın tanesi 5 lira 6 balata 30 lira 15 lira 5 adet plaka saçı 35 lira yeni yağ 90 lira. Hepsi bu yani. Bence senin motorun gibi o ustanında balata iyice sıyırmış...)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------
Eğer bandırmaya yakın biryerde isen gel ben değiştireyim dostum bir tosta çaya bağlarız senin olayı..
Hocam yaparken bak diyorsun ama bir kez ciddi bir arızam oldu onda da motoru yapan kişi motorun yanına sokmadi atölyeye girmek tehlikeli ve yasaktır dedi salak gibi uzaktan izledim. O yüzden malesef her zaman izleme imkanı olmuyor ama tecrube oldu bu bana artık diyorum bende izleyebileceksem yap yoksa kalsın cünki ne nedir öğrenmem lazım diyorum kabul ederse yaptırıyorum
-
12 Temmuz 2010, 14:20
#6866
Evet aklım zealsunda kaldı regalraptor su soğutmalı doğrudur. Genelde yağ radyatörlü motorlarda bu devir daim pompası sıkıntı verebiliyor. Marşmotorum bir süre önce marş düğmesine bağınca anlık bir gır sesi çıkartıyor sonra düğmeye bassam bile off durumunda kalıyordu vitesi 1 e takıpileri geri motoru oynatınca yine marşa başınca çalışıyordu sonra marşmotorunu söktümbaktım ki kömürler hepten eskimisler reno 12 marş dinamosunun marş kömüründen aldım kutusunda 6 adet var 8 tl yada 10 liraydı sanırsam. hafiften üstlerini zımparayla incelttim taktım şıkır şıkır çalıştı.9 aydır sorun yok. Şimdi bobinaj matkap elektrikli süpürge tamiri yapan yerlerdeki elektrikle vazife görem marşkömürü sakın almayın 2 gün dayandıramazsınız. Kömürün toz yapısı çok sert bakır alaşımlı ve dayanıklı olması lazım. Marş rölesi aküden çıkan elektriğin tek seferde yüksek amper vererek marş motoruna iletilmesini sağlyan devredir. Eğer arızalı olduğundan süphe ediyorsunuz marş rolesinin kutup başlarına tornavidayi temas ettirin marş motoru dönerse kablolarda sorun yoktur. Bazen bu marşroleleri takılma yapabiliyor. marş motorunu döndürmek için gerekli yüksek akım taa marş anahtarına gidip geri dönmesin diye hemen akünün yanına bir marş rölesi konur ve röleyi etkinleştirecek düşük akım hattı marş anahtarına gidip geri döner. Marş düğmesine basılınca röle akım çeker ve aküden gelen yüksek akımlı elektiriği az kayıpla marş motoruna ileterek dönmesini sağlar. Yani mct nin kendi rolesi kalitesiz falan değil. Birde gene dokandırmadan geçemeyeceğim bu tamirciler servisçiler nedense motorun sahibi ordayken motoru birşey yapmazlar arkanızdan 10 dakika süren iş için " akşama biter, abi yarın ancak yetişir yok ben sizi ararım " gibi sanki iş ağır bir müdahele gerektiriyormuş gibi enayi yerine koyuyorlar.Buji değişimi için " abi akşam 6 da biter " diyen gördüm yada yağ, filtre, buji gibi kısA zamanda biten işleri sahibi ordayken vermesi gerekiyor. Motorla gel yayan dön olurda büyük bir sorun vardır biliyorsunuz zaten motorun 1 ay orda yatmasına neden olucak arızalar da var ama huy olarak az önce yazdığım bütün tamircilerin ortak alışkanlığı.Lahana yaprağı vermiyoruz iş neyse yapılırken başında dikilmek hakkım karışacak halimiz yok ama neler yapılıyor öğrenmek isteriz buna hakkımız var, yok olmaz ise alıcaksın motoru elinden. Bu atölyeye girmek yasak içeride nükleer enerji kullanılıyor uzay araştırmaları yapılıyor sanki orda. Bırak ne yapıyorsan herkes görsün yaptığın işin ne kadar zor ustalık ve beceri isteyen bir iş olduğunu ve sana hakkını versin. Bence doğrusu bu.
-
12 Temmuz 2010, 16:05
#6867
Uf ya kaç saattr ugrasıyorum motorda iki metalın titresimle birbirine vurmsı gibi bir ses var motorda devir yükseldikçe bariz belli oluyor derken koruma demirinden dedim elim yana yana motorun sogumasını beklemeden (su sıcakta nerde soguycak) soktüm koruma demirini yamulmustu onu düzelltim geri taktım ses hala var (tam da düzeltememişim gerci ama) derken bir baktım korna 3 ince sacdan bir seye vidalanmıs o 3 plakatan 2 si kırılmış bir tanesi tutuyor cıkarttım onu ses büyük ordan azaldı (bu sorundan kaynaklı ses yoksa kala titresim ve ona bağlı sesler var) derken su koruma demirinin egzoz korumasına değmesinden gelen sesi de kesersem inş güzel olacak.
-
12 Temmuz 2010, 17:00
#6868
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Baycivan dostum.
ufak bir düzeltme yapmak istiyorum. Regal Raptor Yağ soğutmalı değildir. Su soğutmalıdır. Dolayısıyla yağ pompası değil su devirdaim pompasının işlevvine dikkat edilmelidir.
Hungry dostum;
Akün şarj tutmuyor olabilir. Ya da konjektörün şarj etmiyor olabilir. Öncelikle bunlara baktırt.
Sağlıcakla.
İlgine teşekkürler dostum. Akü sonradan şarj aldı. Konjektöre baktırayım.
-
12 Temmuz 2010, 20:21
#6869
Mahoni dostum motorun gövdesini tutan yerdeki bütün vidaları önüne plastik yada kaucuk conta koymak süretiyle krom vidalama yap yüzde 80 ses azalıyor emin ol. koruma demirininde vidalandığı yere lastik sambrel parçası kesip vidalarsan çok düzgün olur ben deponun altına bile sambrel koyduğumda depodan titreme gitmişti. Ben motorun elektrik aksamını biraz saçma bulup kendim yeniledim dostum henüz elektrikle ilgili sıkıntı yaşamadım ama gerçekten tesisatı ucuz işçilikle yapılmıştı.
http://img801.imageshack.us/img801/238/123dq.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/3388/124mh.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/2240/126mn.jpg bunlar geçen haftaki açık hava filtresine ait resimler filtrenin esnek ağzı sayesinde ikisinide yan yana takmayı başardım.
-
13 Temmuz 2010, 15:13
#6870
hungryhorace adlı üyeden alıntı
İlgine teşekkürler dostum. Akü sonradan şarj aldı. Konjektöre baktırayım.
Aynı sorunla daha motorum 100kmdeyken karşılaştım ustam önce marş motorunu sonra aküyü değiştirdi ama sorun regülatörde çıktı anladığım kadarıylada benden çıkardığı parçalarıda uygun fiyata dışarı satmak için böyle birşeye girdi) ya da ne bileyim birşeyler döndü burda ama tam olarak bilmiyorum sonuç olarak regülatör değiştikten sonra tık yok.
-
13 Temmuz 2010, 17:23
#6871
Dostum işte heralde forumdaki arkadaşlar benim neden servis ve motor tamircilerinin çoğunu azetmediğimi anlamışlardır motorunuzda tamir onarım bakım gören parça eğer yenisi ile değiştiyse bu çıkan malzemeyi sahibine teslim etmekle yükümlüdür. Motor sahibinin iş yapılana kadar başında beklemeye hakkı vardır. Tabi burda ustanın işine mani olabilecek söz davranış ve fikir beyanlarından uzak durmak gerekiyor. En başından arızası kabak gibi belli olan bir durumda bir kaç malzeme değiştirip sonra asıl arızayı yeni bulmuş ayağına yatıp diğer malzemeleri iç eden tamirci hem kul hakkı hem mesleğine saygısızlık hemde müşterisine haksızlık etmiş olur. Ama malesef arkadaşlar durum bu. Tamircilerin klasik buji yağ sübap ayarı gibi klasik arıza takıntısı çok yaygın vaziyette. Motorla yeni haşır neşir olan arkadaşlar bu tamircilerin oyununa ilk zamanlar çok gelirler sonra bazı olayları çöze çöze kendileri yapmaya başlarlar sonra da hangi tamircinin kendisini kandırdığının farkına varip bunlar arasından kendisine bir tamirci belirler. Ve artık kandırılmayacağına çünkü motorunu iyi bir ustaya götürdüğüne inanmaktadır. İşin kötü tarafı işe bu usta başkası tarafından kazıkcı dolandırıcı ve işi bilmez olarak işaretlenmiştir. Etrafımız da bu ustalar çok. Ama işinin ehli ve dürüst tamircide var. Eğer tamirciniz sahtekarsa sizin 2000 liralık motorunuzdan bir senede 500 600 tl para kazanabilir.Kendi klasik bakım ve arıza onarımlarınızı yapmaya çalışın derim dostlar.
-
13 Temmuz 2010, 19:39
#6872
mct 250 kullananlar bana yardım edin
ben bu gün yeni üye oldum bursadan yazıyorum mondial mct 250 lik alacağım 1+2 adet buldum ama motorun iyi ve kötü yönlerini araştırıyorum bana yardım ederseniz sevinirim bende 42 yaşından sonra motorsiklete hastalık başladı
inş. iyi olur
-
13 Temmuz 2010, 19:47
#6873
250 mct kullanan yokmu yav
2006 dan buyana konuşmamışsınız galiba
ben siteyi bilmediğim içinmidir acaba
-
13 Temmuz 2010, 21:35
#6874
tamircilere dikkat etmek gerekiyor banada yavaş yavaş öğretiyorlar bunu ,daha 2 aylık motorumuz var ama ilk bakıma gittim kafam bayağı karıştı.güzelim yurdumda işini hakkıyla yapanları bulmak zor oluyor ne yapalım )))
Bu arada korsanxxx arkadaşım msn'de ekledim kabul etmeni bekliyorum 10-15 gün oldu sanırım )))
cemacikgoz@hotmail.com
-
14 Temmuz 2010, 02:44
#6875
Arkadaşlar Merhabalar, aranıza yeni katıldım ;
Henüz motorum yok ve ilk olarak bir tane almak istiyorum.Daha hiç kullanmasamda chopper'ları çok beğeniyorum.Hem öğrenme hemde ilk hevesimi girme amaçlı motor almak istiyorum.
İlk olarak Mondial modellerinin scooter olanlarına baktım.Bir türlü içime sinmedi ve tam o esnada MCT250'yi gördüm.Fiyat olarak çok iyi,chopper olmasıda beni benden alan taraf oldu, görüntüsünü de beğendim.
Ama daha önce hiç manuel şanzımanlı motor kullanmadım.Etrafımda kullananda yok.İlk böyle bir motor alarak doğru olanı mı yaparım?
Bu işe bir yerden başlamak lazım tabiki.Bu konularda bilgi seviyesi düşük biri olarak böyle bir motor alarak başıma iş mi alırım?
Yoksa bu fiyatlarda ama amatör motorculara daha uygun başka marka chopper mı denemeliyim.Şahsen bu MCT250 çok hoşuma gitti.
Bu konuda ne dersiniz ?
-
14 Temmuz 2010, 03:35
#6876
-
14 Temmuz 2010, 03:55
#6877
-
14 Temmuz 2010, 04:17
#6878
@Calavera
Ne demek dostum hissettiklerini kafandakileri çok iyi anlayabiliyorum o yüzden yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Arkadaşlar bende birşeyler sormak istiyorum bugün bir mondial'in scooter modelinde 150 ZC yada HC tam hatırlamıyorum çakmak şarjı gördüm ve inanılmaz hoşuma gitti nedense bence çok gerekli birşey uzun yolda ufak buzdolabı için yada telefonu şarj etmek için bizim MCTlere bu tarz birşey yaparsak akü kaldırırmı çok merak ediyorum. Yani bir sis farı bile taktığımız zaman pert olan akümüz bunu da kaldıramaz diye düşünüyorum peki asıl sorum 1500liralık bu dandik scooterda oluyorda aynı markanın iki katı fiyatlı modelinde akü bukadar dandikmi olmak zorunda. Akümüzü daha güçlü bir aküyle değiştirip hem farları güçlendirip hemde bu çakmak girişini takmak mümkünmüdür?? Bİr sorumda yine bukadar ucuz bir modelde kırk tane gösterge varken bizimkinde sadece bir tane olmasına da gıcık oldum ) benim motora bir benzin göstergesi birde devir göstergesi taktırmak istiyorum bunu yapan yapabilen arkadaşlar varmı?? nerden başlamak gerekir??
-
14 Temmuz 2010, 09:38
#6879
Calavera adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhabalar, aranıza yeni katıldım ;
Henüz motorum yok ve ilk olarak bir tane almak istiyorum.Daha hiç kullanmasamda chopper'ları çok beğeniyorum.Hem öğrenme hemde ilk hevesimi girme amaçlı motor almak istiyorum.
İlk olarak Mondial modellerinin scooter olanlarına baktım.Bir türlü içime sinmedi ve tam o esnada MCT250'yi gördüm.Fiyat olarak çok iyi,chopper olmasıda beni benden alan taraf oldu, görüntüsünü de beğendim.
Ama daha önce hiç manuel şanzımanlı motor kullanmadım.Etrafımda kullananda yok.İlk böyle bir motor alarak doğru olanı mı yaparım?
Bu işe bir yerden başlamak lazım tabiki.Bu konularda bilgi seviyesi düşük biri olarak böyle bir motor alarak başıma iş mi alırım?
Yoksa bu fiyatlarda ama amatör motorculara daha uygun başka marka chopper mı denemeliyim.Şahsen bu MCT250 çok hoşuma gitti.
Bu konuda ne dersiniz ?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Çakmak cıkısı gerçekten güzel de bizim motorda onu nereye koyacaksın ki? yapılır basıt bir sey ama ben onun yerine sunu almaya karar verdim.
fiyatı 12$ canta gibi olmayan versiyonları var onlar daha ucuz 5$ mı
Ben 2.5 yıl kadar scooter bir motor kullandım sonra 250 mct aldım ama ilk aldığımda yine hiç motosiklet kullanmamış gibi oldum oysa eniştem uzun yıllar önc manuel sanjıman bir motosiklet kullanmıs o aldı motoru sıkıntısız kullandı. kısaca manuel sanjımana bir kere alıştın mı rahatsın ama alışmadığın zamanda diğer motosiklet tecrübelerin çok işe yaramıyor. sadec 2.5 yılda anladım ki motosikletli isen ekstra ekstra dikkatli olacaksın. öndeki yandaki arkadaki sağdaki ne yapar diye düşüneceksin yoksa cat diye önüne kıranı mı ararsın dibinden yalayarak geçeni mi ararsın ohoo o. En fazla 1 haftada öğrenirsin 1 ayda da iyice alışırsın. Boşa atamama sorunu benim motorumda hiç yok hatta sık diye atıyorum + bazen 1 den 2 ye takarken boşa takıyorum yanlışlıkla izmirde balata değiştirdiğimde ordaki usta mini bi tadilat yapacağım demişti. daha 4.500 km de motorum.
Birde us var ben motoru ikinci el olarak 700 km de aldım rahat bir 200 tl harcadım neredeyse 2 güne bir servise gittim ama su an tam rayına oturdu. Bu motorlarda bazı parçalar kalitesiz (buji far vs gibi) onlar arad bozuluyor onları değiştiriyorsun vs. ama kesinlikle ana parçalarda sıkıntı yok misal titresimden orası burası gevser görmezsen düşer Ben ngk normal(iridyum olmayan diyim) buji taktım 3.000 km dir kullanıyorum tık yok. arka tekerin millerini kalını ile değiştirttim geçenlerde bir yoldan geldim san sen cross pisti 2 kişiydi (biri 101 kg ile benim) maşallah motor ne tekledi ne sıkıntı cıkardı. Velev ki alışma süreci sıkıntılı da olabilir eğlenceli de ama sonra iş rayına biniyor.
-
14 Temmuz 2010, 09:43
#6880
cokkotuadam adlı üyeden alıntı
@Calavera
Ne demek dostum hissettiklerini kafandakileri çok iyi anlayabiliyorum o yüzden yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Arkadaşlar bende birşeyler sormak istiyorum bugün bir mondial'in scooter modelinde 150 ZC yada HC tam hatırlamıyorum çakmak şarjı gördüm ve inanılmaz hoşuma gitti nedense bence çok gerekli birşey uzun yolda ufak buzdolabı için yada telefonu şarj etmek için bizim MCTlere bu tarz birşey yaparsak akü kaldırırmı çok merak ediyorum. Yani bir sis farı bile taktığımız zaman pert olan akümüz bunu da kaldıramaz diye düşünüyorum peki asıl sorum 1500liralık bu dandik scooterda oluyorda aynı markanın iki katı fiyatlı modelinde akü bukadar dandikmi olmak zorunda. Akümüzü daha güçlü bir aküyle değiştirip hem farları güçlendirip hemde bu çakmak girişini takmak mümkünmüdür?? Bİr sorumda yine bukadar ucuz bir modelde kırk tane gösterge varken bizimkinde sadece bir tane olmasına da gıcık oldum
) benim motora bir benzin göstergesi birde devir göstergesi taktırmak istiyorum bunu yapan yapabilen arkadaşlar varmı?? nerden başlamak gerekir??
Dostum şöyle düşün bir de Suzukinin 10 milyarlık scooterında tüm göstergeler varken Harley davidsonun 9500 Euroluk sporster modelinde neden sadece km göstergesi var? bırak km göstergesini benzin depo kapağı bile anahtarlı değil. Bir müddet sonra kulağın motor gürültüsüne alışacak ve devir göstergesine ihtiyacın olmayacak. Benzin sarfiyatını tam olarak çözüp KM takibi yapmaya başlayacaksın benzin göstergesine de ihtiyacın kalmayacak. Benzin göstergesine aldanıp yolda kalan çok scooterlı arkadaşım var. bu tür göstergeler biraz beyni tembelleştiriyor. Ben MCT ye devir ve akü göstergesi takmıştım. Eski sayfalarda resimleri vardır sanırım. Boşuna masraf açtırma başına. Çakmak olayı yapılabilir. Ayrıca şunu anlamış da değilim ben sürekli sis farları açık bir şekilde motor sürerdim. Ne sargıalrda bir arıza olurdu ne de konjektörde bir arıza oldu ve bunun hepsini orijinal yuasa 6 amperlik aküsüyle yapmıştım.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler