Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Haziran 2010, 14:16
#6761
logaritma adlı üyeden alıntı
sigma zaten bisiklet sektöründeki çok ileri bir firma o sektörde olanlar yada profesyönel bisikletçi olanlar bilir gerçi türkiyede kaç kişi çıkarsa bisiklet hayla çocuk işi olarak görülüyor ülkemizde.. halbuki tüm kasları çalıştırıyor insanı çok dengeli yapıyor.. neyse o sigmaların onun kalp atışınızı şekerinizi ölçeni bile var süratin yanında..
dostum 5 yıllık bir biisklet deneyimim var ve 5 yıl içerisinde gördüğüm tek şey insanların bisikletin yanı sıra 2 teker herşeye çocuk işi olarak bakmaları.
benim elimdeki bisikletler bianchi yada bisan, salcano felan değildi en ucuz bisikletimin değeri 1000€ idi türkiyedeki en pahalı bisiklet 7.500€ dur markası trek baştan sona tüm parçaları karbondur be ağırlığı 6.900gr dır :D şuan 2000tlye mct ile geziyorum 3.500tlik bisikletim varken insanlar neden motor almadığımı söylüyordu şimdi ise neden araba almadığımı soruyorlar :D
sigmalarda nabız ölçer olayı polarla mümkündür onun dışında şeker oranınızı hiçbir cihaz deri üzerinden ölçmez bildiğiniz üzere şeker ölçümleri sabahları aç karnına alınan kan değerinden ölçülür. sevgilerimle
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:09 ----------
Beycivan adlı üyeden alıntı
dostum bu digital km göstergesini araştırdım 130 40 hatta 150 tl arasında galiba siz ne kadara temin etmiştiniz. Y ada aynı işi yapıcak daha hesaplı bir digital saat varmıdır. Sürekli motorlarda performans ve hız denemesi yaptığım için bana tam doğruyu vericek böyle bir malzeme gerekiyor aslında. Her seferinde taksici ibrahim abinin palio ile denemek zorunda kalıyorum....))
beycivan dostum piyasa km saati kaynıyor sana 5tlden başlayarak 500tlye kadar gpsli haritalı sapma oranı 10.000de 1 olan km saati listesi yapabilirim. bu elimdeki model 3 yıl evvelin modeli 65tlye almıştım şuanki fiyatlarını bilmiyorum fakat öğrenebilirim ama tahminimce 80-90tlyi geçmeyecektir.
bu iş için fiyatı en iyi olandır sigma sapma oranları 120kmden sonra 4-5km fazla gösterirler. Bilirsiniz sağlam bir bisikletle iyi bir inişte 120kmyi görebilirsiniz benim kişisel rekorum 109kmdir dağ bisikleti ile. Dünya rekoru çölde kırıldı 244 yada 249km idi 0 rüzgara karşı kırılmıştır. rüzgara karşı 189km yada 199km idi. insan kaslarının kuvveti mctlerimiz bir ibiskleti bile geçemiyor hehehehe
Reklamlar
-
26 Haziran 2010, 18:14
#6762
hakans adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar
yakında chopper motor alacam ama kararsızım kanuni seyhan 250 ve mondial 250 mct arasında kaldım, bu benim ilk motorum olacak.
Sizler hangisini tercih edersiniz gerek konfor ve sürüş kolaylığı gerek yakıt gerek vibrasyon konusunda, cevaplarınızı bekliyorum teşekkür ederim
bu arada otomatik vites düşünüyorum
Dostum geçen de söylemiştim kanuni kayseride çok düşünme derim sebebi bayılığı biraz sıkıntılı ve mondialin bayisi ünlü motorda benim tanıdığım en iyi servislerden ve kayseride en çok tercih edilen motosiklet sahsi gözlemim kadarı ile 250 Mct .ve ünlü motor motosiket.net den bir arkadasımız. Kimse babamın oğlu değil bende motoru alırken uzun uzun araştırdım hepsi benzer cok büyük farklar yok bende tipe göre değerlendirdim + olarak kanuni atv motorum da oldu mondial motorumda ikisinin de direk firma müsteri destek hattını aradım bana en cok yardım eden beni en mutlu eden mondialın servisi oldu. bence düşünme 250 mct (mümkünse sıfır bir motosiklet al) ve mutlaka koruma demiri taktır ben 2.5 yıldır motor kullanırım geçen sacma sapan bir sekilde motorun ağırlığını tutamadım az kaldı düşüyordu )
birde sanırım 250 seyhan kanuninin artık sıfır olarak satmadığı bir motor parça sıkıntısı yaşayabilirsin belki. ama kayseride bu kadar mct varken (rahat ben 5 tane tanıyorum ki kayseride öyle yüzlerce motosiklet yok (merkezde) ) parça hep bulunur . Arz talep.
-
26 Haziran 2010, 19:02
#6763
hakans adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar
yakında chopper motor alacam ama kararsızım kanuni seyhan 250 ve mondial 250 mct arasında kaldım, bu benim ilk motorum olacak.
Sizler hangisini tercih edersiniz gerek konfor ve sürüş kolaylığı gerek yakıt gerek vibrasyon konusunda, cevaplarınızı bekliyorum teşekkür ederim
bu arada otomatik vites düşünüyorum
kardeşim selamlar chopper modellerinin en azından almak istediklerinin içerisinde otomatik viteslisi bulunmuyor.
bana göre mct oldukca iyi bir motor 20bin kmye kadar normal kullanımda 30bin kmye kadar adam gibi bakımlarını yaptırırsan binebilirsin.
haa illa chopper olsun bide otomatik olsun diyorsan dorado poseidon 250 alabilirsin hem chopper hem otomatik hem cam kenarı hem su soğutmalı :D
-
26 Haziran 2010, 20:01
#6764
250 cc Chopper tercihi
Şimdi mondial Mct 250 gerçekten çok bölgede favori olarak bilinen bir motor duruşuyla gidişiyle ve konforuyla ön sıralarda bence. Sadece bu mootr gibi diğer 250 cc grubundaki chopper motorlara daha kaliteli ve rahat olması bakımından yapılması gereken bazı ilaveler var bunları hem burda hem ramzey qm 250 formunda uzun uzun yazdım. Gözünüz kapalı Mct yada Ramzey alın derim. Uzak durulması gereken markaları burda sahiplerini rencide etmemek ve verilen emeğe burun kıvırmamak adına belirtmiyorum. Arkadaşlar bu gün yine bir durumla karşılaştım sonunda bu motor tamircilerine servislerine isyan bayrağını çekicem..)) bir Ramzey 250 si olan arkadaşımız servise gidiyor normalde karbüratör hava filtresinin ara hortumu değişmesi gerekirken eskisini silikonla tutturmaya kalkıyor ve silikon parçaları makine hava vakumlerken karbüratöre doluyor geri götürdüğünde senin karbüratörde çatlak var deyip 250 tl ye yenisi takıyorlar.Ve sibap ayarı senkron derken bu arkadaşımıza tam 335 tl fatura çıkarıyorlar. Her yerde her fırsatta söylüyorum her başınız ağrıdığında motor tamircilerine koşmayın sorunun ne olduğunu anlamadan direk olarak kapıdan içeri girmeyin. Etrafta kahvelerde orda burda bu işi bırakmış emekli olmuş yada işinin ehli motor tamircileri dolu. Gidin araştırın sorun öğrenin. İki gün önce de bir arkadaşımızın motoru alttan tutan saptama vidası yerinde yoktu 1 saat önce ön arka dişliyi değiştirdim dedi muthemelen götürdüğünde de durum öyleydi ama nasıl olur da bir usta bunu farketmez yada görmemezlikten gelebilir. Sümüğü akan çırağına yerden aldığı pis yağ hunisiyle doldur oğlum su yağı diye şarr diye ölçüsüz yağ dolduranından tutunda bujiyi elinden düşürdükten sonra öylece yerine takan ustaları biliyorum arkadaşlar. Kendi motorunuza parça üretemezsiniz ama çözümünüzün bir parçası olabilirsiniz. Mct kullanan arkadaşlara selamlar yarın Gelibolu-Lapseki turundayız hepinizi Biga kavşağında bekleriz...
-
27 Haziran 2010, 00:52
#6765
ben hava filtresinden bir adet aldım. iki adet mi takılıyor bir adet mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 ----------
aldığım filtrede bu .... http://www.velomoto.com.tr/urun.php?...2&kategori=114
-
27 Haziran 2010, 01:31
#6766
Arkadaşlar bu motora kasko yaptıran var mı ve ne kadar tutuyor? Muhafaza edicek yerim yok ve almamdaki tek engel hırsız korkusu..
-
27 Haziran 2010, 01:58
#6767
cagorx adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motora kasko yaptıran var mı ve ne kadar tutuyor? Muhafaza edicek yerim yok ve almamdaki tek engel hırsız korkusu..
bildiğim kadarıyla kasko yaptırsan bile '' hırsızlık '' içine girmiyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------
yani çoğu sigorta şirketi kapalı garajda ve kilitli olmak kaydıyla geçerli oluyor diye biliyorum bu çalınma olayını...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
27 Haziran 2010, 02:07
#6768
mct ve ramzey için farklı bir sele düşünenler için elimde bir adet var
alcak oturus saglayan sunı deri
sele motosay tarafından yapılmıstır
-
27 Haziran 2010, 02:14
#6769
greyhorse adlı üyeden alıntı
mct ve ramzey için farklı bir sele düşünenler için elimde bir adet var
alcak oturus saglayan sunı deri
sele motosay tarafından yapılmıstır
bu motosaya geçenlerde gittik arkadaşla , fakat ne fiyat söylediler nede yardımcı oldular. illaki yılmaz bey olacakmış. Herşeyi o ayarlıyormuş vs vs kısacası umduğumuzu hiç bulamadık...Ayrıca kullanılan sünger vb maddede pek tatmin edici gelmedi ama, kullandıysan eskiye göre ne kadar konfor fark etti ve ne kadar maliyet çıktı ?
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
27 Haziran 2010, 02:24
#6770
korsanxxx adlı üyeden alıntı
dostum 5 yıllık bir biisklet deneyimim var ve 5 yıl içerisinde gördüğüm tek şey insanların bisikletin yanı sıra 2 teker herşeye çocuk işi olarak bakmaları.
benim elimdeki bisikletler bianchi yada bisan, salcano felan değildi en ucuz bisikletimin değeri 1000€ idi türkiyedeki en pahalı bisiklet 7.500€ dur markası trek baştan sona tüm parçaları karbondur be ağırlığı 6.900gr dır :D şuan 2000tlye mct ile geziyorum 3.500tlik bisikletim varken insanlar neden motor almadığımı söylüyordu şimdi ise neden araba almadığımı soruyorlar :D
sigmalarda nabız ölçer olayı polarla mümkündür onun dışında şeker oranınızı hiçbir cihaz deri üzerinden ölçmez bildiğiniz üzere şeker ölçümleri sabahları aç karnına alınan kan değerinden ölçülür. sevgilerimle[COLOR="Silver"]
doğrudur ustam şeker değilde kolestirol falan o tip bir şey olabilir vel hasıl demeye çalışdığım çok profesyöenl bir firma sektöründe.
birde otomatik vitesli tek chopper benim bildiğim dorado posedion..
-
27 Haziran 2010, 02:35
#6771
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
bu motosaya geçenlerde gittik arkadaşla , fakat ne fiyat söylediler nede yardımcı oldular. illaki yılmaz bey olacakmış. Herşeyi o ayarlıyormuş vs vs kısacası umduğumuzu hiç bulamadık...Ayrıca kullanılan sünger vb maddede pek tatmin edici gelmedi ama, kullandıysan eskiye göre ne kadar konfor fark etti ve ne kadar maliyet çıktı ?
selede herhangı bır sorun yok memnun olmadıgımdan degıl yaylı seleye gectıgımden elımden cıkarıyorum
ben sungerı kendım verdım,traslama ve kılıf onlara aıttı 35lıra aldılar
bende zaten ısteyen olursa o fıyata verecegım
-
27 Haziran 2010, 16:54
#6772
Hava filtesi hayırlı olsun bende aynısını almıştım işte ama sen çok ucuza bulmuşsun valla 6 tl tanesi ben 10 tl den almıştım evet 2 adet takılıcak zaten takılışını bu forumda yazdım ancak resim eklemesini bilmediğim için ekleyemedim. Dikkatli şekilde hava filtrenizi motordan sökün yerinden çıkartın alın ve dikkat edin ikisi karbüratöre girerken biraz itiş tıkış oluyor ama tam dengelerseniz oluyor. Size sıkıcı gelmesin zevkli bri uğraş sonuçta ama taktığınızda kesinlikle yazdığım hava ayarını düzgün yapın...... Keyifli sürüşler.
-
28 Haziran 2010, 03:59
#6773
tekrardan slm arkaya 150 lastik takmak istiyorum fiyatı nedir ve takılırken sorun olurmu? birde debriyaj fren balataları lambalar yağ bi kaç böyle bakım daha 250ytl fln civarında tutuyor :S orjianl ön arka lastikte 200 450 tl gibi bir fiyatı var bana çok geldi ne dersiniz?
-
28 Haziran 2010, 12:20
#6774
Granade kardeş mct nin arka lastiği bile normalde bu motorun hız yapmasını çok engelleyecek derecede kalın sayılır. 250 cc bir motorda shaip olduu bg gücüne göre lastiklerin yere temasından oluşan güçkaybı bi hayli fazla. Debriyaj plakaları 6 adet takılıyor bu motora ancak takabilirseniz 7 adet taktırmaya çalışın inanın daha sıkı ve vitesleri düzgün oluyor eğer takılamıyorsa ( ki %80 takılır) her debrijay yayının altına 1,5 cm genişliğinde pul koyun ve plakalara daha güzel baskı yapmasını sağlayın viteslerde motorun atikleştiğini görüceksiniz. Dbrijay değişince kesinlikle sökülen kapağın etrafında yağ sızıntısını engelleyen keçenin de değişmesi gerekiyor ki ben motor ustalarının onu değiştirmeden öylecek taktıklarını bir iki sefer gördüm. Keçe fiyatı 2 tl debriyaj işçilik dahil 50 tl. Arka fren balatası orjinali 20 tl 15-50 yada 20-50 full sentetik yağ değişimi 25 tl komple sinyaller dahil bütün ampuller 22 tl hesapla işte kaç tl oldu... Arka lastiğe en fazla kendi orjinalini takın derim.. Debriyaj takımında çok ucuz malzeme taktırmayın ve başında durun yaylarını kendiniz görün. Kendi gayretlerinizle yapabilecekleriniz dışında servise yada oraya buraya motorunuzu götürmeyin. El yordamıyla motorun geneline çok güzel bakım yapabilirsiniz arkadaşlar bence 250 tl çok para...Ustanın ısrarlarına rahmen o pul koyma yada +1 debriyaj plakası takma işini yapın. Size gerek yok zararı olur şöyle yada böyle cevaplar verebilir siz ne isterseniz onu yapmak zorunda arkadaşlar burda verilen bilgiler ben ve diğer arkadaşlarımızda yapılan ve hali hazırda binilen motorlardan edinilen tecrübelerden oluşmaktadır.
-
28 Haziran 2010, 12:52
#6775
Uzun bi aradan sonra Herkese merhaba ve gunaydin arkadaslar;
beycivan arkadasim cumartesi gunu motorumun debriyaj balatasini degistirdim ustayla beraber 7 tane taktirmak istedim ama balatanin calisma mesafesi cok aza iniyor ve bana sikinti olucagini soyledi banada gosterdi calisma mesafesini gercekten cok azdi fakat dedigin gibi yaylarin altina 1,5cm lik pul konulursa cok daha iyi olur ben yapmadim aklima gelmedi o an ama yaptiripda performans alan arkadaslari gordum... Bu arada size bi sorum olucak benim mct motor sogukken herhangi bir problemi yok fakat motor isindiktan sonra birazda gaz actiktan sonra genelde 4 viteste gazi sonuna kadar yedikten sonra 5 attiktan sonra gazi yemiyor gazi kesiyor ve motor hizindan dusuyor sadece 5 degil 4 vitestede yapiyor usta bunun sebebleri enduksiyon bobini, beyin ve motorun sol tarafinda bulunan sargidan olabilicegini soyledi sizin bi fikriniz warmi acaba??
-
28 Haziran 2010, 18:15
#6776
Merhabalar. Daha öncede bir arkadaş bu debriyaj için pul vb. olaylar önermişti fakat, 2 farklı ustaya ki ikiside gerçekten mekanik bilgisi olarak iyidir ve "tembel" değillerdir, pul koyarak devamlı şekilde "yarım debriyaj" gibi gideceğimizi söylediler. BEnde yaptırmaktan vazgeçmiştim.
Şimdi birde şöyle bir durum var arkadaşlar. Kullanıcı olarak birşeyler yapıyoruz ve "iyi" sonuç aldığımızda bunuda duyuruyoruz burada. USTA'ların bile burun kıvırdığı şeyleri DAYATARAK yaptırıyoruz ve onların bile ÖNYARGILARI değişiyor. Fakat motorlarımızın kilometreleri çok yüksek olmadığından, yapılan şeyler ileride bizi üzecek sorunlar yaratır mı ? O da ayrı bir sorudur herzaman benim için. Bu motorların ömürleri öyle çok çok uzun değil sonuç itibari ile. ARBETUS 37000 km. den bahsediyordu ama, her motor o kadar km yapacak diye birşey yok tabi... Okuyoruz, 15000-20000 km. de motorlar SIFIRLANIYOR. Yok silindir yok gömlek değişiyor. HONDA CBX 750 modelinde 500.000KM garantiden bahsediliyor.
Kısacası, modifikasyona sonuna kadar devam ama..... nereye kadar ???? Altımızdaki MCT'den ne bekliyoruz ? Bir HONDA olmasını mı ? 250cc bir motor... O kadar. CBR 125R 130km/s yapıyor. Bizimkisinin malum. Ben hiç sonuna kadar gitmedim açıkcası. Kaç yapardı bilmiyorum. ben şu an yayayım.... Dolmuşlarda sürünüyorum. Motorunuzdan zevk alın....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 ----------
GREYHORSE
Arkadaşıma sattığım MCT için senin koltuğu düşünebiliriz. Satmadıysan bi iletişime geçsek... Nasıl rahat mı ? Bizim koltuklar malum. 100KM sonra hissetmediğimiz bölgeler malum... Arkadaşa bir kıyak yapalım.
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
28 Haziran 2010, 19:28
#6777
Arkadaşlar debriyaj balatası değiştiği zaman eğer baskıların çalışma alanı gerçekten sıkıntı yaratıcak kadar daralıyorsa koymayın ancak 1,5 cm lik pul koyduğunuzda baskı sertleşecek ve kaçırma sıyırma yüksek devirde vites yükseltme durumunda motor ani tepki verebilecektir. Yarım debriyaj olayı pul yerleştikten sonra boluk kalıcak şekilde sıkıldığında yada pulu yanın ilk başına koyduğunuzda oluşur. 3000 km sonra balataları söküp bakmıştım ve aşınmaya benzer bir durum yoktu.mahoretti hocamız şu konuda haklı ben şu anda 20.000 km ye dayadım motoru değişen yağ buji bir takım diiliden başka hiç birşeyim yok. Ama herkesin kullanması temizliği ve motora olan ilgisi farklı. Tek kullanıp motoru üzmemek ile 2 kişi sonuna dek ardılmak başka. Şimdi inanın ramzey 250 bu kategörüdeki en binilesi motor. Öğrendiğime göre henüz bu motordak krank kırması eğrilmesi ve motor kitlemesi gibi bir durumdan servise motor gitmemiş.Bu motorlarda 1980 li yılların teknoloji kullanılıyor arkadaşlar motorların br honda gibi verim vermesini beklememeliyiz ama itinalı ve güzel kullandığımızda bir honda motordan da çok farklı olmadığını görürsünüz. Bu motor hız motoru değil konfor motoru.Her yeriyle modifiyeye açık bir motor. Ön arka dişli ateşleme bobini sübap değerleri hava filtresi gibi basit modifiyelerle bile motor çok hoş bri kullanıma hazır olabiliyor. Defalarda gece yolculuğu yaptım bandırma-bursa-istanbul / bandırma-çanakkale arası hiç sorun yaşamadım nasıl bindiysem öyle indim fazla basmadım ağrı sızı çok duymadım. Elde ve ayaklarda uyuşma yaşamadım. Tadında bıraktığınızda motor çok güzel bir motor arkadaşlar. Bir race motoru gibi gaza ardılmak iş değil. Gazı sonuna dek açıp birden debriyajı salan arkadaşları görüyorum özellikle mct ciler yapıyor yani aklım almıyor bu durumu. Yazık o motora. Bugün bir kez daha açık hava filtresinin faydasını gördüm arkadaşlar sollamam yapmaya kalktığım bir otobüs aniden hızlanında karşıdan gelen araca çok yaklaştım ama 5 nci viteste gazı sonuda açınca motor acayip şekilde atikleşti ben bile beklemiyordum fişek gibi zıpladım ve başarılı bri solllama yaptım. Üstelik otobüs şoförü başından beri beni aynadan kesiyordu gıcıklığına bu davranışta bulundu ki iyke filtreyi takmıştım yoksa kendi filtresi resmen bu motor gitmesin diye yapılmış motorun ciğerleri derin derin nefes alıyor şimdi...)))
-
28 Haziran 2010, 20:43
#6778
teşekkürler cevaplarınız için
araştırdıkça daha güzelinidaha temizini buluyorum, bunun birsonu yok sanırım..
-
28 Haziran 2010, 21:35
#6779
İnanın bende araştırıyorum insanlarla konuşuyorum kendi çabalarımla bri motorcu kahvesi oluşturduk burda değişik marka ve motor kullanan arkadaşların yaşadıkları olaylar karşılaştıkları sorunlar yolculuk hikayelerinin acı ve tatlı hatıraları ve bu ay sonunda da hepimiz büyük bri depo kiralayıp motorlarımızı koyabileceğimiz bir yere kavuşucaz. Devamlı laızm olan malzemeler temizlik olsun tamir olsun bakım için olsun tamir takımları gibi alıp burda bri atolye gibi daha çok zaman geçireceğiz. Aramızda motor konusunda tecrübeli ve işinin ehli olan ustalarımız ve emekli motor tamircisi abilerimiz de var. Aslında bir dershane gibi bu olayı büyütmek isterdik. Ancak herkesin yaşam koşulları ve ayıracağı zaman dilimi farklılık göstereceği için şimdilik düşünce aşamasında.
-
29 Haziran 2010, 02:33
#6780
Beycivan adlı üyeden alıntı
İnanın bende araştırıyorum insanlarla konuşuyorum kendi çabalarımla bri motorcu kahvesi oluşturduk burda değişik marka ve motor kullanan arkadaşların yaşadıkları olaylar karşılaştıkları sorunlar yolculuk hikayelerinin acı ve tatlı hatıraları ve bu ay sonunda da hepimiz büyük bri depo kiralayıp motorlarımızı koyabileceğimiz bir yere kavuşucaz. Devamlı laızm olan malzemeler temizlik olsun tamir olsun bakım için olsun tamir takımları gibi alıp burda bri atolye gibi daha çok zaman geçireceğiz. Aramızda motor konusunda tecrübeli ve işinin ehli olan ustalarımız ve emekli motor tamircisi abilerimiz de var. Aslında bir dershane gibi bu olayı büyütmek isterdik. Ancak herkesin yaşam koşulları ve ayıracağı zaman dilimi farklılık göstereceği için şimdilik düşünce aşamasında.
dostum yaptığın modifiyelerin resimleri var ise elinde sprinterx@hotmail.com adresime gönderirmisin hem foruma yüklemiş olurum herkes için faydalı olur hemde uygulamak isteyen fakat bilgisi yetersiz olan ki bende bazı konularda cahilim görmüş olur ve uygulamak isteyen uygular.
burada belirttiğin modifikasyonlar
1: yamaha rd350 ateşleme bobini ile buji çakma frekansı arttırma
2: açık hava filtresi
3: arkaya 32t dişli
4: debriyaj balata yaylarına 1.5mm pul koyma ( kimi onaylıyor kimi onaylamıyor)
( bana göre yarım debriyajla alakası yok ben çok denedim yarım debriyajda ancak motor bağırıyor gittiği felan yok yapabilen varsa dolmuşçular gibi vites geçişinde arada gaz versin yarım debriyajda vites geçişinin hızına hayran kalsın ve motorun nasıl teklemediğini görsün
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler