Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6701

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Arkadaslar bende mi bir sorun var yoksa mct de mi geçen 400 km yol yaptım mahvoldum belim ağrıdı. sırtım ağrıdı (bellik vardı belimde - armode) cok afedersiniz popom uyustu kollarım ağrıdı (az) yani 400 km de bunlar normal mı (kayseri - kapuzbaşı şelaleleri arası gittim geldim)
    arkçım tüm mahvoldu sol ayakcak bir titriyor ki allah 2 dk sol ayak pert. 32 lik dişli takcam servisimde ustamın elinde varmıs deniyeceğiz ama bel ve sırt ağrısı beni düşündürdü cruiser diye geçiyor bu motorlar gezi motoru yani e ben pert oldum gezide ne anladık ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6702
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı mahoni38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bende mi bir sorun var yoksa mct de mi geçen 400 km yol yaptım mahvoldum belim ağrıdı. sırtım ağrıdı (bellik vardı belimde - armode) cok afedersiniz popom uyustu kollarım ağrıdı (az) yani 400 km de bunlar normal mı (kayseri - kapuzbaşı şelaleleri arası gittim geldim)
    arkçım tüm mahvoldu sol ayakcak bir titriyor ki allah 2 dk sol ayak pert. 32 lik dişli takcam servisimde ustamın elinde varmıs deniyeceğiz ama bel ve sırt ağrısı beni düşündürdü cruiser diye geçiyor bu motorlar gezi motoru yani e ben pert oldum gezide ne anladık ?

    Bende geçen hafta artçım ile birlikte 300 km (ist-sapanca) gezisi yaptık, bir ara durmaksızın 1-1,5 saat 100 km/h ile yol aldık bende sadece sırt ağrısı oldu.. 70-80 km/h hız ile titreşim oluyor fakat 90-100 e çıkınca kesiliyor titreşim, vibrasyonla ilgili bir sıkıntım olmadı dediğim gibi tek sıkıntım sırt ağrım oldu.. artçımın ise herhangi bir şikayeti yoktu..

    NOT: bende henüz 32 lik dişli taktırmadım.
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  3. #6703
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mahoni38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bende mi bir sorun var yoksa mct de mi geçen 400 km yol yaptım mahvoldum belim ağrıdı. sırtım ağrıdı (bellik vardı belimde - armode) cok afedersiniz popom uyustu kollarım ağrıdı (az) yani 400 km de bunlar normal mı (kayseri - kapuzbaşı şelaleleri arası gittim geldim)
    arkçım tüm mahvoldu sol ayakcak bir titriyor ki allah 2 dk sol ayak pert. 32 lik dişli takcam servisimde ustamın elinde varmıs deniyeceğiz ama bel ve sırt ağrısı beni düşündürdü cruiser diye geçiyor bu motorlar gezi motoru yani e ben pert oldum gezide ne anladık ?
    koltuk rahatsız ediyor evet değişmesi gerek o sorun genel sorun. bende değiştireceğim ama vakit ayırmak zor bu aralar. benimde sağ ayağım uyuşuyor.

    Ben sürerken arada bir artçı koltuğuna oturup sürüyorum ayaklarım ve oturduğum bölge rahatlıyor. oturuş biraz kambur gibi kaldığından ister istemez sırt ağrısı zaten oluyor onun içinde biraz dik oturmak gerek bence...

    Kısacası çin mallarında olan birşey bu sonuçta verdiğin para belli çok aşırı fazla birşey beklemende mantıklı değil. vibrasyon var ve 32t dişli değişimi %100 etkilemiyor arkadaşlar ama eskiye göre fark oluyor...Bence herkes değiştirmesi lazım. ben ileride 32T den daha küçüğünü taktırmayı düşünüyorum..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  4. #6704
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    ben 32T dişliyi sirkecideki motor parçası satan yerden aldım 25 tl ye ama henüz taktırmadım önümüzdeki ay taktıracağım, motor henüz 1000 km de falan bunun yarısı uzun yol
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  5. #6705

    Üyelik
    15 Haziran 2010
    Şehir
    BURSA(Memleket: Diyarbakır-21-)
    Motosikleti
    MONDİAL MCT 250
    uzun yol yapan arkadaşlar deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------

    Arkadaşlar.Konya -Ereğli den Bursaya gidecem Allahın izniyle.İnşallah bi sorun çıkmaz.Önerisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum...saygılar

  6. #6706
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı mondivoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun yol yapan arkadaşlar deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------

    Arkadaşlar.Konya -Ereğli den Bursaya gidecem Allahın izniyle.İnşallah bi sorun çıkmaz.Önerisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum...saygılar
    2 tane yedek buji al
    1 lt yağ al
    2 tane sigorta al
    14/15-18/19-10/11 ingiliz anahtarı al zincirin gevşerse sıkman için
    alyan takımı al kesinlikle bujileri değişemezsin
    tabi buji anahtarıda olsun
    düz ve yıldız tornavida
    fotoğraf makinası gittiğin yolları çekmek için

    hayırlı yolculuklar

    bnde bugün bu mesajı yazdıktan hemen sonra yola çıkıyorum beypazarı eskişehir bolu ankara arasında 2 gün turlayacağım.
    perşembe resimleri turu detaylıca atarım

  7. #6707
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Uzun yol bu 250CC motorlar için biraz rahatsız. DİK oturma pozisyonuna alışmalı. Kendinizi bırakırsanız tabi KAMBUR durursunuz ve bu pozisyon size sıkıntı verir. POPO uyuşması kısa molalarla geçiştirilebilir. Ama Koltuk iyileştirmesi kesin yapılmalı... Arkadaşım SUZUKI C800 ile GAP turuna çıktı. O motorla bile sıkıntı çekti. Ön koltuk için sırt dayanağı var. Ondan edinilebilir.

    Uzun yol için bilgi ve tecrübe ise;
    Çıkmadan önce sağlam bir bakım yaptır. NGK buji ve YAĞ değişimi yap. NGK buji öyle kolay kolay sorun çıkartmaz. Zincirini kontrol ettir ve YAĞLA. Başka birşeye ihtiyacın yok... Tek eksik LASTİK tamiri... Bizim lastiklerde maalesef alet edavatsız lastik tamiri olmuyor. onun için en güzeli bol bol DUA etmek... Patlarsa bile şehir içinde patlamasını dilemek...
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  8. #6708

    Üyelik
    29 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    250-MCT
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    verdiğin bilgiler için saol, son soru olarak ise xenon olarak hangi marka kullandın ve maliyeti ne oldu ? pek anlamam çünkü bu işlerden. sadece bende scooter varken ustaya sorduğumda xenon alacaksan yan sanayi alma demişti. orjinalleri de baya pahalıydı yanlış hatırlamıyorsam.. İlgine teşekkürler saygılar..
    Merhaba; Dostum ben mercedes üzerinde kullanılan bosch marka xenon kullandım. İnternette birisinden almıştım. Oda dışarıdan getirtmiş heralde. Çokta uyguna almıştım. Bir çift almıştım. Hem scooter ıma hemde mct me taktım açık unutmazsam scooter da bile çok işe yarıyor ve hiç sorun yaşamadım.
    Ya çaresizsinizdir, ya çare sizsinizdir.:salut: ::stretche

  9. #6709

    Üyelik
    15 Haziran 2010
    Şehir
    BURSA(Memleket: Diyarbakır-21-)
    Motosikleti
    MONDİAL MCT 250
    Deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.Bu bilgilerin Çok işime yarayacağından şüphem yok.Saygılar

  10. #6710
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 tane yedek buji al
    1 lt yağ al
    2 tane sigorta al
    14/15-18/19-10/11 ingiliz anahtarı al zincirin gevşerse sıkman için
    alyan takımı al kesinlikle bujileri değişemezsin
    tabi buji anahtarıda olsun
    düz ve yıldız tornavida
    fotoğraf makinası gittiğin yolları çekmek için

    hayırlı yolculuklar

    bnde bugün bu mesajı yazdıktan hemen sonra yola çıkıyorum beypazarı eskişehir bolu ankara arasında 2 gün turlayacağım.
    perşembe resimleri turu detaylıca atarım
    senden de bekliyoruz fotolarını kazaısz sürüşler....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:59 ----------

    Alıntı mondivoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.Bu bilgilerin Çok işime yarayacağından şüphem yok.Saygılar
    ayrıca debriyaj teli de al derim yanına o da önemli bence...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

    Alıntı SercysSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba; Dostum ben mercedes üzerinde kullanılan bosch marka xenon kullandım. İnternette birisinden almıştım. Oda dışarıdan getirtmiş heralde. Çokta uyguna almıştım. Bir çift almıştım. Hem scooter ıma hemde mct me taktım açık unutmazsam scooter da bile çok işe yarıyor ve hiç sorun yaşamadım.
    hmm saol verdiğin bilgiler için netten bir araştırayım fiyatını bakalım ne çıkacak
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  11. #6711
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yol bu 250CC motorlar için biraz rahatsız. DİK oturma pozisyonuna alışmalı. Kendinizi bırakırsanız tabi KAMBUR durursunuz ve bu pozisyon size sıkıntı verir. POPO uyuşması kısa molalarla geçiştirilebilir. Ama Koltuk iyileştirmesi kesin yapılmalı... Arkadaşım SUZUKI C800 ile GAP turuna çıktı. O motorla bile sıkıntı çekti. Ön koltuk için sırt dayanağı var. Ondan edinilebilir.

    Uzun yol için bilgi ve tecrübe ise;
    Çıkmadan önce sağlam bir bakım yaptır. NGK buji ve YAĞ değişimi yap. NGK buji öyle kolay kolay sorun çıkartmaz. Zincirini kontrol ettir ve YAĞLA. Başka birşeye ihtiyacın yok... Tek eksik LASTİK tamiri... Bizim lastiklerde maalesef alet edavatsız lastik tamiri olmuyor. onun için en güzeli bol bol DUA etmek... Patlarsa bile şehir içinde patlamasını dilemek...
    Uzun yol için arkayı eşya ile doldurunca sırt dayama sorununu çözmüş oluyorsunuz. Bir de bir çok kullanıcı orijinalliği bozulmasın diye ne seleyi nede gidonu değiştirmiyorlar. benim gidonu değiştirmemdeki yegane sebep kullanım ve ergonomi idi. size komik gelebilir ape hanger ın neresi ergonomik. Ama hem manevra olsun hemde oturuş pozisyonu çok rahattı. Ben mct ile marmarise giderken yarım çaylak gidonla gittim. sadece sürekli gaz vermekten dolayı sağ bileğim ağrıyordu. sadece bu.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #6712
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    evet arkadaşlar şuan itibariyle ankaraya evime gelmiş bulunmaktayım
    öncelikle olşan problemleri sayalım

    1: sağ sinyal bozuldu
    2: gece sürüşünde far sıkıntı yarattı
    3: koltuk kesinlikle yumuşak süngerl değişilmeli ve bel desteği şart afedersiniz aralıksız 250km yoldan sonra indiğimde popomu yolda bıraktım sandım
    4: bitti başkada sıkıntı olmadı

    olumlu yönlerine geçelim

    1: mükemmel derece güçlü bir motor eğimden tam anlamam ama beypazarında hıdırlık tepesi denilen bir yere yanlış bir yoldan ve dik bir yoldan girdim 1. viteste zorlanmadan çktı

    2: uzun yolda motor adeta akıyor 90km/saat hızda ayaklıklardaki titreşim dışında bir titreşim olmadı yokuş aşağı eğimlerde 120-130lara kadar çıktım.

    3: fren tertibatı çok iyiydi 80km hızla giderken 40mt içerisinde ani bir duruş sergiledi ve inişlerde hafif dokunmam bile yeterli oluyordu

    4: kesinlikle şişme yapmıyor sadece çok ısındığı için yüksek devire çabuk ulaşıp biraz bağırması artıyor ki zira kaybolduğum için aralıksız kontak kapatmadan 250km yol gittim oradan biliyorum)

    5: yakıt cidden çok iyi 90km hızla yol aldım 1.5 depo ile ankara-beypazarı-bolu-gerede-kızılcahamam-kazan-ankara yaptı. km şekli ise ankara-beypazarı(110km) beypazarı-bolu(140km) bolu-ankara(250km)

    motor için bunlar kafidir.

    ben ise beypazarından eskişehire gidecekken inözü vadisini görmek için girdiğim yoldan geri dönmeme gibi bir inatla ve sonrasındaki kaybolmayla kendimi boluda buldum ) ee oradanda gerede kızılcahamam(kamp yaptım) ankara yaptım çok güzel yerleri gördüm keşke kaybolduğum yerde gündüz kaybolsaydım harika bir manzara kaçırdım diye tahmin ediyorum.

    fotoları yarın yükleyeceğim şimdi dinlenmem gerek zira yarın iş başı herkese iyi geceler kazasız belasız sürüşler

  13. #6713
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    helal olsun hocam size ben de hafta sonuna ankara - çankırı yapmak istiyorum ama motoruma güvenemiyorum gerçi 3000 km de bakımlı ama 120 km gidiş 120 km geliş yola dayanırmı bilmem

  14. #6714
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı vw.bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    helal olsun hocam size ben de hafta sonuna ankara - çankırı yapmak istiyorum ama motoruma güvenemiyorum gerçi 3000 km de bakımlı ama 120 km gidiş 120 km geliş yola dayanırmı bilmem
    eğer bakımları tam ise bence korkman yersiz 120km nedirki 80km git bir mola ver 30 dk sonra kalanını tekrar git.
    yalnız motor yağını gitmeden değiş ve kesinlikle shell sx 15/50 tam sentetik kullan inanılmaz etkili bir yağ.

  15. #6715
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer bakımları tam ise bence korkman yersiz 120km nedirki 80km git bir mola ver 30 dk sonra kalanını tekrar git.
    yalnız motor yağını gitmeden değiş ve kesinlikle shell sx 15/50 tam sentetik kullan inanılmaz etkili bir yağ.

    arkadaşım bende onu soracaktım, shell yağı baya övüyorlar, tam sentetik shell 15/50 ile motorda ki hissedilir değişimlerden bahseder misin? birde sen 32 dişli taktırmışmıydın motora?
    bende geçen 300 km ist-sapanca yaptım marş rölesi arızası ve yağ keçesi patlamasından başka bir sorun yaşamadım
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  16. #6716
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Bazı şeyler KISMET işte.... MCT'yi sattım. Tam yaz başında... Deli işi deseniz yeri.... Bir arkadaş istiyordu MCT... AL BUNU dedim... Ağzımdan çıktı laf. Sattım. Şimdi biraz YAYA takılıcam ve kış başında (inşallah) piyasalar düşünce enaz 500cc lik bir makina düşünüyorum. Bu bölüme de sık sık uğrıycam. Paylaşımlara devam....
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  17. #6717
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım bende onu soracaktım, shell yağı baya övüyorlar, tam sentetik shell 15/50 ile motorda ki hissedilir değişimlerden bahseder misin? birde sen 32 dişli taktırmışmıydın motora?
    bende geçen 300 km ist-sapanca yaptım marş rölesi arızası ve yağ keçesi patlamasından başka bir sorun yaşamadım
    çok şükürki saydığın sorunları ben yaşamadım:D
    yağa gelince çok yüksek ısıya karşı dayanıklı hararet kesinlikle yapmıyor ve incelmiyor kolay kolay. vites geçişleri daha sessiz oldu ve daha etkili rölantide motorun çalıştığını anlamaz oldum arasıra gaz verip kontrol ediyorum.
    ve yağın ömrü uzun 2000km yerine 3000-3500 arasında değiştirilerbilir.
    yalnız bu yağı koymadan evvel 1 litre benzinle yağ tankını iyice temizle ne kadar tortu varsa atsın.

    32dişli bulamadım kesinlikle şart bulduğumda ilk iş takmak olacak ortalama hızda motoru çok bağırtmadan gidebilmesi için

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 ----------

    arkadaşlar resimleri yüklememde bir sorun oluşuyor nedense yükleyemiyorum inşallah düzelirde yükleyebilirim

  18. #6718

    Üyelik
    20 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul - okmeydanı
    Motosikleti
    mct 250
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı şeyler KISMET işte.... MCT'yi sattım. Tam yaz başında... Deli işi deseniz yeri.... Bir arkadaş istiyordu MCT... AL BUNU dedim... Ağzımdan çıktı laf. Sattım. Şimdi biraz YAYA takılıcam ve kış başında (inşallah) piyasalar düşünce enaz 500cc lik bir makina düşünüyorum. Bu bölüme de sık sık uğrıycam. Paylaşımlara devam....
    seni özlücez hocam,

    bu arada ufak bir kaza atlattım kaskta yoktu , motorun arka freni yamuldu sadece ufak bir ücret karşılığında düzelttiler ama şimdi sürekli bir trrrrrrr lama sesi geliyor motorun içinden
    siz siz olun kasksız motor kullanmayın - aman diyim

    bu aralar hava sıcak, motor çok iyi çalışıyor rölantiye düşünce stop etme sorunu ortadan kalktı ama hava biraz soğuyunca motor soğuyor ve kırmızı ışıkta yavaşladığımda bile stop ediyor. karbüratör sorunu olduğunu düşünüyorum ne dersiniz ?

  19. #6719
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Hocam motorunuz rolantide yada gazdan elinizi çektiğinizde duruyorsa karbüratör hava ayarına bakmalısınız birde ateşleme bobinlerini bir kontrol edin.Bir çok marka choperin hatta KN 150 lilerin ateşleme bobini bu motora uyuyor Mondial zat 150 scooter bobini ise daha randımanlı ateşleme sağlıyor. Soğuk havada çalışırken karbüratörden giren benzin soğuk havada yanıcılığı zayıflattığı için bırak sıkıcı oluyor ama sıcak havada çabuk çalıabiliyor. Ancak motora gerekli olan sıcak hava değil soğuk hava. Bu motorun karbüratörünü söktüğünüzde vakumlu ve iğne ayarlı olduğunu görüceksiniz. Eğer vakum lastiklerinde kenardan açılma ve yırtılma sorunu varsa rolantide bile tekleme eve ayar tutmama durumu oluşmuşsa hava ayar vidasından tam sıkılı konumdayken 3 tur attırın ve deneyin bu şekilde bir iyileşme olmadıysa kesin ve kati olarak karbüratörde bir sıkıntı vardır.BUnları deneyin düzelme olup olmadığını yazarsanız neler yapılabilir yardımcı olmaya çalışırım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------

    Motorun yağ değişimden ancak 3 değişimde bir motorin ile (mazot) temizlemenizi öneririm asla tiner ve benzeri bir sıvıyla bu temizliği yapmayın benzinin ne kadar zararlı olduğunu yada zarasız olduğunu bilmiyorum ama mazotun temizleme ve yağ keçesi oring gibi motor bloğu içindeki askamlara zarar vermediğini düşünürsen en risksiz olarak motora 1 lt yada 900 gr mazotla yağ kapağı ve alt jontasını kapatarak 2 3 sefer marşa basmak suretiyle mazotun her yerer temas etmesini sağlayabiliriz ardından normal yağ değişimini yapabiliriz.Dikkat edilmesi gereken konu mazotun tam olarak atılması ve süzülmesinin sabırla beklenmesi yine 100 200 gr koyup bu yağı alt tıpadan akana dek beklenmesi ve o yağın kullanılmaması.Motor tamircilerinin ısrarlı tavsiyesi olan 10-40 yağı yaz mevsimiden asla kullanmayın 20-50 7 15/50 kullanın sıcakta çay suyu kıvamına gelecek olan yağ vazifesini tam yapamıycaktır arkadaşlar tşk ederimm..

  20. #6720

    Üyelik
    11 Mart 2010
    Slm Herkeze Sonunda Bende motosikletimi Satmaya Karar Verdim Daha Dogrusu Mecbur kaldım :-( 4500 kmde Geçen Sene Yani 2009 Agustosta aldım henüz 10 ay oldu Garantisi Devam Ediyor 2011 Agustosa kadar. Hiç Bir kazası Belası Ve Sorunu Yoktur 1600 kredi kartı Borcum Var 1600 Ödeyene Verecem İlgilenen olursa 0546-432-58-77 Arayabilirler İstanbul maltepede Motosiklet 0km Almayı Düşünenler İçin Yarı Fiyatına Sıfır Ayarında Kaçırmayın derim iyi Günler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)

Bu Konudaki Etiketler