mct 250 motorsiklerin en yakışıklısı
mct 250 motorsiklerin en yakışıklısı
mahorettı abıcım ayak pedlerındekı tak tak tak vurmayı bulduk sonnda.
arkadaslar yenı bısı ogrendım.zıncır cok gergın olursa ayak pedlerıne tak tak tak dıye bısı vuruyo.eger cok gevsek olunca bu tak tak tak vurması kesıyo fakat gevsek dıye gazı bıraktıgınzda zıngır sallanıp saseye vuruyo.bu sesler nerden gelıyor demeyın yanı.ben hala bır coznum bulamadım malesef.yardımcı olablıcek arkadasların tavsıyeleını beklıyorum.
zincir çok gevçek olursa gazı kesince vurma yapıyor sesten anlaşılıyor zaten ama gergin olmasının bir şekilde ses yapabilmesi pek mümkün gibi değil sanki..
bende 500 km.ye geldiğimde zincir hafif gevşeyip ses yapmaya basladı ilk bakımda tamamen gerdirdim bir sorun yok şu an.. başka bir sorun olabilir.
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
bizim macitlerin asıl ses gelen yeri depo kapağının içinden gelen ses nasıl kesilecek bilmem
arkadaşlar far ampülü??
herkese merhaba
önceki yazılarda vardı.mct kullanan arkadaslardan biri depo kapagının ic kısmına sünger parcası koyarak sorunu cozmustu
yadıkkat edılmesı gereken depo kapagında hava delıgı var
onu kapatmayın kucuk bır sunger parcası yeterlı
ses kesılecektır
zıncır gevsek oldugunda salıncagın hem atl tarafına hemde ust tarafına vuruyor pek ayaklıklarla ılgısı yok.ayaklıklarda tıtresım ses oluyorsa
ayaklıkların alt kısmında yay ıle pul var oraya kalın bır lastık pul koydugunuzda ses kesılıyor
h4-h7 halojen ampulmu?eger oyleyse tesısatta ıyılestırme yapman gerekebılır
ben senelerce h4 kullandım mct de. duyunuda değiştirmen gerekli sadece. h4 e çevirince seçenekelrinde artıyor. far Atomunu da kaliteli birşeyle değiştirince daha da rahatlıyorsun gece sürüşlerinde. Benim şimdiki motorumda 100w h4 ampul var. Şu ana kadar sis farına ihtiyaç duymadım.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
dostum bütün bunları nasıl yapabileceğimi anlatabilirmisin?
zira 55-60w ampül takıldı akü bitti
35-35w ampül takıldı akü yine bitti
18-18w ampül taktım yolu 2 tane olsa iyi aydınlatacak ama maalesef 1 tane olduğundan yetersiz kalıyor kısmende olsa akü bitmedi ışık canlıda çıkıyor fakat belli bir noktayı aydınlatıyor motorsikletlerimde hep far problemi yaşadım scooterda tam çözdüm derken satıp mct aldım ve yine devam ediyor
35*35 w benimki akü falan bitirmedi ama aydınlatması zayıf ve mct lerin far tipi H4 dür ayrıca depo kapağından gelen ses derken depo kapağının anahtar deliğinden geliyor ses
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
selam arkadaşlar depo kapağının altından gelen sesi çözmek için çok ince bir kumaş parçasını depo kapağının altındaki iki vidayı söküp altına koymuştum ses kesildi ancak çok kalın parça kullanırsanız kilit mekanizmasını sıkıştırırsanız bi arkadaşımın başına geldiği gibi depo kapağını kullanılmaz hale getirmeyin benden söylemesi.
zinciri çok gerdirirseniz gercekten kemancı34 mct nin dediği gibi ayak peglerine tık tık vurma yapıyor.vuran zincir değil, gerginlikten dolayı şanzımanın oradan gelen vuruntu ayak peglerinde hissediliyor.
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba, farlarla ilgili sıkıntısı olanlara kesinlikle xenon tavsie ederim. ben 1 senedir kullanıyorum gayet güzel tek derdi benimkinin uzun farı yok, ama eskisinin gücünü düşünürsek gerekte yok. sellektör içinde kapatıp açıyorum zaten flash gibi patlayınca çok etkili oluyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:46 ----------
Arkadaşlar sizden bir ricam olacak. MCT nin karbüratörünün hava giriş kısmının çapını bilen varmı? Direk filtre bağlayacağım. Motorum uzakta olduğundan ölçemiyorum. Bilen varsa yardımını rica ederim.
Ya çaresizsinizdir, ya çare sizsinizdir.:salut: ::stretche
Herkese selam bende uzun zamandır forumu takip ediyorum.Yaklaşık 5 sene önce 150cclik jinlun kullandım.Ailevi sebeplerden dolayı sattım.Şimdiyse kısıtlı bütçe ile bir mct sahibi olma niyetindeyim.2006 model 10000kmde bir tane buldum pazarlıkla 1500e bıraktı görüntüsü sağlam pas v.s. yok ama bu motorla 10000kmden sonra neler yaşarım çok masraf açar mı?Yedek parça konusu sıkıntılı mı?Mondial sitesinde yedek parça konusunda listede olmayan tek model mct servis konusunda da zayıf anladığım kadarıyla yürüyen aksamda bir problem çıkmazsa şehir içi sahil turları için ideal midir?
barış merhaba öncelikle;
burada şu zamana kadar verdiğin bilgilerin cidden eşi ve benzeri paha biçilemez değeri var.
Müsait olduğun vakit bu h4 ile ilgili yapımı buraya yazabilirsen diğer arkadaşlarında öğrenebilmesi açısından daha makbule geçer diye düşünüyorum..Tekrardan ilgi ve alakana teşekkür ederim..
Sağlıcakla. . .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------
merhaba xenon far nasıl kullanabiliyorsun ? aküne ve elektrik tesisatına zarar verir diye biliyorum. biraz açıklarmısın mümkünse ?
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
bugün iki mondial servisine ve üç motorcuya sordum hepsi bizim motorlara daha güçlü bir far takıldığında akünün kaldırmadığını veya o bölgeyi erittiğini söyledi o yüzden h4 de h7de yalan olacak gibi daha önceden okuduklarımdan sis farı olabilirmi diye sordum onun içinde aynı sorun olacağını söylediler o yüzden yanlış hatırlamıyorsam osbourne arkadaşımız ikinci bir akü takmıştı heralde başka bir çözümü yok
Selam; Xenon far mct lerdeki farla aynı akımı çekiyor 4 amp gibi bir değer. Sadece ilk açılışta kısabir süre 8 amp çekiyor oda sakıncalı birşey değil ısındıkan sonra normal seyrine dönüyor. Ne elektrik tesisatında nede aküde bir sorun yok. Sadece biraz daha fazla ısındığından farın içindeki parlak yüzeyi (yansıtıcı olan) biraz erken yıpratıyor. Ben 1 yılı aştı kullanıyorum hala hiçbir sorun yok.kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim. Görüşü çok etkiliyor. Ve diğer araçlar sizi çok daha iyi görüyor. Umarım yeterli olmuştur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------
Merhaba; Eğer güç yetmiyorsa sisteme istediğin kadar akü bağla çözüm olmaz. Sonuç itibariyle sistemi besleyen alternatör aynı. Çok akü motor çalışmıyorken veya aşırı yükleme olursa onu destekler. Ben xenon kullanıyorum hiç sorun yok ölçümleri yaptım sıkıntı olacak düzeyde değil. Hatta motorun orjinal ampulü ile aynı oranda elektrik çekiyor. Sadece tedbir olarak motor çalışmıyorken mümkün olduğu kadar farlarını açık bırakma.
Ya çaresizsinizdir, ya çare sizsinizdir.:salut: ::stretche
verdiğin bilgiler için saol, son soru olarak ise xenon olarak hangi marka kullandın ve maliyeti ne oldu ? pek anlamam çünkü bu işlerden. sadece bende scooter varken ustaya sorduğumda xenon alacaksan yan sanayi alma demişti. orjinalleri de baya pahalıydı yanlış hatırlamıyorsam.. İlgine teşekkürler saygılar..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)