Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Haziran 2010, 19:45
#6661
Reklamlar
-
06 Haziran 2010, 23:30
#6662
Burak_34 adlı üyeden alıntı
merhabalar, dün sabah istanbuldan sapancaya yola çıkmak üzere artçımla son hazırlıkları tamamladık sonra depoyu fulleyip yola çıktık (motor henüz 500 km.de). çamlıca gişelerden girdikten sonra ilk benzinlikte kahvaltı için durduk ve 10 dk sonra motoru çalıştırmaya geldiğimde elektrik devresinde sorun olmadığını fakat marş düğmesine bastığımda hiç bir ses olmadığını gördüm nasıl çalıştırayım derken istanbuldaki servisimi arayıp fikir aldıktan sonra, yan kapağı açtım ve marş rölesinin üzerindeki başları tornavida ile kısa devre (düz kontak
) yaparak çalıştırdım ve anladımki sorun sadece röledeydi
o şekilde izmite gidip oradaki şişman motor mondial servisine uğradım ve marş rölesini değiştirttim.. röle değişiyorken motor yan sehpada tabii yere birden yağ bıraktı (yarım çay bardağı kadar) motorun altından, keçedenmi neden diye düşünürken yağ seviyesine baktık ve gereğinden fazla yağ konmus sanırım son bakımda... usta, bu şekilde devam et birşey olmaz ancak yan sehpada çalıştırma motoru dedi eyw dedim yola çıktım ve sapancaya vardık. orada geceledikten sonra bu sabah saat 1 de yola koyulduk ve sorunsuzca (yağmur hariç
) istanbula geldik.
90km/h hızın altına düşmedim hiç fakat depoyu fulledikten 200 km sonra yani istanbula dönerken benzin ışığı yandı
umarım rodaj dönemi bittikden sonra bu fazla yakma olayı düzelecektir, ve son olarak istanbul-sapanca gidiş geliş (arada izmite servise gidiş fln) 300 km. yol yaptım, talihsiz röle arızasından başka hiçbir sorunum olmadı..
saygılar
O röle arızası bendede vardı dün benimde başıma geldi, arada bir tık tık ses veriyor ateşlemiyor 3-4 kere bastıktan sonra anca ateşledi, servise gittim söyledim durumu yarın değiştireceğim bende...
Ayrıca benim motorda 1000 km yeni oldu. ilk benzin aldığımda 100 km de 3.4 lt. yakmıştı... daha sonra doldurduğumda bir baktım 4.6 lt yaktı
şimdi doldurduğumda ise yaklaşık 3.5 civarı yaktı..rodajda olduğu için değişken olabiliyor bencede. birazda kullanmamıza bağlı tabi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------
Yarın İtibariyle Arka Dişlimi Değiştireceğim 32T ile, biraz vakit geçmesini bekledim yoksa çoktan taktırmıştım. Ayrıca bu 500 km bakımında servisin koyduğu yağı hiç beğenmedim motorun içinde olan ilk yağ daha iyiydi. bu yağ koyuldu koyulalı vites geçişlerim biraz sert oluyor. markasını sordum acayip birşeyler söyledi. Ustaya sordum neden başka yağ yok diye o da bizim yapacağımız birşey yok patron bu yağı kullanmamızı istiyor dedi. Usta da haklı napsın. neyse bende gittim castrolun 10-40 sentetik yağını aldım..Yarın onuda koydurturum..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
07 Haziran 2010, 00:02
#6663
hilhan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben orjinal çanta kullanıyorum. geçen hafta söktüm sprey boya ile boyadım beklentilerimin üstünde sonuç aldım harika oldu.
çantalar güzelleşince sinyaller üstünde sönük kaldı.orjinal çanta üstündekii sinyalleri sipariş verebileceğim bir firma bilen varmı aranızda?
öğrendimki saçma bir talepmiş.....
ama genede yoğun ilginizden dolatı tşk ler arkadaşlar
-
07 Haziran 2010, 00:29
#6664
Burak_34 adlı üyeden alıntı
merhabalar, dün sabah istanbuldan sapancaya yola çıkmak üzere artçımla son hazırlıkları tamamladık sonra depoyu fulleyip yola çıktık (motor henüz 500 km.de). çamlıca gişelerden girdikten sonra ilk benzinlikte kahvaltı için durduk ve 10 dk sonra motoru çalıştırmaya geldiğimde elektrik devresinde sorun olmadığını fakat marş düğmesine bastığımda hiç bir ses olmadığını gördüm nasıl çalıştırayım derken istanbuldaki servisimi arayıp fikir aldıktan sonra, yan kapağı açtım ve marş rölesinin üzerindeki başları tornavida ile kısa devre (düz kontak
) yaparak çalıştırdım ve anladımki sorun sadece röledeydi
o şekilde izmite gidip oradaki şişman motor mondial servisine uğradım ve marş rölesini değiştirttim.. röle değişiyorken motor yan sehpada tabii yere birden yağ bıraktı (yarım çay bardağı kadar) motorun altından, keçedenmi neden diye düşünürken yağ seviyesine baktık ve gereğinden fazla yağ konmus sanırım son bakımda... usta, bu şekilde devam et birşey olmaz ancak yan sehpada çalıştırma motoru dedi eyw dedim yola çıktım ve sapancaya vardık. orada geceledikten sonra bu sabah saat 1 de yola koyulduk ve sorunsuzca (yağmur hariç
) istanbula geldik.
90km/h hızın altına düşmedim hiç fakat depoyu fulledikten 200 km sonra yani istanbula dönerken benzin ışığı yandı
umarım rodaj dönemi bittikden sonra bu fazla yakma olayı düzelecektir, ve son olarak istanbul-sapanca gidiş geliş (arada izmite servise gidiş fln) 300 km. yol yaptım, talihsiz röle arızasından başka hiçbir sorunum olmadı..
saygılar
Ufak aksilik sayılmazsa gayet güzel bir yolculu olmuşa benziyor..Foto çekmeyi unutmamışsınızdır umarım
O dağ yolu işi ne oldu?
hilhan adlı üyeden alıntı
öğrendimki saçma bir talepmiş.....
ama genede yoğun ilginizden dolatı tşk ler arkadaşlar
Saçma talep değil de yazdıklarınızdan bir şey anlaşılmıyor..Orjinal çantaları boyamışsınız ve beğenmişsiniz bu halini..Ama sonra sinyaller sönük kaldı diyorsunuz ve orjinal sinyal soruyorsunuz..
Peki çantaları boyadıysanız zaten üzerlerinde sinyal yokmuydu?
Var idiyse gene neden orjinal sinyal arıyorsunuz?
Orjinal sinyali bize neden soruyorsunuz mondial servislerinde sürüyle var iken?
Ben şahsen bunları anlamlandıramadığım için cevap yazmamıştım..
-
07 Haziran 2010, 12:23
#6665
-
07 Haziran 2010, 14:07
#6666
BURAK_34
Rica etsem, bi ara foto ile..... nasıl düz kontak yaptığını bi göstersene... Herkesin işine yarar bu bilgi...
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
07 Haziran 2010, 14:12
#6667
mahoretti adlı üyeden alıntı
BURAK_34
Rica etsem, bi ara foto ile..... nasıl düz kontak yaptığını bi göstersene... Herkesin işine yarar bu bilgi...
Tabii ki, zaten yan kapağı açtığımda fotosunu çekmiştim, bu gece eve gittiğimde fotoğraflı bir şekilde ifade ederim nasıl yapıldığını...
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
07 Haziran 2010, 14:54
#6668
Burak_34 adlı üyeden alıntı
Tabii ki, zaten yan kapağı açtığımda fotosunu çekmiştim, bu gece eve gittiğimde fotoğraflı bir şekilde ifade ederim nasıl yapıldığını...
Düz kontak olayını daha önceki zamanlarda ben çok sık başvurduğum için nasıl yapıldığından bahsetmiştim. Laki geçici bir çözümdür. en kısa zamanda rölenin değişmesi gerekmektedir.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
07 Haziran 2010, 16:07
#6669
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Düz kontak olayını daha önceki zamanlarda ben çok sık başvurduğum için nasıl yapıldığından bahsetmiştim. Laki geçici bir çözümdür. en kısa zamanda rölenin değişmesi gerekmektedir.
Evet sadece bizi o anlık motoru çalıştıramama mağduriyetinden kurtarıyor, devamlı yapılacak bir işlem değil. tabiiki yan kapak açık gezerim her seferinde düz kontak ile çalıştırırım demezsek..
benim anlamadığım bu zamana kadar o şekilde bir arızası olmamıştı ve motoru 10 dakikalığına kapattım geldiğimde ise marş rölesi bozulmuştu, buna ne sebep olmuş olabilir.
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
07 Haziran 2010, 20:46
#6670
Merhaba Arkadaşlar;
Bugun servise gittim bozuldu bozulacak olan marş rölemi garanti kapsamında değiştirdim.
Ayrıca motorumun yağını da castrol 10-40 sentetik olanla değiştirdim motor sanki yeniden doğmuşa döndü servisteki yağ o derecede kalitesiz idi.
Arka dişlimi de 32T olanla değiştirdim.Forumlardaki Arkadaşlarımızın Söyledikleri Gibi 1. vitesten 2. ye atma aralığım biraz uzadı. 4 ten 5 e atamadım Lakin hala yağışlı olduğundan pek gezemedim direk eve geldim..
Bu hafta içindede motoruma 4 lü park sinyali taktıracağım çok gerekli birşey bence..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------
Bu arada yan çantaları başka çantalarla değiştirdiğimiz için 1 çift gri ile 1 çift kırmızı mondialin yan çantaları mevcut.Alacak arkadaşa normal satış fiyatından daha düşük fiyata verebilirim..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
07 Haziran 2010, 20:53
#6671
[QUOTE=Burak_34;2078191]
Osbourne adlı üyeden alıntı
Ufak aksilik sayılmazsa gayet güzel bir yolculu olmuşa benziyor..Foto çekmeyi unutmamışsınızdır umarım
O dağ yolu işi ne oldu?
Hocam fotoğraf yolculuk sırasında durup devamlı çekmedim ama mola yerlerinde ve sapancada fotolarımız var koyacağım yakın zamanda
dağ yolunda hiç bir sorun olmadı 7 km. boyunca tırmandık ormanlık yoldan
birde bu bir depo benzin ile 200 km gitmesine ne diyeceksin
depoyu fulledim km yi sıfırladım ve tam 200 km sonra benzin ışığı yandı
220 km olunca yedek depoya aldım ve 240 km olduğunda da depoyu tekrar fulledim
Çok yakması normal şuanda..Hem rodajı yapılmamış hem de 2 kişisiniz..normal..2000 kmden önce hesaplar tutmaz muhtemelen..
Düz kontak işini de burada resimli anlatmanı önermem..
-
08 Haziran 2010, 02:01
#6672
-
08 Haziran 2010, 05:55
#6673
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
O röle arızası bendede vardı dün benimde başıma geldi, arada bir tık tık ses veriyor ateşlemiyor 3-4 kere bastıktan sonra anca ateşledi, servise gittim söyledim durumu yarın değiştireceğim bende...
Ayrıca benim motorda 1000 km yeni oldu. ilk benzin aldığımda 100 km de 3.4 lt. yakmıştı... daha sonra doldurduğumda bir baktım 4.6 lt yaktı
şimdi doldurduğumda ise yaklaşık 3.5 civarı yaktı..rodajda olduğu için değişken olabiliyor bencede. birazda kullanmamıza bağlı tabi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------
Yarın İtibariyle Arka Dişlimi Değiştireceğim 32T ile, biraz vakit geçmesini bekledim yoksa çoktan taktırmıştım. Ayrıca bu 500 km bakımında servisin koyduğu yağı hiç beğenmedim motorun içinde olan ilk yağ daha iyiydi. bu yağ koyuldu koyulalı vites geçişlerim biraz sert oluyor. markasını sordum acayip birşeyler söyledi. Ustaya sordum neden başka yağ yok diye o da bizim yapacağımız birşey yok patron bu yağı kullanmamızı istiyor dedi. Usta da haklı napsın. neyse bende gittim castrolun 10-40 sentetik yağını aldım..Yarın onuda koydurturum..
Nedendir bilinmez aynı sorun bende de olduğu için motorum bir haftadır yatıyor :( aynı şekilde benimki de durup dururken daha 100kmye gelmeden marşa basınca iğrenç bir ses çıkarıyor hala ve benim ustam marş motorunda sorun olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi bir haftadır gelecek marş motorunu bekliyorum hadi hayırlısı
-
09 Haziran 2010, 01:24
#6674
arkadaşalar merhaba
yaklaşık 3 saattir bu başlık altında yazılanları okuyorum hepinizin emeğine sağlık çok güzel paylaşımlar yapmışsınız ben de yarın mct 250liler ailesine katılmayı planlıyorum. hepinize bir selam vermek istedim sadece.
yakında dertlerime derman aramaya çalışırken daha yakından tanışcaz zaten sanırım
-
09 Haziran 2010, 12:50
#6675
Arkadaşlar merhabalar artçımın rahat etmesi için oturduğu bölümü daha kalın sunger ve bıraz daha genıs yaptırmak ıstıyorum uzun yolda sorun cekmek ıstemıyorum
hazırdada bu şekilde satılırmı ?
nerede yaptırabılırım ? (önerebileceğiniz yer?)
ne kadar tutar acaba?
teşekkürler..
-
09 Haziran 2010, 19:31
#6676
arkadaşlar bizim arka amortisör ayarı;
1-en yumuşak
2-yumuşak
3-sert
4-en sert
olarak mı geçiyor? ve bunun ayarını biz nasıl değiştirebiliyoruz?
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
09 Haziran 2010, 22:58
#6677
ee dostlar nerelerdesiniz yauvv hadi ben okuldu finallerdi yarışlardı işti derken kendimi aynada unuttum allahtan motorumla epey zaman geçiyor konuşalım sohbetler edelim.
mesela 32t dişliye ankarada nerede ulaşılır ankarada iyi usta varmıdır yada motorlarımız için bizler usta olsak daha iyi olmazmı basit şeyleri yapabilenler varmı
mesela zincir gergi ayarlığı
far ayarı değişimi vs
debriyaj ayarı sıkılığı vs
fren ayarları
yağ değişimi
bujiler
hava soğutmalı motoru yağ soğutmalı hale getirme projeleri
led stop çalışmaları
uzun yol deneyimleri
vites aralıkları km şeklinde
-
10 Haziran 2010, 00:41
#6678
mülksüz adlı üyeden alıntı
arkadaşalar merhaba
yaklaşık 3 saattir bu başlık altında yazılanları okuyorum hepinizin emeğine sağlık çok güzel paylaşımlar yapmışsınız ben de yarın mct 250liler ailesine katılmayı planlıyorum. hepinize bir selam vermek istedim sadece.
yakında dertlerime derman aramaya çalışırken daha yakından tanışcaz zaten sanırım
Hayırlı olsun, aramaıza hoşgeldin diyelim o zaman
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------
eyüb adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar artçımın rahat etmesi için oturduğu bölümü daha kalın sunger ve bıraz daha genıs yaptırmak ıstıyorum uzun yolda sorun cekmek ıstemıyorum
hazırdada bu şekilde satılırmı ?
nerede yaptırabılırım ? (önerebileceğiniz yer?)
ne kadar tutar acaba?
teşekkürler..
osburne var, motoruna yaptırmıştı motosayda sanırım. Fiyat konusunda bir bilgi vermemişti yanlış hatırlamıyorsam.Onunla iletişime geçebilirsin, yada burada cevap verir sana. .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
korsanxxx ;
Herkesin değiştirmek isteyip de bulamadığı 32T arka dişliyi aşağıda verdiğim adresten temin edebilirsiniz. ( Taraş teaşıt araçları Tic.Aş.- Emirler sok.No 14 Sirkeci/İst) 0212 527 65 56 - 0212 526 42 52. ( Alıntıdır )
arka dişlisini Değiştirmek isteyen arkadaşlar için tekrar yayınlıyayım dedim...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
10 Haziran 2010, 01:40
#6679
-
10 Haziran 2010, 11:36
#6680
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, aramaıza hoşgeldin diyelim o zaman
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------
osburne var, motoruna yaptırmıştı motosayda sanırım. Fiyat konusunda bir bilgi vermemişti yanlış hatırlamıyorsam.Onunla iletişime geçebilirsin, yada burada cevap verir sana. .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
korsanxxx ;
Herkesin değiştirmek isteyip de bulamadığı 32T arka dişliyi aşağıda verdiğim adresten temin edebilirsiniz. ( Taraş teaşıt araçları Tic.Aş.- Emirler sok.No 14 Sirkeci/İst) 0212 527 65 56 - 0212 526 42 52. ( Alıntıdır
)
arka dişlisini Değiştirmek isteyen arkadaşlar için tekrar yayınlıyayım dedim...
harikasın dostumm bugün ilk iş firmayı aramak olacak işten çıktığımda inşallah gönderirlerde takarım zira temmuz ayında yedi göller veya fethiyeye gezi yapacağız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler