Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6661
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    merhabalar, dün sabah istanbuldan sapancaya yola çıkmak üzere artçımla son hazırlıkları tamamladık sonra depoyu fulleyip yola çıktık (motor henüz 500 km.de). çamlıca gişelerden girdikten sonra ilk benzinlikte kahvaltı için durduk ve 10 dk sonra motoru çalıştırmaya geldiğimde elektrik devresinde sorun olmadığını fakat marş düğmesine bastığımda hiç bir ses olmadığını gördüm nasıl çalıştırayım derken istanbuldaki servisimi arayıp fikir aldıktan sonra, yan kapağı açtım ve marş rölesinin üzerindeki başları tornavida ile kısa devre (düz kontak) yaparak çalıştırdım ve anladımki sorun sadece röledeydi o şekilde izmite gidip oradaki şişman motor mondial servisine uğradım ve marş rölesini değiştirttim.. röle değişiyorken motor yan sehpada tabii yere birden yağ bıraktı (yarım çay bardağı kadar) motorun altından, keçedenmi neden diye düşünürken yağ seviyesine baktık ve gereğinden fazla yağ konmus sanırım son bakımda... usta, bu şekilde devam et birşey olmaz ancak yan sehpada çalıştırma motoru dedi eyw dedim yola çıktım ve sapancaya vardık. orada geceledikten sonra bu sabah saat 1 de yola koyulduk ve sorunsuzca (yağmur hariç ) istanbula geldik.

    90km/h hızın altına düşmedim hiç fakat depoyu fulledikten 200 km sonra yani istanbula dönerken benzin ışığı yandı umarım rodaj dönemi bittikden sonra bu fazla yakma olayı düzelecektir, ve son olarak istanbul-sapanca gidiş geliş (arada izmite servise gidiş fln) 300 km. yol yaptım, talihsiz röle arızasından başka hiçbir sorunum olmadı..

    saygılar
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6662
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar, dün sabah istanbuldan sapancaya yola çıkmak üzere artçımla son hazırlıkları tamamladık sonra depoyu fulleyip yola çıktık (motor henüz 500 km.de). çamlıca gişelerden girdikten sonra ilk benzinlikte kahvaltı için durduk ve 10 dk sonra motoru çalıştırmaya geldiğimde elektrik devresinde sorun olmadığını fakat marş düğmesine bastığımda hiç bir ses olmadığını gördüm nasıl çalıştırayım derken istanbuldaki servisimi arayıp fikir aldıktan sonra, yan kapağı açtım ve marş rölesinin üzerindeki başları tornavida ile kısa devre (düz kontak) yaparak çalıştırdım ve anladımki sorun sadece röledeydi o şekilde izmite gidip oradaki şişman motor mondial servisine uğradım ve marş rölesini değiştirttim.. röle değişiyorken motor yan sehpada tabii yere birden yağ bıraktı (yarım çay bardağı kadar) motorun altından, keçedenmi neden diye düşünürken yağ seviyesine baktık ve gereğinden fazla yağ konmus sanırım son bakımda... usta, bu şekilde devam et birşey olmaz ancak yan sehpada çalıştırma motoru dedi eyw dedim yola çıktım ve sapancaya vardık. orada geceledikten sonra bu sabah saat 1 de yola koyulduk ve sorunsuzca (yağmur hariç ) istanbula geldik.

    90km/h hızın altına düşmedim hiç fakat depoyu fulledikten 200 km sonra yani istanbula dönerken benzin ışığı yandı umarım rodaj dönemi bittikden sonra bu fazla yakma olayı düzelecektir, ve son olarak istanbul-sapanca gidiş geliş (arada izmite servise gidiş fln) 300 km. yol yaptım, talihsiz röle arızasından başka hiçbir sorunum olmadı..

    saygılar
    O röle arızası bendede vardı dün benimde başıma geldi, arada bir tık tık ses veriyor ateşlemiyor 3-4 kere bastıktan sonra anca ateşledi, servise gittim söyledim durumu yarın değiştireceğim bende...

    Ayrıca benim motorda 1000 km yeni oldu. ilk benzin aldığımda 100 km de 3.4 lt. yakmıştı... daha sonra doldurduğumda bir baktım 4.6 lt yaktı
    şimdi doldurduğumda ise yaklaşık 3.5 civarı yaktı..rodajda olduğu için değişken olabiliyor bencede. birazda kullanmamıza bağlı tabi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

    Yarın İtibariyle Arka Dişlimi Değiştireceğim 32T ile, biraz vakit geçmesini bekledim yoksa çoktan taktırmıştım. Ayrıca bu 500 km bakımında servisin koyduğu yağı hiç beğenmedim motorun içinde olan ilk yağ daha iyiydi. bu yağ koyuldu koyulalı vites geçişlerim biraz sert oluyor. markasını sordum acayip birşeyler söyledi. Ustaya sordum neden başka yağ yok diye o da bizim yapacağımız birşey yok patron bu yağı kullanmamızı istiyor dedi. Usta da haklı napsın. neyse bende gittim castrolun 10-40 sentetik yağını aldım..Yarın onuda koydurturum..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  3. #6663

    Üyelik
    01 Nisan 2010
    Şehir
    İZMİR / Karşıyaka
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı hilhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben orjinal çanta kullanıyorum. geçen hafta söktüm sprey boya ile boyadım beklentilerimin üstünde sonuç aldım harika oldu.
    çantalar güzelleşince sinyaller üstünde sönük kaldı.orjinal çanta üstündekii sinyalleri sipariş verebileceğim bir firma bilen varmı aranızda?
    öğrendimki saçma bir talepmiş.....
    ama genede yoğun ilginizden dolatı tşk ler arkadaşlar

  4. #6664
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar, dün sabah istanbuldan sapancaya yola çıkmak üzere artçımla son hazırlıkları tamamladık sonra depoyu fulleyip yola çıktık (motor henüz 500 km.de). çamlıca gişelerden girdikten sonra ilk benzinlikte kahvaltı için durduk ve 10 dk sonra motoru çalıştırmaya geldiğimde elektrik devresinde sorun olmadığını fakat marş düğmesine bastığımda hiç bir ses olmadığını gördüm nasıl çalıştırayım derken istanbuldaki servisimi arayıp fikir aldıktan sonra, yan kapağı açtım ve marş rölesinin üzerindeki başları tornavida ile kısa devre (düz kontak) yaparak çalıştırdım ve anladımki sorun sadece röledeydi o şekilde izmite gidip oradaki şişman motor mondial servisine uğradım ve marş rölesini değiştirttim.. röle değişiyorken motor yan sehpada tabii yere birden yağ bıraktı (yarım çay bardağı kadar) motorun altından, keçedenmi neden diye düşünürken yağ seviyesine baktık ve gereğinden fazla yağ konmus sanırım son bakımda... usta, bu şekilde devam et birşey olmaz ancak yan sehpada çalıştırma motoru dedi eyw dedim yola çıktım ve sapancaya vardık. orada geceledikten sonra bu sabah saat 1 de yola koyulduk ve sorunsuzca (yağmur hariç ) istanbula geldik.

    90km/h hızın altına düşmedim hiç fakat depoyu fulledikten 200 km sonra yani istanbula dönerken benzin ışığı yandı umarım rodaj dönemi bittikden sonra bu fazla yakma olayı düzelecektir, ve son olarak istanbul-sapanca gidiş geliş (arada izmite servise gidiş fln) 300 km. yol yaptım, talihsiz röle arızasından başka hiçbir sorunum olmadı..

    saygılar
    Ufak aksilik sayılmazsa gayet güzel bir yolculu olmuşa benziyor..Foto çekmeyi unutmamışsınızdır umarım
    O dağ yolu işi ne oldu?

    Alıntı hilhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öğrendimki saçma bir talepmiş.....
    ama genede yoğun ilginizden dolatı tşk ler arkadaşlar
    Saçma talep değil de yazdıklarınızdan bir şey anlaşılmıyor..Orjinal çantaları boyamışsınız ve beğenmişsiniz bu halini..Ama sonra sinyaller sönük kaldı diyorsunuz ve orjinal sinyal soruyorsunuz..

    Peki çantaları boyadıysanız zaten üzerlerinde sinyal yokmuydu?
    Var idiyse gene neden orjinal sinyal arıyorsunuz?
    Orjinal sinyali bize neden soruyorsunuz mondial servislerinde sürüyle var iken?

    Ben şahsen bunları anlamlandıramadığım için cevap yazmamıştım..

  5. #6665
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    [QUOTE=Osbourne;2077963]Ufak aksilik sayılmazsa gayet güzel bir yolculu olmuşa benziyor..Foto çekmeyi unutmamışsınızdır umarım
    O dağ yolu işi ne oldu?


    Hocam fotoğraf yolculuk sırasında durup devamlı çekmedim ama mola yerlerinde ve sapancada fotolarımız var koyacağım yakın zamanda
    dağ yolunda hiç bir sorun olmadı 7 km. boyunca tırmandık ormanlık yoldan
    birde bu bir depo benzin ile 200 km gitmesine ne diyeceksin depoyu fulledim km yi sıfırladım ve tam 200 km sonra benzin ışığı yandı 220 km olunca yedek depoya aldım ve 240 km olduğunda da depoyu tekrar fulledim
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  6. #6666
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    BURAK_34

    Rica etsem, bi ara foto ile..... nasıl düz kontak yaptığını bi göstersene... Herkesin işine yarar bu bilgi...
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  7. #6667
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BURAK_34

    Rica etsem, bi ara foto ile..... nasıl düz kontak yaptığını bi göstersene... Herkesin işine yarar bu bilgi...

    Tabii ki, zaten yan kapağı açtığımda fotosunu çekmiştim, bu gece eve gittiğimde fotoğraflı bir şekilde ifade ederim nasıl yapıldığını...
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  8. #6668
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabii ki, zaten yan kapağı açtığımda fotosunu çekmiştim, bu gece eve gittiğimde fotoğraflı bir şekilde ifade ederim nasıl yapıldığını...
    Düz kontak olayını daha önceki zamanlarda ben çok sık başvurduğum için nasıl yapıldığından bahsetmiştim. Laki geçici bir çözümdür. en kısa zamanda rölenin değişmesi gerekmektedir.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #6669
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düz kontak olayını daha önceki zamanlarda ben çok sık başvurduğum için nasıl yapıldığından bahsetmiştim. Laki geçici bir çözümdür. en kısa zamanda rölenin değişmesi gerekmektedir.
    Evet sadece bizi o anlık motoru çalıştıramama mağduriyetinden kurtarıyor, devamlı yapılacak bir işlem değil. tabiiki yan kapak açık gezerim her seferinde düz kontak ile çalıştırırım demezsek..

    benim anlamadığım bu zamana kadar o şekilde bir arızası olmamıştı ve motoru 10 dakikalığına kapattım geldiğimde ise marş rölesi bozulmuştu, buna ne sebep olmuş olabilir.
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  10. #6670
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Merhaba Arkadaşlar;
    Bugun servise gittim bozuldu bozulacak olan marş rölemi garanti kapsamında değiştirdim.

    Ayrıca motorumun yağını da castrol 10-40 sentetik olanla değiştirdim motor sanki yeniden doğmuşa döndü servisteki yağ o derecede kalitesiz idi.

    Arka dişlimi de 32T olanla değiştirdim.Forumlardaki Arkadaşlarımızın Söyledikleri Gibi 1. vitesten 2. ye atma aralığım biraz uzadı. 4 ten 5 e atamadım Lakin hala yağışlı olduğundan pek gezemedim direk eve geldim..

    Bu hafta içindede motoruma 4 lü park sinyali taktıracağım çok gerekli birşey bence..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------

    Bu arada yan çantaları başka çantalarla değiştirdiğimiz için 1 çift gri ile 1 çift kırmızı mondialin yan çantaları mevcut.Alacak arkadaşa normal satış fiyatından daha düşük fiyata verebilirim..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  11. #6671
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    [QUOTE=Burak_34;2078191]
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak aksilik sayılmazsa gayet güzel bir yolculu olmuşa benziyor..Foto çekmeyi unutmamışsınızdır umarım
    O dağ yolu işi ne oldu?


    Hocam fotoğraf yolculuk sırasında durup devamlı çekmedim ama mola yerlerinde ve sapancada fotolarımız var koyacağım yakın zamanda
    dağ yolunda hiç bir sorun olmadı 7 km. boyunca tırmandık ormanlık yoldan
    birde bu bir depo benzin ile 200 km gitmesine ne diyeceksin depoyu fulledim km yi sıfırladım ve tam 200 km sonra benzin ışığı yandı 220 km olunca yedek depoya aldım ve 240 km olduğunda da depoyu tekrar fulledim
    Çok yakması normal şuanda..Hem rodajı yapılmamış hem de 2 kişisiniz..normal..2000 kmden önce hesaplar tutmaz muhtemelen..

    Düz kontak işini de burada resimli anlatmanı önermem..

  12. #6672
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    artçım ile yaptığımız sapanca gezimizden bir kaç foto...

    ilk verdiğimiz molada marş rölesinin arızalanması sonucu tamir çabalarım
    [IMG][/IMG]

    sapancaya varıp 7 km.lik dağ yolunu tırmandıktan sonra mutlu son.. motorum ve ben...
    [IMG][/IMG]

    gerisine yorum yok gibi.. konakladığımız dağ evi...
    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  13. #6673

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O röle arızası bendede vardı dün benimde başıma geldi, arada bir tık tık ses veriyor ateşlemiyor 3-4 kere bastıktan sonra anca ateşledi, servise gittim söyledim durumu yarın değiştireceğim bende...

    Ayrıca benim motorda 1000 km yeni oldu. ilk benzin aldığımda 100 km de 3.4 lt. yakmıştı... daha sonra doldurduğumda bir baktım 4.6 lt yaktı
    şimdi doldurduğumda ise yaklaşık 3.5 civarı yaktı..rodajda olduğu için değişken olabiliyor bencede. birazda kullanmamıza bağlı tabi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

    Yarın İtibariyle Arka Dişlimi Değiştireceğim 32T ile, biraz vakit geçmesini bekledim yoksa çoktan taktırmıştım. Ayrıca bu 500 km bakımında servisin koyduğu yağı hiç beğenmedim motorun içinde olan ilk yağ daha iyiydi. bu yağ koyuldu koyulalı vites geçişlerim biraz sert oluyor. markasını sordum acayip birşeyler söyledi. Ustaya sordum neden başka yağ yok diye o da bizim yapacağımız birşey yok patron bu yağı kullanmamızı istiyor dedi. Usta da haklı napsın. neyse bende gittim castrolun 10-40 sentetik yağını aldım..Yarın onuda koydurturum..
    Nedendir bilinmez aynı sorun bende de olduğu için motorum bir haftadır yatıyor :( aynı şekilde benimki de durup dururken daha 100kmye gelmeden marşa basınca iğrenç bir ses çıkarıyor hala ve benim ustam marş motorunda sorun olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi bir haftadır gelecek marş motorunu bekliyorum hadi hayırlısı

  14. #6674

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    aydın kuşadası
    Motosikleti
    mct 250
    arkadaşalar merhaba
    yaklaşık 3 saattir bu başlık altında yazılanları okuyorum hepinizin emeğine sağlık çok güzel paylaşımlar yapmışsınız ben de yarın mct 250liler ailesine katılmayı planlıyorum. hepinize bir selam vermek istedim sadece.
    yakında dertlerime derman aramaya çalışırken daha yakından tanışcaz zaten sanırım

  15. #6675
    eyüb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6n
    Arkadaşlar merhabalar artçımın rahat etmesi için oturduğu bölümü daha kalın sunger ve bıraz daha genıs yaptırmak ıstıyorum uzun yolda sorun cekmek ıstemıyorum

    hazırdada bu şekilde satılırmı ?
    nerede yaptırabılırım ? (önerebileceğiniz yer?)
    ne kadar tutar acaba?

    teşekkürler..

  16. #6676
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    arkadaşlar bizim arka amortisör ayarı;
    1-en yumuşak
    2-yumuşak
    3-sert
    4-en sert
    olarak mı geçiyor? ve bunun ayarını biz nasıl değiştirebiliyoruz?
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  17. #6677
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    ee dostlar nerelerdesiniz yauvv hadi ben okuldu finallerdi yarışlardı işti derken kendimi aynada unuttum allahtan motorumla epey zaman geçiyor konuşalım sohbetler edelim.
    mesela 32t dişliye ankarada nerede ulaşılır ankarada iyi usta varmıdır yada motorlarımız için bizler usta olsak daha iyi olmazmı basit şeyleri yapabilenler varmı

    mesela zincir gergi ayarlığı
    far ayarı değişimi vs
    debriyaj ayarı sıkılığı vs
    fren ayarları
    yağ değişimi
    bujiler
    hava soğutmalı motoru yağ soğutmalı hale getirme projeleri
    led stop çalışmaları
    uzun yol deneyimleri
    vites aralıkları km şeklinde

  18. #6678
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mülksüz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşalar merhaba
    yaklaşık 3 saattir bu başlık altında yazılanları okuyorum hepinizin emeğine sağlık çok güzel paylaşımlar yapmışsınız ben de yarın mct 250liler ailesine katılmayı planlıyorum. hepinize bir selam vermek istedim sadece.
    yakında dertlerime derman aramaya çalışırken daha yakından tanışcaz zaten sanırım
    Hayırlı olsun, aramaıza hoşgeldin diyelim o zaman

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------

    Alıntı eyüb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar artçımın rahat etmesi için oturduğu bölümü daha kalın sunger ve bıraz daha genıs yaptırmak ıstıyorum uzun yolda sorun cekmek ıstemıyorum

    hazırdada bu şekilde satılırmı ?
    nerede yaptırabılırım ? (önerebileceğiniz yer?)
    ne kadar tutar acaba?

    teşekkürler..
    osburne var, motoruna yaptırmıştı motosayda sanırım. Fiyat konusunda bir bilgi vermemişti yanlış hatırlamıyorsam.Onunla iletişime geçebilirsin, yada burada cevap verir sana. .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

    korsanxxx ;

    Herkesin değiştirmek isteyip de bulamadığı 32T arka dişliyi aşağıda verdiğim adresten temin edebilirsiniz. ( Taraş teaşıt araçları Tic.Aş.- Emirler sok.No 14 Sirkeci/İst) 0212 527 65 56 - 0212 526 42 52. ( Alıntıdır )

    arka dişlisini Değiştirmek isteyen arkadaşlar için tekrar yayınlıyayım dedim...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  19. #6679

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Arkadaşlar deri cepli depo kılıfı nerden bulunur kullanan var mı aramızda?? Geçen birisinde gördüm torpido gözü gibi ama daha kullanışlısı hemen elinin altında

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 ----------

    Keşke mesajı silebilseydim boşuna atmışım fakat günlerdir araştırmama rağmen bulamamıştım. Üstteki arkadaşın bahsettiği motosayda motor için deri adına herşey var fazlasıyla ve istediğiniz gibi yaptırabiliyorsunuz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

    Hazır mesaj üstüne mesaj atıyorken birşey daha sormak istedim müsadenizle bizim motorun ampülleri yerine telefonumu bağlasam daha geniş bir görüş açısı sağlarım heralde ) gerçekten çok sayıf geliyor bir de aklıma birşey geldi bugün zayıf olan ampülü güçlü bir ampülle değiştirirsem en azından önümde ki araca geldiğimi daha kolay hissettirebilirim hatta biraz gözünü alsın istiyorum öndekinin ) hep onlarmı bizi sıkıştıracak madem kimsede motorsiklet bilinci yok güzel ülkemde madem herkez şeridin viraj dönerken sağımda solumda bitiyor taciz ediyor bende zorbalık yaparım arkadaş hem çok yakınıma da giremezler ani fren yapmazlar daha doğrusu biraz daha adam yerine koyuluruz diye düşünüyorum. Neyse asıl sormak istediğim bu ampülleri h4 ya da h7 philips ampüllerle değiştirmek istiyorum daha doğrusu bilmediğim için en iyisi bunlar gibi geldi. Ama bizim ampülleri çıkartıp yerine mi takıyoruz yoksa birliktemi kullanıyoruz yada takabiliyormuyuz nelere dikkat etmem gerekiyor bizim motora direk takınca uyuyormu alırken nasıl bir yuvası olması gerekli başka çözümler varmı ne bileyim başka aydınlatma teknolojili ampüller?? Kusura bakmayın kafamı karıştıran otu boku buraya yazıyorum ama inanın çevremde motor kullanan benden başka hiç kimse yok eskişehirdeki servislerede zerre güvenmiyorum kendim internetten araştırıyorum önce bulamayınca buraya yazıyorum bu kadar çok başınızı ağrıttığım için gerçekten bende rahatsızım

  20. #6680
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, aramaıza hoşgeldin diyelim o zaman

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------



    osburne var, motoruna yaptırmıştı motosayda sanırım. Fiyat konusunda bir bilgi vermemişti yanlış hatırlamıyorsam.Onunla iletişime geçebilirsin, yada burada cevap verir sana. .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

    korsanxxx ;

    Herkesin değiştirmek isteyip de bulamadığı 32T arka dişliyi aşağıda verdiğim adresten temin edebilirsiniz. ( Taraş teaşıt araçları Tic.Aş.- Emirler sok.No 14 Sirkeci/İst) 0212 527 65 56 - 0212 526 42 52. ( Alıntıdır )

    arka dişlisini Değiştirmek isteyen arkadaşlar için tekrar yayınlıyayım dedim...
    harikasın dostumm bugün ilk iş firmayı aramak olacak işten çıktığımda inşallah gönderirlerde takarım zira temmuz ayında yedi göller veya fethiyeye gezi yapacağız


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler