arkadaşlar bu 32t dişliyi biraz vakit geçtikten sonra mı taktırsam yoksa şu an taktırsam motorun rodajında bir etkisi olurmu motorum daha 800 km de, bana kalsa hemen taktıracağım ama genede fikirlerinizi öğrenmek isterim. . .
arkadaşlar bu 32t dişliyi biraz vakit geçtikten sonra mı taktırsam yoksa şu an taktırsam motorun rodajında bir etkisi olurmu motorum daha 800 km de, bana kalsa hemen taktıracağım ama genede fikirlerinizi öğrenmek isterim. . .
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
[QUOTE=mahoretti;2071184]14 litre benzinle 360km yol yaptıysan bu 100km de 3,88lt diye söylenebilir. Para ile ölçüm yapmayın, güzel ülkemde litre fiyatları saatlik olarak değişebiliyor. Hatta verdiğin 3.77 rakamı bile son indirimden önceydi. Yoksa sizin orda daha indirmediler mi?[COLOR="Silver"]
kesinlikle katılıyorum para ölçüm olamaz ben shelldeb alıyorum 3.66 bp 3.61 lukoil 3.59 total 3.68 buna göre ölçüm olmaz
tam olarak 14 lt sayılmaz 13lt daha doğru olur daha 1 lt felan vardı benzim aldığımda tam doldurdum 13lt aldı çünkü
arkadaşlar, benim motorun sürücü selesinde açılma oldu. selenin ön kısmı (benzin deposuna yaslanan kısmı) boydan açıldı. deriyi selenin altından tutturdukları zımba telleri açılıyo tek tek. bu sorunu yaşayanınız var mı benden başka?
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
Merhaba herkese..
Uzun süredir bu başlığa bakamıyordum..
Arkadaşlar motorumu satmaya karar verdim..Tarz değiştiriyorum, enduro alacağım bir tane..
Aklınızda olsun..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...e-klasi/detay/
Hayırlı olsun engin
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Dostum çantalara bende talibim daha motorum 100km.de o yani anlayacağın gibi bir sürü masraf yaptım ikinci el daha mantıklı olacak bir fiyat söylersen beni ara yada mail at cokkotuadam@gmail.com numaramda 5542354138 uyarsa tabi
arkadaslar elınızde 250 mct'nin elektrık devre seması varmı?nereden bulabılırım?
bu arada vıtes'ın bos alınmasında kaynagın yag oldugunu anladımz
ılk calıstırmada rahatlıkla bosa alınabılıyor
10-40 yazın hıc kullanıslı degıl
aldıgım yag'da dew marka
motor cok cabuk ısınıyor
vıtes gostergesıne guvenmemek lazım
her daım elınız
debrıyajda olsun
balatanın bıtmesıne katkıda bulunur fakat 2 gundede bıtırmez
Dün gece okuldan eve dönerken hiçbir sorun yoktu motorumda garajın kapısına kadar geldim indim kapıyı açtım tekrar çalıştırmak istedim çalışmadı. Yani marş dönüyor ama saçma sapan bir ses çıkarıyordu. 3-4 denemeden sonra vazgeçtim garaja koydum. Bir iki saat sonra kontrol etmek için aşağı indiğimde bu kez anahtarı taktığımda e.devresi çalışmadı bile. Yani hiçbir şekilde ne göstergede ne farlarda elektrik yoktu. Neyse bu sabah servise götürdüm bana kaç gündür çalıştırmıyorsun akü bitmiştir dediler iyi dedim aküye takviye yaptılar çalıştı ama çıkar çıkmaz ilk ışıklarda istop etti ve tekrar çalışmadı. Aynen geri götürdüm bakalım dediler azönce aldığımda bujilerin yanmış onları değiştirdik dediler birde akünü şarj ettik dediler. Neyse bindim sorunsuz bir şekilde çalıştı hatta daha önce yaptığı istop etme problemi kalmadı. Daha önce ışılarda durduğumda motor hemen istop ediyordu ısınana kadar. Benim anlamadığım bujilerdeyse problem neden akü boşaldı tekrar şarj edilme ihtiyacı duyuldu. Aküdeyse sorun nede bujiler değişti ki çıkan bujiler ucu gerçekten simsiyahtı. Ayrıca 200kmdeki bir motorun neden bujileri değiştirme gereği duyulsun yansın?? Aklıma tek birşey geliyor ilk motorum olduğu için vites geçişlerini daha yeni öğreniyorum ve daha hiç 60km nin üzerine çıkmadım hız olarak bundan kaynaklanan hararettenmi yanmıştır bilemedim. Size de bir danışayım dedim.
akünün boşalması motorun çalıştığı sürece aküyü şarj etmediğini gösterir ve bunun sebeplerinin başında regülatör gelir.. şimdi şarj ettiler sorun yok diyorsun, bir süre daha elektrik aksamını kullandığında (far, sinyal, korna..) akün boşalırsa sorun %90 regülatördedir. o parça arızalı olduğu için motor aküyü şarj etmiyor. aynı durum bana da olmuştu, aklında bulunsun...
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
Bende öyle düşündüm ama anlamadığım bu adam bujileri neden değiştirdi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:22 ----------
Birde kafama takıldı ya regülatörde sorun varsa bu garanti kapsamındamı olacak?? Tamam 150km buji yaktı diye 15lira verdim hadi ben kullanmayı bilmiyorum hararetli kullandım yaktım sağlık olsun 15liradan birşey olmaz dedim ama regülatörde sorun varsa bu benden kaynaklanamaz çünkü akü kendini şarj etmiyorsa aldığım günden beri şarj etmemiş yani birdaha olursa 100km sonra bitecek ve bunlar sen bozmuşsun mu diyecek??
dostum öncelikle geçmiş olsun
akünün bitmesine regülatörün aküyü şasrj etmemesinin yanı sıra kullandığın far aküyü yolda boşaltıyor olabilir. eğer osram 60x55w far varsa çıkart onun yerine h4 35x35w tak en ideal far budur 1.5 yıldır çinlilere far arayış tecrübemden kaynaklı olarak söylüyorum.
eğer halen akü bitiyorsa o zaman regülatörde sorun vardır ve motorun garantisi 2 yıldır garanti kapsamında olur.
buji yakma olayı karbüratör ayarsızlığından kaynaklanır birde jikleyi açık bırakma genelde mctlerde sabahları tek piston çalışır diğerine benzin girer birikir birden patlama olur buji kararır buda yanma diğer adıyla
sabah motoru çalıştırdığında 10-15sn jikle ile çalıştır ardından jikleyi yarım konuma getir 15sn öyle sonra kapat sürekli yüksek devire çek boştayken 1 dk sonra 1. vitese tak bas gaza 100mt gitmeden motorun ısınmış ve normal çalışmaya başlamış olacaktır
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
bir saat farlar açık dolaşınca akü boşalmaz, benim motorum 10bin km ye geldi akü değişmedi ayrıca ben trafikte farkedilmek için gece gündüz far yakıyorum . bence akü ile ilgili başka bir sorun vardır.
bu arada lastik değiştirmeyi düşünüyorum, yağmurlu havalarda ıslak kumlu zeminde çok kaymaya başladılar. orjinal lastikleri var şu anda üzerinde paraya acımadan gidip en iyi lastiği alacam ama en iyi lastik ne , daha doğrusu mct ler için en iyi lastik nedir bunu sizin tecrübelerinize soruyorum. aranızda mutlaka lastik değiştirenler vardır, aldığınız lastikler ile ilgili deneyiminizi paylaşırsanız sevinirim.
arkadaşım sanırım konuyu tam anlamadın sen..
motorun akünü şarj ettiği için 10.000 km dir bir sorunun olmamış.. eğer regülatörün arızalı olsaydı akün aksine hızla boşalır ve bir kaç saat farların açık gezdiğin zaman senin de akün boşalır, farların yanmazdı, motorunu vurdurarak yada ayak marşından çalıştırmak zorunda kalırdın..
bu arada lastik konusunda, bende henüz orjinal lastiklerini kullanıyorum ve hiç güven vermiyor, kısa zamanda kaliteli bir lastik ile değiştirmek istiyorum, değiştiren arkadaşların tavsiyelerinden yararlanacağız..
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)